Eerst vanavond maar eens winnen, niet?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die eerste toen minuten waren wel echt goed van Argentinië. Ben bang dat we daar als Nederland ook problemen mee gaan krijgen.
Nederland moet ook eerst zien te winnen van Costa ricaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die eerste toen minuten waren wel echt goed van Argentinië. Ben bang dat we daar als Nederland ook problemen mee gaan krijgen.
inderdaad. het zou dus wel eens een anale vernedering kunnen worden voor Belgiëquote:
Maar ook voor Argentinië.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:27 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
inderdaad. het zou dus wel eens een anale vernedering kunnen worden voor België
![]()
![]()
Dit dus, ik verwacht toch wel zoals zo vaak dit toernooi een betere 2e dan 1e helft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:52 schreef ShaoliN het volgende:
Laten we nog maar even de 2e helft afwachten he....
Hadden ze Amerika er maar niet moeten uitgooien.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
Haten op Belgie
Juichen voor Argentinië
Bestaat er ook een Belgisch kwartiertje?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pas nou op met dat uitlachen van de Belgen. Als wij er vanavond afgaan worden wij het meest uitgelachen van alle landen!
Ik gun de Belgen meer dan dit!
Inderdaad. Eerst zelf maar eens zelf voetballen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pas nou op met dat uitlachen van de Belgen. Als wij er vanavond afgaan worden wij het meest uitgelachen van alle landen!
wij riepen niet vooraf dat we wereldkampioen konden wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met Eredivisiespelers de kwartfinale halen een slecht WK noemenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Maarja dit is al wel heel goed voor hen, beste resultaat sinds 1986. Als NL eruit gaat is het gewoon een slecht WK geweest, alleen de overwinning op Spanje was memorabel.
Tuurlijk wel, alsof we er vanavond afgaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil minimaal halve finale anders gooi ik mijn oranje tompouce naar de tv.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:39 schreef Drxx het volgende:
[..]
Met Eredivisiespelers de kwartfinale halen een slecht WK noemenDe achterlijkheid druipt ervan af.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:55 schreef DrDentz het volgende:
De Belgen gaan Messi naar huis sturen, ik geloof er nog in.
[ afbeelding ]
Ik wil minimaal kampioen worden. Maar wat er ook gebeurt, de jochies hebben het prima gedaan. Ik zou zelfs zeggen: boven alle verwachtingen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil minimaal halve finale anders gooi ik mijn oranje tompouce naar de tv.
Ze missen sowieso een fatsoenlijke spits.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:50 schreef DrDentz het volgende:
De Belgjes missen toch een speler met dat Robbenachtige killer instinct, die nu een strafschop kan forceren.
Serieus?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:56 schreef beantherio het volgende:
Nou dat was het dan. Ik dacht serieus even dat jullie wereldkampioen gingen worden.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:56 schreef beantherio het volgende:
Nou dat was het dan. Ik dacht serieus even dat jullie wereldkampioen gingen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwartfinale is gewoon ons langjarig gemiddelde hoor....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Maarja dit is al wel heel goed voor hen, beste resultaat sinds 1986. Als NL eruit gaat is het gewoon een slecht WK geweest, alleen de overwinning op Spanje was memorabel.
Ey ey wij moeten ook nog he, geen slechte karma opbouwen, jeweetquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:57 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
En Die lulhannes of walhammes hahhahahaha
Brecht ook . de groeten stumperquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:57 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
En Die lulhannes of walhammes hahhahahaha
Ja. Ik bedoel: geen enkel land lijkt echt overtuigend favoriet te zijn dus waarom niet? Ik heb getwijfeld over België.quote:
Juist, als ze wat slimmer gespeeld hadden was er meer mogelijk geweest. Te onervaren denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoel: geen enkel land lijkt echt overtuigend favoriet te zijn dus waarom niet? Ik heb getwijfeld over België.
Messi kan z'n shirt volgens mij ongewassen aan de kapstok hangen. Tenzij die 'm geruild heeft met de Bruyne natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:01 schreef Falco het volgende:
Die Belgen waren uiteindelijk toch wel gehyped dit WK. In de poule erg matig en mentaal zwak, tegen de VS opeens erg goed, maar absoluut niet effectief. En vandaag was het voor Argentinië echt een walk-in-the-park. Zonder overmatig in te spannen vroeg op voorsprong komen en de laatste 10 minuten effe geconcentreerd blijven bij het armoedige lange ballen, gauw thuis-spel van de Belgen.
Hahahaquote:
Trollquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:11 schreef lisselotte88 het volgende:
net champagne op met mijn ouders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gouden generatie
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vat het wel redelijk samen volgens mij....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:01 schreef Falco het volgende:
Die Belgen waren uiteindelijk toch wel gehyped dit WK. In de poule erg matig en mentaal zwak, tegen de VS opeens erg goed, maar absoluut niet effectief. En vandaag was het voor Argentinië echt een walk-in-the-park. Zonder overmatig in te spannen vroeg op voorsprong komen en de laatste 10 minuten effe geconcentreerd blijven bij het armoedige lange ballen, gauw thuis-spel van de Belgen.
Ze waren sowieso wel de kern met de laagste gemiddelde leeftijd van dit WK ...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:58 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Juist, als ze wat slimmer gespeeld hadden was er meer mogelijk geweest. Te onervaren denk ik.
Grappig dat je dit zegt (Klopt nochtans wel hoor). Maar draai de rollen eens om. Argentinië heeft toch van alle landen veruit de meest ideale loting? Halve finale zonder tegen een topland te hebben gespeeld en ook daarvoor zitten ze aan de gemakkelijkere kant (Dui/Bra vs. NL of Costa Rica).quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:58 schreef grazz het volgende:
Ze hebben geluk gehad met de landen tegen wie ze moesten spelen in de groepswedstrijden, maar tegen een echt (groot) voetballand zijn ze nog niet opgewassen. Terecht naar huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |