okquote:Op zondag 6 juli 2014 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
René over Costa Rica: 'die konden er helemaal niks van, maar ze hebben 120 minuten tegengehouden zonder dat ze zelf gingen voetballen.' of zoiets. Ik ben benieuwd.
René over Costa Rica: 'die konden er helemaal niks van, maar ze hebben 120 minuten tegengehouden zonder dat ze zelf gingen voetballen.' of zoiets. Ik ben benieuwd.
Omdat?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar het sfeertje zometeen.
Godverdomme heb ik voor niks 5 minuten reclame gekeken en mijn serie afgezetquote:Op zondag 6 juli 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
We beginnen om 20:25. Eerst nog schijtlollige Benidorm Bastards
Die is prima uiteraard, wat verwacht je dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar het sfeertje zometeen.
Vooral die Belg die het over pedofielen gaat hebben. Fan-tas-tischquote:
Ah, je doelt op het feit dat Gijp in een interview heeft gezegd dat hij zich stoort aan Johan, dat die zo snel weg is?quote:
Ja, eerst die schijtlollige bejaardenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme heb ik voor niks 5 minuten reclame gekeken en mijn serie afgezet
Die was niet goed bij zijn pan .quote:Op zondag 6 juli 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft bedacht dat Benidorm Bastards grappig is?
He is Leequote:Op zondag 6 juli 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor Lee Towers gaat mijn broekje uit.
GGMM schijnt fan te zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft bedacht dat Benidorm Bastards grappig is?
En het ergste, fan van Ajaxquote:Op zondag 6 juli 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is ook al fan van Rob Kamphues.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |