precies,teminste als je het objectief bekijktquote:Op zondag 6 juli 2014 01:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee ik kijk objectief. Hij heeft niks gebracht, geen goede pases welke mensen vrij gaf, altijd te laat pasen enz enz. Zo goed heeft die nou ook weer niet gespeeld; ook van Persie speelde niet goed.
druppel gloeiende plaat etc etcquote:Op zondag 6 juli 2014 01:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Voor CRI-NED was een 42m euro extra uitgegeven.
Dat komt nu zo een 10, 20m bij denk ik.
Het enige dat niet goed was was het rendement: er had gescoord moeten worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee ik kijk objectief. Hij heeft niks gebracht, geen goede pases welke mensen vrij gaf, altijd te laat pasen enz enz. Zo goed heeft die nou ook weer niet gespeeld; ook van Persie speelde niet goed.
Ach en dan? Werd meteen kwijtgescholden daarna.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:51 schreef Evertjan het volgende:
bij de Belg wouden ze Tim Krul een gele kaart geven vanwege onsportief gedrag tijdens de penaltyreeks
Mua, Van Persie moet de bal op het juiste moment krijgen anders staat hij buitenspel, dat de speler buitenspel staat is niet altijd de fout van de diepe spits maar ook van de gever die niet op het juiste moment geeft; vaak Robben.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Het enige dat niet goed was was het rendement: er had gescoord moeten worden.
Robben heeft zijn taak gedaan: man uitspelen, bal voorleggen, corners krijgen.
Hij werd grof afgestopt. Had constant 2 man om zich.
En zijn afspeelpunt (RVP) had constant 3 4 man om zich.
Nee het was naar behoren wat ROBBEN deed.
Van Persie daarentegen deed echt -alles- fout.
Is Van Breukelen toch wel eens overkomen?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:51 schreef Evertjan het volgende:
bij de Belg wouden ze Tim Krul een gele kaart geven vanwege onsportief gedrag tijdens de penaltyreeks
Zeker, Robben speelde nog wel een pak beter dan Rvp, Lens en Depay.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Je had ook bier kunnen drinken.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:55 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb er voor de grap eens een stopwatch bij gehouden bij elke keer dat die keeper bleef liggen of een speler op een of andere manier tijd rekte;
Dat blessuretijdgerek van de keeper van Costa Rica in de verlenging was irritanter, daar hoor je ze niet over.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:51 schreef Evertjan het volgende:
Costa Rica waren gewoon een stelletje kj boelers. Robben is nog steeds God.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker, Robben speelde nog wel een pak beter dan Rvp, Lens en Depay.
Vond alleen zijn inbreng matig ivm vorige duels, toen hij ook wel een stuk meer ruimte had.
hij was niet ingelucht, maar verstand heeft hij blijkbaar ook nietquote:Op zondag 6 juli 2014 01:56 schreef yvonne het volgende:
Maar wat was dat nou in de nabeschouwing?
Cilessen toch nijdig? ( liep tegen materiaal te schoppen)
gelukkig scoorde hij de penalty wel als eerste, anders zou de rest ook makkelijk mis kunnen gaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Zelf ik weet dat hij slecht in penalty's is, en ik heb van de week echt al gehoord dat er gewisseld zou worden als het op strafschoppen aankomt.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij was niet ingelucht, maar verstand heeft hij blijkbaar ook niet
JUICHENquote:Op zondag 6 juli 2014 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelf ik weet dat hij slecht in penalty's is, en ik heb van de week echt al gehoord dat er gewisseld zou worden als het op strafschoppen aankomt.
Slimme zet gewoon. Gebruik maken van al je talenten binnen je team.
precies, gewoon een gouden wissel en dat weet Jasper zelf ook welquote:Op zondag 6 juli 2014 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelf ik weet dat hij slecht in penalty's is, en ik heb van de week echt al gehoord dat er gewisseld zou worden als het op strafschoppen aankomt.
Slimme zet gewoon. Gebruik maken van al je talenten binnen je team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |