SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________Dit is gewoon raar :l
Baasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:16 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)QR6d4aq.f_gtzeaQqnEk
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Mensen die niet om Hansie kunnen lachen
Iig niet om zijn funny home videosquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Mensen die niet om Hansie kunnen lachen
Eerst maar eens een bamihapje overwinnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eerst deze wedstrijd maar eens winnen
Als je hebt ingezet op winst voor Costa Rica kan je rijk worden vanavondquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ieder weldenkend mens heeft een 1tje ingevuld op het totoformuliertje.
7 keer je inzet terug.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als je hebt ingezet op winst voor Costa Rica kan je rijk worden vanavond
Ook lekkerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:35 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Eerst maar eens een bamihapje overwinnen.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:38 schreef Maver24 het volgende:
Boogerd heeft wel gelijk. dit soort wedstrijden zijn moeilijker dan je denkt.
twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 21:34:28Als Snoeks vanavond de grap ‘met schoenmaat 47 was het een doelpunt geweest’ maakt vreet ik in mijn eentje veertien rijsttafels op. reageer retweet
Ik had het over z'n paquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Jij waait ook met alle winden mee hè Hans?
Dit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:41 schreef The_Avatar het volgende:
Er moet heel wat meer drank in voor dat hij de stem van zen pa krijgt.
Stukken beter eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:42 schreef Stiggie het volgende:
Beter dan Skippy bal maar dat is niet lastig
Die tekst is ook veel diepzinniger. Ik vind dit een beetje plat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Skippybal is veel beter. Emotie en sfeer. Kan ik niet horen hier.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:46 schreef Heufd het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)gehaald-worden.dhtml
België haat Aad.
twitter:YorbenRamaekers twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 20:15:53@aad300 ZWAK TOT EN MET VAN JOUW WE ZULLEN STRAKS HOLLAND EENS ZIEN reageer retweet
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]twitter:YorbenRamaekers twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 20:15:53@aad300 ZWAK TOT EN MET VAN JOUW WE ZULLEN STRAKS HOLLAND EENS ZIEN reageer retweet
De Belgen tonen hun ware aard.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:46 schreef Heufd het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)gehaald-worden.dhtml
België haat Aad.
Ja, was een topshow. http://spijkersmetkoppen.(...)c68debefa0431c50e3d1quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:28 schreef Evertjan het volgende:
is die uitzending van Zomerspijkers met Johan Derksen nog door gegaan?
De kinderen nu al op het veld, daar heeft hij wel gelijk in. Straks in de finale staan ze voor hun vader bij het volkslied.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:52 schreef Old_Pal het volgende:
Wat eern ongelofelijke lul is die Derksen toch. Van Gaal en in mindere mate keepertrainer Hoek werden door hem afgezeken en beledigd. En kijk nu eens.
Derksen moet uit Nederland oprotten. Hij is een zieke man.
Als we daar mee winnen mogen ze tijdens de wedstrijd in de dug out.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:57 schreef Nober het volgende:
[..]
De kinderen nu al op het veld, daar heeft hij wel gelijk in. Straks in de finale staan ze voor hun vader bij het volkslied.
Ja precies ik snap de ophef niet zo.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Johan heeft nooit iets negatiefs gezegd over de trainer Van Gaal, hij vindt hem alleen een onsympathieke man. Net als half Nederland destijds. Maar nu wint hij en is hij de nationale held natuurlijk.
quote:René van der Gijp 'legt bom onder VI' vanwege Johan Derksen
René van der Gijp twijfelt door de instelling van Johan Derksen aan het huidige format van het televisieprogramma Voetbal International.
René van der Gijp 'legt bom onder VI' vanwege Johan Derksen
Foto: NU.nl/Danny van den Berg
Dat zegt de analyticus van Voetbal International zaterdag tegen Trouw.
"Johan Derksen rijdt tien seconden na de uitzending – als ik met het publiek op de foto ga – alweer over de Utrechtse Baan, op weg naar huis", aldus Van der Gijp.
De voormalig international zegt dat "best pijnlijk" te vinden.
"Het contact met het publiek is een wezenlijk onderdeel van ons succes. Ik heb soms het idee dat geld verdienen voor Johan belangrijker is dan plezier beleven aan het maken van zo'n programma."
"De lol gaat er zo wel vanaf", aldus Van der Gijp, die zelf overigens te spreken is over zijn betrokkenheid bij VI Oranje, de WK-editie van Voetbal International. "Voor mij is dit vooral goed vol te houden doordat ik af en toe met (Wilfred - red.) Genee zo dronken als een aap kan worden."
RTL-directie
Van der Gijp zegt na het WK in Brazilië met de RTL-directie om de tafel te willen om te praten over hoe het programma anders kan worden ingericht.
"Leg ik een bom onder het programma? Ja, misschien, maar iemand moet het toch doen? Bovendien: nu kijken er nog een miljoen mensen naar ons programma; het zou toch veel erger zijn als we ons pas gaan afvragen wat er aan de hand is als er straks nog maar 100.000 kijkers zijn?"
Kritiek
Op het RTL-programma, dat al sinds 2008 op televisie te zien is, is regelmatig kritiek te horen, omdat de toon te negatief zou zijn.
Zo had bondscoach Louis van Gaal vorig jaar geen goed woord over voor de manier waarop hij in Voetbal International werd neergezet. Met name Johan Derksen haalde destijds hard uit naar Van Gaal, die hij onder meer 'een idioot', 'een walgelijke man' en 'gevaarlijk mens' noemde.
Maar Litouwen deed helemaal niet mee aan dit WK?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wordt gewoon een topshow morgen. Wim Kieft en Lee Towers
Dit is net zo'n geslaagde grap als die van Hans over Trapattoniquote:Op zondag 6 juli 2014 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Litouwen deed helemaal niet mee aan dit WK?
Toen lag ik op de grond te rollen van het lachen hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit is net zo'n geslaagde grap als die van Hans over Trappatoni
Spot on Ties02.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef Ties02 het volgende:
"Het inbrengen van Krul was een logische keus en had ieder weldenkende coach gedaan." ~ Johan Derksen
Ik zei zowat letterlijk hetzelfde vanavondquote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef Ties02 het volgende:
"Het inbrengen van Krul was een logische keus en had ieder weldenkende coach gedaan." ~ Johan Derksen
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:53 schreef TC03 het volgende:
@aad300 is ook heerlijk aan het trollen.Die reacties op zijn tweet.
Jouw haat richting JD begint pas trieste vormen aan te nemen. Ben jij toevallig Hans van Breukelen?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:52 schreef Old_Pal het volgende:
Wat eern ongelofelijke lul is die Derksen toch. Van Gaal en in mindere mate keepertrainer Hoek werden door hem afgezeken en beledigd. En kijk nu eens.
Derksen moet uit Nederland oprotten. Hij is een zieke man.
Mag jij vinden hoor. Om met Derksen te zeggen: ik verkondig slechts mijn mening.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jouw haat richting JD begint pas trieste vormen aan te nemen. Ben jij toevallig Hans van Breukelen?
Zo triest altijd als ie iedereen die er niet als een zwerver bijloopt voor ijdeltuit en opgedirkte gladjakker e.d. uitmaakt. Als er iemand op de Nederlandse TV geen kritiek over uiterlijk van anderen hoeft te hebben, is hij het welquote:Op zondag 6 juli 2014 07:13 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Mag jij vinden hoor. Om met Derksen te zeggen: ik verkondig slechts mijn mening.
Mijn mening is dat Derksen een lompe, losgeslagen gek is die geen verstand heeft van:
1. voetbal
2. mensen
3. haarkapsels
4. schoenen
Je verwacht dit niet op een wedstrijddag.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:26 schreef Intellectueel het volgende:
Overigens:
STUDIO BRASIL: 3.989.000
VI ORANJE: 662.000
Flikker toch op, pas na Spanje is JD een beetje omgedraaid mbt van Gaal als coach. Daarbij, hij kan hem misschien een onsympathieke man vinden, dat zie je in het team niet terug. Dan hoef je hem niet met namen als mussolini te gaan vergelijken, dan ga je te ver. Dat is gewoon karaktermoord. En dan maar wachten tot het een keer mis gaat, zodat je weer lekker kan zieken....quote:Op zondag 6 juli 2014 01:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Johan heeft nooit iets negatiefs gezegd over de trainer Van Gaal, hij vindt hem alleen een onsympathieke man. Net als half Nederland destijds. Maar nu wint hij en is hij de nationale held natuurlijk.
Nee. Dat roept hij al jaren.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Flikker toch op, pas na Spanje is JD een beetje omgedraaid mbt van Gaal als coach.
Iddquote:Op zondag 6 juli 2014 09:32 schreef marcodej het volgende:
Dat interviewtje van Maijer met Depay.
Marcel
Derksen zegt nog elke aflevering dat de spelers doodsbang voor van Gaal zijn en dat de onderlinge sfeer en eenheid gespeeld zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2014 10:30 schreef Suikeroom het volgende:
Johan Derksen valt vaker in herhaling dan Arjen Robben!
Eerder op het WK haalde VI met gemak een miljoen kijkers.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je verwacht dit niet op een wedstrijddag.
twitter:aad300 twitterde op zondag 06-07-2014 om 09:57:21Voorspellende gaves mss bij @VIOranjeNL maar deze smaakt heeeeerlijk#nedcos#bakkie#oranjetaart#penalty's http://t.co/xRHA1r91xt reageer retweet
Aad300 had toch voorspeld dat NL zou doorgaan naar penalties?quote:Op zondag 6 juli 2014 11:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Voorspellende gaves? Waar hij heeft hij het over??? Volgens VI was NL al lang thuis?!?!?!
Klasse van Aad dat hij zo'n tweet gewoon lekker laat staan.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:24 schreef TC03 het volgende:
Schaamteloze crosspost, maar dit topic is ook een algemeen topic voor VI-coryfeeën toch?
[..]
En dan kunnen ze daarna Luca Toni bellen en vragen wat hij van Louis vindt?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:59 schreef truthortruth het volgende:
Ze zouden in VI dit filmpje eens moeten laten zien, kijken hoe JD dan nog kan uitleggen dat van Gaal zo'n verschrikkelijk mens is;
http://www.panorama.nl/vi(...)olen-geld-terug.html
Er zijn meer oud spelers die van Gaal bewonderen dan vergruizen. Ik weet niet of Luca Toni nou z'n goed voorbeeld is voor een kritische noot op van Gaal.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:14 schreef HenkieVdV het volgende:
En dan kunnen ze daarna Luca Toni bellen en vragen wat hij van Louis vindt?
Wel een leuk filmpje trouwens.
Nouja, qua kansenverhouding was dit inderdaad de makkelijkste wedstrijd. Ze gingen er alleen niet in.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:45 schreef MattiaDeSciglio het volgende:
Toch grappig dat de lastigste wedstrijd tot nu toe de enige wedstrijd is waarvan Derksen en co er zeker van waren dat we er over heen zouden walsen.
Toch bizar hoe weinig die mannen eigenlijk van voetbal weten als hoofdrolspelers in een voetbalprogramma.
Heeft niks met voetbalkennis te maken. Volgens die redenatie heeft niemand verstand van voetbal, behalve een Gerard Joling die toevallig de juiste uitslag voorspelde.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:45 schreef MattiaDeSciglio het volgende:
Toch grappig dat de lastigste wedstrijd tot nu toe de enige wedstrijd is waarvan Derksen en co er zeker van waren dat we er over heen zouden walsen.
Toch bizar hoe weinig die mannen eigenlijk van voetbal weten als hoofdrolspelers in een voetbalprogramma.
Nederland walste ook over CR heen. Er werd alleen niet gescoord.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:45 schreef MattiaDeSciglio het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Er zijn meer oud spelers die van Gaal bewonderen dan vergruizen.
Lol, oops!quote:
Gaat ook niet per se om de uitslag voorspellen, maar meer om de credits die Costa Rica voor aanvang niet werden toe bedeeld. Johan vroeg zich gisteren hardop af wat het verschil was tussen FC Zierikzee en Costa Rica, wordt een makkie, 3-0 etc etc.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Heeft niks met voetbalkennis te maken. Volgens die redenatie heeft niemand verstand van voetbal, behalve een Gerard Joling die toevallig de juiste uitslag voorspelde.
En toch zei ook o.a. Van Nistelrooij zei dat ze het moeilijk zou worden. Voetbalkennis heeft er wel mee te maken.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Heeft niks met voetbalkennis te maken. Volgens die redenatie heeft niemand verstand van voetbal.
#nedcos#bakkie#oranjetaart#penalty'squote:Op zondag 6 juli 2014 11:18 schreef Evertjan het volgende:
twitter:aad300 twitterde op zondag 06-07-2014 om 09:57:21Voorspellende gaves mss bij @VIOranjeNL maar deze smaakt heeeeerlijk#nedcos#bakkie#oranjetaart#penalty's http://t.co/xRHA1r91xt reageer retweet
Costa Rica heeft dan ook 120 minuten lang voor het doel gelegen en heeft elke mogelijkheid aangepakt om tijd te rekken, tot vervelens aan toe. Misschien zijn ze niet FC Zierikzee maar het is zeker geen wereldploeg. Als we tien keer tegen ze zouden spelen zouden we 0 keer van ze verliezen.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:24 schreef MattiaDeSciglio het volgende:
[..]
Gaat ook niet per se om de uitslag voorspellen, maar meer om de credits die Costa Rica voor aanvang niet werden toe bedeeld. Johan vroeg zich gisteren hardop af wat het verschil was tussen FC Zierikzee en Costa Rica, wordt een makkie, 3-0 etc etc.
En dan heeft Nederland strafschoppen nodig om zich erlangs te werken.
Costa Rica heeft alle geluk van de wereld gehad. Ik heb die mensen in de 2de helft ook geen fatsoenlijke aanval zien opbouwenquote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het was ook wel een wonder dat die bal er niet drie keer in vloog. Die twee ballen op de paal ook.
Speelde Costa Rica zoveel beter dan Zierikzee dan? 1 kans na 117 minuten. Die gasten konden er niks van man. Het feit dat Nederland penalty's nodig had, zegt niks over het enorme kwaliteitsverschil.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:24 schreef MattiaDeSciglio het volgende:
[..]
Gaat ook niet per se om de uitslag voorspellen, maar meer om de credits die Costa Rica voor aanvang niet werden toe bedeeld. Johan vroeg zich gisteren hardop af wat het verschil was tussen FC Zierikzee en Costa Rica, wordt een makkie, 3-0 etc etc.
En dan heeft Nederland strafschoppen nodig om zich erlangs te werken.
Ben je de broer van Vincent Bijlo? Hij staat er gewoon op.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand in het bezit van de MP4? Op Sigaarsnor staat deze niet
http://sigaarsnor.blogspo(...)e-za-05-07-2014.htmlquote:Op zondag 6 juli 2014 16:04 schreef BobW het volgende:
[..]
Ben je de broer van Vincent Bijlo? Hij staat er gewoon op.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)8e9-9593fef93eeb.mp4
http://sigaarsnor.blogspo(...)e-za-05-07-2014.htmlquote:Op zondag 6 juli 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)e-za-05-07-2014.html
[ afbeelding ]
Ik kom hier uit?
En bedankt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:16 schreef Evertjan het volgende:
sinds wanneer mag je geen copy paste doen van krantenartikelen????
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:47 schreef Cikx het volgende:
Ben er bijna van overtuigd dat Johan straks gaat zeggen dat het gewoon een logische zet was van Van Gaal om Cillessen te wisselen en dat hij dat zelf ook gedaan zou hebben.
Als je daar 10x tegen speelt win je 9x en die ene keer niet was toevallig gisteren schei toch uit man.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef JenHermes het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat Gijp vanavond gaat zeggen over Costa Rica
Zo'n lied krijgt Louis niet. Die krijgt de lowiekaart. Die moet je kwijtraken, want Louis is een blok aan je been. Met Louis win je nooit!quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je daar 10x tegen speelt win je 9x en die ene keer niet was toevallig gisteren schei toch uit man.
Goed zo. Houdou en bedankt. Doei!quote:
okquote:Op zondag 6 juli 2014 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
René over Costa Rica: 'die konden er helemaal niks van, maar ze hebben 120 minuten tegengehouden zonder dat ze zelf gingen voetballen.' of zoiets. Ik ben benieuwd.
René over Costa Rica: 'die konden er helemaal niks van, maar ze hebben 120 minuten tegengehouden zonder dat ze zelf gingen voetballen.' of zoiets. Ik ben benieuwd.
Omdat?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar het sfeertje zometeen.
Godverdomme heb ik voor niks 5 minuten reclame gekeken en mijn serie afgezetquote:Op zondag 6 juli 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
We beginnen om 20:25. Eerst nog schijtlollige Benidorm Bastards
Die is prima uiteraard, wat verwacht je dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar het sfeertje zometeen.
Vooral die Belg die het over pedofielen gaat hebben. Fan-tas-tischquote:
Ah, je doelt op het feit dat Gijp in een interview heeft gezegd dat hij zich stoort aan Johan, dat die zo snel weg is?quote:
Ja, eerst die schijtlollige bejaardenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme heb ik voor niks 5 minuten reclame gekeken en mijn serie afgezet
Die was niet goed bij zijn pan .quote:Op zondag 6 juli 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft bedacht dat Benidorm Bastards grappig is?
He is Leequote:Op zondag 6 juli 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor Lee Towers gaat mijn broekje uit.
GGMM schijnt fan te zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft bedacht dat Benidorm Bastards grappig is?
En het ergste, fan van Ajaxquote:Op zondag 6 juli 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is ook al fan van Rob Kamphues.
Ik ben benieuwd wiens mening serieuzer wordt genomen op het moment. Die van de bondscoach van Nederland of een moderator op het fokforum. Maar dit geheel terzijde.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, iemand die Huntelaar boven Van Persie verkiest neem ik niet zo serieus.
niks verbod, iedereen mag zelf weten welke dvd's hij/zij heeftquote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon een verbod komen op alles wat er in GGMM zijn dvd-collectie staat.
Wansmaak
Walgelijk inderdaad. En dan gaat hij zelfs ingepakt naar het ziekenhuis toequote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je die nepfoto van Neymar gezien? Hij voert z'n schwalbe-act wel heel erg ver door.
Inderdaad. We leven in 2014 en we zijn nog steeds bezig elkaar op elkaars dvds te veroordelenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niks verbod, iedereen mag zelf weten welke dvd's hij/zij heeft
Dat bepaal jij helemaal niet. Dat Nederland een smakeloos land is was al langer duidelijk maar mensen als De Lama's een podium bieden als 30 jarige...quote:Op zondag 6 juli 2014 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niks verbod, iedereen mag zelf weten welke dvd's hij/zij heeft
Sorry. Ik verval een beetje in eenzelfde grap. Ik ben uit vormquote:Op zondag 6 juli 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. We leven in 2014 en we zijn nog steeds bezig elkaar op elkaars dvds te veroordelen
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wiens mening serieuzer wordt genomen op het moment. Die van de bondscoach van Nederland of een moderator op het fokforum. Maar dit geheel terzijde.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
René van der Gijp is niet blij met het gedrag van Johan Derksen. De twee zijn samen met Wilfred Genee de hoofdrolspelers in het tv-programma Voetbal International, momenteel omgeturnd tot VI Oranje.
In gesprek met Trouw zegt Gijp zich te storen aan het feit dat Derksen direct na de uitzending vertrekt, meldt Mediacourant. "Voor mij is dit vooral goed vol te houden doordat ik af en toe met Genee zo dronken als een aap kan worden. Johan Derksen rijdt tien seconden na de uitzending – als ik met het publiek op de foto ga – alweer over de Utrechtse Baan, op weg naar huis", aldus Gijp.
"Hij brengt het niet meer op, dat vind ik eigenlijk best wel pijnlijk omdat dat contact met het publiek een wezenlijk onderdeel van ons succes is. Ik heb soms het idee dat geld verdienen voor Johan belangrijker is dan plezier beleven aan het maken van zo’n programma", zo vervolgt de oud-speler van PSV.
De ergernissen van Van der Gijp zijn dermate serieus, dat hij na het WK met de directie van RTL om de tafel wil. "Misschien leg ik een bom onder het programma, maar iemand moet het doen, toch? Bovendien, nu kijken er nog een miljoen mensen naar ons programma. Het zou veel erger zijn als we ons pas gaan afvragen wat er aan de hand is als er straks nog maar honderdduizend kijkers zijn."
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
René van der Gijp is niet blij met het gedrag van Johan Derksen. De twee zijn samen met Wilfred Genee de hoofdrolspelers in het tv-programma Voetbal International, momenteel omgeturnd tot VI Oranje.
In gesprek met Trouw zegt Gijp zich te storen aan het feit dat Derksen direct na de uitzending vertrekt, meldt Mediacourant. "Voor mij is dit vooral goed vol te houden doordat ik af en toe met Genee zo dronken als een aap kan worden. Johan Derksen rijdt tien seconden na de uitzending – als ik met het publiek op de foto ga – alweer over de Utrechtse Baan, op weg naar huis", aldus Gijp.
"Hij brengt het niet meer op, dat vind ik eigenlijk best wel pijnlijk omdat dat contact met het publiek een wezenlijk onderdeel van ons succes is. Ik heb soms het idee dat geld verdienen voor Johan belangrijker is dan plezier beleven aan het maken van zo’n programma", zo vervolgt de oud-speler van PSV.
De ergernissen van Van der Gijp zijn dermate serieus, dat hij na het WK met de directie van RTL om de tafel wil. "Misschien leg ik een bom onder het programma, maar iemand moet het doen, toch? Bovendien, nu kijken er nog een miljoen mensen naar ons programma. Het zou veel erger zijn als we ons pas gaan afvragen wat er aan de hand is als er straks nog maar honderdduizend kijkers zijn."
SigaarSnor leeft van mij broertje... niemand kan zonder mij.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben zóóó blij dat we Rens hebben voor de laatste nieuwtjes :$
Vrijdag alquote:Op zondag 6 juli 2014 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
Wanneer was dit gepost dan? Gisteren was ik natuurlijk veel te bezopen om op FOK te posten.
Hij houdt tenminste zijn kop dichtquote:
Wat van belang is: verdiende ze het?quote:
Onder druk gezet en daarmee gedwongen een valse bekentenis te geven ten behoeve van de sport. Hij heeft zijn eigen reputatie om zeep geholpen zodat jij weer 180 drugsgebruikende debielen op een fiets kunt toejuichen en dit is je dank?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Totaan de oksels in de dopingpot gehangen, walgelijke kwal.
Ben er ook mee bezig, ben bijna op driekwart. Goed boekje inderdaad. Wel een paar grove typfouten maar goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:27 schreef OverRated het volgende:
Boekje van Kieft deze week gelezen. Leuk boekie wel. Leuker dan die van Gijp en Bossie iig.
Een valse nog welquote:Op zondag 6 juli 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder druk gezet en daarmee gedwongen een valse bekentenis te geven ten behoeve van de sport. Hij heeft zijn eigen reputatie om zeep geholpen zodat jij weer 180 drugsgebruikende debielen op een fiets kunt toejuichen en dit is je dank?
Ik geloof er niks van dat hij daadwerkelijk heeft gebruikt. Hoe verklaar jij anders dat hij nooit de tour heeft gewonnen? Aan zijn talent kan het niet liggen.quote:
Lothar Matthaus, Mario Basler en Carsten Jancker vinden dit niet leuk.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:30 schreef wdn het volgende:
finale
90ste minuut
1-0 voor
Worden we wereldkampioen Johan?
Nee ik denk het niet
Dat zijn geen Nederlanders dus zal me worst wezenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lothar Matthaus, Mario Basler en Carsten Jancker vinden dit niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |