okquote:Op zondag 6 juli 2014 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
René over Costa Rica: 'die konden er helemaal niks van, maar ze hebben 120 minuten tegengehouden zonder dat ze zelf gingen voetballen.' of zoiets. Ik ben benieuwd.
René over Costa Rica: 'die konden er helemaal niks van, maar ze hebben 120 minuten tegengehouden zonder dat ze zelf gingen voetballen.' of zoiets. Ik ben benieuwd.
Omdat?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar het sfeertje zometeen.
Godverdomme heb ik voor niks 5 minuten reclame gekeken en mijn serie afgezetquote:Op zondag 6 juli 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
We beginnen om 20:25. Eerst nog schijtlollige Benidorm Bastards
Die is prima uiteraard, wat verwacht je dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar het sfeertje zometeen.
Vooral die Belg die het over pedofielen gaat hebben. Fan-tas-tischquote:
Ah, je doelt op het feit dat Gijp in een interview heeft gezegd dat hij zich stoort aan Johan, dat die zo snel weg is?quote:
Ja, eerst die schijtlollige bejaardenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme heb ik voor niks 5 minuten reclame gekeken en mijn serie afgezet
Die was niet goed bij zijn pan .quote:Op zondag 6 juli 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft bedacht dat Benidorm Bastards grappig is?
He is Leequote:Op zondag 6 juli 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor Lee Towers gaat mijn broekje uit.
GGMM schijnt fan te zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft bedacht dat Benidorm Bastards grappig is?
En het ergste, fan van Ajaxquote:Op zondag 6 juli 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is ook al fan van Rob Kamphues.
Ik ben benieuwd wiens mening serieuzer wordt genomen op het moment. Die van de bondscoach van Nederland of een moderator op het fokforum. Maar dit geheel terzijde.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, iemand die Huntelaar boven Van Persie verkiest neem ik niet zo serieus.
niks verbod, iedereen mag zelf weten welke dvd's hij/zij heeftquote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon een verbod komen op alles wat er in GGMM zijn dvd-collectie staat.
Wansmaak
Walgelijk inderdaad. En dan gaat hij zelfs ingepakt naar het ziekenhuis toequote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je die nepfoto van Neymar gezien? Hij voert z'n schwalbe-act wel heel erg ver door.
Inderdaad. We leven in 2014 en we zijn nog steeds bezig elkaar op elkaars dvds te veroordelenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niks verbod, iedereen mag zelf weten welke dvd's hij/zij heeft
Dat bepaal jij helemaal niet. Dat Nederland een smakeloos land is was al langer duidelijk maar mensen als De Lama's een podium bieden als 30 jarige...quote:Op zondag 6 juli 2014 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niks verbod, iedereen mag zelf weten welke dvd's hij/zij heeft
Sorry. Ik verval een beetje in eenzelfde grap. Ik ben uit vormquote:Op zondag 6 juli 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. We leven in 2014 en we zijn nog steeds bezig elkaar op elkaars dvds te veroordelen
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wiens mening serieuzer wordt genomen op het moment. Die van de bondscoach van Nederland of een moderator op het fokforum. Maar dit geheel terzijde.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
René van der Gijp is niet blij met het gedrag van Johan Derksen. De twee zijn samen met Wilfred Genee de hoofdrolspelers in het tv-programma Voetbal International, momenteel omgeturnd tot VI Oranje.
In gesprek met Trouw zegt Gijp zich te storen aan het feit dat Derksen direct na de uitzending vertrekt, meldt Mediacourant. "Voor mij is dit vooral goed vol te houden doordat ik af en toe met Genee zo dronken als een aap kan worden. Johan Derksen rijdt tien seconden na de uitzending – als ik met het publiek op de foto ga – alweer over de Utrechtse Baan, op weg naar huis", aldus Gijp.
"Hij brengt het niet meer op, dat vind ik eigenlijk best wel pijnlijk omdat dat contact met het publiek een wezenlijk onderdeel van ons succes is. Ik heb soms het idee dat geld verdienen voor Johan belangrijker is dan plezier beleven aan het maken van zo’n programma", zo vervolgt de oud-speler van PSV.
De ergernissen van Van der Gijp zijn dermate serieus, dat hij na het WK met de directie van RTL om de tafel wil. "Misschien leg ik een bom onder het programma, maar iemand moet het doen, toch? Bovendien, nu kijken er nog een miljoen mensen naar ons programma. Het zou veel erger zijn als we ons pas gaan afvragen wat er aan de hand is als er straks nog maar honderdduizend kijkers zijn."
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
René van der Gijp is niet blij met het gedrag van Johan Derksen. De twee zijn samen met Wilfred Genee de hoofdrolspelers in het tv-programma Voetbal International, momenteel omgeturnd tot VI Oranje.
In gesprek met Trouw zegt Gijp zich te storen aan het feit dat Derksen direct na de uitzending vertrekt, meldt Mediacourant. "Voor mij is dit vooral goed vol te houden doordat ik af en toe met Genee zo dronken als een aap kan worden. Johan Derksen rijdt tien seconden na de uitzending – als ik met het publiek op de foto ga – alweer over de Utrechtse Baan, op weg naar huis", aldus Gijp.
"Hij brengt het niet meer op, dat vind ik eigenlijk best wel pijnlijk omdat dat contact met het publiek een wezenlijk onderdeel van ons succes is. Ik heb soms het idee dat geld verdienen voor Johan belangrijker is dan plezier beleven aan het maken van zo’n programma", zo vervolgt de oud-speler van PSV.
De ergernissen van Van der Gijp zijn dermate serieus, dat hij na het WK met de directie van RTL om de tafel wil. "Misschien leg ik een bom onder het programma, maar iemand moet het doen, toch? Bovendien, nu kijken er nog een miljoen mensen naar ons programma. Het zou veel erger zijn als we ons pas gaan afvragen wat er aan de hand is als er straks nog maar honderdduizend kijkers zijn."
SigaarSnor leeft van mij broertje... niemand kan zonder mij.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben zóóó blij dat we Rens hebben voor de laatste nieuwtjes :$
Vrijdag alquote:Op zondag 6 juli 2014 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
Wanneer was dit gepost dan? Gisteren was ik natuurlijk veel te bezopen om op FOK te posten.
Hij houdt tenminste zijn kop dichtquote:
Wat van belang is: verdiende ze het?quote:
Onder druk gezet en daarmee gedwongen een valse bekentenis te geven ten behoeve van de sport. Hij heeft zijn eigen reputatie om zeep geholpen zodat jij weer 180 drugsgebruikende debielen op een fiets kunt toejuichen en dit is je dank?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Totaan de oksels in de dopingpot gehangen, walgelijke kwal.
Ben er ook mee bezig, ben bijna op driekwart. Goed boekje inderdaad. Wel een paar grove typfouten maar goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:27 schreef OverRated het volgende:
Boekje van Kieft deze week gelezen. Leuk boekie wel. Leuker dan die van Gijp en Bossie iig.
Een valse nog welquote:Op zondag 6 juli 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder druk gezet en daarmee gedwongen een valse bekentenis te geven ten behoeve van de sport. Hij heeft zijn eigen reputatie om zeep geholpen zodat jij weer 180 drugsgebruikende debielen op een fiets kunt toejuichen en dit is je dank?
Ik geloof er niks van dat hij daadwerkelijk heeft gebruikt. Hoe verklaar jij anders dat hij nooit de tour heeft gewonnen? Aan zijn talent kan het niet liggen.quote:
Lothar Matthaus, Mario Basler en Carsten Jancker vinden dit niet leuk.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:30 schreef wdn het volgende:
finale
90ste minuut
1-0 voor
Worden we wereldkampioen Johan?
Nee ik denk het niet
Dat zijn geen Nederlanders dus zal me worst wezenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lothar Matthaus, Mario Basler en Carsten Jancker vinden dit niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |