Koerden in TR kunnen ook heel verschillend zijn qua uiterlijk he. Ze leven dan ook best wel verspreid over een groot gebied. Mijn opa werd door Turken en Koerden bv. altijd voor Koerd aangezien. Vandaar ook dat ik verbaasd ben dat jullie nu Irakees enzo zeggen. Iedereen vond hem altijd op een Koerd lijken. Hij is ook redelijk lang btw. Rond de 1.84 ofzo. (verder een normale lengte in TR, snap niet waar die reacties over korte turken opeens vandaan komenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij zijn over het algemeen langer, blanker en minder beharing. Als ik naar hele omgeving kijk van familie etc.
Sukkels gewoon. Zelfde voor de Turken die mij niet als hun eigen soort herkennen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ook. lichtgetint maar grote ogen, maaar wel met hijab. Zelfs Marokkanen denken dat ik een Marokkaan ben. Ze kennen hun eigen soort niet.
Ik heb gelezen dat er ook veel verturkste Koerden en verkoerde (quote:Op zondag 6 juli 2014 03:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij zijn over het algemeen langer, blanker en minder beharing. Als ik naar hele omgeving kijk van familie etc.
Komt gewoon door mengelmoesjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sukkels gewoon. Zelfde voor de Turken die mij niet als hun eigen soort herkennen.
Dat hij ooit 100 jaar terug wat Turks bloed in zich heeft gehad maakt hem geen Turk.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat er ook veel verturkste Koerden en verkoerde () Turken in Turkije zijn. Zo komt Ahmet Türk, een Koerdisch politicus in Turkije, van een van oorsprong Turkse stam/clan, maar die clan in verloop van tijd verkoerd. Vandaar ook zijn achternaam.
Dat zeg ik ook niet. Lees Yusuf Halaçoglu hierover maar eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat hij ooit 100 jaar terug wat Turks bloed in zich heeft gehad maakt hem geen Turk.Verder kan het absoluut niet het Turkse bloed zijn in hen wat ze anders maakt van de Koerden in Iraq. Dan zouden ze een meer Centraal-Aziatisch moeten hebben.
Echt stom dat mijn mix niet duidelijk is. Mijn Siberische genen zijn underrepresented.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Komt gewoon door mengelmoesjes.
Ik volg liever DNA. Turken waren vroeger de masters in het assimileren van volkeren. En het zou verder best kunnen dat sommige Koerden Turks bloed hebben (stimo's moeder die er Aziatisch uitziet bv.), maar in het algemeen is het Turkse bloed in Koerden verwaarloosbaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Lees Yusuf Halaçoglu hierover maar eens.
ga met een antiliaan. Mengelmoesjesquote:Op zondag 6 juli 2014 04:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt stom dat mijn mix niet duidelijk is. Mijn Siberische genen zijn underrepresented.
ga weg man.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ga met een antiliaan. Mengelmoesjes
Gaat Bortecinem geen zuivere Turkse kinderen makenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ga weg man.jij gek?
Ik denk niet dat ik ooit afwijk van Turkije, MO en misschien CA.
Maar ik ga verder toch niet trouwen dus eigenlijk maakt het ook niet uit.
Ben je bang dat je naast iemand wakker wordt en denkt; shit.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ga weg man.jij gek?
Ik denk niet dat ik ooit afwijk van Turkije, MO en misschien CA.
Maar ik ga verder toch niet trouwen dus eigenlijk maakt het ook niet uit.
Taal en cultuur wegen altijd zwaarder. En verder ben ik sowieso een ekte pure Turk vergeleken met de rest hier, dus ik mag best mixen.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gaat Bortecinem geen zuivere Turkse kinderen maken
dunnowquote:Op zondag 6 juli 2014 04:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben je bang dat je naast iemand wakker wordt en denkt; shit.
True truequote:Op zondag 6 juli 2014 04:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Taal en cultuur wegen altijd zwaarder. En verder ben ik sowieso een ekte pure Turk vergeleken met de rest hier, dus ik mag best mixen.
Misschien moet je kijken wat het is dat jou tegenhoudt.quote:
nee. ik weet heel goed wat ik doe en mij niet al te serieus nemen bebieeequote:Op zondag 6 juli 2014 04:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien moet je kijken wat het is dat jou tegenhoudt.
Welterusten.
Voor t nageslacht..quote:Op zondag 6 juli 2014 03:30 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ik blijk van HEEEL VER wat koerdisch bloed te hebben..
Dat waren toch alevieten?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben er niet een van jullie. Ik ben Turk.
De meeste Turken en Koerden (zoals stimo) met voorouderen uit Iran komen uit Noord-Iran. Ze zijn destijds verplaatst naar Khorasan en vanuit daar naar Turkije. Vandaar dat de ouderen in de fam zeggen dat ze uit Khorasan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |