Ik vond het allemaal wel meevallen. Ik dacht 119 minuten lang dat het wel goed zou komen. Costa Rica had niks in te brengen en dat doelpunt moest gewoon vallen. Dat ie niet viel was in dit geval gewoon pech.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedereen heeft het nu over Krul en dat is logisch, maar het had nooit tot een strafschoppenserie mogen komen. Ploegen als Argentinië en Duitsland prikken er tegen zo'n verdedigende ploeg altijd wel eentje in, zeker als je zoveel kansen krijgt. Wat mij betreft is het niet de wedstrijd van Krul, maar eerder de wedstrijd van faalhaas RVP. Tegen Mexico liep hij al opzichtig te slaapwandelen. Zelfs een simpel passje op Robben was teveel gevraagd, waardoor Robben bijna in 2en werd geschopt door die Mexicaan. Met dank aan RVP.
Gisteren was het nog erger.. constant buitenspel lopen en hoeveel kansen moet je krijgen om te kunnen scoren.. als hij die grote kans van de 1e helft op dezelfde manier erin ramt als tegen Australie krijg je een heel andere wedstrijd. Voor het toernooi werd gezegd dat we afhankelijk zijn van 2 sterren, maar we zijn slechts afhankelijk van 1 man die het telkens weer waarmaakt. Faalhaas RVP doet sinds de wedstrijd tegen Spanje niet echt meer mee en lijkt weer op de prutser van 2010 en 2012.
Veel mensen dachten juist niet dat het wel goed zou komen, waaronder ik. Als je zulke kansen mist als met name RVP roep je het onheil over je af.. je hebt van die wedstrijden dat alles wat je aanraakt verandert in goud, maar gisteren leek er een vloek op te rusten. Eind goed, al goed, maar eerlijk gezegd was ik niet eens echt blij.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel meevallen. Ik dacht 119 minuten lang dat het wel goed zou komen. Costa Rica had niks in te brengen en dat doelpunt moest gewoon vallen. Dat ie niet viel was in dit geval gewoon pech.
Die gasten hebben de buitenspelval wel tot in detail geperfectioneerd, zag je ook in andere wedstrijden.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Gisteren was het nog erger.. constant buitenspel lopen en hoeveel kansen moet je krijgen om te kunnen scoren.. als hij die grote kans van de 1e helft op dezelfde manier erin ramt als tegen Australie krijg je een heel andere wedstrijd. Voor het toernooi werd gezegd dat we afhankelijk zijn van 2 sterren, maar we zijn slechts afhankelijk van 1 man die het telkens weer waarmaakt. Faalhaas RVP doet sinds de wedstrijd tegen Spanje niet echt meer mee en lijkt weer op de prutser van 2010 en 2012.
Echt een geniale zet van Louis van Gaal.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto dit. Check die bondscoach van CR op de achtergrond die geen bal snapt van die wissel![]()
Zo, wat is dat dan voor geniale extensie.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/28181347
Met Hola te bekijken.
doet het nietquote:Op zondag 6 juli 2014 11:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/28181347
Met Hola te bekijken.
Oh god het aantal keren buitenspel is echt níet normaal geweest, pijnlijk slecht. Tegelijkertijd weet ik vrij zeker dat het niet elke keer buitenspel was - ik vond het nogal opvallend dat het niet elke keer herhaald werd. Vooral als het nogal twijfelachtig was.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedereen heeft het nu over Krul en dat is logisch, maar het had nooit tot een strafschoppenserie mogen komen. Ploegen als Argentinië en Duitsland prikken er tegen zo'n verdedigende ploeg altijd wel eentje in, zeker als je zoveel kansen krijgt. Wat mij betreft is het niet de wedstrijd van Krul, maar eerder de wedstrijd van faalhaas RVP. Tegen Mexico liep hij al opzichtig te slaapwandelen. Zelfs een simpel passje op Robben was teveel gevraagd, waardoor Robben bijna in 2en werd geschopt door die Mexicaan. Met dank aan RVP.
Die kansenmisserij neem ik hem meer kwalijk dan dat hij de hele tijd buitenspel liep.. De arbitrage moet volgens de spelregels bij twijfel altijd voordeel geven aan de aanvallende partij, maar dat doen ze nooit. Ik vond het storend dat een negatieve ploeg als Costa Rica door de arbitrage werd gesteund.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Oh god het aantal keren buitenspel is echt níet normaal geweest, pijnlijk slecht. Tegelijkertijd weet ik vrij zeker dat het niet elke keer buitenspel was - ik vond het nogal opvallend dat het niet elke keer herhaald werd. Vooral als het nogal twijfelachtig was.
hij doet het tyquote:Op zondag 6 juli 2014 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Nog een keer refreshen.
En heb je hola geïnstalleerd?
13 keer buitenspel, waarvan 12 keer terecht afgevlagd/gefloten. 1 keer onterecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Oh god het aantal keren buitenspel is echt níet normaal geweest, pijnlijk slecht. Tegelijkertijd weet ik vrij zeker dat het niet elke keer buitenspel was - ik vond het nogal opvallend dat het niet elke keer herhaald werd. Vooral als het nogal twijfelachtig was.
Van Persie was inderdaad echt heel matig. Kansen missen en buitenspel lopen, meer heeft hij niet gedaan in de wedstrijd. Hij lijkt me in ieder geval ook de minst fitte speler in de selectie.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:11 schreef roos94 het volgende:
wtf had van persie gister gerookt trouwenshelemaal niet bij de wedstrijd met zijn kop
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
13 keer buitenspel, waarvan 12 keer terecht afgevlagd/gefloten. 1 keer onterecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |