SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijs neemt de bijbel mee. Tijs is het moreel kompas.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:35 schreef Paxcon het volgende:
Thijs zal met behulp van de Bijbel rust creeren aan tafel
Ik ga het precies andersom doen denk ik, te eng :Squote:Op maandag 7 juli 2014 20:36 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga zonder FOK kijken om mij volledig te focussen op de verbale en non verbale communicatie
Gedurfd.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
Pfff ik moest nog drinken pakken, net op tijd terug.
zoete witte wijn?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
Pfff ik moest nog drinken pakken, net op tijd terug.
Vanmiddag al opgenomen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gijp is zojuist naar huis gereden volgens betrouwbare bronnen
Dit is een uur eerder opgenomen he.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gijp is zojuist naar huis gereden volgens betrouwbare bronnen
Die GTST-quiz? Denk het niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik gok op 5 miljoen kijkers voor deze uitzending.
Of gewoon Dominee Gremdaatquote:Op maandag 7 juli 2014 20:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bert uitnodigen terwijl Ernie andere de bar zit![]()
Snap niet dat hij er zit.. denk dat ze 10 paarden nodig hadden om hem daar te krijgen. Als ik hem was zou ik weglopen denk ik.. pijnlijk sfeertje daarquote:
wie?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:40 schreef KingRoland het volgende:
WIJ WILLEN BERT VAN LEEUWEN
Ggmm, mexicano, davy, johannes en stijn zijn het met mij eens.
WK 2013 was leuk ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
2 jaar op rij in de halve finale is vast ook wel een record
74-78quote:Op maandag 7 juli 2014 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
2 jaar op rij in de halve finale is vast ook wel een record
Rens, doe eens normaal. Je komt over als een GTST-fanhoer waar de meest favoriete persoon van doodgaat.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is echt niet leuk... ga nou ff door Wilfred.
Gaat ook niet gebeurenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:42 schreef Badr_Harry het volgende:
Rene en derksen nog niks tegen elkaar gezegd
Wij kijken ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:42 schreef Badr_Harry het volgende:
Rene en derksen nog niks tegen elkaar gezegd
Omdat dit misschien grote consequenties heeft.Ze moeten er verdomme niet overheen lullen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens, doe eens normaal. Je komt over als een GTST-fanhoer waar de meest favoriete persoon van doodgaat.
Rens, waarom altijd die overacting.
Voor wie heeft die grote consequenties? Word je suïdiciaal?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat dit misschien grote consequenties heeft.Ze moeten er verdomme niet overheen lullen.
VI de Betwetersquote:Op maandag 7 juli 2014 20:43 schreef Grifte het volgende:
Gewoon tafeltje met Wilfried, Bossie, Koert, Hugo en Sierd
En dan afwisselen met Kraaij, Kieft, Aad300, Theo Janssen, Diekstra en Schelvecchio
Deze man weet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:43 schreef Grifte het volgende:
En dan afwisselen met Kraaij, Kieft, Aad300, Theo Janssen, Diekstra en Schelvecchio
En de hont van Hugoquote:Op maandag 7 juli 2014 20:43 schreef Grifte het volgende:
Maar daarom ook weer fascinerend.quote:
Was behoorlijk naar van Johan om Boskamp er bij te betrekkenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
Op een of andere manier vind ik het sneu voor Boskamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |