Eerst vanavond maar eens winnen, niet?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die eerste toen minuten waren wel echt goed van Argentinië. Ben bang dat we daar als Nederland ook problemen mee gaan krijgen.
Nederland moet ook eerst zien te winnen van Costa ricaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die eerste toen minuten waren wel echt goed van Argentinië. Ben bang dat we daar als Nederland ook problemen mee gaan krijgen.
inderdaad. het zou dus wel eens een anale vernedering kunnen worden voor Belgiëquote:
Maar ook voor Argentinië.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:27 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
inderdaad. het zou dus wel eens een anale vernedering kunnen worden voor België
![]()
![]()
Dit dus, ik verwacht toch wel zoals zo vaak dit toernooi een betere 2e dan 1e helft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:52 schreef ShaoliN het volgende:
Laten we nog maar even de 2e helft afwachten he....
Hadden ze Amerika er maar niet moeten uitgooien.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
Haten op Belgie
Juichen voor Argentinië
Bestaat er ook een Belgisch kwartiertje?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pas nou op met dat uitlachen van de Belgen. Als wij er vanavond afgaan worden wij het meest uitgelachen van alle landen!
Ik gun de Belgen meer dan dit!
Inderdaad. Eerst zelf maar eens zelf voetballen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pas nou op met dat uitlachen van de Belgen. Als wij er vanavond afgaan worden wij het meest uitgelachen van alle landen!
wij riepen niet vooraf dat we wereldkampioen konden wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met Eredivisiespelers de kwartfinale halen een slecht WK noemenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Maarja dit is al wel heel goed voor hen, beste resultaat sinds 1986. Als NL eruit gaat is het gewoon een slecht WK geweest, alleen de overwinning op Spanje was memorabel.
Tuurlijk wel, alsof we er vanavond afgaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil minimaal halve finale anders gooi ik mijn oranje tompouce naar de tv.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:39 schreef Drxx het volgende:
[..]
Met Eredivisiespelers de kwartfinale halen een slecht WK noemenDe achterlijkheid druipt ervan af.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:55 schreef DrDentz het volgende:
De Belgen gaan Messi naar huis sturen, ik geloof er nog in.
[ afbeelding ]
Ik wil minimaal kampioen worden. Maar wat er ook gebeurt, de jochies hebben het prima gedaan. Ik zou zelfs zeggen: boven alle verwachtingen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil minimaal halve finale anders gooi ik mijn oranje tompouce naar de tv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |