afghanen zijn mooier dan paki'squote:Op zondag 6 juli 2014 03:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik word ook vaak voor Afghaan aangezien.
Jij lijkt ook niet echt op een Turkje. - van wat ik mij kan herinneren van je-quote:Op zondag 6 juli 2014 03:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik juist ''ben jij ook moslim/Turks dan?''...Een collega kwam er een half jaar later pas achter dat ik Turks was.
Hij lijkt juist typisch Turks. Als je naar heel TR zou kijken, zou hij waarschijnlijk de meest typische van ons allemaal zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij lijkt ook niet echt op een Turkje. - van wat ik mij kan herinneren van je-
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij lijkt juist typisch Turks. Als je naar heel TR zou kijken, zou hij waarschijnlijk de meest typische van ons allemaal zijn.
Ik snap dat niet; zie er gewoon standaard Turks uit namelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij lijkt ook niet echt op een Turkje. - van wat ik mij kan herinneren van je-
klopt. xmini ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:13 schreef Bortecinem het volgende:
Verder lijken Julis en Playinwithfire ook wel typisch IMO. Turq eigenlijk ook.
zarGon en ik totaal niet.
ok.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
hem heb ik nog nooit gezien, boeit me verder ook niet
lijk je ook beetje op. vooral perzier.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik word aangezien voor arabier en perziër.
Van wie heb jij je looks btw, je Arabische of Perzische kant?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lijk je ook beetje op. vooral perzier.
Geen. Echt geen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Van wie heb jij je looks btw, je Arabische of Perzische kant?
In Turkije spreken ze mij eerst in het Arabisch aan, daarna in het Engels en dan pas in het Turks.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lijk je ook beetje op. vooral perzier.
Nee ook niet. Misschien vandaar. Mijn moeder lijkt namelijk typisch Turks bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lijken jouw ouders wel typisch op hun afkomst?
(sorry for my nieuwsgierigheid)
Interestink.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ook niet. Misschien vandaar. Mijn moeder lijkt namelijk typisch Turks bijvoorbeeld.
Denk je ik let daar op als ik bijna mag etenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je hebt geeneens foto's gestuurd.
Ik hoop dat je iftar nooit zakt.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denk je ik let daar op als ik bijna mag eten
niet zo boeiendquote:Op zondag 6 juli 2014 03:24 schreef Bortecinem het volgende:
jfm ik vind je echt interessant. Ik kom zo zelden volbloed Midden-Oosterse halfbloedjes tegen.
mijn vader is heel donker.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En jij lijkt op een indo/filipino omggg kan dit uberhaupt nog interessanter worden..
Mijn vader ook. Heel donker en abnormaal voor een Turk zelfs. Maar zijn DNA zegt dat hij best normaal Turks is. Raar he.quote:
Ja mijne ook, echt belachelijk donker. Daardoor ben ik ook zo. Ik kon ook groene ogen hebben, maar neeee. hij moest per se overheersende dna hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn vader ook. Heel donker en abnormaal voor een Turk zelfs. Maar zijn DNA zegt dat hij best normaal Turks is. Raar he.
Hahaaa!quote:Op zondag 6 juli 2014 03:30 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ik blijk van HEEEL VER wat koerdisch bloed te hebben..
Hahahahahahha. Hier is nog iets leuks: mijn vader draagt ondanks zijn hele donkere uiterlijk genen voor lichte ogen en licht haar.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja mijne ook, echt belachelijk donker. Daardoor ben ik ook zo. Ik kon ook groene ogen hebben, maar neeee. hij moest per se overheersende dna hebben.
Ja, tenzij ik met iemand ga die ook heel donker is met donkere ogen. Dan verklein ik de kans toch?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahahahahha. Hier is nog iets leuks: mijn vader draagt ondanks zijn hele donkere uiterlijk genen voor lichte ogen en licht haar.
Maar mijn zusje bv. heeft donkerbruine ogen itt tot mij en de rest van de familie, wij hebben allemaal zwarte ogen. Ook haar haar is lichter (bruin, zelfs donkerblond in de zomer) en de textuur is veel fijner (ik heb echt dik en zwaar haar). Dus waarschijnlijk heeft zij die genen geerfd.
Kan best zo zijn dat jij die genen van je moeder wel hebt gekregen en later ziet verschijnen in je kinderen.
Ja donker overheerst vaak wel. Maar zoals ik al zei, moeder is donker, vader is donker, zusje is redelijk licht. Dus het zou alsnog kunnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, tenzij ik met iemand ga die ook heel donker is met donkere ogen. Dan verklein ik de kans toch?
Mijn jongere broertje heeft lichtbruine ogen, terwijl hij geboren is met hele donkere ogen?
Rare zooi.
Kan ik nog groene ogen krijgenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja donker overheerst vaak wel. Maar zoals ik al zei, moeder is donker, vader is donker, zusje is redelijk licht. Dus het zou alsnog kunnen.
En het veranderen van ogen is heel normaal. Heb ik heeel vaak zien gebeuren.
Echt? Ik vind hem echt totaal niet op een Arabier lijken. Dacht altijd dat hij er meer Oosters. Iraans/Afghaans/Koerdisch uitzag.quote:
Mag ik een foto van je zien zodat ik je kan judgen of je een van ons bent?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:43 schreef Bortecinem het volgende:
Onze familie heeft heel weinig invloeden vanuit het Zuiden (Irak/Syrie) ondanks dat we uit Adana komen (genetisch gezien dus). Volgens familieverhalen komen we uit Iran (wel gewoon Turk ofcourszz)
Iranier, misschien Irakeesquote:Op zondag 6 juli 2014 03:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar wat zou je denken als je niet wist dat hij Turk was?
Op bovenste foto vooral. En onderste ook beetje.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem echt totaal niet op een Arabier lijken. Dacht altijd dat hij er meer Oosters. Iraans/Afghaans/Koerdisch uitzag.
JFM, wat vind jij?
Ik ben er niet een van jullie. Ik ben Turk.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mag ik een foto van je zien zodat ik je kan judgen of je een van ons bent?
Een van ons dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben er niet een van jullie. Ik ben Turk.
De meeste Turken en Koerden (zoals stimo) met voorouderen uit Iran komen uit Noord-Iran. Ze zijn destijds verplaatst naar Khorasan en vandaar naar Turkije. Vandaar dat de ouderen in de fam zeggen dat ze uit Khorasan komen.
In ieder geval hebben we heel weinig met de Arabieren te maken genetisch gezien.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op bovenste foto vooral. En onderste ook beetje.
Khorasan was gewoon een tijdelijke verblijfplaats.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Een van ons dus.
Khorasan heeft volgens mij mooie handgemaakte tapijten.
Mijn opa zegt #carequote:Op zondag 6 juli 2014 03:47 schreef Che_ het volgende:
Wie is dat trouwens? Ik zou geen foto's van familie enzo laten rondslingeren op fok
Ik heb laatst cig kofte gegeten en moest even aan je denkenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Khorasan was gewoon een tijdelijke verblijfplaats.
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb laatst cig kofte gegeten en moest even aan je denken
Ik vond niet vies maar ook niet lekker. Was gewoon; oke.quote:
Ik snap dit niet zo, Iraniers en Irakezen lijken toch totaal niet op elkaar? De Koerden daargelaten..quote:
Ik ken VEEL VEEL VEEL Irakezen die makkelijk voor Iraniërs door kunnen gaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap dit niet zo, Iraniers en Irakezen lijken toch totaal niet op elkaar? De Koerden daargelaten..
Hmm, dan zullen het wel Noord-Irakezen zijn of zo. Want deze twee volken zijn echt verschillend qua afkomst..quote:Op zondag 6 juli 2014 03:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ken VEEL VEEL VEEL Irakezen die makkelijk voor Iraniërs door kunnen gaan.
Ik ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:52 schreef Che_ het volgende:
Ik vind Koerden van Irak totaal verschillend qua uiterlijk dan Koerden van Turkije
Ik ken een meisje die Irakees is, maar in Iran heeft gewoond. Zij spreekt accentloos Iraans en als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat ze Iraans was.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, dan zullen het wel Noord-Irakezen zijn of zo. Want deze twee volken zijn echt verschillend qua afkomst..
Wij zijn over het algemeen langer, blanker en minder beharing. Als ik naar hele omgeving kijk van familie etc.quote:
Ik ook. lichtgetint maar grote ogen, maaar wel met hijab. Zelfs Marokkanen denken dat ik een Marokkaan ben. Ze kennen hun eigen soort niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:54 schreef Bortecinem het volgende:
Oh maar jfm, ik lijk totaal niet op Iranier. Ik heb gewoon een 'ambigiuous' uiterlijk waardoor mensen veel moeite hebben mij ergens te plaatsen.
Koerden in TR kunnen ook heel verschillend zijn qua uiterlijk he. Ze leven dan ook best wel verspreid over een groot gebied. Mijn opa werd door Turken en Koerden bv. altijd voor Koerd aangezien. Vandaar ook dat ik verbaasd ben dat jullie nu Irakees enzo zeggen. Iedereen vond hem altijd op een Koerd lijken. Hij is ook redelijk lang btw. Rond de 1.84 ofzo. (verder een normale lengte in TR, snap niet waar die reacties over korte turken opeens vandaan komenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij zijn over het algemeen langer, blanker en minder beharing. Als ik naar hele omgeving kijk van familie etc.
Sukkels gewoon. Zelfde voor de Turken die mij niet als hun eigen soort herkennen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ook. lichtgetint maar grote ogen, maaar wel met hijab. Zelfs Marokkanen denken dat ik een Marokkaan ben. Ze kennen hun eigen soort niet.
Ik heb gelezen dat er ook veel verturkste Koerden en verkoerde (quote:Op zondag 6 juli 2014 03:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij zijn over het algemeen langer, blanker en minder beharing. Als ik naar hele omgeving kijk van familie etc.
Komt gewoon door mengelmoesjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sukkels gewoon. Zelfde voor de Turken die mij niet als hun eigen soort herkennen.
Dat hij ooit 100 jaar terug wat Turks bloed in zich heeft gehad maakt hem geen Turk.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat er ook veel verturkste Koerden en verkoerde () Turken in Turkije zijn. Zo komt Ahmet Türk, een Koerdisch politicus in Turkije, van een van oorsprong Turkse stam/clan, maar die clan in verloop van tijd verkoerd. Vandaar ook zijn achternaam.
Dat zeg ik ook niet. Lees Yusuf Halaçoglu hierover maar eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat hij ooit 100 jaar terug wat Turks bloed in zich heeft gehad maakt hem geen Turk.Verder kan het absoluut niet het Turkse bloed zijn in hen wat ze anders maakt van de Koerden in Iraq. Dan zouden ze een meer Centraal-Aziatisch moeten hebben.
Echt stom dat mijn mix niet duidelijk is. Mijn Siberische genen zijn underrepresented.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Komt gewoon door mengelmoesjes.
Ik volg liever DNA. Turken waren vroeger de masters in het assimileren van volkeren. En het zou verder best kunnen dat sommige Koerden Turks bloed hebben (stimo's moeder die er Aziatisch uitziet bv.), maar in het algemeen is het Turkse bloed in Koerden verwaarloosbaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Lees Yusuf Halaçoglu hierover maar eens.
ga met een antiliaan. Mengelmoesjesquote:Op zondag 6 juli 2014 04:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt stom dat mijn mix niet duidelijk is. Mijn Siberische genen zijn underrepresented.
ga weg man.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ga met een antiliaan. Mengelmoesjes
Gaat Bortecinem geen zuivere Turkse kinderen makenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ga weg man.jij gek?
Ik denk niet dat ik ooit afwijk van Turkije, MO en misschien CA.
Maar ik ga verder toch niet trouwen dus eigenlijk maakt het ook niet uit.
Ben je bang dat je naast iemand wakker wordt en denkt; shit.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ga weg man.jij gek?
Ik denk niet dat ik ooit afwijk van Turkije, MO en misschien CA.
Maar ik ga verder toch niet trouwen dus eigenlijk maakt het ook niet uit.
Taal en cultuur wegen altijd zwaarder. En verder ben ik sowieso een ekte pure Turk vergeleken met de rest hier, dus ik mag best mixen.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gaat Bortecinem geen zuivere Turkse kinderen maken
dunnowquote:Op zondag 6 juli 2014 04:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben je bang dat je naast iemand wakker wordt en denkt; shit.
True truequote:Op zondag 6 juli 2014 04:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Taal en cultuur wegen altijd zwaarder. En verder ben ik sowieso een ekte pure Turk vergeleken met de rest hier, dus ik mag best mixen.
Misschien moet je kijken wat het is dat jou tegenhoudt.quote:
nee. ik weet heel goed wat ik doe en mij niet al te serieus nemen bebieeequote:Op zondag 6 juli 2014 04:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien moet je kijken wat het is dat jou tegenhoudt.
Welterusten.
Voor t nageslacht..quote:Op zondag 6 juli 2014 03:30 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ik blijk van HEEEL VER wat koerdisch bloed te hebben..
Dat waren toch alevieten?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben er niet een van jullie. Ik ben Turk.
De meeste Turken en Koerden (zoals stimo) met voorouderen uit Iran komen uit Noord-Iran. Ze zijn destijds verplaatst naar Khorasan en vanuit daar naar Turkije. Vandaar dat de ouderen in de fam zeggen dat ze uit Khorasan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |