Ben je Iraanse?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Esfahan gaan we niet, daar zijn mn ouders vorig jaar geweest en ze willen daar niet nogeen keer heen.
Oh klinkt wel als een goed boek. Ben echt heel erg benieuwd naar Iran! Heb veel goede verhalen gehoord erover. Toevallig was mijn Nederlandse docente een aantal jaar geleden ook in Iran geweest. Helemaal enrhousiast was ze erover.
Jep. Volgens mij is de tweede foto trouwens van de Grote Moskee van Xi'an, de oudste moskee van China (742).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst Teheran, Qom, Mashad, Kermansha(?), Ilam, Mahran, ....quote:Op zondag 6 juli 2014 14:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Habibti. Gaan jullie wel naar Mashad voor de religieuze plekken zoals Qom? Ia prachtig. En je gaat alleen maar rijst en kabab eten.![]()
Mooi! Hoe ga je je verstaanbaar maken? Arabisch/Engels?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerst Teheran, Qom, Mashad, Kermansha(?), Ilam, Mahran, ....
Waarom zou ik me verstaanbaar maken? We zijn met grote groep mensen waaronder Iraniers zelf.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mooi! Hoe ga je je verstaanbaar maken? Arabisch/Engels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Registan, een plein in het hart van de historische binnenstad van Samarkand van de Timoeriden, nu in Oezbekistan, met haar drie madrassa's (van links naar rechts: Ulugh Beg-madrassa, Tilya-Kori-madrassa en Sher-Dor-madrassa)
Sher-Dor-madrassa
Tilya-Kori-madrassa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhambra, Granada, Andalusië, Spanje
Meer Alhambra...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dat wist ik niet. Je hebt me in een goede stemming gebracht. Ik ga vanavond saffraan rijst maken met kabab.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou ik me verstaanbaar maken? We zijn met grote groep mensen waaronder Iraniers zelf.
Boh lekker ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Je hebt me in een goede stemming gebracht. Ik ga vanavond saffraan rijst maken met kabab.
Nee. Fornuis volgens mijquote:Op zondag 6 juli 2014 15:17 schreef Bortecinem het volgende:
Doen jullie dat op de bbq? Ik zoek het nooit om de bbq aan te steken, duurt zo lang..
Stimo die je aanspoort om die collega van je wat aandacht te geven en je dat uiteindelijk ook doet?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb echt naar gedroomd. Fokken is niet goed voor mijn welzijn.
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Stimo die je aanspoort om die collega van je wat aandacht te geven en je dat uiteindelijk ook doet?
Shit, echt waar? Dacht dat spoiler daartegen werkte. Heb ze maar verwijderd dan.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn mobiel loopt vast door je plaatjes
Zijn echt prachtige plaatjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shit, echt waar? Dacht dat spoiler daartegen werkte. Heb ze maar verwijderd dan.
Dalijk heb ik geen eten voor iftar door jou.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Supermooie plaatjes TM. Wil wel eens naar de Chinese moskee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |