Ik zou graag een video willen zien van de reacties bij de speler op dat moment.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto dit. Check die bondscoach van CR op de achtergrond die geen bal snapt van die wissel![]()
Wat ik helemaal apart vind is dat een spits die zo vaak in de stand 'faalhaas' staat all time topscorer is van Oranje.. heb hem vooral op grote toernooien zoveel grote kansen zien missen.. prutserquote:Op zondag 6 juli 2014 12:18 schreef Shogo het volgende:
Van Persie heeft op de een of andere manier altijd moeite met kansen in het Nederlands elftal. Best apart hij het wel kan bij zijn club maar niet bij het NL elftal.
Als Nederland niet in de finale staat zet ik gewoon lekker het BBC commentaar op. Wat zat ik mij gisteren weer te ergeren aan het commentaar zeg bij de NOSquote:Op zondag 6 juli 2014 12:19 schreef roos94 het volgende:
Frank Snoeks gaat de finale van het WK Voetbal becommentariëren. Die wordt volgende week zondag gespeeld tussen Brazilië óf Duitsland en Argentinië óf Nederland. Dat heeft de NOS vandaag laten weten.
Mja als Nederland nu heel veel kansen zou creeeren dan kun je Huntelaar erin gooien. Maar zeker in de 2e helft waren de ballen die in de 16 van Costa Rica kwamen schaars en dan heb je niks aan Huntelaar. Dan kun je niks anders doen dan Van Persie erin laten staan.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ik helemaal apart vind is dat een spits die zo vaak in de stand 'faalhaas' staat all time topscorer is van Oranje.. heb hem vooral op grote toernooien zoveel grote kansen zien missen.. prutser
Ik vind hem niet per se een faalhaas maar het is wel apart dat het moeilijk is bij het NL elftal voor hem. Kan ook komen door de dekking van het andere team. Ze dekken soms met 3 man een Robben en van Persie dat is best lastig voor hun.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ik helemaal apart vind is dat een spits die zo vaak in de stand 'faalhaas' staat all time topscorer is van Oranje.. heb hem vooral op grote toernooien zoveel grote kansen zien missen.. prutser
Nederland is al zo vaak in de halve finale en finale geweest dat we nu alleen nog maar echt ontploffen als we ook daadwerkelijk die finale winnen. De finale halen is heel leuk maar we zijn toe aan meer.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:24 schreef roos94 het volgende:
stel je eens voor dat we woensdag Argentinië uit het wk flikkerendan ontploft Nederland denk ik.
Ondanks die dekking kreeg hij gisteren veel grote kansen.. had er minimaal eentje van moeten maken. Tegen Mexico heeft hij niks laten zien.. had misschien wat meer moeite doen om in het spel betrokken te worden. Robben is de absolute leider van dit Oranje, RVP faalt steeds vaker bij het nemen van zijn verantwoordelijkheid als topper.. was in 2010 ook al het geval.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik vind hem niet per se een faalhaas maar het is wel apart dat het moeilijk is bij het NL elftal voor hem. Kan ook komen door de dekking van het andere team. Ze dekken soms met 3 man een Robben en van Persie dat is best lastig voor hun.
Hoe kun je datnou weten als ze het zeker een aantal keer niet hebben laten zien, en dat waren de discutabele momenten.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
13 keer buitenspel, waarvan 12 keer terecht afgevlagd/gefloten. 1 keer onterecht.
Ja wel eens met je dat Robben de absolute leider is. Ja die ene intik kans die van Persie mistte snap ik niks van. Zou appeltje eitje moeten zijn voor een speler als hij maar op de een of andere manier ging het weer klunzig met het voetenwerk. Geen idee wat die jongen precies heeft.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ondanks die dekking kreeg hij gisteren veel grote kansen.. had er minimaal eentje van moeten maken. Tegen Mexico heeft hij niks laten zien.. had misschien wat meer moeite doen om in het spel betrokken te worden. Robben is de absolute leider van dit Oranje, RVP faalt steeds vaker bij het nemen van zijn verantwoordelijkheid als topper.. was in 2010 ook al het geval.
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto dit. Check die bondscoach van CR op de achtergrond die geen bal snapt van die wissel![]()
123 minuten extra aldus Frank Snoeks.quote:
hoe hij tegen spanje speelde en die kans tegen australie afmaakte dacht ik dat hij er overheen was, maar laatste twee wedstrijden is het weer ouderwets lamlendig.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:18 schreef Shogo het volgende:
Van Persie heeft op de een of andere manier altijd moeite met kansen in het Nederlands elftal. Best apart hij het wel kan bij zijn club maar niet bij het NL elftal.
Tegen zo'n verdedigende ploeg als Costa Rica moet je als spits heel veel bewegen en je laten terug zakken. Dat heb ik van Persie te weinig zien doen. Huntelaar heeft dit in de 15 minuten die hij kreeg vaker gedaan dan van Persie.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:37 schreef stalybridge het volgende:
In tegenstelling tot eigenlijk iedereen op dit forum vond ik RVP niet zo slecht.
Matig in de afronding maar wel veel goede loopacties. Maar of de bal kwam niet of te laat. Vooral Depay dribbelde net 1 a 2 stappen te lang voor dat hij de bal gaf. Maar ook Blind (iig 1 keer).
Niet de beste wedstrijd, maar ook niet zo dramatisch zoals sommige het voorstellen.
Alleen slecht in vergelijking met Robben. Maar die degradeert, in zijn huidige vorm, 90% van de spelers tot amateuristische koekenbakkers.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:37 schreef stalybridge het volgende:
In tegenstelling tot eigenlijk iedereen op dit forum vond ik RVP niet zo slecht.
Matig in de afronding maar wel veel goede loopacties. Maar of de bal kwam niet of te laat. Vooral Depay dribbelde net 1 a 2 stappen te lang voor dat hij de bal gaf. Maar ook Blind (iig 1 keer).
Niet de beste wedstrijd, maar ook niet zo dramatisch zoals sommige het voorstellen.
Alleen slecht in vergelijking met Robben. Maar die degradeert, in zijn huidige vorm, 90% van de spelers tot amateuristische koekenbakkers.
http://www.fifa.com/world(...)istics.html#nosticky hier denk ikquote:Op zondag 6 juli 2014 12:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de afgelegde afstanden, is dat ergens te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |