Jij bent niet objectief.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fuck you loser. Ben je nog niet weg?
Tegen Brazilië ook niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Een finale tegen Duitsland winnen we nooit.
Het duurt bij jou altijd even voordat je je ongelijk toegeeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds geloof ik er vrij weinig van.
Zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:20 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:kylemartino twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 00:16:21Neymar taken straight to hospital and word from Brazilian media 'it doesn't look good.' reageer retweet
Juistem.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Er valt niet te winnen van corruptie. Brazilië staat over 9 dagen in het Maracanastadion met de wereldbeker.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het duurt bij jou altijd even voordat je je ongelijk toegeeft.
eredivisiequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verlang weer naar de Eredivisie. Daar waar het enige eerlijke voetbal gespeeld wordt. Daar waar schwalbes uniek zijn.
Schandalige overtreding en kan zeker welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn voor een klein knietje in de rug.
quote:
Alsof je voor zo'n licht 'knietje' in de rug uren plat ligt van de pijn. Zeker bij die schandvlek voor het voetbal van een Neymar geloof ik er vrij weinig van.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het duurt bij jou altijd even voordat je je ongelijk toegeeft.
Kom op.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof je voor zo'n licht 'knietje' in de rug uren plat ligt van de pijn. Zeker bij die schandvlek voor het voetbal van een Neymar geloof ik er vrij weinig van.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof je voor zo'n licht 'knietje' in de rug uren plat ligt van de pijn. Zeker bij die schandvlek voor het voetbal van een Neymar geloof ik er vrij weinig van.
Juistem.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noem je Stijn nou hypocriet?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:24 schreef Kekster het volgende:
[..]
Zou je zeker ook zeggen als het om Robben ging, niet?
Bij Robben doe ik dat ook niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:24 schreef Kekster het volgende:
[..]
Vraag je moeder even om deel te nemen aan een experimentquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij en Gramulanion op me afrennen, weet ik al dat jullie dat puur doen om te jennen. Hier trap ik niet meer in.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juistem.
Slaap er nog een nachtje over, dan realiseer je je dat je wartaal uitslaat.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Kekster het volgende:
[..]
Hij is niet objectief, zijn emoties zijn hem de baas. Gelukkig heb ik er wel kijk op.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Kekster het volgende:
[..]
Hij is niet objectief, zijn emoties zijn hem de baas. Gelukkig heb ik er wel kijk op.
quote:
Nee, inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef Kekster het volgende:
Portugal is een serieuze kanshebber voor de titel, de kenners weten dit. Iedereen die hardop anders roept trollt maar wat.
Mijn emoties heb ik volledig op orde. Als ik deze niet op orde had, zat ik nu met drie diepe snijwonden op de EHBO.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Kekster het volgende:
[..]
De enige kijk die jij hoort te hebben is op de afmeldknop.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Kekster het volgende:
[..]
Gast...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:24 schreef Kekster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verlang weer naar de Eredivisie. Daar waar het enige eerlijke voetbal gespeeld wordt. Daar waar schwalbes uniek zijn.
Robben versierd een penalty tegen Mexico. Als Neymar dat zou flikken dan zou er weer schande over Brazilië en de FIFA gesproken worden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Gast...
Neymar gaat bij elke aanraking 5 keer over de kop ofzo. Zulke duiken heeft robben nooit gemaakt.
Je bent weer ontzettend aan overacting aan het doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen die nu nog zeikt op Robben omdat hij schwalbes maakt, moet met dwangbuis en al worden afgevoerd. Deze opvoeract van 90 minuten illustreert alles wat er mis is in de voetbalwereld.
versiert.quote:
Nog even zout in de wonden wrijven.quote:
Die Luizquote:
Vandaag zeker ja. Maar de Eredivisie vergelijken met het WK...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, ik vind het jammer dat een wereldkampioenschap op zo'n goedkope en trieste wijze al voor de finale lang en breed 'gespeeld' is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent weer ontzettend aan overacting aan het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |