Onder druk gezet en daarmee gedwongen een valse bekentenis te geven ten behoeve van de sport. Hij heeft zijn eigen reputatie om zeep geholpen zodat jij weer 180 drugsgebruikende debielen op een fiets kunt toejuichen en dit is je dank?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Totaan de oksels in de dopingpot gehangen, walgelijke kwal.
Ben er ook mee bezig, ben bijna op driekwart. Goed boekje inderdaad. Wel een paar grove typfouten maar goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:27 schreef OverRated het volgende:
Boekje van Kieft deze week gelezen. Leuk boekie wel. Leuker dan die van Gijp en Bossie iig.
Een valse nog welquote:Op zondag 6 juli 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder druk gezet en daarmee gedwongen een valse bekentenis te geven ten behoeve van de sport. Hij heeft zijn eigen reputatie om zeep geholpen zodat jij weer 180 drugsgebruikende debielen op een fiets kunt toejuichen en dit is je dank?
Ik geloof er niks van dat hij daadwerkelijk heeft gebruikt. Hoe verklaar jij anders dat hij nooit de tour heeft gewonnen? Aan zijn talent kan het niet liggen.quote:
Lothar Matthaus, Mario Basler en Carsten Jancker vinden dit niet leuk.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:30 schreef wdn het volgende:
finale
90ste minuut
1-0 voor
Worden we wereldkampioen Johan?
Nee ik denk het niet
Dat zijn geen Nederlanders dus zal me worst wezenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lothar Matthaus, Mario Basler en Carsten Jancker vinden dit niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |