What did I doooquote:Op zondag 6 juli 2014 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dalijk heb ik geen eten voor iftar door jou.
Niet antwoorden op mijn vraag over hoe je die kebab maakt. In een pan of met stikkie boven het vuur op het fornuis.quote:
Overheen gelezen. In een pan. Stikkie boven vuur is onhandig en raar. Nooit gedaan overigens. Jij wil ook kababss.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet antwoorden op mijn vraag over hoe je die kebab maakt. In een pan of met stikkie boven het vuur op het fornuis.
Kebab olm kebab.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Overheen gelezen. In een pan. Stikkie boven vuur is onhandig en raar. Nooit gedaan overigens. Jij wil ook kababss.
Ja maar in pan is blasfemie man. Smaakt toch niet naar echte kebab?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Overheen gelezen. In een pan. Stikkie boven vuur is onhandig en raar. Nooit gedaan overigens. Jij wil ook kababss.
Behehe. Doe dat dan opnieuw. Ik weet niet man, het is veel teveel gedoe. - smaakt waanzinnig-quote:Op zondag 6 juli 2014 16:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar in pan is blasfemie man. Smaakt toch niet naar echte kebab?
Mijn vader deed vroeger voor mij altijd stikkie boven vuur wanneer ik zin had in bbq en mama niet thuis was.
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:05 schreef Che_ het volgende:
Direct boven vuur doe je alleen met shaslick.
Met kebab kan dat niet
Kan toch dat ze er een speciale methode voor had ofzoquote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat soort voedsel moet ook gewoon op de bbq. Stomme vraag van Borte.
Sorry schatje.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kan toch dat ze er een speciale methode voor had ofzo
hater
Arabische en Perzische keuken is prima.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sorry schatje.
Als Turk moet je niet aan Arabieren vragen hoe te koken.
Ja balenquote:Op zondag 6 juli 2014 15:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shit, echt waar? Dacht dat spoiler daartegen werkte. Heb ze maar verwijderd dan.
Vroeg ik me gewoon af.quote:
Dankeeequote:
Prima inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2014 16:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Arabische en Perzische keuken is prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |