Ah dat wist ik niet. Je hebt me in een goede stemming gebracht. Ik ga vanavond saffraan rijst maken met kabab.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou ik me verstaanbaar maken? We zijn met grote groep mensen waaronder Iraniers zelf.
Boh lekker ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Je hebt me in een goede stemming gebracht. Ik ga vanavond saffraan rijst maken met kabab.
Nee. Fornuis volgens mijquote:Op zondag 6 juli 2014 15:17 schreef Bortecinem het volgende:
Doen jullie dat op de bbq? Ik zoek het nooit om de bbq aan te steken, duurt zo lang..
Stimo die je aanspoort om die collega van je wat aandacht te geven en je dat uiteindelijk ook doet?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb echt naar gedroomd. Fokken is niet goed voor mijn welzijn.
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Stimo die je aanspoort om die collega van je wat aandacht te geven en je dat uiteindelijk ook doet?
Shit, echt waar? Dacht dat spoiler daartegen werkte. Heb ze maar verwijderd dan.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn mobiel loopt vast door je plaatjes
Zijn echt prachtige plaatjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shit, echt waar? Dacht dat spoiler daartegen werkte. Heb ze maar verwijderd dan.
Dalijk heb ik geen eten voor iftar door jou.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Supermooie plaatjes TM. Wil wel eens naar de Chinese moskee.
What did I doooquote:Op zondag 6 juli 2014 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dalijk heb ik geen eten voor iftar door jou.
Niet antwoorden op mijn vraag over hoe je die kebab maakt. In een pan of met stikkie boven het vuur op het fornuis.quote:
Overheen gelezen. In een pan. Stikkie boven vuur is onhandig en raar. Nooit gedaan overigens. Jij wil ook kababss.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet antwoorden op mijn vraag over hoe je die kebab maakt. In een pan of met stikkie boven het vuur op het fornuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |