Hihi.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Als de ouders van Messi dat nou niet gedaan hadden gingen we woensdag zeker winnen. Nu wordt het spannend.
Wie weet hebben ze het wel niet zo gedaanquote:Op maandag 7 juli 2014 08:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Als de ouders van Messi dat nou niet gedaan hadden gingen we woensdag zeker winnen. Nu wordt het spannend.
Messi is meer een product van de farmaceutische industrie dan van zijn ouders.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Als de ouders van Messi uit een vliegtuig in zee waren gedropt ook niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat ik hier niet om mag lachen maarquote:Op maandag 7 juli 2014 10:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de ouders van Messi uit een vliegtuig in zee waren gedropt ook niet.
Irak, best moeilijk dat kaartlezen.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:42 schreef Hanenpoot32 het volgende:
https://www.google.nl/map(...)3:0x9aced5be45b6755f
Moet je ook ff langs Kut in Iran.
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:00 schreef silverhill het volgende:
[..]
Irak, best moeilijk dat kaartlezen.
In Oostenrijk kun je ook flink losgaan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed topic. Als TRV-mod moet ik hier gepost hebben.
Verder: Been there, done that.
Ik heb me naar de kloten geneukt in Argentinië.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb me naar de kloten geneukt in Argentinië.
quote:Op maandag 7 juli 2014 08:33 schreef Nober het volgende:
Neuquén (Spanish pronunciation: [neuˈken]) is the capital city of the Argentine province of Neuquén, located in the east of the province, at the confluence of the Limay and Neuquén rivers.
[ afbeelding ]
Dat zijn nog eens vakantiebestemmingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |