wel homoseksueel accent.quote:
Kwartiertje nog!quote:
Idd, Mulder is er te veel aan. En die tv-kok daarstraks helemaalquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen jammer van Jan Mulder.
Commentaar en analyses >>> NOS
Ik dacht dat zijn single dat al wasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:42 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom moet die Milow geen balade voor de verliezende belgjes zingen?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij luistert liever naar die bekverkrachting die ze in Amerika gebruiken?
En dat toegeven ging niet eens over de gekregen pingelquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:44 schreef superworm het volgende:
Robben had het nooit moeten noemen of toegeven.
Klopt maar nu ziet de hele wereld hem als DE valsspeler, terwijl ie simpelweg de enige is die het tóegeeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat toegeven ging niet eens over de gekregen pingel
Die post verdiende niet veel meer dan 'ok'quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
KLB / mensen die overal ok posten
Hij krijgt zijn goeie karma wel ervoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:44 schreef superworm het volgende:
Robben had het nooit moeten noemen of toegeven.
vond het ook niet zo snugger alles ligt daar onder een vergrootglas.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat toegeven ging niet eens over de gekregen pingel
Lekker schijt aan hebben als je straks de beker in je handen hebtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:45 schreef superworm het volgende:
[..]
Klopt maar nu ziet de hele wereld hem als DE valsspeler, terwijl ie simpelweg de enige is die het tóegeeft.
Liever wel. Anders zagen ze er 4 jaar over door zoals bij De Jong. They sure love to hate us.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij krijgt zijn goeie karma wel ervoor.
heeft met gewenning te maken denk ik, kan ik ook niks meer aan doen ben ik bangquote:
Nouja de wereld... van een mug geen olifant maken hequote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:45 schreef superworm het volgende:
[..]
Klopt maar nu ziet de hele wereld hem als DE valsspeler, terwijl ie simpelweg de enige is die het tóegeeft.
mensen die voorspellingen doenquote:
Hebben we wel verdiend na drie toch tegenvallende kwartfinales. Had meer spektakel verwacht, zeker bij FRA-DUI.quote:
lekker harige armenquote:
Imo klinkt het alsof de persoon in kwestie een infarct heeft gehad en (naast de gezichtsverlamming) hersenbeschadiging heeft opgelopen...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
heeft met gewenning te maken denk ik, kan ik ook niks meer aan doen ben ik bang
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:47 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop op een overtreding tegen Robben waarbij hij blijft staan en toch een strafschop krijgt
COL-BRA was niet goed, maar wel spannend...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hebben we wel verdiend na drie toch tegenvallende kwartfinales. Had meer spektakel verwacht, zeker bij FRA-DUI.
Er zit een groot verschil tussen overmoedig zijn en zelfverzekerd zijn. Overmoedig is het gemakzuchtige broertje van zelfverzekerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:47 schreef MakkieR het volgende:
ik wou dat ik zo heerlijk overmoedig kon zijn. zou mijn leven een heel stuk aangenamer maken
twitter:ClipperChip twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 21:46:08How often will Robben be shot by invisible snipers today? #NED #CRC reageer retweet
Ze lieten duidelijk zien dattie in het interview het over de eerste helft had hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:47 schreef vaarsuvius het volgende:
Van de BBC verwacht ik toch iets beters dan een misinterpretatie van een interview quote
Ja, mee eens.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
COL-BRA was niet goed, maar wel spannend...
Sao Pauloquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waar speelt Nederland eigenlijk de volgende wedstrijd?
ok,goedquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze lieten duidelijk zien dattie in het interview het over de eerste helft had hoor.
Maar zaagden toen vijf minuten door over hoe-ie 'een dark side' heeftquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze lieten duidelijk zien dattie in het interview het over de eerste helft had hoor.
Tsjechiëquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Je gaat er van uit dat we winnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die verwachtten dat Mexico zou winnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:49 schreef Super-B het volgende:
Elke keer voor een wedstrijd komt er een ING clip met 'Nederland voorspelt'. Weet iemand of de uitslag een keer overeenstemde met de voorspelling? Ben wel eens benieuwd.
Een snoek is er niks bij.quote:
Wie niet?quote:
Echt? Met hoeveel?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die verwachtten dat Mexico zou winnen.
En ging ze zonder morren?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:50 schreef Knalerwtje het volgende:
Zo. Oranje onesie aan, biertje open, vetpan aan en vrouw naar bed gestuurd. Laat maar beginnen.
niet zenuwachtig zijn wanneer het NLse elftal speelt op het wkquote:
vrouw naar bed? maar wie moet dan je volgende biertje halen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:50 schreef Knalerwtje het volgende:
Zo. Oranje onesie aan, biertje open, vetpan aan en vrouw naar bed gestuurd. Laat maar beginnen.
Costa Ricaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
niet zenuwachtig zijn wanneer het NLse elftal speelt op het wk
Het zou wat zijn als er een hele ruzie door onstond en dat die de wedstrijd erdoor moest missen.quote:
eredivisiespelersquote:
Week of football, tochquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de interlands nu niet meer allemaal op dezelfde dag vanaf volgende kwalificatiereeks?
Topshow
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:51 schreef Super-B het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als er een hele ruzie door onstond en dat die de wedstrijd erdoor moest missen.![]()
Idd... Ik moet het nog maar zien vanavond.quote:
Zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:52 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Heb me dit WK nog geen moment druk gemaakt, we worden met 2 vingers in de neus wk.
Gewoon luiertje aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:53 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben nu meer gespannen als de vorige wedstrijd toen ze tegen Mexico moesten. ik moet er gewoon van schijten
TV haast kapot? Hoe dat zoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:53 schreef Californium het volgende:
blijf hier vooral veel posten, ik hoop dat mijn tv het tot het einde overleeft
ja vingers in de navel van een Costa Ricaan, maar niet in de goal hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:52 schreef OllieWilliams het volgende:
Sneijder gaat er twee a drie prikken
Hij valt soms op onverwachte momenten uit. Laatste uur al 6 keer. denk dat het bijna RIP isquote:
RIP ipv RVPquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij valt soms op onverwachte momenten uit. Laatste uur al 6 keer. denk dat het bijna RIP is
half om halfquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk bij België? Deden die het alleen in het Frans?
2000 Euri starttarief en dan +500 per wedstrijd gok ik.... als het zo ver is.. In europa uiteraard veel minder.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:53 schreef Super-B het volgende:
Hoeveel kost zo'n WK/EK-trip om alle wedstrijdem bij te wonen? Of uberhaupt alleen die van Nederland?
NL en FRquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kompany in 't Nederlands dacht ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Niemand heeft het verstaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:55 schreef BaajGuardian het volgende:
wat de fuck lazen ze nou voor net???
Lol dit wordt een walspartijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja vingers in de navel van een Costa Ricaan, maar niet in de goal hoor
Klotequote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij valt soms op onverwachte momenten uit. Laatste uur al 6 keer. denk dat het bijna RIP is
Op Pinkpop hoop ik altijd het omgekeerde.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:56 schreef Bijna het volgende:
Gelukkig kunnen ze beter voetballen dan zingen
Kan, maar ik verwacht dat die ook wel redelijk overbelast gaan zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klote![]()
Maargoed, streampje scoren moet op zich ook wel lukken als het echt mis gaat.
Ja idd heel apartquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op Pinkpop hoop ik altijd het omgekeerde.
Gek he
Dat niemand dit nog heeft opgezochtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:56 schreef SecretStoryWous het volgende:
De Nederlandse vlag zit in de Costa Ricaanse vlag
Noble patria, tu hermosa banderaquote:
doe het lekker toch nananannaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar zou ik niet helemaal vanuit gaan eigenlijk
Precies, hoempapaaa!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Noble patria, tu hermosa bandera
expresión de tu vida nos da;
bajo el límpido azul de tu cielo
blanca y pura descansa la paz.
Noble homeland, your beautiful flag
Proof of your life it gives us
Under the unsullied blue of your skies,
Peace rests, white and pure.
Kákibi bua'ë be' wakwöar buála
be' sérmi e' ujtè amé sa' a
b-kájköltösiê icha manênê rikia
surûrû ena wöchka bërë enu
En la lucha tenaz,de fecunda labor
que enrojece del hombre la faz,
conquistaron tus hijos
labriegos sencillos
eterno prestigio, estima y honor. (bis)
In the tenacious struggle of fruitful toil,
That which brings a glow to men's faces,
Your sons, simple farm hands,
Gained eternal renown, esteem and honor.
Eternal renown, esteem and honor.
Darêrê dicháne a kanè
tsikir ë e' icha
tö mât wén yök i wö ameat
b-alar íyök sóswak bèrë wätsemi
kekràmi daló daléritse ena idolò
¡Salve, o tierra gentil!
¡Salve, o madre de amor!
Cuando alguno pretenda
tu gloria manchar,
verás a tu pueblo valiente y viril,
la tosca herramienta en arma trocar.
Hail, gentle homeland!
Hail, mother of love!
When anyone should attempt to besmirch your glory,
You will see your people, valiant and virile,
The rustic tool into a weapon transform.
¡Kibimi öh íyök bua'ë!,
¡Kibimi öh daléritse ami!
Mìka yile ena be' ser bua'e' iawak
be'tö be' ká swemi dalóta ena wémês
tabèchka daló maneuk anikato ie
Salve oh Patria tu pródigo suelo,
dulce abrigo y sustento nos da;
bajo el límpido azul de tu cielo
¡vivan siempre el trabajo y la paz!
Hail, O homeland! Your prodigal soil
Sweet shelter and sustenance gives us.
Under the unsullied blue of your sky,
May peace and labor ever live!
¡Kibimi öh ká kibi! be' kamulu irné ë
bua'e' apàbakö ena chekè amé sa'a
b-kaköltösiê icha manênê rikia
¡Kané ena bèrë kékra e' sen!
mag hoor, en ik hoop met je meequote:
Ben er wel eens geweest, kutdorpquote:
Zolang ze mijn hart maar geen schade aanrichten zoals de laatste wedstrijd.quote:
Hoop hetquote:
ik dacht altijd dat ze echt langs de lijn zaten.quote:
http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658262_nederland-costa-rica.htmlquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:00 schreef RvLaak het volgende:
Iemand een stream met Radio1 commentaar gesynchroniseerd met de beelden? De NPO geeft niet thuis en 30 seconden van tevoren weten dat er gescoord is, is nou niet echt leuk kijken
Er stond vandaag Stijn op mijn fles cola.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nergens last van.
Ik zit met cola en een zak chips hier te genieten. Lekker vies dik worden, lekker genieten van voetbal. Lekker genieten van Memphis.
vertragen met 30 secquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:00 schreef RvLaak het volgende:
Iemand een stream met Radio1 commentaar gesynchroniseerd met de beelden? De NPO geeft niet thuis en 30 seconden van tevoren weten dat er gescoord is, is nou niet echt leuk kijken
Hipster.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:00 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat ze echt langs de lijn zaten.
Er zijn wel veel bazen die de naam Stijn dragen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er stond vandaag Stijn op mijn fles cola.
Dat dachten we bij Australie en Mexico ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:01 schreef Karelnoord het volgende:
Oke we gaan dit gewoon easy winnen. Kan je nu al zien.
Onderschattingquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:01 schreef Karelnoord het volgende:
Oke we gaan dit gewoon easy winnen. Kan je nu al zien.
Stijn Stijnenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn wel veel bazen die de naam Stijn dragen.
Stijn Vreven, Stijn Devolder, Stijn Schaars..
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:00 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658262_nederland-costa-rica.html
radiocommentaar: http://nos.nl/wk2014/live/?ref=radio
Best een bazennaam ja, vooral door Devolder.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stijn Stijnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |