Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Huh woon jij weer thuus?quote:Op zondag 6 juli 2014 02:11 schreef Stimorol- het volgende:
Ik krijg honger. Zin in een smoothie. Ik denk alleen dat mijn moeder mij vermoordt als ik daar nu aan begin.
Hahaha mij zou het echt kut lijken om je weer te houden aan regels enzooquote:Op zondag 6 juli 2014 02:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iyi eigenlijkAma dat komt omdat het tijdelijk is. Er is een eind datum. Yoksa kafayi yerdim.
tuurlijk, maar ik wil hier niet antwoorden, omdat ik sws mijzelf al erg te herkennen neerzetquote:
Dagplanning vandaag:quote:Op zondag 6 juli 2014 02:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha mij zou het echt kut lijken om je weer te houden aan regels enzoo
Lol, origineel.quote:
Oda guzel. Net als ik. Woon wel met mijn ouders maar zie ze voor de rest amper hehe.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
tuurlijk, maar ik wil hier niet antwoorden, omdat ik sws mijzelf al erg te herkennen neerzet
[..]
Dagplanning vandaag:
Opgestaan. Ontbeten. Gaan slapen. Gefokt. Afwas gedaan voor mama. Gedoucht. Even weg. Toen thuis. 10min naast ze gezeten en daarna ajuuu peepz.
I'm chill. Very chill
Eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha mij zou het echt kut lijken om je weer te houden aan regels enzoo
Dat is wat 100 kilo make-up met je doet.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, origineel.
Ze ziet er ook uit als een dozijn andere Midden-Oosterse zangeressen.
Oh. Zou ik eens moeten doen dan....quote:Op zondag 6 juli 2014 02:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is wat 100 kilo make-up met je doet.
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil ook n lieve kleine zacht Midden-Oosters gezichtje.....
Omdat ik het belangrijk vind. Ik zal je wel foto's tonenquote:Op zondag 6 juli 2014 02:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom man. Ik wil je zien zonder doek wanneer we gaan meeten.
Okee.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat ik het belangrijk vind. Ik zal je wel foto's tonen
Ja maar wij bruine meisjes staan bekend om onze haren, over het lichaam maar ook op ons hoofd. Het is onze signatureeee.quote:
Ja kloptquote:Op zondag 6 juli 2014 02:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar wij bruine meisjes staan bekend om onze haren, over het lichaam maar ook op ons hoofd. Het is onze signatureeee.
Mijn vader wilde het eigenlijk al vanaf mijn 9e..quote:Op zondag 6 juli 2014 02:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wist je dat jij eigenlijk daarmee onderdrukt wordt?
Was je ook bang voor nazar van tata meisjes die altijd aan je haren zitten en je complimenteren om je haar?quote:Op zondag 6 juli 2014 02:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja kloptik heb ook mooie signature, hamdulilah. Dat is ook een van de hoofdredenen.
iemand vroeg mij waar mij extensions zaten. Ik wist niet waar ze het over had en toen ging ze plukken overal. En niet alleen nazar van tata meisjes, maar zelfs familie.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was je ook bang voor nazar van tata meisjes die altijd aan je haren zitten en je complimenteren om je haar?
signature hot chocolate van de starbucksquote:Op zondag 6 juli 2014 02:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar wij bruine meisjes staan bekend om onze haren, over het lichaam maar ook op ons hoofd. Het is onze signatureeee.
Ik doe mijn haren standaard in een staart, is echt te veel moeite om het in model te brengen. Maar ik heb ook vaak last van mensen die aan mijn haren gaan zitten en vragen of het echt is.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
iemand vroeg mij waar mij extensions zaten. Ik wist niet waar ze het over had en toen ging ze plukken overal. En niet alleen nazar van tata meisjes, maar zelfs familie.
Boorte ik heb nog nooit een foto van jou gezieehieen.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe mijn haren standaard in een staart, is echt te veel moeite om het in model te brengen. Maar ik heb ook vaak last van mensen die aan mijn haren gaan zitten en vragen of het echt is.
Jij komt echt rare mensen tegen valla...quote:Op zondag 6 juli 2014 02:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe mijn haren standaard in een staart, is echt te veel moeite om het in model te brengen. Maar ik heb ook vaak last van mensen die aan mijn haren gaan zitten en vragen of het echt is.
Fak fotoooo's. Je ziet me wel op een meet.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boorte ik heb nog nooit een foto van jou gezieehieen.
Ja ik heb het dus altijd knotje en thuis is het los. Vind het wel super asociaal altijd die vragen.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee ik wil eerst beeldmaterialquote:Op zondag 6 juli 2014 02:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Fak fotoooo's. Je ziet me wel op een meet.
Vrouwen zitten wel vaker aan elkaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij komt echt rare mensen tegen valla...
Ja dit, wow.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij komt echt rare mensen tegen valla...
Ik haat die 2-3-4 kusjes zo erg. Ik ontwijk het zo goed mogelijkquote:Op zondag 6 juli 2014 02:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vrouwen zitten wel vaker aan elkaar.
Valla ik vraag me zo vaak af of het nou aan mij ligt, yani of ik nou zo vreemd ben of of ik nou gewoon zo veel rare mensen tegenkom?quote:
allebei.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik vraag me zo vaak af of het nou aan mij ligt, yani of ik nou zo vreemd ben of of ik nou gewoon zo veel rare mensen tegenkom?
Sommige tata's zijn echt zo lomp. Ook zo'n man laatst op het werk die over Turken begon tegen een collega naast mij terwijl het hem niet ontgaan moet zijn dat ik er buitenlands uitzie.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik heb het dus altijd knotje en thuis is het los. Vind het wel super asociaal altijd die vragen.
Mensen stellen ook de raarste vragen, zoals of ik ermee douche, of ik hem thuis ook op moet etc.
Echt zo een lomperik stond naast me te klagen over hoe zijn collega's die vasten, minder geconcentreerd waren en de ongelooflijke last die hij ervan had. Ik had een keer henna op mijn vingers en hij dacht dat het kwam door het koken met kruiden...quote:Op zondag 6 juli 2014 02:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sommige tata's zijn echt zo lomp. Ook zo'n man laatst op het werk die over Turken begon tegen een collega naast mij terwijl het hem niet ontgaan moet zijn dat ik er buitenlands uitzie.
''Ja, zo'n Turrek [echt met nadruk hierop] komt iedere keer drie dagen te vroeg aan.''
''Ik zei, ga naar het WK kijken dan. O nee, jullie waren niet gekwalificeerd, hè? Hahaha...''
Ergo: Ik haat.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ligt niet aan tata zijn. Mensen ZIJN lomp, gedragen zich lomp, willen lomp overkomen. Zo zijn mensen gewoon.
HAHAHAHAHA.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Echt zo een lomperik stond naast me te klagen over hoe zijn collega's die vasten, minder geconcentreerd waren en de ongelooflijke last die hij ervan had. Ik had een keer henna op mijn vingers en hij dacht dat het kwam door het koken met kruiden...
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Echt zo een lomperik stond naast me te klagen over hoe zijn collega's die vasten, minder geconcentreerd waren en de ongelooflijke last die hij ervan had. Ik had een keer henna op mijn vingers en hij dacht dat het kwam door het koken met kruiden...
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik wil eerst beeldmaterial
OF NEE NOG BETER KOM TINYCHAT!!!
Nee. Ik vind Hollanders bijzonder vaak lomp.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ligt niet aan tata zijn. Mensen ZIJN lomp, gedragen zich lomp, willen lomp overkomen. Zo zijn mensen gewoon.
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik vind Hollanders bijzonder vaak lomp.
Boeren/Scheten/Domme vragen volk.
Klopt. ALHOEWEL Marokkaanse vrouwen het ook best goed kunnen. Een vroeg een keer: "Jij bent toch ook moslim?" "Jullie bidden toch ook."quote:Op zondag 6 juli 2014 02:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik vind Hollanders bijzonder vaak lomp.
Boeren/Scheten/Domme vragen volk.
Wat hebbie op je brood/bam?quote:Op zondag 6 juli 2014 02:44 schreef Stimorol- het volgende:
Ook met eten
IIWJFJFKRKRK WAT EET JIJ NOU. Eet nou gewoon een bammetje.
Vooral met eten.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:44 schreef Stimorol- het volgende:
Ook met eten
IIWJFJFKRKRK WAT EET JIJ NOU. Eet nou gewoon een bammetje.
Het verschil zit in het niveau aan lompheidquote:Op zondag 6 juli 2014 02:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Alsof mensen met onze cultuur geen domme vragen stellen.
![]()
En daarbij, het scheelt wel met wat voor volk je omgaat. Niet alle Nederlanders laten boeren/scheten zo in het openbaar.
Ik probeer mijn volk niet op te hemelen ofzo, maar mijn ervaring is dat de volksere, gewone Turken over het algemeen niet zo lomp zijn. In iedere geval niet op deze manier, met een ondertoon waarin je duidelijk vooroordelen of soms zelfs racistische denkbeelden uit kunt opmaken.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, dat is ook zo. Overal amk achter plakken.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:46 schreef Mathemaat het volgende:
Ik vind sommige Nederlanders ook wel lomp. Maar Turken kunnen ook erg zijn met elkaar door bijv. constant scheldend te praten.
'Heb je een vriend? Of wordt je uitgehuwelijkt?'quote:Op zondag 6 juli 2014 02:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ik: mijn ouders zijn erg jong getrouwd.
Collega: oh zijn ze uitgehuwelijkt
Ik: wat?!
moet je met iemand van je eigen soort trouwen.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
'Heb je een vriend? Of wordt je uitgehuwelijkt?'
HAHAH DEZE.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
moet je met iemand van je eigen soort trouwen.
Een vriendin van mijn oma vroeg eens ''eten jullie daar ook varkensvlees?''...quote:Op zondag 6 juli 2014 02:51 schreef Bortecinem het volgende:
En dan ga je naar Turkije op vakantie
'Wat is mijn naam in het Nederlands?'
'Als je uit Nederland komt, hoe kan het dan dat je Turks spreekt?'
'Van welk land houd je meer, Turkije of Nederland'
'Ga je met een Nederlander trouwen?'
'Krijg je daar LES IN HET NEDERLANDS/GA JE NAAR EEN NL SCHOOL?? MAAR HOE SPREEK JE DAN TURKS??????'
It's never ending. never.
Oh ja die was ik vergeten.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn oma vroeg eens ''eten jullie daar ook varkensvlees?''...
Een keer tijdens een bijbaan (courgette snijden) vroeg mijn baas die wist dat ik Turks was of ik aan mijn fresh off the boat Marokkaanse collega in mijn eigen taal het werk kon uitleggen..quote:Op zondag 6 juli 2014 02:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mag je bijvoorbeeld met een Surinamer thuiskomen?
Echt zieke vragen soms.
Ja mij ook. Of ik een client in het Arabisch wilde uitleggen wat de bedoeling was, ik zei dat ik geen Arabisch sprak en ze zegt: Maar je bent toch moslim?quote:Op zondag 6 juli 2014 02:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een keer tijdens een bijbaan (courgette snijden) vroeg mijn baas die wist dat ik Turks was of ik aan mijn fresh off the boat Marokkaanse collega in mijn eigen taal het werk kon uitleggen..
Ik snap niet hoe wij het volhouden hier.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja mij ook. Of ik een client in het Arabisch wilde uitleggen wat de bedoeling was, ik zei dat ik geen Arabisch sprak en ze zegt: Maar je bent toch moslim?
Eeuwen aan sabrrrrquote:Op zondag 6 juli 2014 02:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe wij het volhouden hier.
O ja, klassiekertje dit.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja mij ook. Of ik een client in het Arabisch wilde uitleggen wat de bedoeling was, ik zei dat ik geen Arabisch sprak en ze zegt: Maar je bent toch moslim?
Ik kan eigenlijk wel tegen alle soorten vragen of opmerkingen, maar bij sommige mensen hoor en voel je gewoon die minachtende houding en ondertoon. Dan heb ik ook geen zien om er op in te gaan. Anders ben ik iemand die op zijn tijd met een PVV-stemmer mee kan voelen.quote:
Ik krijg ze te vaak. Kan er echt niet meer tegen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk wel tegen alle soorten vragen of opmerkingen, maar bij sommige mensen hoor en voel je gewoon die minachtende houding en ondertoon. Dan heb ik ook geen zien om er op in te gaan.
Ik kreeg zulke vragen nooit, omdat ik niet op een moslim leek zonder hijab.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk wel tegen alle soorten vragen of opmerkingen, maar bij sommige mensen hoor en voel je gewoon die minachtende houding en ondertoon. Dan heb ik ook geen zien om er op in te gaan. Anders ben ik iemand die op zijn tijd met een PVV-stemmer mee kan voelen.
Waar lijk je dan wel op?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kreeg zulke vragen nooit, omdat ik niet op een moslim leek zonder hijab.
Nu ik eentje draag, krijg ik VEEL van deze vragen en merk ik hoe mensen er echt naar kijken.
Vaag.quote:
BAHAHAHA. Ik krijg altijd: ben je turks of marokkaans.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vaag.
Maar een keer kreeg ik de vraag van een Assyrische man of ik 'Turks of Indonesisch' was. Alsof Indo's en Turken ook maar iets op elkaar lijken.
Hahaha het grappige is dat ik mij dat niet kan herinneren. Meestal vragen ze mij wat ik ben, of laat ik het zelf wel merken op de een of andere manier.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
BAHAHAHA. Ik krijg altijd: ben je turks of marokkaans.
WANT ER IS NIKS ANDERS.
Ik moest hardop lachen hahaha. Die hoor ik ook soms. Omdat grote ogen.quote:
afghanen zijn mooier dan paki'squote:Op zondag 6 juli 2014 03:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik word ook vaak voor Afghaan aangezien.
Jij lijkt ook niet echt op een Turkje. - van wat ik mij kan herinneren van je-quote:Op zondag 6 juli 2014 03:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik juist ''ben jij ook moslim/Turks dan?''...Een collega kwam er een half jaar later pas achter dat ik Turks was.
Hij lijkt juist typisch Turks. Als je naar heel TR zou kijken, zou hij waarschijnlijk de meest typische van ons allemaal zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij lijkt ook niet echt op een Turkje. - van wat ik mij kan herinneren van je-
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij lijkt juist typisch Turks. Als je naar heel TR zou kijken, zou hij waarschijnlijk de meest typische van ons allemaal zijn.
Ik snap dat niet; zie er gewoon standaard Turks uit namelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij lijkt ook niet echt op een Turkje. - van wat ik mij kan herinneren van je-
klopt. xmini ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:13 schreef Bortecinem het volgende:
Verder lijken Julis en Playinwithfire ook wel typisch IMO. Turq eigenlijk ook.
zarGon en ik totaal niet.
ok.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
hem heb ik nog nooit gezien, boeit me verder ook niet
lijk je ook beetje op. vooral perzier.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik word aangezien voor arabier en perziër.
Van wie heb jij je looks btw, je Arabische of Perzische kant?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lijk je ook beetje op. vooral perzier.
Geen. Echt geen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Van wie heb jij je looks btw, je Arabische of Perzische kant?
In Turkije spreken ze mij eerst in het Arabisch aan, daarna in het Engels en dan pas in het Turks.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lijk je ook beetje op. vooral perzier.
Nee ook niet. Misschien vandaar. Mijn moeder lijkt namelijk typisch Turks bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lijken jouw ouders wel typisch op hun afkomst?
(sorry for my nieuwsgierigheid)
Interestink.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ook niet. Misschien vandaar. Mijn moeder lijkt namelijk typisch Turks bijvoorbeeld.
Denk je ik let daar op als ik bijna mag etenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je hebt geeneens foto's gestuurd.
Ik hoop dat je iftar nooit zakt.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denk je ik let daar op als ik bijna mag eten
niet zo boeiendquote:Op zondag 6 juli 2014 03:24 schreef Bortecinem het volgende:
jfm ik vind je echt interessant. Ik kom zo zelden volbloed Midden-Oosterse halfbloedjes tegen.
mijn vader is heel donker.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En jij lijkt op een indo/filipino omggg kan dit uberhaupt nog interessanter worden..
Mijn vader ook. Heel donker en abnormaal voor een Turk zelfs. Maar zijn DNA zegt dat hij best normaal Turks is. Raar he.quote:
Ja mijne ook, echt belachelijk donker. Daardoor ben ik ook zo. Ik kon ook groene ogen hebben, maar neeee. hij moest per se overheersende dna hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn vader ook. Heel donker en abnormaal voor een Turk zelfs. Maar zijn DNA zegt dat hij best normaal Turks is. Raar he.
Hahaaa!quote:Op zondag 6 juli 2014 03:30 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ik blijk van HEEEL VER wat koerdisch bloed te hebben..
Hahahahahahha. Hier is nog iets leuks: mijn vader draagt ondanks zijn hele donkere uiterlijk genen voor lichte ogen en licht haar.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja mijne ook, echt belachelijk donker. Daardoor ben ik ook zo. Ik kon ook groene ogen hebben, maar neeee. hij moest per se overheersende dna hebben.
Ja, tenzij ik met iemand ga die ook heel donker is met donkere ogen. Dan verklein ik de kans toch?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahahahahha. Hier is nog iets leuks: mijn vader draagt ondanks zijn hele donkere uiterlijk genen voor lichte ogen en licht haar.
Maar mijn zusje bv. heeft donkerbruine ogen itt tot mij en de rest van de familie, wij hebben allemaal zwarte ogen. Ook haar haar is lichter (bruin, zelfs donkerblond in de zomer) en de textuur is veel fijner (ik heb echt dik en zwaar haar). Dus waarschijnlijk heeft zij die genen geerfd.
Kan best zo zijn dat jij die genen van je moeder wel hebt gekregen en later ziet verschijnen in je kinderen.
Ja donker overheerst vaak wel. Maar zoals ik al zei, moeder is donker, vader is donker, zusje is redelijk licht. Dus het zou alsnog kunnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, tenzij ik met iemand ga die ook heel donker is met donkere ogen. Dan verklein ik de kans toch?
Mijn jongere broertje heeft lichtbruine ogen, terwijl hij geboren is met hele donkere ogen?
Rare zooi.
Kan ik nog groene ogen krijgenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja donker overheerst vaak wel. Maar zoals ik al zei, moeder is donker, vader is donker, zusje is redelijk licht. Dus het zou alsnog kunnen.
En het veranderen van ogen is heel normaal. Heb ik heeel vaak zien gebeuren.
Echt? Ik vind hem echt totaal niet op een Arabier lijken. Dacht altijd dat hij er meer Oosters. Iraans/Afghaans/Koerdisch uitzag.quote:
Mag ik een foto van je zien zodat ik je kan judgen of je een van ons bent?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:43 schreef Bortecinem het volgende:
Onze familie heeft heel weinig invloeden vanuit het Zuiden (Irak/Syrie) ondanks dat we uit Adana komen (genetisch gezien dus). Volgens familieverhalen komen we uit Iran (wel gewoon Turk ofcourszz)
Iranier, misschien Irakeesquote:Op zondag 6 juli 2014 03:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar wat zou je denken als je niet wist dat hij Turk was?
Op bovenste foto vooral. En onderste ook beetje.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem echt totaal niet op een Arabier lijken. Dacht altijd dat hij er meer Oosters. Iraans/Afghaans/Koerdisch uitzag.
JFM, wat vind jij?
Ik ben er niet een van jullie. Ik ben Turk.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mag ik een foto van je zien zodat ik je kan judgen of je een van ons bent?
Een van ons dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben er niet een van jullie. Ik ben Turk.
De meeste Turken en Koerden (zoals stimo) met voorouderen uit Iran komen uit Noord-Iran. Ze zijn destijds verplaatst naar Khorasan en vandaar naar Turkije. Vandaar dat de ouderen in de fam zeggen dat ze uit Khorasan komen.
In ieder geval hebben we heel weinig met de Arabieren te maken genetisch gezien.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op bovenste foto vooral. En onderste ook beetje.
Khorasan was gewoon een tijdelijke verblijfplaats.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Een van ons dus.
Khorasan heeft volgens mij mooie handgemaakte tapijten.
Mijn opa zegt #carequote:Op zondag 6 juli 2014 03:47 schreef Che_ het volgende:
Wie is dat trouwens? Ik zou geen foto's van familie enzo laten rondslingeren op fok
Ik heb laatst cig kofte gegeten en moest even aan je denkenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Khorasan was gewoon een tijdelijke verblijfplaats.
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb laatst cig kofte gegeten en moest even aan je denken
Ik vond niet vies maar ook niet lekker. Was gewoon; oke.quote:
Ik snap dit niet zo, Iraniers en Irakezen lijken toch totaal niet op elkaar? De Koerden daargelaten..quote:
Ik ken VEEL VEEL VEEL Irakezen die makkelijk voor Iraniërs door kunnen gaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap dit niet zo, Iraniers en Irakezen lijken toch totaal niet op elkaar? De Koerden daargelaten..
Hmm, dan zullen het wel Noord-Irakezen zijn of zo. Want deze twee volken zijn echt verschillend qua afkomst..quote:Op zondag 6 juli 2014 03:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ken VEEL VEEL VEEL Irakezen die makkelijk voor Iraniërs door kunnen gaan.
Ik ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:52 schreef Che_ het volgende:
Ik vind Koerden van Irak totaal verschillend qua uiterlijk dan Koerden van Turkije
Ik ken een meisje die Irakees is, maar in Iran heeft gewoond. Zij spreekt accentloos Iraans en als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat ze Iraans was.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, dan zullen het wel Noord-Irakezen zijn of zo. Want deze twee volken zijn echt verschillend qua afkomst..
Wij zijn over het algemeen langer, blanker en minder beharing. Als ik naar hele omgeving kijk van familie etc.quote:
Ik ook. lichtgetint maar grote ogen, maaar wel met hijab. Zelfs Marokkanen denken dat ik een Marokkaan ben. Ze kennen hun eigen soort niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:54 schreef Bortecinem het volgende:
Oh maar jfm, ik lijk totaal niet op Iranier. Ik heb gewoon een 'ambigiuous' uiterlijk waardoor mensen veel moeite hebben mij ergens te plaatsen.
Koerden in TR kunnen ook heel verschillend zijn qua uiterlijk he. Ze leven dan ook best wel verspreid over een groot gebied. Mijn opa werd door Turken en Koerden bv. altijd voor Koerd aangezien. Vandaar ook dat ik verbaasd ben dat jullie nu Irakees enzo zeggen. Iedereen vond hem altijd op een Koerd lijken. Hij is ook redelijk lang btw. Rond de 1.84 ofzo. (verder een normale lengte in TR, snap niet waar die reacties over korte turken opeens vandaan komenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij zijn over het algemeen langer, blanker en minder beharing. Als ik naar hele omgeving kijk van familie etc.
Sukkels gewoon. Zelfde voor de Turken die mij niet als hun eigen soort herkennen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ook. lichtgetint maar grote ogen, maaar wel met hijab. Zelfs Marokkanen denken dat ik een Marokkaan ben. Ze kennen hun eigen soort niet.
Ik heb gelezen dat er ook veel verturkste Koerden en verkoerde (quote:Op zondag 6 juli 2014 03:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij zijn over het algemeen langer, blanker en minder beharing. Als ik naar hele omgeving kijk van familie etc.
Komt gewoon door mengelmoesjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sukkels gewoon. Zelfde voor de Turken die mij niet als hun eigen soort herkennen.
Dat hij ooit 100 jaar terug wat Turks bloed in zich heeft gehad maakt hem geen Turk.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat er ook veel verturkste Koerden en verkoerde () Turken in Turkije zijn. Zo komt Ahmet Türk, een Koerdisch politicus in Turkije, van een van oorsprong Turkse stam/clan, maar die clan in verloop van tijd verkoerd. Vandaar ook zijn achternaam.
Dat zeg ik ook niet. Lees Yusuf Halaçoglu hierover maar eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat hij ooit 100 jaar terug wat Turks bloed in zich heeft gehad maakt hem geen Turk.Verder kan het absoluut niet het Turkse bloed zijn in hen wat ze anders maakt van de Koerden in Iraq. Dan zouden ze een meer Centraal-Aziatisch moeten hebben.
Echt stom dat mijn mix niet duidelijk is. Mijn Siberische genen zijn underrepresented.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Komt gewoon door mengelmoesjes.
Ik volg liever DNA. Turken waren vroeger de masters in het assimileren van volkeren. En het zou verder best kunnen dat sommige Koerden Turks bloed hebben (stimo's moeder die er Aziatisch uitziet bv.), maar in het algemeen is het Turkse bloed in Koerden verwaarloosbaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Lees Yusuf Halaçoglu hierover maar eens.
ga met een antiliaan. Mengelmoesjesquote:Op zondag 6 juli 2014 04:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt stom dat mijn mix niet duidelijk is. Mijn Siberische genen zijn underrepresented.
ga weg man.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ga met een antiliaan. Mengelmoesjes
Gaat Bortecinem geen zuivere Turkse kinderen makenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ga weg man.jij gek?
Ik denk niet dat ik ooit afwijk van Turkije, MO en misschien CA.
Maar ik ga verder toch niet trouwen dus eigenlijk maakt het ook niet uit.
Ben je bang dat je naast iemand wakker wordt en denkt; shit.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ga weg man.jij gek?
Ik denk niet dat ik ooit afwijk van Turkije, MO en misschien CA.
Maar ik ga verder toch niet trouwen dus eigenlijk maakt het ook niet uit.
Taal en cultuur wegen altijd zwaarder. En verder ben ik sowieso een ekte pure Turk vergeleken met de rest hier, dus ik mag best mixen.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gaat Bortecinem geen zuivere Turkse kinderen maken
dunnowquote:Op zondag 6 juli 2014 04:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben je bang dat je naast iemand wakker wordt en denkt; shit.
True truequote:Op zondag 6 juli 2014 04:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Taal en cultuur wegen altijd zwaarder. En verder ben ik sowieso een ekte pure Turk vergeleken met de rest hier, dus ik mag best mixen.
Misschien moet je kijken wat het is dat jou tegenhoudt.quote:
nee. ik weet heel goed wat ik doe en mij niet al te serieus nemen bebieeequote:Op zondag 6 juli 2014 04:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien moet je kijken wat het is dat jou tegenhoudt.
Welterusten.
Voor t nageslacht..quote:Op zondag 6 juli 2014 03:30 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ik blijk van HEEEL VER wat koerdisch bloed te hebben..
Dat waren toch alevieten?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben er niet een van jullie. Ik ben Turk.
De meeste Turken en Koerden (zoals stimo) met voorouderen uit Iran komen uit Noord-Iran. Ze zijn destijds verplaatst naar Khorasan en vanuit daar naar Turkije. Vandaar dat de ouderen in de fam zeggen dat ze uit Khorasan komen.
De gehele groep die we Türkiye Türkmenleri noemen claimt die oorsprong, maar dat zijn niet allemaal Alevieten. Jij zegt dat jullie Koerdisch zijn, maar Alevilik, of Anadolu Aleviliği, en haar eerste aanhang hebben hun oorsprong in de Turkse migratiegolven vanuit omgeving Khorasan, inderdaad. Maar dit is echt een Turkse oorsprong, ook gezien de vele pre-islamitische Turks-sjamanistische elementen in het Alevitisme, dus ik neem dan aan dat jullie eigenlijk van oorsprong Turks zijn, maar dat jullie later 'verkoerd' zijn. Dit is vooral tijdens de Ottomaanse strijd met de Safawiden gebeurd waarna veel Alevieten opgegaan zijn onder de Koerden om vervolging te ontkomen. Maar ik heb geen idee hoe dit terug te zien is in DNA-studie.quote:Op zondag 6 juli 2014 08:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat waren toch alevieten?zo ken ik dat ik verhaal...
De een zegt A de ander zegt B.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De gehele groep die we Türkiye Türkmenleri noemen claimt die oorsprong, maar dat zijn niet allemaal Alevieten. Jij zegt dat jullie Koerdisch zijn, maar Alevilik, of Anadolu Aleviliği, en haar eerste aanhang hebben hun oorsprong in de Turkse migratiegolven vanuit omgeving Khorasan, inderdaad. Maar dit is echt een Turkse oorsprong, ook gezien de vele pre-islamitische Turks-sjamanistische elementen in het Alevitisme, dus ik neem dan aan dat jullie eigenlijk van oorsprong Turks zijn, maar dat jullie later 'verkoerd' zijn. Dit is vooral tijdens de Ottomaanse strijd met de Safawiden gebeurd waarna veel Alevieten opgegaan zijn onder de Koerden om vervolging te ontkomen. Maar ik heb geen idee hoe dit terug te zien is in DNA-studie.
Wat had jouw ontslagronde met Ramadan te maken?quote:Op zondag 6 juli 2014 11:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat heeft dit nog met Ramadan te maken?
Lijkt wel op de gesprekken die altijd resulteren in discussies over sport (FB vs GS) en politiek (MHP vs AKP).![]()
Niets.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat had jouw ontslagronde met Ramadan te maken?
Ik mag niet liften van mijn fysio.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Beetje mijn UI kapen terwijl je niet eens lift
Ja. Jij ook?quote:Op zondag 6 juli 2014 11:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Gaan jullie nog op vakantie deze zomer?
Ik ben al terug.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Idd, want dan ben je naar de klote als je dat doet.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:13 schreef Clashy het volgende:
Ramadan,de maand waarin ik stiekem moet eten. Klotetijd.
Mja, dat Allah zich niet bezig houdt met jouw persoonlijke issues meid toch!quote:Op zondag 6 juli 2014 12:13 schreef Clashy het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:13 schreef Clashy het volgende:
Wohin?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wanne discussie zeg.
[..]
Ja. Jij ook?
De "izin-varmi-bu-sene-vraag"quote:Op zondag 6 juli 2014 11:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Antwoord:quote:Op zondag 6 juli 2014 12:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
De "izin-varmi-bu-sene-vraag"
Ken je klassiekers
Men, echt echt echt racistische opmerkingen valt eigenlijk wel mee. Je hebt wel steeds vaker mensen die confrontaties proberen uit te lokken, maar dat zijn vaak mensen die last hebben van vervelende reljongeren ('kutmarokkanen) maar er niks tegen durven te zeggen, en daarom op anderen afreageren.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:18 schreef sararaats het volgende:
Iedereen veel succes met de Ramadan![]()
Ik kan me niet voorstellen een hele dag niet te eten
Wat ik me soms afvraag: hebben jullie wel eens last van racistische opmerkingen?
Naar Iran.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wohin?Ik niet, moet nog wat doen voor school, maar moeder en zusje gaan wel.
I know that feel bro.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:31 schreef Clashy het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer geloof en ze thuis niet op dat nieuws zitten te wachten.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:31 schreef Clashy het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer geloof en ze thuis niet op dat nieuws zitten te wachten.
Jatok? Gouden duo met de...quote:Op zondag 6 juli 2014 12:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
De "izin-varmi-bu-sene-vraag"
Ken je klassiekers
Ja, minstens een keer iedere vakantie.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Bezoeken jullie trouwens weleens het dorp waar je ouders vandaan komen?
.... paran var mi....?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jatok? Gouden duo met de...
Memleket nire?
- Kayseri.
Benimkisi de Yozgat.
- Ooo, hemşeri sayılırız o zaman.
...-vraag.
Vet! Staat ook hoog op mijn lijst van te bezoeken landen. Wat is de planning van te bezoeken plaatsen?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naar Iran.
Wat moet je voor school doen dan?
Over 11 dagen is het exact 20 jaar geleden dat ik er voor het laatst ben geweest.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, minstens een keer iedere vakantie.
Sws elk jaar voor minstens 2 wekenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Bezoeken jullie trouwens weleens het dorp waar je ouders vandaan komen?
Ik weet niet precies welke steden/dorpen we gaan bezoeken. We beginnen in Teheran en zullen met de trein, bus en wellicht vliegtuig het land doorreizen. Een aantal familieleden uit Irak komt ook. En in Iran hebben we ook wat familie zitten.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vet! Staat ook hoog op mijn lijst van te bezoeken landen. Wat is de planning van te bezoeken plaatsen?
Moet nog verbeteringen aanbrengen aan thesis.
Tof! Sowieso Isfahan ook, denk ik. Goede reis alvast.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke steden/dorpen we gaan bezoeken. We beginnen in Teheran en zullen met de trein, bus en wellicht vliegtuig het land doorreizen. Een aantal familieleden uit Irak komt ook. En in Iran hebben we ook wat familie zitten.
Ambtenaren, studenten en partijleden mogen daar niet meedoen met vasten of andere religieuze activiteiten.quote:
Esfahan gaan we niet, daar zijn mn ouders vorig jaar geweest en ze willen daar niet nogeen keer heen.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tof! Sowieso Isfahan ook, denk ik. Goede reis alvast.
Mocht je je wat willen inlezen over de geschiedenis, dan kan ik je trouwens 'Iran: Een cultuurgeschiedenis' van Michael Axworthy wel aanraden.
Serieus?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ambtenaren, studenten en partijleden mogen daar niet meedoen met vasten of andere religieuze activiteiten.
Ben je Iraanse?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Esfahan gaan we niet, daar zijn mn ouders vorig jaar geweest en ze willen daar niet nogeen keer heen.
Oh klinkt wel als een goed boek. Ben echt heel erg benieuwd naar Iran! Heb veel goede verhalen gehoord erover. Toevallig was mijn Nederlandse docente een aantal jaar geleden ook in Iran geweest. Helemaal enrhousiast was ze erover.
Jep. Volgens mij is de tweede foto trouwens van de Grote Moskee van Xi'an, de oudste moskee van China (742).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst Teheran, Qom, Mashad, Kermansha(?), Ilam, Mahran, ....quote:Op zondag 6 juli 2014 14:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Habibti. Gaan jullie wel naar Mashad voor de religieuze plekken zoals Qom? Ia prachtig. En je gaat alleen maar rijst en kabab eten.![]()
Mooi! Hoe ga je je verstaanbaar maken? Arabisch/Engels?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerst Teheran, Qom, Mashad, Kermansha(?), Ilam, Mahran, ....
Waarom zou ik me verstaanbaar maken? We zijn met grote groep mensen waaronder Iraniers zelf.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mooi! Hoe ga je je verstaanbaar maken? Arabisch/Engels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Registan, een plein in het hart van de historische binnenstad van Samarkand van de Timoeriden, nu in Oezbekistan, met haar drie madrassa's (van links naar rechts: Ulugh Beg-madrassa, Tilya-Kori-madrassa en Sher-Dor-madrassa)
Sher-Dor-madrassa
Tilya-Kori-madrassa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhambra, Granada, Andalusië, Spanje
Meer Alhambra...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dat wist ik niet. Je hebt me in een goede stemming gebracht. Ik ga vanavond saffraan rijst maken met kabab.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou ik me verstaanbaar maken? We zijn met grote groep mensen waaronder Iraniers zelf.
Boh lekker ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Je hebt me in een goede stemming gebracht. Ik ga vanavond saffraan rijst maken met kabab.
Nee. Fornuis volgens mijquote:Op zondag 6 juli 2014 15:17 schreef Bortecinem het volgende:
Doen jullie dat op de bbq? Ik zoek het nooit om de bbq aan te steken, duurt zo lang..
Stimo die je aanspoort om die collega van je wat aandacht te geven en je dat uiteindelijk ook doet?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb echt naar gedroomd. Fokken is niet goed voor mijn welzijn.
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Stimo die je aanspoort om die collega van je wat aandacht te geven en je dat uiteindelijk ook doet?
Shit, echt waar? Dacht dat spoiler daartegen werkte. Heb ze maar verwijderd dan.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn mobiel loopt vast door je plaatjes
Zijn echt prachtige plaatjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shit, echt waar? Dacht dat spoiler daartegen werkte. Heb ze maar verwijderd dan.
Dalijk heb ik geen eten voor iftar door jou.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Supermooie plaatjes TM. Wil wel eens naar de Chinese moskee.
What did I doooquote:Op zondag 6 juli 2014 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dalijk heb ik geen eten voor iftar door jou.
Niet antwoorden op mijn vraag over hoe je die kebab maakt. In een pan of met stikkie boven het vuur op het fornuis.quote:
Overheen gelezen. In een pan. Stikkie boven vuur is onhandig en raar. Nooit gedaan overigens. Jij wil ook kababss.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet antwoorden op mijn vraag over hoe je die kebab maakt. In een pan of met stikkie boven het vuur op het fornuis.
Kebab olm kebab.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Overheen gelezen. In een pan. Stikkie boven vuur is onhandig en raar. Nooit gedaan overigens. Jij wil ook kababss.
Ja maar in pan is blasfemie man. Smaakt toch niet naar echte kebab?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Overheen gelezen. In een pan. Stikkie boven vuur is onhandig en raar. Nooit gedaan overigens. Jij wil ook kababss.
Behehe. Doe dat dan opnieuw. Ik weet niet man, het is veel teveel gedoe. - smaakt waanzinnig-quote:Op zondag 6 juli 2014 16:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar in pan is blasfemie man. Smaakt toch niet naar echte kebab?
Mijn vader deed vroeger voor mij altijd stikkie boven vuur wanneer ik zin had in bbq en mama niet thuis was.
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:05 schreef Che_ het volgende:
Direct boven vuur doe je alleen met shaslick.
Met kebab kan dat niet
Kan toch dat ze er een speciale methode voor had ofzoquote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat soort voedsel moet ook gewoon op de bbq. Stomme vraag van Borte.
Sorry schatje.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kan toch dat ze er een speciale methode voor had ofzo
hater
Arabische en Perzische keuken is prima.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sorry schatje.
Als Turk moet je niet aan Arabieren vragen hoe te koken.
Ja balenquote:Op zondag 6 juli 2014 15:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shit, echt waar? Dacht dat spoiler daartegen werkte. Heb ze maar verwijderd dan.
Vroeg ik me gewoon af.quote:
Dankeeequote:
Prima inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2014 16:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Arabische en Perzische keuken is prima.
in mijn huusquote:Op zondag 6 juli 2014 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar gaan we de zeytin meet houdennn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |