dit programma word ook mede mogelijk gemaakt door Heinekenquote:Op zondag 6 juli 2014 01:39 schreef Gramulanion het volgende:
GVD DIT IS GEWOON RECLAME VOOR HEINEKEN
Dat was echt slecht ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lens erin voor Vlaar
ownee wacht, 2 minuten extra tijd
Nederlandquote:
Waarom zou een Nederlandse voor Argentinie zijn?quote:
jaquote:Op zondag 6 juli 2014 01:41 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Zou jij Yori Swart geven?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ze gaat zometeen zingen bij Studio Brasil.
[ afbeelding ]
Moet van papaquote:Op zondag 6 juli 2014 01:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Waarom zou een Nederlandse voor Argentinie zijn?
Spoilersquote:Op zondag 6 juli 2014 01:42 schreef Evertjan het volgende:
ik hoor net dat je fit kan zijn of fit kan zijn
Je kan Jack fit zijn of Robben fit.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:42 schreef Evertjan het volgende:
Omdat ik geen zin heb in nog een verloren WK finale.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Waarom zou een Nederlander voor Argentinie zijn?
Ja dat kanquote:Op zondag 6 juli 2014 01:42 schreef Evertjan het volgende:
hij heeft een beamer gekochtquote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef Mani89 het volgende:
Dat voorhoofd van R. de Boer is lachwekkend strak.
en Di Maria speelt nietquote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef BlueMage het volgende:
Messi is niet echt heel erg in vorm, gelukkig maar.
Bert van Marwijk is het niet met je eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef tralalala het volgende:
Nou,... niet gekeken hier maar hebben jullie je ook zo lopen ergeren aan Van Persie?
30x buitenspel, niet omdat hij op het randje speelt maar puur omdat hij niet in vorm is.
Hij moet natuurlijk wel in de basis tegen Argentinie maar van Gaal mag hem best wisselen als hij weer zo matig speelt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon Clasie opstellen en zeggen dat hij een Kinder Bueno krijgt als hij Messi blesseert
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon Clasie opstellen en zeggen dat hij een Kinder Bueno krijgt als hij Messi blesseert
Er is 13x voor buitenspel geflotenquote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef tralalala het volgende:
Nou,... niet gekeken hier maar hebben jullie je ook zo lopen ergeren aan Van Persie?
30x buitenspel, niet omdat hij op het randje speelt maar puur omdat hij niet in vorm is.
Hij moet natuurlijk wel in de basis tegen Argentinie maar van Gaal mag hem best wisselen als hij weer zo matig speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |