Ik denk dat ik het zo ga doen.quote:
Zoals?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:37 schreef Confetti het volgende:
Typisch weer Derksen die zelf niet tegen kritiek kan. Hij haalt totaal irrelevante dingen erbij.
Zo kennen we hem weer.
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:37 schreef Confetti het volgende:
Typisch weer Derksen die zelf niet tegen kritiek kan. Hij haalt totaal irrelevante dingen erbij.
Zo kennen we hem weer.
Ik zou op deze manier uit het leven stappen.quote:
Rensquote:Op maandag 7 juli 2014 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
V-I HOO-LI-GANS
V-I HOO-LI-GANS
V-I HOO-LI-GANS
Nog een laatste rel, bestuur tegen de muur!quote:Op maandag 7 juli 2014 17:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Gaan de VI-hooligans vanavond bij het einde van VI rellen?
FOK! kan dan beter de servers offline halen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:38 schreef RemcoW23 het volgende:
We gaan het stadion in de fik stekenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Carnavalspubliek in studio gaat JUICHENquote:Op maandag 7 juli 2014 17:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Dan moet hij er mee stoppen. De mensen betalen grof voor het bijwonen van een uitzending dus dan kunnen ze best een kwartiertje de tijd nemen voor foto's. Johan verdient meer dan de gemiddelde eredivisie voetballer en je moet hem eens horen als die hun fans straal voorbij lopen. Bus met miljonairs riedeltjequote:Op maandag 7 juli 2014 17:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je graag naar huis wilt als je de 65 bent gepasseerd, nog steeds lange dagen maakt en dat je de afgelopen 6 jaar met iedere mongool van Nederland op de foto bent geweest.
Het Kurhaus bestormen, Johan en rené gijzelen totdat ze er samen uitgekomen zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Het is dan ook niet waar.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
80 euro betalen voor een uurtje live VI Oranje. Wat ben je dan voor een infantiel. Maar dat geheel terzijde.
Gelukkig wel inclusief een uitgebreide bbqquote:Op maandag 7 juli 2014 17:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
80 euro betalen voor een uurtje live VI Oranje. Wat ben je dan voor een infantiel. Maar dat geheel terzijde.
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gelukkig wel inclusief een uitgebreide bbq
Wat betekent infantiel?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |