SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________
*GeenStijlquote:Op maandag 7 juli 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom laat Johan zijn column eigenlijk uitlekken naar nu.nl?
Dat is niet goed voor de losse verkoop
Waarom laat Johan zijn column eigenlijk uitlekken naar *GeenStijl?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:31 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom laat Johan zijn column eigenlijk uitlekken naar nu.nl?
Dat is niet goed voor de losse verkoop
Waarom staat er altijd een duimpje voor jouw posts?quote:
Stel geen domme vragen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom staat er altijd een duimpje voor jouw posts?
Juist.quote:
Die hebben altijd een neusje voor rullevant nieuws gehad.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:33 schreef tralalala het volgende:
http://www.telegraaf.nl/
Voorpagina nieuws
Daarom.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom staat er altijd een duimpje voor jouw posts?
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
RIP VI.
Never forget
wanneer maak je een youtube video johannes
Niet zo kribbig johannes, Parijs is nog ver.quote:
Vind je dat niet een beetje infantiel?quote:
Heel fijn allemaal, maar het is toch niet heel vreemd dat die man daar geen zin meer in heeft?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Juist.
Alsof Johan het leuk vind om naar Koffietijd en al die andere onzin te gaan, is toch voor het programma. Foto nemen met fans hoort er ook gewoon bij.
Hij verwijt voetballers constant dat die met oordoppen op langs de fans lopen en geen tijd nemen voor een handtekening. Moet hij zelf natuurlijk ook even tijd vrij maken voor zijn fans.
En ja dat deed hij vroeger dus wel.
Johan Derksen rookt sigaar op het toiletquote:Op maandag 7 juli 2014 17:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die hebben altijd een neusje voor rullevant nieuws gehad.
Dan moet hij ermee kappen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heel fijn allemaal, maar het is toch niet heel vreemd dat die man daar geen zin meer in heeft?
Waarom zou die kappen? Beetje geld vangen voor anderhalf uur zeuren en grapjes over poepen en neuken maken. Niets mis mee.quote:
Staat genoteerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:36 schreef FireFox1 het volgende:
Dit gezwam is exact de reden waarom ik nog geen aflevering van VI Oranje heb gezien. Ik kijk liever naar Studio Brasil waar er niet zo ongelooflijk hard gezeurd wordt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:36 schreef THEFXR het volgende:
http://www.geenstijl.nl/a(...)derksenoverGIJP.html
Kneus.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Al ben ik de grootste Derksen die er maar bestaat op -JD- na.
JOHAN DERKSEN![]()
MIJN UI
Dit heeft in alle kranten gestaanquote:Op maandag 7 juli 2014 17:36 schreef THEFXR het volgende:
http://www.geenstijl.nl/a(...)derksenoverGIJP.html
Gijp wil er niks mee te maken hebbentwitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 20:59:14Johan red de situatie. @dijkshoorn kan door in #VIOranje http://t.co/tSnn5JfCCT reageer retweet
V-I HOO-LI-GANSquote:Op maandag 7 juli 2014 17:36 schreef FireFox1 het volgende:
Dit gezwam is exact de reden waarom ik nog geen aflevering van VI Oranje heb gezien. Ik kijk liever naar Studio Brasil waar er niet zo ongelooflijk hard gezeurd wordt.
Ik denk dat ik het zo ga doen.quote:
Zoals?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:37 schreef Confetti het volgende:
Typisch weer Derksen die zelf niet tegen kritiek kan. Hij haalt totaal irrelevante dingen erbij.
Zo kennen we hem weer.
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:37 schreef Confetti het volgende:
Typisch weer Derksen die zelf niet tegen kritiek kan. Hij haalt totaal irrelevante dingen erbij.
Zo kennen we hem weer.
Ik zou op deze manier uit het leven stappen.quote:
Rensquote:Op maandag 7 juli 2014 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
V-I HOO-LI-GANS
V-I HOO-LI-GANS
V-I HOO-LI-GANS
Nog een laatste rel, bestuur tegen de muur!quote:Op maandag 7 juli 2014 17:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Gaan de VI-hooligans vanavond bij het einde van VI rellen?
FOK! kan dan beter de servers offline halen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:38 schreef RemcoW23 het volgende:
We gaan het stadion in de fik stekenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Carnavalspubliek in studio gaat JUICHENquote:Op maandag 7 juli 2014 17:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Dan moet hij er mee stoppen. De mensen betalen grof voor het bijwonen van een uitzending dus dan kunnen ze best een kwartiertje de tijd nemen voor foto's. Johan verdient meer dan de gemiddelde eredivisie voetballer en je moet hem eens horen als die hun fans straal voorbij lopen. Bus met miljonairs riedeltjequote:Op maandag 7 juli 2014 17:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je graag naar huis wilt als je de 65 bent gepasseerd, nog steeds lange dagen maakt en dat je de afgelopen 6 jaar met iedere mongool van Nederland op de foto bent geweest.
Het Kurhaus bestormen, Johan en rené gijzelen totdat ze er samen uitgekomen zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Het is dan ook niet waar.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
80 euro betalen voor een uurtje live VI Oranje. Wat ben je dan voor een infantiel. Maar dat geheel terzijde.
Gelukkig wel inclusief een uitgebreide bbqquote:Op maandag 7 juli 2014 17:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
80 euro betalen voor een uurtje live VI Oranje. Wat ben je dan voor een infantiel. Maar dat geheel terzijde.
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gelukkig wel inclusief een uitgebreide bbq
Wat betekent infantiel?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Deze kan johannes_vermeer in zijn zak steken. Al was het 55 euro dacht ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ruzie tussen je pa en maquote:Op maandag 7 juli 2014 17:42 schreef TC03 het volgende:
Fitties tussen Gijp en Derksen blijven altijd zo awkward.
Inderdaad, ze gaan nog gewoon tot 2016 door.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze houden de mensen wel lekker bezig he. Hun tactiek werkt.
Niks aan de hand mensen.
Kijkcijferrecord scoren. Even wat drama nu GTST is afgelopen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Niks aan de hand mensen.
Ja, dat klopt, en als je zonder arrangement deed was het goedkoper.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Deze kan johannes_vermeer in zijn zak steken. Al was het 55 euro dacht ik.
Financieel belang is inderdaad te groot. Ze verdienen meer dan 4 ton per jaar en zijn van elkaar afhankelijk. Een programma met alleen Derksen of Gijp scoort veel minder.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Niks aan de hand mensen.
Zal wel kijkers kosten hoor als ze elkaar echt gaan tegenwerken aan tafel.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Financieel belang is inderdaad te groot. Ze verdienen meer dan 4 ton per jaar en zijn van elkaar afhankelijk. Een programma met alleen Derksen of Gijp scoort veel minder.
Follow the money..
Vanavond iig recordcijfers.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel kijkers kosten hoor als ze elkaar echt gaan tegenwerken aan tafel.
Holy shit, wat een tribute. Had dit echt even nodig in deze zware tijden.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een perfect filmpje, dat valt niet te overtreffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |