dit programma word ook mede mogelijk gemaakt door Heinekenquote:Op zondag 6 juli 2014 01:39 schreef Gramulanion het volgende:
GVD DIT IS GEWOON RECLAME VOOR HEINEKEN
Dat was echt slecht ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lens erin voor Vlaar
ownee wacht, 2 minuten extra tijd
Nederlandquote:
Waarom zou een Nederlandse voor Argentinie zijn?quote:
jaquote:Op zondag 6 juli 2014 01:41 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Zou jij Yori Swart geven?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ze gaat zometeen zingen bij Studio Brasil.
[ afbeelding ]
Moet van papaquote:Op zondag 6 juli 2014 01:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Waarom zou een Nederlandse voor Argentinie zijn?
Spoilersquote:Op zondag 6 juli 2014 01:42 schreef Evertjan het volgende:
ik hoor net dat je fit kan zijn of fit kan zijn
Je kan Jack fit zijn of Robben fit.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:42 schreef Evertjan het volgende:
Omdat ik geen zin heb in nog een verloren WK finale.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Waarom zou een Nederlander voor Argentinie zijn?
Ja dat kanquote:Op zondag 6 juli 2014 01:42 schreef Evertjan het volgende:
hij heeft een beamer gekochtquote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef Mani89 het volgende:
Dat voorhoofd van R. de Boer is lachwekkend strak.
en Di Maria speelt nietquote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef BlueMage het volgende:
Messi is niet echt heel erg in vorm, gelukkig maar.
Bert van Marwijk is het niet met je eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef tralalala het volgende:
Nou,... niet gekeken hier maar hebben jullie je ook zo lopen ergeren aan Van Persie?
30x buitenspel, niet omdat hij op het randje speelt maar puur omdat hij niet in vorm is.
Hij moet natuurlijk wel in de basis tegen Argentinie maar van Gaal mag hem best wisselen als hij weer zo matig speelt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon Clasie opstellen en zeggen dat hij een Kinder Bueno krijgt als hij Messi blesseert
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon Clasie opstellen en zeggen dat hij een Kinder Bueno krijgt als hij Messi blesseert
Er is 13x voor buitenspel geflotenquote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef tralalala het volgende:
Nou,... niet gekeken hier maar hebben jullie je ook zo lopen ergeren aan Van Persie?
30x buitenspel, niet omdat hij op het randje speelt maar puur omdat hij niet in vorm is.
Hij moet natuurlijk wel in de basis tegen Argentinie maar van Gaal mag hem best wisselen als hij weer zo matig speelt.
je vergeet barquote:Op zondag 6 juli 2014 01:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Er is 13x voor buitenspel gefloten
30 is dus wat veel
En RVP was -slecht- vandaag
Dit, speelde gewoon slecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef tralalala het volgende:
niet alleen Venloquote:Op zondag 6 juli 2014 01:46 schreef BlueMage het volgende:
Nederland - Duitsland zou wel 'n mooie finale zijn. Als Nederland dat wint dan onploft Venlo volgens mij.
slechtquote:Op zondag 6 juli 2014 01:46 schreef Grifte het volgende:
Ik vond Robben vandaag juist heel matig
Vaak verkeerde keus, comstant ego als hij kon afleggen. Wel hard gewerkt, maar verder?
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:46 schreef Grifte het volgende:
Vaak verkeerde keus, comstant ego als hij kon afleggen. Wel hard gewerkt, maar verder?
Wat?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:46 schreef Grifte het volgende:
Ik zou wel een keer over d'r tieten plassenquote:Op zondag 6 juli 2014 01:46 schreef Blistering het volgende:
Best een chick dit. Mensen, ik ga ff wanken en dan pitten.
Truste! Was een mooi avondje.
ja eigenlijk welquote:
Robben was echt zo slecht, deed ook niets. Gewoon niet opstellen volgende keer. Matige speler.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:46 schreef Grifte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Nee joh.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:46 schreef Grifte het volgende:
Hij is fucking zelden zo goed geweest manquote:Op zondag 6 juli 2014 01:46 schreef Grifte het volgende:
Echt wtf?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:46 schreef Grifte het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robben was echt zo slecht, deed ook niets. Gewoon niet opstellen volgende keer. Matige speler.robben is een overroepen eikelhoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend. Het is een WK daar is geen plek voor softe gedoe.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:48 schreef Evertjan het volgende:
lijkt mij trouwens wel lullig voor Jasper dat Tim het wel wist en hij zelf niet dat hij gewisseld zou worden bij een evt penaly reeks
nee vandaag helemaal nietsquote:Op zondag 6 juli 2014 01:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hoor, wat heeft Robben nou gebracht, dreiging?
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robben was echt zo slecht, deed ook niets. Gewoon niet opstellen volgende keer. Matige speler.Hahaha. Ik dacht eerst 'huh, ben je er serieus mee eens', maar toen zag ik je spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
okquote:
Laat gaan johquote:Op zondag 6 juli 2014 01:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beste Nederlandse speler van deze generatie
Eens, maar ik heb 'm wel sterker zien spelen.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Echt, als je vindt dat Robben matig was heb je of totaal geen kijk op voetbal of een meter bier teveel gezopen.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hoor, wat heeft Robben nou gebracht, dreiging?
Spoilers zijn het belangrijkste in een postquote:Op zondag 6 juli 2014 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha. Ik dacht eerst 'huh, ben je er serieus mee eens', maar toen zag ik je spoiler.
tuukquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha. Ik dacht eerst 'huh, ben je er serieus mee eens', maar toen zag ik je spoiler.
dat kan dan nog veel beter,hij stelde niets voor bij deze wedstrijdquote:Op zondag 6 juli 2014 01:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
negerenquote:Op zondag 6 juli 2014 01:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tuuk
vandaag was hij matig,maar zonder Robben hadden de poule niet overleefd
Voor CRI-NED was een 42m euro extra uitgegeven.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:49 schreef Scrummie het volgende:
Van Gaal red Nederlandse economie. Echt. Dit dat.
Nee ik kijk objectief. Hij heeft niks gebracht, geen goede pases welke mensen vrij gaf, altijd te laat pasen enz enz. Zo goed heeft die nou ook weer niet gespeeld; ook van Persie speelde niet goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt, als je vindt dat Robben matig was heb je of totaal geen kijk of voetbal of een meter bier teveel gezopen.
Ik kom ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]maar ik ga nu douche dus als iemand ook gaat douchen... dan hoor ik het dus wacht nog even een minuutje.
Kon je niet een ander voorbeeld nemen? dankzij van gaal is het NL elftal ver gekomen dus ook meer verkoop..quote:Op zondag 6 juli 2014 01:49 schreef Scrummie het volgende:
Van Gaal red Nederlandse economie. Echt. Dit dat.
Het zou al helpen als zijn medespelers niet elke keer in buitenspelpositie zouden lopen.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:50 schreef Grifte het volgende:
Oke, die 15x dat zijn schot geblokt werd en zijn medespelers er goed voor stonden is vast goed spel enzulks.
Maar ok, dan niet joh. Eigenlijk had ik nu nog moeten zeggen dat jullie zo goed hapten, maar dat is zo gaar.
precies,teminste als je het objectief bekijktquote:Op zondag 6 juli 2014 01:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee ik kijk objectief. Hij heeft niks gebracht, geen goede pases welke mensen vrij gaf, altijd te laat pasen enz enz. Zo goed heeft die nou ook weer niet gespeeld; ook van Persie speelde niet goed.
druppel gloeiende plaat etc etcquote:Op zondag 6 juli 2014 01:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Voor CRI-NED was een 42m euro extra uitgegeven.
Dat komt nu zo een 10, 20m bij denk ik.
Het enige dat niet goed was was het rendement: er had gescoord moeten worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee ik kijk objectief. Hij heeft niks gebracht, geen goede pases welke mensen vrij gaf, altijd te laat pasen enz enz. Zo goed heeft die nou ook weer niet gespeeld; ook van Persie speelde niet goed.
Ach en dan? Werd meteen kwijtgescholden daarna.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:51 schreef Evertjan het volgende:
bij de Belg wouden ze Tim Krul een gele kaart geven vanwege onsportief gedrag tijdens de penaltyreeks
Mua, Van Persie moet de bal op het juiste moment krijgen anders staat hij buitenspel, dat de speler buitenspel staat is niet altijd de fout van de diepe spits maar ook van de gever die niet op het juiste moment geeft; vaak Robben.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Het enige dat niet goed was was het rendement: er had gescoord moeten worden.
Robben heeft zijn taak gedaan: man uitspelen, bal voorleggen, corners krijgen.
Hij werd grof afgestopt. Had constant 2 man om zich.
En zijn afspeelpunt (RVP) had constant 3 4 man om zich.
Nee het was naar behoren wat ROBBEN deed.
Van Persie daarentegen deed echt -alles- fout.
Is Van Breukelen toch wel eens overkomen?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:51 schreef Evertjan het volgende:
bij de Belg wouden ze Tim Krul een gele kaart geven vanwege onsportief gedrag tijdens de penaltyreeks
Zeker, Robben speelde nog wel een pak beter dan Rvp, Lens en Depay.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Je had ook bier kunnen drinken.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:55 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb er voor de grap eens een stopwatch bij gehouden bij elke keer dat die keeper bleef liggen of een speler op een of andere manier tijd rekte;
Dat blessuretijdgerek van de keeper van Costa Rica in de verlenging was irritanter, daar hoor je ze niet over.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:51 schreef Evertjan het volgende:
Costa Rica waren gewoon een stelletje kj boelers. Robben is nog steeds God.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker, Robben speelde nog wel een pak beter dan Rvp, Lens en Depay.
Vond alleen zijn inbreng matig ivm vorige duels, toen hij ook wel een stuk meer ruimte had.
hij was niet ingelucht, maar verstand heeft hij blijkbaar ook nietquote:Op zondag 6 juli 2014 01:56 schreef yvonne het volgende:
Maar wat was dat nou in de nabeschouwing?
Cilessen toch nijdig? ( liep tegen materiaal te schoppen)
gelukkig scoorde hij de penalty wel als eerste, anders zou de rest ook makkelijk mis kunnen gaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Zelf ik weet dat hij slecht in penalty's is, en ik heb van de week echt al gehoord dat er gewisseld zou worden als het op strafschoppen aankomt.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij was niet ingelucht, maar verstand heeft hij blijkbaar ook niet
JUICHENquote:Op zondag 6 juli 2014 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelf ik weet dat hij slecht in penalty's is, en ik heb van de week echt al gehoord dat er gewisseld zou worden als het op strafschoppen aankomt.
Slimme zet gewoon. Gebruik maken van al je talenten binnen je team.
precies, gewoon een gouden wissel en dat weet Jasper zelf ook welquote:Op zondag 6 juli 2014 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelf ik weet dat hij slecht in penalty's is, en ik heb van de week echt al gehoord dat er gewisseld zou worden als het op strafschoppen aankomt.
Slimme zet gewoon. Gebruik maken van al je talenten binnen je team.
Niet gezien, wat was er dan precies? Trapt hij een bekertje om (quote:Op zondag 6 juli 2014 01:56 schreef yvonne het volgende:
Maar wat was dat nou in de nabeschouwing?
Cilessen toch nijdig? ( liep tegen materiaal te schoppen)
Depay geen basis, Lens geen invaller.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:57 schreef Symphonic het volgende:
Depay moet nooit in de basis meer
Pinchhitter, laten invalen na 70 min
van Gaal zwaargewond afgevoerdquote:Op zondag 6 juli 2014 02:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet gezien, wat was er dan precies? Trapt hij een bekertje om () of molt hij de hele dug-out?
eensquote:Op zondag 6 juli 2014 02:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Depay geen basis, Lens geen invaller.
Nee, hij schopte tegen dingen, materiaal, handdoeken, weet ik veelquote:Op zondag 6 juli 2014 02:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet gezien, wat was er dan precies? Trapt hij een bekertje om () of molt hij de hele dug-out?
Tegen een waterzak in ieder geval.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, hij schopte tegen dingen, materiaal, handdoeken, weet ik veelIets wat daar lag iig.
Is dit het eerste WK dat we eens geen schandalen hebben, geen spelers die elkaar wel kunnen killen, en geen irritante voetbalvrouwen op de voorgrond?quote:Op zondag 6 juli 2014 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, gewoon een gouden wissel en dat weet Jasper zelf ook wel
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tweede helft zeker, eerste helft paar keer matig.
Heb je weer die cijfers?
denk het welquote:Op zondag 6 juli 2014 02:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dit het eerste WK dat we eens geen schandalen hebben, geen spelers die elkaar wel kunnen killen, en geen irritante voetbalvrouwen op de voorgrond?
Erg blij keek hij er iig niet bij.quote:
hier klopt geen kut vanquote:Op zondag 6 juli 2014 02:04 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.whoscored.com/(...)therlands-Costa-Rica
Want? Is gebaseerd op statistieken. Dus penaltyserie telde niet mee.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij was niet ingelucht, maar verstand heeft hij blijkbaar ook niet
en dan nog klopt er geen kut vanquote:Op zondag 6 juli 2014 02:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Want? Is gebaseerd op statistieken. Dus penaltyserie telde niet mee.
Ik snap eigenlijk niet waarom er (vooral in de buitenlandse media) zo positief werd gedaan over Costa Rica. Zelden zo'n defensieve ploeg gezien: ze groeven zich volledig in.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:07 schreef Palomar het volgende:
wat een stresspotNederland heeft wel veel kansen gehad, maar dit was wel ene kloteland om tegen te spelen zeg. Alles werd weggetrapt als een soort flipperkast. Geluk dat ze hadden was dat die keeper wel goed was.
klopt maar vandaag was het gewoon antivoetbalquote:Op zondag 6 juli 2014 02:08 schreef BlueMage het volgende:
Laten we eerlijk zijn: Costa Rica heeft het dit toernooi gewoon goed gedaan, tegen dit Nederland moet je de boel inderdaad helemaal dichttimmeren, ze waren er ook heel dicht bij. Veel teams zijn erg aan elkaar gewaagd deze jeer vooral in de 1/8 en kwartfinales.
Valt allemaal wel mee, zie ook;quote:
Dit was gewoon overdreven, ze hebben zelf 1 kans gehad. Verder alleen maar met 8-10 man lopen verdedigen, dat kan je geen voetbal meer noemenquote:Op zondag 6 juli 2014 02:08 schreef BlueMage het volgende:
Laten we eerlijk zijn: Costa Rica heeft het dit toernooi gewoon goed gedaan, tegen dit Nederland moet je de boel inderdaad helemaal dichttimmeren, ze waren er ook heel dicht bij. Veel teams zijn erg aan elkaar gewaagd deze jeer vooral in de 1/8 en kwartfinales.
De Mourinho-tactiek en bijna succesvol. Kan het ze niet kwalijk nemen eigenlijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, zie ook;
WK / Cillessen wisselen bij penalty shootout
[..]
Dit was gewoon overdreven, ze hebben zelf 1 kans gehad. Verder alleen maar met 8-10 man lopen verdedigen, dat kan je geen voetbal meer noemen
Tof, The Free gaat weer lekker.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:04 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 6 juli 2014 02:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan ik ook wel begrijpen. Paar minuten later was hij het allemaal weer vergeten.
LouisVanGaalGod.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:15 schreef marcodej het volgende:
Bij vlagen prima gespeeld, genoeg kansjes en mogelijkheden afgedwongen, CR wilde of kon niks. Meer dan terechte winnaar.
En dat was de beste penaltyserie die ik ooit gezien heb. Alle penalty's waren perfect ingeschoten en onze keeper zat er steeds goed bij.
En we dopen Kattuk om tot Kuijtwijk.quote:
'Hit woodwork 2'quote:Op zondag 6 juli 2014 02:04 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer geloofwaardig.quote:
En vanaf nu is het VV Kuyt Boys.quote:
Ja. Wederom hadden we de scheids tegen ons.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:20 schreef marcodej het volgende:
En die Diaz had toch gewoon 2x geel moeten krijgen?
Inderdaad maar ach als je ermee wint, kan het me vanuit hun oogpunt goed voorstellen.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt maar vandaag was het gewoon antivoetbal
Costa Rica had een penalty moeten krijgen.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Wederom hadden we de scheids tegen ons.
Wanneer datquote:Op zondag 6 juli 2014 02:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Costa Rica had een penalty moeten krijgen.
Wanneer? Ergens in de kwalificatie een jaar terug ofzo?quote:Op zondag 6 juli 2014 02:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Costa Rica had een penalty moeten krijgen.
Momentje met Indi. En eentje met Vlaar, maar die was minder duidelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wanneer? Ergens in de kwalificatie een jaar terug ofzo?
Dat hád de scheids kunnen doen. Maar het was niet echt overtuigd een strafschop.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Momentje met Indi. En eentje met Vlaar, maar die was minder duidelijk.
Fienquote:
In hoeverre is Politie Antwerpen op realiteit gebaseerd? Net of er zoveel in dat kleine dorpje gebeurd...quote:
Is opzicht best wel een tuigdorp, al kan het niet tippen aan Borgerhoutquote:Op zondag 6 juli 2014 02:28 schreef Tyr3ll het volgende:
[..]
In hoeverre is Politie Antwerpen op realiteit gebaseerd? Net of er zoveel in dat kleine dorpje gebeurd...
Ja, echt wonderlijk ditquote:
Idd manquote:Op zondag 6 juli 2014 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
Kutsta Rica, terecht verloren..
halve finale.. echt wtf
met dit team
Tuurlijk. En paar gevaarlijke situaties onterecht afgevlagd.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:20 schreef marcodej het volgende:
En die Diaz had toch gewoon 2x geel moeten krijgen?
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wanneer? Ergens in de kwalificatie een jaar terug ofzo?
Neequote:
Welke belofte?quote:Op zondag 6 juli 2014 02:34 schreef Studiotje het volgende:
Oei, kim holland is haar belofte nagekomen
quote:
twitter:KimHollandxx twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 20:43:35Oranje gaat straks natuurlijk winnen en als dat zo is dan trek ik m'n handen ervan af http://t.co/2kgxV528GK reageer retweet
Ze is porno actrice, dit is dan niet echt een gewaagde weddenschapquote:Op zondag 6 juli 2014 02:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]twitter:KimHollandxx twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 20:43:35Oranje gaat straks natuurlijk winnen en als dat zo is dan trek ik m'n handen ervan af http://t.co/2kgxV528GK reageer retweet
Bah.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]twitter:KimHollandxx twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 20:43:35Oranje gaat straks natuurlijk winnen en als dat zo is dan trek ik m'n handen ervan af http://t.co/2kgxV528GK reageer retweet
Lekker gespeeld ja.. 125minuten met 11man achter de bal..quote:Op zondag 6 juli 2014 02:40 schreef Rica het volgende:
Spanje, Engeland, Portugal, Italië, enz.
Costa Rica kan tenminste met opgeheven hoofd naar huis.
En Nederland is door
Valt nog meequote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:35 schreef Studiotje het volgende:
twitter:MENEERDEGREEF twitterde op zondag 06-07-2014 om 01:54:06@KimHollandxx JE KIJKT ALS OF ER IEMAND KLAAR STAAT OM JE MET EEN KLAUWHAMER TE NEUKEN. IS NIET GEYL. DOE EENS NIET. reageer retweet
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]twitter:MENEERDEGREEF twitterde op zondag 06-07-2014 om 01:54:06@KimHollandxx JE KIJKT ALS OF ER IEMAND KLAAR STAAT OM JE MET EEN KLAUWHAMER TE NEUKEN. IS NIET GEYL. DOE EENS NIET. reageer retweet
Och voetballend hadden ze het zeker niet gered. Nu bijna wel. Als ze penalties hadden gewonnen had niemand zich druk gemaakt over hoe ze die wedstrijd door waren gekomen. Hadden ze het over 50 jaar nog over het wonder van 2014 gehad.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker gespeeld ja.. 125minuten met 11man achter de bal..![]()
Wel een goed toernooi, maar deze wedstrijd verlaat je toch met een kutgevoel hoor
"Maar wat doet Van Gaal nu? Hij wisselt Jonathan de Guzman, die helemaal niet in het veld staat!"quote:Op zondag 6 juli 2014 01:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat blessuretijdgerek van de keeper van Costa Rica in de verlenging was irritanter, daar hoor je ze niet over.
2 minuten extra tijd in de eerste verlenging terwijl het spel minimaal 8 minuten stil ligt.
Helaas staat 'Murica niet in de halve finalequote:Op zondag 6 juli 2014 02:55 schreef deleriouz het volgende:
Profciat Dutchies, verdiend naar de halve finale na deze zenuwslopende wedstijd.
Nu nog de Argentijnen oprollen en jullie staan weer in de finale.
gr gr
-- 'Murican
Die keeperwissel is nu al een klassiekerquote:Op zondag 6 juli 2014 02:54 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een zenuwslopend avondje...
Je moet het maar durven als coach: je keeper wisselen aan het einde van de verlenging. Wat pakte het geweldig uit. Van Gaal moet een standbeeld krijgen.
Trouwens wel jammer dat Oranje het duel niet gewoon eerder besliste. Het enorme veldoverwicht had allang in doelpunten moeten worden uitgedrukt. Maar goed... het belangrijkste is het eindresultaat. Door naar de halve finale!
Klopt wel inderdaad! Interessante theorie.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:39 schreef Heufd het volgende:
Lees op Twitter net iets over het keepen van Krul. Voorafgaande aan elke strafschop loopt Krul ter hoogte van de vijf meter lijn één kant op. De speler die daarna de penalty neemt schiet telkens de bal in de andere hoek. Krul zat daarom ook elke keer in de goede hoek. Iets psychologisch. Van Gaal is geniaal genoeg om daar over na te denken natuurlijk.
Video van de strafschoppenserie, kun je het nagaan.
http://nos.nl/wk2014/vide(...)afschoppenserie.html
Hopelijk zijn niet alle Belgen zo. Het moet toch zo'n beetje voor de complete wereldbevolking zo klaar als een klontje zijn dat Nederland de overwinning veel meer verdiende dan Costa Rica. Daar wordt hooguit anders over gedacht door Costa-Ricanen en een handvol verzuurde Belgen.quote:
Dat is zo, maar toch denk ik wel eens.. je kan zo ook van het veld aflopen met het gevoel dat je niet alles gegeven hebtquote:Op zondag 6 juli 2014 02:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Och voetballend hadden ze het zeker niet gered. Nu bijna wel. Als ze penalties hadden gewonnen had niemand zich druk gemaakt over hoe ze die wedstrijd door waren gekomen. Hadden ze het over 50 jaar nog over het wonder van 2014 gehad.
Team USA heeft het goed gedaan, jammer van die laatste minuten tegen Belgie, maar vooralsnog een goed resultaat. Klinsmann kan nu gaan bouwen aan een beter team voor het volgende WK.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Helaas staat 'Murica niet in de halve finale
Moest meteen aan die coach van CR denkenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
En die fake blessure van die keeper vond die gast waarschijnlijk wel prima.
Danku.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pingels met engels commentaar:
http://www.dailymotion.co(...)lights-penalty_sport
Van genoten.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ditquote:Op zondag 6 juli 2014 02:54 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een zenuwslopend avondje...
Je moet het maar durven als coach: je keeper wisselen aan het einde van de verlenging. Wat pakte het geweldig uit. Van Gaal moet een standbeeld krijgen.
Trouwens wel jammer dat Oranje het duel niet gewoon eerder besliste. Het enorme veldoverwicht had allang in doelpunten moeten worden uitgedrukt. Maar goed... het belangrijkste is het eindresultaat. Door naar de halve finale!
Nog even nagenietenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
/care, laat die zich lekker met veldrijden bezighoudenquote:
Oh boy, die is wel heel zuur en compleet buiten de realiteit gekomen. Costa rica heeft 1 schot op doel genomen, en dan zouden ze verdiend hebben gewonnen als ze door waren gegaan?quote:
Werken bij de NOS.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:02 schreef Ambrosius het volgende:
Die verslaggever die naar zo'n schoolkamp is gestuurd. Komt weinig zinnigs uit die kinderen en de helft heeft het niet eens tot het einde gekeken, lekker nuttig.
offlinequote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, niet alle Belgen zijn zo, ik krijg van zulke teksten ook kromme tenen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk zijn niet alle Belgen zo. Het moet toch zo'n beetje voor de complete wereldbevolking zo klaar als een klontje zijn dat Nederland de overwinning veel meer verdiende dan Costa Rica. Daar wordt hooguit anders over gedacht door Costa-Ricanen en een handvol verzuurde Belgen.
Laatstgenoemde groep doet er goed aan om hun eigen falen niet te botvieren op Nederland, dat daar part noch deel aan heeft.
Waardeloze gozert, maar dit is altijd wel mooi op de ochtend na de wedstrijd.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:27 schreef opperkleurder het volgende:
Onze favoriete VI gast heeft Jack en Ronald vanmorgen vroeg al in de mix gezet met Dotan.
http://giel.vara.nl/media/317603
Nee, Giel natuurlijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:02 schreef Marcomacro het volgende:
Wie, Jack van Gelder waardeloze gozer?
Geheel mee eensch.
quote:
AadGod werd overtroffen door VanGaalGodGodquote:Op zondag 6 juli 2014 02:46 schreef BB-King het volgende:
Besef nu pas dat Aad de Mos gelijk had met zijn voorspelling bij VI Oranje.![]()
Al zat hij er wel naast dat Cillessen de penalties zou redden.
http://www.soccer-blogger(...)-4-3-tim-krul-video/quote:Op zondag 6 juli 2014 11:18 schreef Zocalo het volgende:
Kan je ergens de volledige serie terug zien? De volle tien minuten zeg maar
Ik vond het allemaal wel meevallen. Ik dacht 119 minuten lang dat het wel goed zou komen. Costa Rica had niks in te brengen en dat doelpunt moest gewoon vallen. Dat ie niet viel was in dit geval gewoon pech.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedereen heeft het nu over Krul en dat is logisch, maar het had nooit tot een strafschoppenserie mogen komen. Ploegen als Argentinië en Duitsland prikken er tegen zo'n verdedigende ploeg altijd wel eentje in, zeker als je zoveel kansen krijgt. Wat mij betreft is het niet de wedstrijd van Krul, maar eerder de wedstrijd van faalhaas RVP. Tegen Mexico liep hij al opzichtig te slaapwandelen. Zelfs een simpel passje op Robben was teveel gevraagd, waardoor Robben bijna in 2en werd geschopt door die Mexicaan. Met dank aan RVP.
Gisteren was het nog erger.. constant buitenspel lopen en hoeveel kansen moet je krijgen om te kunnen scoren.. als hij die grote kans van de 1e helft op dezelfde manier erin ramt als tegen Australie krijg je een heel andere wedstrijd. Voor het toernooi werd gezegd dat we afhankelijk zijn van 2 sterren, maar we zijn slechts afhankelijk van 1 man die het telkens weer waarmaakt. Faalhaas RVP doet sinds de wedstrijd tegen Spanje niet echt meer mee en lijkt weer op de prutser van 2010 en 2012.
Veel mensen dachten juist niet dat het wel goed zou komen, waaronder ik. Als je zulke kansen mist als met name RVP roep je het onheil over je af.. je hebt van die wedstrijden dat alles wat je aanraakt verandert in goud, maar gisteren leek er een vloek op te rusten. Eind goed, al goed, maar eerlijk gezegd was ik niet eens echt blij.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel meevallen. Ik dacht 119 minuten lang dat het wel goed zou komen. Costa Rica had niks in te brengen en dat doelpunt moest gewoon vallen. Dat ie niet viel was in dit geval gewoon pech.
Die gasten hebben de buitenspelval wel tot in detail geperfectioneerd, zag je ook in andere wedstrijden.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Gisteren was het nog erger.. constant buitenspel lopen en hoeveel kansen moet je krijgen om te kunnen scoren.. als hij die grote kans van de 1e helft op dezelfde manier erin ramt als tegen Australie krijg je een heel andere wedstrijd. Voor het toernooi werd gezegd dat we afhankelijk zijn van 2 sterren, maar we zijn slechts afhankelijk van 1 man die het telkens weer waarmaakt. Faalhaas RVP doet sinds de wedstrijd tegen Spanje niet echt meer mee en lijkt weer op de prutser van 2010 en 2012.
Echt een geniale zet van Louis van Gaal.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto dit. Check die bondscoach van CR op de achtergrond die geen bal snapt van die wissel![]()
Zo, wat is dat dan voor geniale extensie.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/28181347
Met Hola te bekijken.
doet het nietquote:Op zondag 6 juli 2014 11:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/28181347
Met Hola te bekijken.
Oh god het aantal keren buitenspel is echt níet normaal geweest, pijnlijk slecht. Tegelijkertijd weet ik vrij zeker dat het niet elke keer buitenspel was - ik vond het nogal opvallend dat het niet elke keer herhaald werd. Vooral als het nogal twijfelachtig was.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedereen heeft het nu over Krul en dat is logisch, maar het had nooit tot een strafschoppenserie mogen komen. Ploegen als Argentinië en Duitsland prikken er tegen zo'n verdedigende ploeg altijd wel eentje in, zeker als je zoveel kansen krijgt. Wat mij betreft is het niet de wedstrijd van Krul, maar eerder de wedstrijd van faalhaas RVP. Tegen Mexico liep hij al opzichtig te slaapwandelen. Zelfs een simpel passje op Robben was teveel gevraagd, waardoor Robben bijna in 2en werd geschopt door die Mexicaan. Met dank aan RVP.
Die kansenmisserij neem ik hem meer kwalijk dan dat hij de hele tijd buitenspel liep.. De arbitrage moet volgens de spelregels bij twijfel altijd voordeel geven aan de aanvallende partij, maar dat doen ze nooit. Ik vond het storend dat een negatieve ploeg als Costa Rica door de arbitrage werd gesteund.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Oh god het aantal keren buitenspel is echt níet normaal geweest, pijnlijk slecht. Tegelijkertijd weet ik vrij zeker dat het niet elke keer buitenspel was - ik vond het nogal opvallend dat het niet elke keer herhaald werd. Vooral als het nogal twijfelachtig was.
hij doet het tyquote:Op zondag 6 juli 2014 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Nog een keer refreshen.
En heb je hola geïnstalleerd?
13 keer buitenspel, waarvan 12 keer terecht afgevlagd/gefloten. 1 keer onterecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Oh god het aantal keren buitenspel is echt níet normaal geweest, pijnlijk slecht. Tegelijkertijd weet ik vrij zeker dat het niet elke keer buitenspel was - ik vond het nogal opvallend dat het niet elke keer herhaald werd. Vooral als het nogal twijfelachtig was.
Van Persie was inderdaad echt heel matig. Kansen missen en buitenspel lopen, meer heeft hij niet gedaan in de wedstrijd. Hij lijkt me in ieder geval ook de minst fitte speler in de selectie.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:11 schreef roos94 het volgende:
wtf had van persie gister gerookt trouwenshelemaal niet bij de wedstrijd met zijn kop
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
13 keer buitenspel, waarvan 12 keer terecht afgevlagd/gefloten. 1 keer onterecht.
Ik zou graag een video willen zien van de reacties bij de speler op dat moment.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto dit. Check die bondscoach van CR op de achtergrond die geen bal snapt van die wissel![]()
Wat ik helemaal apart vind is dat een spits die zo vaak in de stand 'faalhaas' staat all time topscorer is van Oranje.. heb hem vooral op grote toernooien zoveel grote kansen zien missen.. prutserquote:Op zondag 6 juli 2014 12:18 schreef Shogo het volgende:
Van Persie heeft op de een of andere manier altijd moeite met kansen in het Nederlands elftal. Best apart hij het wel kan bij zijn club maar niet bij het NL elftal.
Als Nederland niet in de finale staat zet ik gewoon lekker het BBC commentaar op. Wat zat ik mij gisteren weer te ergeren aan het commentaar zeg bij de NOSquote:Op zondag 6 juli 2014 12:19 schreef roos94 het volgende:
Frank Snoeks gaat de finale van het WK Voetbal becommentariëren. Die wordt volgende week zondag gespeeld tussen Brazilië óf Duitsland en Argentinië óf Nederland. Dat heeft de NOS vandaag laten weten.
Mja als Nederland nu heel veel kansen zou creeeren dan kun je Huntelaar erin gooien. Maar zeker in de 2e helft waren de ballen die in de 16 van Costa Rica kwamen schaars en dan heb je niks aan Huntelaar. Dan kun je niks anders doen dan Van Persie erin laten staan.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ik helemaal apart vind is dat een spits die zo vaak in de stand 'faalhaas' staat all time topscorer is van Oranje.. heb hem vooral op grote toernooien zoveel grote kansen zien missen.. prutser
Ik vind hem niet per se een faalhaas maar het is wel apart dat het moeilijk is bij het NL elftal voor hem. Kan ook komen door de dekking van het andere team. Ze dekken soms met 3 man een Robben en van Persie dat is best lastig voor hun.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ik helemaal apart vind is dat een spits die zo vaak in de stand 'faalhaas' staat all time topscorer is van Oranje.. heb hem vooral op grote toernooien zoveel grote kansen zien missen.. prutser
Nederland is al zo vaak in de halve finale en finale geweest dat we nu alleen nog maar echt ontploffen als we ook daadwerkelijk die finale winnen. De finale halen is heel leuk maar we zijn toe aan meer.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:24 schreef roos94 het volgende:
stel je eens voor dat we woensdag Argentinië uit het wk flikkerendan ontploft Nederland denk ik.
Ondanks die dekking kreeg hij gisteren veel grote kansen.. had er minimaal eentje van moeten maken. Tegen Mexico heeft hij niks laten zien.. had misschien wat meer moeite doen om in het spel betrokken te worden. Robben is de absolute leider van dit Oranje, RVP faalt steeds vaker bij het nemen van zijn verantwoordelijkheid als topper.. was in 2010 ook al het geval.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik vind hem niet per se een faalhaas maar het is wel apart dat het moeilijk is bij het NL elftal voor hem. Kan ook komen door de dekking van het andere team. Ze dekken soms met 3 man een Robben en van Persie dat is best lastig voor hun.
Hoe kun je datnou weten als ze het zeker een aantal keer niet hebben laten zien, en dat waren de discutabele momenten.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
13 keer buitenspel, waarvan 12 keer terecht afgevlagd/gefloten. 1 keer onterecht.
Ja wel eens met je dat Robben de absolute leider is. Ja die ene intik kans die van Persie mistte snap ik niks van. Zou appeltje eitje moeten zijn voor een speler als hij maar op de een of andere manier ging het weer klunzig met het voetenwerk. Geen idee wat die jongen precies heeft.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ondanks die dekking kreeg hij gisteren veel grote kansen.. had er minimaal eentje van moeten maken. Tegen Mexico heeft hij niks laten zien.. had misschien wat meer moeite doen om in het spel betrokken te worden. Robben is de absolute leider van dit Oranje, RVP faalt steeds vaker bij het nemen van zijn verantwoordelijkheid als topper.. was in 2010 ook al het geval.
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
123 minuten extra aldus Frank Snoeks.quote:
hoe hij tegen spanje speelde en die kans tegen australie afmaakte dacht ik dat hij er overheen was, maar laatste twee wedstrijden is het weer ouderwets lamlendig.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:18 schreef Shogo het volgende:
Van Persie heeft op de een of andere manier altijd moeite met kansen in het Nederlands elftal. Best apart hij het wel kan bij zijn club maar niet bij het NL elftal.
Tegen zo'n verdedigende ploeg als Costa Rica moet je als spits heel veel bewegen en je laten terug zakken. Dat heb ik van Persie te weinig zien doen. Huntelaar heeft dit in de 15 minuten die hij kreeg vaker gedaan dan van Persie.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:37 schreef stalybridge het volgende:
In tegenstelling tot eigenlijk iedereen op dit forum vond ik RVP niet zo slecht.
Matig in de afronding maar wel veel goede loopacties. Maar of de bal kwam niet of te laat. Vooral Depay dribbelde net 1 a 2 stappen te lang voor dat hij de bal gaf. Maar ook Blind (iig 1 keer).
Niet de beste wedstrijd, maar ook niet zo dramatisch zoals sommige het voorstellen.
Alleen slecht in vergelijking met Robben. Maar die degradeert, in zijn huidige vorm, 90% van de spelers tot amateuristische koekenbakkers.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:37 schreef stalybridge het volgende:
In tegenstelling tot eigenlijk iedereen op dit forum vond ik RVP niet zo slecht.
Matig in de afronding maar wel veel goede loopacties. Maar of de bal kwam niet of te laat. Vooral Depay dribbelde net 1 a 2 stappen te lang voor dat hij de bal gaf. Maar ook Blind (iig 1 keer).
Niet de beste wedstrijd, maar ook niet zo dramatisch zoals sommige het voorstellen.
Alleen slecht in vergelijking met Robben. Maar die degradeert, in zijn huidige vorm, 90% van de spelers tot amateuristische koekenbakkers.
http://www.fifa.com/world(...)istics.html#nosticky hier denk ikquote:Op zondag 6 juli 2014 12:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de afgelegde afstanden, is dat ergens te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |