Is tuulk niet zo'n heel groot punt als je meer dan de helft van de dag slaapt.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het niet overlevenNiet een water overdag
jij wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus casual seks mag binnen de Islam?
Kwestie van de donkere uren goed gebruiken.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het niet overlevenNiet een water overdag
PFFFFFFquote:Op maandag 7 juli 2014 02:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Uit een soennitisch nest, dus soennitisch ben je dan he
Binnen het Christendom ook niet.. Guess what??quote:Op maandag 7 juli 2014 02:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus casual seks mag binnen de Islam?
Het is zomer en mensen moeten werken en o fnaar school EN pas na 22:00 drinken etc... IK doe het ze niet naquote:Op maandag 7 juli 2014 02:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is tuulk niet zo'n heel groot punt als je meer dan de helft van de dag slaapt.
Als je maar wel je kameel vastbindt mag dat jaquote:
Ik heb vorige week nachtdienst gehad. Werken van 22:30 tot 5:30, daarna thuiskomen, klaarmaken voor bed, slapen tot een uur of 2-3, wachten tot iftar.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:17 schreef d4v1d het volgende:
Hoe doen mensen met nachtdienst eigenlijk ramadan? Ik wil het niet valsspelen noemen ofzo, maar je kan gewoon bijna de hele tijd dingen doen als je wakker bent en een paar uurtjes vasten voor je gaat slapen. Dat is toch niet helemaal het idee eigenlijk?
In de reet.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Binnen het Christendom ook niet.. Guess what??
Niet eten overdag ook (met heel veel moeite), maar niet eens drinken???quote:Op maandag 7 juli 2014 02:56 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Kwestie van de donkere uren goed gebruiken.
Peer pressurequote:Op maandag 7 juli 2014 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is zomer en mensen moeten werken en o fnaar school EN pas na 22:00 drinken etc... IK doe het ze niet na
Al was het zo: ik doe het ze niet naquote:
Serious though, heb die hele regels rondom huwelijk en seks nooit gesnapt. Een man mag max. 4 vrouwen, maar tegelijkertijd ook seks hebben met 20 slaven als hij dat wil.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:00 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als je maar wel je kameel vastbindt mag dat ja
En wat mag jij?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Serious though, heb die hele regels rondom huwelijk en seks nooit gesnapt. Een man mag max. 4 vrouwen, maar tegelijkertijd ook seks hebben met 20 slaven als hij dat wil.
Niet te veel naar Muhtesem yuzyil kijken.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Serious though, heb die hele regels rondom huwelijk en seks nooit gesnapt. Een man mag max. 4 vrouwen, maar tegelijkertijd ook seks hebben met 20 slaven als hij dat wil.
Het moet wel een beetje overzichtelijk blijven wie bij wie hoortquote:Op maandag 7 juli 2014 03:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom moeten Nederlanders altijd 100 keer herhalen dat ze het niet zouden volhouden? Ik word schijtziek van die 'IK ZOU DAT ECCCCHT NIET KUNNEN' opmerkingen.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al was het zo: ik doe het ze niet na
Zit ik fout dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet te veel naar Muhtesem yuzyil kijken.
Omdat het zo is gewoon??quote:Op maandag 7 juli 2014 03:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom moeten Nederlanders altijd 100 keer herhalen dat ze het niet zouden volhouden? Ik word schijtziek van die 'IK ZOU DAT ECCCCHT NIET KUNNEN' opmerkingen.
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Keej, mag het misschien niet doen, maar HC.. Echt waarom hang je hier te klieren??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |