Succesquote:Op maandag 7 juli 2014 02:45 schreef leeell het volgende:
[..]
Morgen sollicitatie en druk , helaas !morgen verder
Toen waren ze het land al binnengekomenquote:Op maandag 7 juli 2014 02:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik contact kwam met die gasten, weinig tot geen fatsoenlijk fusha spreken, maar dan wel in discussie gaan met de ustadh over plek van Mutah in de Koran, waren Macedonische Salafi's in Syrie
Nee? Vertel het eens.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 02:43 schreef leeell het volgende:
Houden jullie het beschaafd als ik ga slapen
Welterusten allen, goede suhur gewenst nog en succes morgen
Toen nog gewoon via de grens met visum en al.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:46 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Toen waren ze het land al binnengekomen
Is dit weer gewoon een soenni-shji-discussie?quote:Op maandag 7 juli 2014 02:46 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Toen waren ze het land al binnengekomen
Owh hell, als ik Loulou verkeerd heb ingeschatquote:Op maandag 7 juli 2014 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar Loulou is toch ook een soenniet
[..]
Is dit weer gewoon een soenni-shji-discussie?
TOCH????quote:Op maandag 7 juli 2014 02:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pfff, gelukkig ik leef nogLoulou zit ver weg
quote:Op maandag 7 juli 2014 02:53 schreef kraakschandaal het volgende:
Voor een nachtmens is die Ramadan een eitje.
Ik zou het niet overlevenquote:Op maandag 7 juli 2014 02:53 schreef kraakschandaal het volgende:
Voor een nachtmens is die Ramadan een eitje.
Uit een soennitisch nest, dus soennitisch ben je dan hequote:Op maandag 7 juli 2014 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh hell, als ik Loulou verkeerd heb ingeschat
Dus casual seks mag binnen de Islam?quote:Op maandag 7 juli 2014 02:41 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat een keer opgemerkt. Waarom die gasten altijd dat mutah-huwelijk (tijdelijk afgesloten huwelijk onder sjieten) zo bekritiseren terwijl het sowieso een historisch feit was. Als je dan toch zo op de letter zit heb je kritiek op iets wat ook volgens hen onderdeel van de vroegere Islam was.
Is tuulk niet zo'n heel groot punt als je meer dan de helft van de dag slaapt.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het niet overlevenNiet een water overdag
jij wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus casual seks mag binnen de Islam?
Kwestie van de donkere uren goed gebruiken.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het niet overlevenNiet een water overdag
PFFFFFFquote:Op maandag 7 juli 2014 02:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Uit een soennitisch nest, dus soennitisch ben je dan he
Binnen het Christendom ook niet.. Guess what??quote:Op maandag 7 juli 2014 02:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus casual seks mag binnen de Islam?
Het is zomer en mensen moeten werken en o fnaar school EN pas na 22:00 drinken etc... IK doe het ze niet naquote:Op maandag 7 juli 2014 02:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is tuulk niet zo'n heel groot punt als je meer dan de helft van de dag slaapt.
Als je maar wel je kameel vastbindt mag dat jaquote:
Ik heb vorige week nachtdienst gehad. Werken van 22:30 tot 5:30, daarna thuiskomen, klaarmaken voor bed, slapen tot een uur of 2-3, wachten tot iftar.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:17 schreef d4v1d het volgende:
Hoe doen mensen met nachtdienst eigenlijk ramadan? Ik wil het niet valsspelen noemen ofzo, maar je kan gewoon bijna de hele tijd dingen doen als je wakker bent en een paar uurtjes vasten voor je gaat slapen. Dat is toch niet helemaal het idee eigenlijk?
In de reet.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Binnen het Christendom ook niet.. Guess what??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |