Ik had tenminste wel aan die optie gedacht, zeker omdat Van Gaal lang wachtte met het wisselen van Van Persie. Maar misschien ben je tijdens de wedstrijd daar totaal niet mee bezig.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:25 schreef DO2 het volgende:
Maar zou Cillessen dan echt geen rekening hebben gehouden met die optie?
Zeker wanneer ze in de verlenging nog een wissel over hebben, moet dat toch door zijn hoofd gaan spoken, lijkt me?
En nu het eenmaal is gebeurd, houdt ie er in de komende wedstrijden sowieso rekening mee, natuurlijk.
Nee, hij wist het oprecht niet. Hij vertelde achteraf nog dat hij Krul zag warmlopen en dat hij dacht dat dat was om hem snel te vervangen als hij zelf geblesseerd zou raken in het laatste deel van de wedstrijd. Daarom was hij ook zo woedend toen hij gewisseld werd; naar zijn idee keepte hij een prima wedstrijd, dus waarom er dan uit?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:25 schreef DO2 het volgende:
Maar zou Cillessen dan echt geen rekening hebben gehouden met die optie?
Zeker wanneer ze in de verlenging nog een wissel over hebben, moet dat toch door zijn hoofd gaan spoken, lijkt me?
Klopt.quote:En nu het eenmaal is gebeurd, houdt ie er in de komende wedstrijden sowieso rekening mee, natuurlijk.
DO2 we zullen maar wereldkampioen worden zeg.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:31 schreef DO2 het volgende:
We rollen die Argentijnen, Duitsers en/of Brazilianen ook gewoon op met 3 - 0, natuurlijk.
Dus waar hebben we het nog over.
Mooiste zou een gewonnen finale tegen Duitsland zijn. Dan heb je meteen revanche genomen op de drie verloren WK's (Spanje heeft Nederland al verslagen).quote:Op zondag 6 juli 2014 16:31 schreef DO2 het volgende:
We rollen die Argentijnen, Duitsers en/of Brazilianen ook gewoon op met 3 - 0, natuurlijk.
Dus waar hebben we het nog over.
Brazilië in eigen huis verslaan in de finale levert je wel een oneindige badass-status op.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooiste zou een gewonnen finale tegen Duitsland zijn. Dan heb je meteen revanche genomen op de drie verloren WK's (Spanje heeft Nederland al verslagen).
Het moet zo zijn he.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooiste zou een gewonnen finale tegen Duitsland zijn. Dan heb je meteen revanche genomen op de drie verloren WK's (Spanje heeft Nederland al verslagen).
Ik ook niet hoor. Een hele lucky overwinning op Argentinië en dan weer verliezen in de finale zie ik nog het meest gebeuren.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:35 schreef DO2 het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegd nog niet zo in, eigenlijk. Maar het is voetbal, dus alles is mogelijk.
2 wedstrijden. Meer is het niet. Als het een beetje meezit, ben je zomaar wereldkampioen.
Duitsland heeft wel overall het beste team. Goede verdediging, beste keeper van de wereld, ook middenveld en aanval is niet slecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef DO2 het volgende:
Ik vrees hetzelfde, T. Het zullen wel weer die dekselse Duitsers worden.
Enige wat ze missen is iemand om het écht af te maken als het moet. Enige team in de halve finales zonder echte "ster".quote:Op zondag 6 juli 2014 16:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duitsland heeft wel overall het beste team. Goede verdediging, beste keeper van de wereld, ook middenveld en aanval is niet slecht.
Toffe etappe vandaag hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Sorry maar zelfs de vrouwenfinale van Wimbledon was interessanter dan de tour.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dit is wel een grove belediging voor het wielrennen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |