quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sporza of koning Jack op Radio 1.
twitter:rihanna twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 22:24:18For my Dutch boyz!!! http://t.co/dGHHulvv7a reageer retweet
quote:
Haar muziek vind ik niks, maar dit dan toch weerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:39 schreef Mani89 het volgende:
RihannaGodin.[ afbeelding ]twitter:rihanna twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 22:24:18For my Dutch boyz!!! http://t.co/dGHHulvv7a reageer retweet
Gelieve op te rotten met dat kutnummer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]Niet voor niks een flink stuk voor weggelegd in menig WK-single, zoals deze parodie op alle TV Oranje-troep:
Maar dat terzijde
Die tweet daaronderquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:39 schreef Mani89 het volgende:
RihannaGodin.[ afbeelding ]twitter:rihanna twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 22:24:18For my Dutch boyz!!! http://t.co/dGHHulvv7a reageer retweet
Hij moet gewoon dat publiek in duiken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:41 schreef Arashimashou het volgende:
Al dat gefluit wanneer Robben de bal heeft
Wat zielig.
Wel gewapend.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:41 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Hij moet gewoon dat publiek in duiken.
Als je het bij een neger doet, gaat de FIFA een onderzoek instellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:41 schreef Arashimashou het volgende:
Wat zielig.
Idd zegquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:41 schreef Arashimashou het volgende:
Wat zielig.
Je bent gewoon niet potent genoegquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:42 schreef Hathor het volgende:
Ik vind het vreselijk lastig masturberen op dit voetbal.
Die shirtjes zouden wel moeten helpen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:42 schreef Hathor het volgende:
Geil jij op mannen die spelen met ballen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:42 schreef Hathor het volgende:
er is ook geen ruk aanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:42 schreef Hathor het volgende:
Fap dan op die foto van Rihanna in dit topic.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:42 schreef Hathor het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:43 schreef Monomeism het volgende:
En zo ben je straks als het niet opschiet vanaf de 2e helft ineens in de 70 minuten met 1-0 achterstand ofzo
1 close-upje van Depay is genoeg toch.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:42 schreef Hathor het volgende:
TRUTHquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Fap dan op die foto van Rihanna in dit topic.
Zo warm is het daar niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Van Persie heeft last van de hitte.
Idd, maar hij is nog niet gefrustreerd... Itt de vorige wedstrijdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zelfs Jack loopt niet warm... Of naja hij loopt wel warm maar je hoort zijn teleurstelling:
"Overtreding van Persie. -_-"
Die vrij trap was welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nog weinig moeilijk houdbare schoten geweest
Het is ongeveer 25 gradenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Van Persie heeft last van de hitte.
Ik heb hem al gekilled, kon het niet aanhoren. Vuile betweter is het.quote:
Ik was al klaar met hem toen hij liep te zeiken over die knoop van Robben.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik heb hem al gekilled, kon het niet aanhoren. Vuile betweter is het.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
Sneijder
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Dat wel. Eindelijk meteen aanvallenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Beste eerste helft van NL dit toernooi
Geef ze geen ongelijk . voor hun is alles meegenomenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:47 schreef CrashO het volgende:
Costa Rica speelt ook gewoon met het hele team op de verdediging
Beetje zwakke manier van spelen
en juist dan niet scoren. ze zijn scherper op de counterquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wel. Eindelijk meteen aanvallen
We hadden reeds voor moeten staan.quote:
Dat jij kan genieten van een man die zoveel overacting vertoont dat het gewoon om te kotsen is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/live/?ref=radioJack
Redelijk Nederland, goeie doelman Costa Rica, ontzettend deerniswekkend rukpubliek.quote:
Geen overacting, hij's gewoon iets te enthousiast... En alles is beter dan die losers van de TVquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij kan genieten van een man die zoveel overacting vertoont dat het gewoon om te kotsen is.
Ahhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:48 schreef Evertjan het volgende:
ik schenk even een Coca-Cola in voor mijzelf
Ik mis Paul.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de crossbal van Janmaat.
Wie nog meer?
Vooral de diverse passes op Nederlanders zijn heel knapquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Costa Rica speelt sterk. Had ik niet verwacht.
Jawel, Met pingels.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Hier kun je gewoon niet van verliezenLamlendig allemaal. Waarom er niet vol op batsen?
Costa Rica wilt een verlenging.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:47 schreef CrashO het volgende:
Costa Rica speelt ook gewoon met het hele team op de verdediging
Beetje zwakke manier van spelen
Als Huntelaar voor de 60ste minuut niet wordt ingebracht ga ik hier de boel afbreken.quote:
nee duidelijk eerst de tegenstander een doelpunt laten makenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:50 schreef TAV74 het volgende:
Eerste doelpunt maken en het is beslist, anders wordt het een knap lastige zaadwedstrijd.
Haar familie is nogal machtig in sao paolo (snap je meteen waarom ik dat hele kut eiland haat) dus sowieso mogen ze naar mars van me, maar omdat dat mens me behandeld heeft zoals ze deed mogen ze zonder zuurstoftanks naar mars.quote:
Hij geeft vrij goed radio commentaar...... Dat moet je even los van de rest zien.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij kan genieten van een man die zoveel overacting vertoont dat het gewoon om te kotsen is.
Daar hopen ze vast op ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel, Met pingels.
---
3.5 kwartfinales slecht.
En ik zie geen verbetering de komende .5
Ze spelen beter anti voetbal dan Nederland, dat is best knap.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vooral de diverse passes op Nederlanders zijn heel knap
Ja, hoe zit dat? NL of cos beter?quote:
We missen Depaytaument en Huntelaarkiprich.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:49 schreef El_Matador het volgende:
Ziet er goed en solide uit, met de Kuytblinker op rechts. Met wat meer schoten op doel is Costa Rica zo geslacht.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee duidelijk eerst de tegenstander een doelpunt laten maken
Keylor Navasgod is onpasseerbaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:50 schreef Pleun2011 het volgende:
0-0 en strafschoppen.. zie het al aankomen. GVD kut Van Persie, had die bal er gewoon in geramd man
NL beter, Costa Rico wil niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:51 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat? NL of cos beter?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee duidelijk eerst de tegenstander een doelpunt laten maken
Dat is Jezus.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:51 schreef BaajGuardian het volgende:
wie is eigenlijk die vent met halflang haar en baardje die altijd zo sarcastisch loopt te etteren in die studio, die mogen ze van mij ook in tweeen hakken.
Wat zeggen ze?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:51 schreef Lkw het volgende:
Ah gossie, op de Belg zitten ze flink flauw te doen. Liggen ze er zelf uit misschien? Goh, goh, het lijken wel Zuid-Amerikanen, zo flauw.
cos beter, moet je tegen Griekenland kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:51 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat? NL of cos beter?
Er komen sowieso meer kansen, je moet vooral oppassen dat je er geen in laat vallen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:50 schreef Pleun2011 het volgende:
0-0 en strafschoppen.. zie het al aankomen. GVD kut Van Persie, had die bal er gewoon in geramd man
Niet schakelen naar deskundig analyse van de BBC, maar naar onsmakelijk neerlands commercie zitten starenquote:
Mwa hij kreeg alles wel een beetje recht op zich af.. gewoon iets beter mikken en iedere keeper is kansloos.quote:
Ze zijn niet neutraal, er heerst daar een flinke anti-NL-stemming.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets zuur aan. Zij kijken neutraal en aanschouwen gewoon een baggerpot.
Matig? Die gast moet er gewoon uitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
De Memph is matig. Louis gaat het goed zetten in de rust.
Karl zit daar met zo'n houding van: wij liggen er misschien uit maar die Hollanders bakken er helemáál niks van.quote:
Makaayman en Hasselbainkzitter zouden ons ook nog kunnen helpen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:51 schreef Nober het volgende:
[..]
We missen Depaytaument en Huntelaarkiprich.
De ''hij krijgt alles op zich afgeschoten'' theorie is een beetje doorzichtig. Ik heb 'm geprobeerd en werd ongenadig hard onderuit gehaald.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa hij kreeg alles wel een beetje recht op zich af.. gewoon iets beter mikken en iedere keeper is kansloos.
nee hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
van Persie speelt slecht, was dat al gezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |