Yepquote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef Cheerful het volgende:
Dankjewel!
Wat hebben jullie allemaal gedaan gisteren?
Prof_Hoax, Scorpie en ik mogen uit de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Done.
Ik ga volgende week voor 2 maanden naar het buitenland (trouw daar ook), dus vooe mij was het meer al mn vriendinnen nog eens zien voordat ik vertrek.
We gingen voetbal kijken in de stad en daarna uit. Niks bijzonders, wel super gezellig! Kreeg alleenmaar leuke reacties van mensen.
Oh, en als ik voor lul moet staan, dan zij ook.kroontjes voor iedereen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat je als man wordt weergegeven? Even veranderen misschien?S. 2014
J. 2016
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Done.
Ik ga volgende week voor 2 maanden naar het buitenland (trouw daar ook), dus vooe mij was het meer al mn vriendinnen nog eens zien voordat ik vertrek.
We gingen voetbal kijken in de stad en daarna uit. Niks bijzonders, wel super gezellig! Kreeg alleenmaar leuke reacties van mensen.
Oh, en als ik voor lul moet staan, dan zij ook.kroontjes voor iedereen!
Helemaal niet voor lul, leuk juist! Qua outfit hebben ze je gespaard, hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat het gezellig was!
Volgens mij post ze nu onder het account van haar vriend. Eigen naam is Isetmyfriendonfire toch?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je weet dat je als man wordt weergegeven? Even veranderen misschien?
Nee, heb ik expres gedaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je weet dat je als man wordt weergegeven? Even veranderen misschien?
Dit is ook mijn eigen account, maar klopt inderdaad. Ik ben ISMFOF.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Volgens mij post ze nu onder het account van haar vriend. Eigen naam is Isetmyfriendonfire toch?
Topquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb net een jurk gekocht
Echt raar om zoiets vast te leggen
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie dag was, gefeliciteerd met jullie huwelijk iig!quote:11 juli 2014: Misstique en Dagonet
11 juli 2014: mirjammajrim
Gefeliciteerd! En is het die ene jurk geworden waar je meteen verliefd op was?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:29 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En is het die ene jurk geworden waar je meteen verliefd op was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik ook wel hoor. Voor mij is het ook zo dat ik het allemaal leuk vind, die bruiloft maar ik ben niet zo van "alles moet gewoon helemaal perfect zijn!!!!1".quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik was het ook gewoon een beetje beu. Ik heb blijkbaar geen standaard smaak, vooral niet voor een fattie. Ik had geen zin om weer stad en land af te zoeken naar dat ene exemplaar van wat ik nu weer verzonnen had
nou precies wat je omschrijft dus! (Over de jurk danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:09 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel hoor. Voor mij is het ook zo dat ik het allemaal leuk vind, die bruiloft maar ik ben niet zo van "alles moet gewoon helemaal perfect zijn!!!!1".
En nou ja, je was ook meteen helemaal verliefd op die jurk, dus heel begrijpelijk! En wie weet had je wel dat ene exemplaar na lang zoeken gevonden maar zou je als je m aan had tot de conclusie zijn gekomen dat het in het echt en aangetrokken toch niet helemaal je jurk zou zijn.
Onze trouwlocatie is trouwens op last van de politie gesloten. Als het goed is gaat ie over een week weer open. Hangt van het onderzoek af. Iemand betrapt op verdenking van drugshandel.
OMG,nou dat hoop ik dan maar, dat je niet nog wat anders moet zoeken vanwege dit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:09 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Onze trouwlocatie is trouwens op last van de politie gesloten. Als het goed is gaat ie over een week weer open. Hangt van het onderzoek af. Iemand betrapt op verdenking van drugshandel.
Mauritius.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:54 schreef rhubarbje het volgende:
Waar gaat de huwelijksreis eigenlijk heen?
Zwollequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:46 schreef Misstique het volgende:
Wat een rollercoaster ride was dat gisteren! We hadden geen stralender dag kunnen hebben, we hebben geen wolkje gezien. Alles liep op rolletjes, niets is fout gegaan, alles klopte.
We zijn nu nog helemaal murw gebeukt door alles wat we meegemaakt hebben en hebben dan ook maar een uurtje of 4 geslapen. Vandaag verder ingepakt want morgen begint de eerste etappe van de huwelijksreis!!
Mag ik gisteren als mijn Groundhog Day?.
[ afbeelding ]
Mooi zeg! Gefeliciteerd! Fijn dat het een geslaagde dag was. Veel plezier op huwelijksreis!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:46 schreef Misstique het volgende:
Wat een rollercoaster ride was dat gisteren! We hadden geen stralender dag kunnen hebben, we hebben geen wolkje gezien. Alles liep op rolletjes, niets is fout gegaan, alles klopte.
We zijn nu nog helemaal murw gebeukt door alles wat we meegemaakt hebben en hebben dan ook maar een uurtje of 4 geslapen. Vandaag verder ingepakt want morgen begint de eerste etappe van de huwelijksreis!!
Mag ik gisteren als mijn Groundhog Day?.
[ afbeelding ]
Wat dan dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
Pfff ik heb uren wakker gelegen omdat ik me af vraag of ik iets heel doms heb gedaan met die trouwjurk
nou, hem kopenquote:
OP dat moment voelde het toch goed? Geen zorgen over maken heur.quote:
Nee joh, komt goed! Ik denk dat het vrouw-eigen is om te gaan twijfelen. Als je hem weer mag passen, ben je vast meteen weer helemaal verliefd!quote:Op zondag 13 juli 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar vanacht tussen 4 en 7 voelde het heeel slecht
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:41 schreef stbabylon het volgende:
27 graden, licht bewolkt donderdag. Je zult toch een buiten bruiloft hebben
Wij hadden vrijwel alles geregeld voor we 4 juli naar een festival/op vakantie gingen. Vrijdagavond terug gekomen en donderdag as trouwen. We hebben wel wat dingen nog moeten doen, maar dat gaat allemaal zeer relaxed. Vandaag moet ik naar de kapper en we moeten nog een versterker/speaker ophalen op het werk van haar. Morgen auto ophalen en een aantal zaken naar de locatie brengen. Is allemaal prima te doen. Ben nog niet eens nerveusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:40 schreef Audreyoot het volgende:
Waren die dagen voor de bruiloft bij jullie ook zo hectischHet is gewoon al volgende week zaterdag en ik heb het idee dat ik nog zoooo veeeel moet doen
Voor ons niet - de ceremoniemeesters en familie en vrienden waren drukker bezig dan wij (twee dagen voor de trouw op terrasjes en wandelend doorgebrachtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:40 schreef Audreyoot het volgende:
Waren die dagen voor de bruiloft bij jullie ook zo hectischHet is gewoon al volgende week zaterdag en ik heb het idee dat ik nog zoooo veeeel moet doen
Zoals wat? Wij hebben geen ceremoniemeesters o.i.d. maar ik kan me ook niet voorstellen dat ik nog de week vooraf van alles moet doen. Alleen de dag ervoor taart ophalen en op de dag zelf aankleden, opmaken e.d.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:40 schreef Audreyoot het volgende:
Ben nog bezig met het regelen van decoraties voor de ceremoniezaal en de zaal voor de feestavond. Wij doen veel zelf dus het zijn voornamelijk nog de kleine dingetjes zoals caketopper maken, receptieboek en enveloppendoos maken etc.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:17 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Zoals wat? Wij hebben geen ceremoniemeesters o.i.d. maar ik kan me ook niet voorstellen dat ik nog de week vooraf van alles moet doen. Alleen de dag ervoor taart ophalen en op de dag zelf aankleden, opmaken e.d.
Ja gelukkig krijg ik veel hulp van mijn schoonmoeder, maar ik vind het wel lastig om dingen uit handen te geven. Ochja, komt allemaal wel goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:46 schreef Mariposas het volgende:
Ah oké. Dat zijn sowieso allemaal dingen die wij niet hebben, dus vandaar dat ik me het niet kon voorstellen.Is het misschien niet een idee om een familielid of vriend(in) te vragen of die je kan helpen?
Die dingen liggen hier al weken. Dat zou hier echt niet tot het laatst uitgesteld mogen wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:43 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ben nog bezig met het regelen van decoraties voor de ceremoniezaal en de zaal voor de feestavond. Wij doen veel zelf dus het zijn voornamelijk nog de kleine dingetjes zoals caketopper maken, receptieboek en enveloppendoos maken etc.
haha ik ben wat lakser in die dingen denk ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die dingen liggen hier al weken. Dat zou hier echt niet tot het laatst uitgesteld mogen worden
Maar dat had toch ook veel eerder gekunt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:43 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ben nog bezig met het regelen van decoraties voor de ceremoniezaal en de zaal voor de feestavond. Wij doen veel zelf dus het zijn voornamelijk nog de kleine dingetjes zoals caketopper maken, receptieboek en enveloppendoos maken etc.
Ja dat kon, maar mijn moeder is erg ziek geweest dus ben er niet aan toe gekomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dat had toch ook veel eerder gekunt?
Nee daar heb je ook allemaal gelijk inquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:50 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, zo spannend is een caketopper nou ook weer niet. Ben persoonlijk geen leuke tegengekomen eigenlijk..
Enveloppendoos hadden we niet eens over nagedacht tot onze ceremoniemeester daarmee op de proppen kwam. En anders had onze locatie die wel (ik zag hem staan in onze terugtrekkamer).
Als gastenboek had onze ceremoniemeester iedereen gevraagd (buiten ons om) om een recept aan te leveren. De komende tijd heb ik genoeg te koken..
Maar besteed daar niet al teveel tijd aan zo vlak voor je bruiloft en neem nog wat ontspantijd. En prioritiseer, eerst receptieboek, die doos en topper zijn niet blijvende herinneringen
Waarom krijg je er spijt van dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:18 schreef gridjuh het volgende:
Stomme vraag, heeft er ooit iemand van jullie spijt gehad van de keuze van een getuige?
ik krijg bij een van mijn getuige steeds meer spijt zeg maar...
Gelukkig kwam die spijt pas achteraf... Maar wel spijt dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:18 schreef gridjuh het volgende:
Stomme vraag, heeft er ooit iemand van jullie spijt gehad van de keuze van een getuige?
Je hebt je over laten halen een getuige te kiezen ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:18 schreef gridjuh het volgende:
nou dit is een keuze die ik zelf heb gemaakt. Mijn moeder wilde beide broers en ik heb 1 broer een een hele goede vriendin.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Gelukkig kwam die spijt pas achteraf... Maar wel spijt dus.
Wat is er gebeurd.
Júist als je nog 'zoveel' tijd hebt, zou ik het gesprek eens met haar aangaan - het lijkt wel of het voor jou belangrijker is dan voor haar. Als dat inderdaad zo blijkt, kun je nog veranderen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef gridjuh het volgende:
[..]
nou dit is een keuze die ik zelf heb gemaakt. Mijn moeder wilde beide broers en ik heb 1 broer een een hele goede vriendin.
maar ze laat het steeds meer af weten. Ze komt niet meer langs en met haar vriend heb ik nu steeds meer problemen(er is iets gebeurd met hem en een ander en dat had ik snel door maar die vriendin niet)
als we voorstellen om af te spreken hebben ze nooit tijd.
ach ik stoor mij nu gewoon veel aan haar.
maar goed het duurt nog 7 maanden
En dat terwijl die bruiloft nog 7 maanden duurt. Ik denk dat jij (gridjuh) er nou ff voor die vriendin moet zijn ipv andersom...quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Wacht even, haar vriend is vreemd gegaan? Dus haar relatie ligt in puin?
En ze wil niet zo vaak afspreken? De bitch!
Meer is het dan ook niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
De getuigen waren mijn beide broers en het enige wat ik van hun verwachtte was: Zorg dat je bij mij zit en een handtekening plaats. Ja... Dat was het...![]()
Bij ons waren mijn broer en haar zus dus dat was wat veiliger.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe lang van te voren hebben jullie je getuigen gevraagd?
Ik zat namelijk ook wel te denken zo van 'in een jaar kan veel gebeuren' . Wat als het contact met iemand verwaterd of iemand verhuist? (Veel van mijn vrienden zijn nogal internationaal georiënteerd dus ik bedoel ook niet verhuizen naar een dorp verder of zo)
ik ben er zeer zeker voor haar, een aantal late nachten met haar gepraat. Voor mij geen probleem, want ik begin om 3:15 met werken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En dat terwijl die bruiloft nog 7 maanden duurt. Ik denk dat jij (gridjuh) er nou ff voor die vriendin moet zijn ipv andersom...
Ja jezusquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:32 schreef gridjuh het volgende:
[..]
ik ben er zeer zeker voor haar, een aantal late nachten met haar gepraat. Voor mij geen probleem, want ik begin om 3:15 met werken.
ik sta dag en nacht voor haar klaar, dat vind ik echt niet erg.
Ze heeft trouwens besloten door te gaan met haar vriend.
maar ik merk wel dat ik er veel voor haar ben. En mijn best doe haar in haar keuze te steunen.
maar voordat hij vreemd ging waren andere dingen af maken belangrijker. We mochten zelfs niet savonds een keer op de koffie komen.
maar zoals ik zeg, heb nog wel eventjes de tijd.
dat is het niet. Haar relatie is ook niet over. Hij heeft nog een kans gegeven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja jezusZo gaat dat nou eenmaal even. Ze gaat nogal door iets heen zeg
Sorry maar ik ben echt allergisch voor mensen die gaan van 'ja je hebt het nu al 6 weken over je relatie die over is. Nu moet het weer over mij gaan'
Blijkbaar wil zij nou telefonisch. Ze kan best voor zichzelf beslissen hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:52 schreef gridjuh het volgende:
[..]
dat is het niet. Haar relatie is ook niet over. Hij heeft nog een kans gegeven.
maar soms lijkt het mij verstandiger om mensen in het echt te zien om een keer iets van een knuffel te geven.
telefonisch is dat best moeilijk, dan kan ik niet meer den luisteren wat ik ook heb gedaan.
Jep. Goed gesprek gehad meerdere keren en een andere getuige gekozen (1,5e van te voren nog). Veel beter gevoel bij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:18 schreef gridjuh het volgende:
voel me in ieder geval niet de enige.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Jep. Goed gesprek gehad meerdere keren en een andere getuige gekozen (1,5e van te voren nog). Veel beter gevoel bij.
Ik heb geen broers of zussen dus heb twee vriendinnen gevraagd, een paar weken na het aanzoek. Een van die vriendinnen heeft een nieuwe relatie die belangrijker is als reageren op mijn berichtjes of af en toe eens interesse tonen. Over gepraat, zij snapte het maar ervaarde het niet zo (heeft 6 maanden gespeeld voor ik er met haar over begon) mAar wilde niet dat ik spijt zou hebben van iets dus heb ik iemand anders gevraagd.
Getuiges zijn voor mij wel speciaal aangezien ik dus geen broer of zus band verder heb.
Denk er indd even over na, ga het gesprek aan (zou ik wel doen, misschien is het gewoon een misverstand) en kies iets waarbij jij je het prettigst voelt. Het is tenslotte jouw bruiloftquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:11 schreef gridjuh het volgende:
[..]
voel me in ieder geval niet de enige.
maar moet er nog goed over na denken.
ik heb wel mijn oudste broer als getuige omdat ik daar toch een hele hechte band mee heb.
met mijn andere broer heb ik totaal geen band, was bij hem ook geen getuige toentertijd(hoewel ik mij nu bedenk dat ik een week voor de bruiloft te horen kreeg dat ik in de kerk nogal wat tekst moest lezen)
maar met die broer totaal geen band. Hij durfde wat dat betreft vorige x om 1,30¤ ruzie met mij te maken.
daarom koos ik mijn (beste) vriendin. Maar ik ga nog eens heel goed nadenken.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik zei het eerst zelf ook, en het valt hier ook op. 'mijn' getuige(n). Het zijn de getuigen van het huwelijk, dus niet zoals in Amerika zijn best man/men en haar bridesmaid of zo, maar van jullie allebei tegelijk.
!quote:
Wow! Kun je daar de hele dag op lopen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] Net m'n schoenen opgehaald.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wow! Kun je daar de hele dag op lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |