Jij bent gewoon boos omdat Brazilie - het beste team van dit WK - terecht gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jij bent de grootste mongool allertijden
Jawel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef tralalala het volgende:
Was de corner waar de eerste goal uit viel terecht gegeven? Lees op internet van niet maar weet niet of dat serieus is.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:02 schreef Kekster het volgende:
[..]
Brazilië een rivaal van Nederland? Brazilië is 10 klasse beter dan Nederland. Een rivaal van Nederland is eerder van het niveau Schotland.
Tijlquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:TijlMTBeckand twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 23:55:43Oranje wacht nog 1 lastige tegenstander op weg naar goud: de FIFA.. #BRACOL reageer retweet
Was een ingooi.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef tralalala het volgende:
Was de corner waar de eerste goal uit viel terecht gegeven? Lees op internet van niet maar weet niet of dat serieus is.
ja man, krijg je een stijve van all dat getrollquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos omdat Brazilie - het beste team van dit WK - terecht gewonnen heeft.
Buitenspel, was terechtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef BlaZ het volgende:
Werd het doelpunt van Yepes eigenlijk terecht afgekeurd? Wat was daar aan de hand?
Die ene verdediger.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef Henrys het volgende:
Kan je al geld inzetten op welke Colombiaanse speler geliquideerd zal worden?
Niet grappig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef Henrys het volgende:
Sánchez, die is verantwoordelijk voor de 1-0.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef Henrys het volgende:
Jij weet gewoon niks van voetbal af.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
ja man, krijg je een stijve van all dat getroll
1 is al moeilijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die troll kan niet eens 3 basisspelers noemen van het Schotse voetbalelftal
ronaldo is de enige speler die die kentquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Samarasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
stoere jongen, stoer hoor trollen op internetquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij weet gewoon niks van voetbal af.
Dan zou ik maar beter kijken, want het was duidelijk buitenspel. Hoe dan ook er werd twee keer duidelijk gefloten en dan schiet die Colombiaan hem er nog in. Van Persie had er geel voor gekregenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viel met het blote oog niet te zien, imo. Zelfs voor de grensrechter niet.
DIe 10 minuten in de eerste helft dat ze druk zetten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:04 schreef gosschalks het volgende:
Brazil had wel eindelijk weer een beetje dat vuur waar we ze van kennen
En een Nederlander die zich voordoet als Belg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:05 schreef Grifte het volgende:
De Babbelzieke Joegoslaaf heeft niet veel in te brengen bij de Belg, hij wordt overvleugeld door bescheiden Belgjes.
Wat een transformatie
Ik zou graag een herhaling van dit fragment willen zien.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan zou ik maar beter kijken, want het was duidelijk buitenspel. Hoe dan ook er werd twee keer duidelijk gefloten en dan schiet die Colombiaan hem er nog in. Van Persie had er geel voor gekregen
u madquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
stoere jongen, stoer hoor trollen op internet
Is over een paar uur op nos.nlquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou graag een herhaling van dit fragment willen zien.
Heeft iemand de pot opgenomen?
Als jij serieus bent zit je echt in een hevige psychose. Brazilië moet zich schamen. Laatste halfuur speelden ze met 4 verdedigers met daarvoor 3 Nigel de jongs en later kwam er nog een Def bij. Lelijk kutvoetbal lange halen snel thuis. Wat een aids voor het oog. Ben blij dat ze er de volgende ronde uit flikkeren met een kkjankgedrag.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos omdat Brazilie - het beste team van dit WK - terecht gewonnen heeft.
Hence het 'beetje'quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DIe 10 minuten in de eerste helft dat ze druk zetten?
Hebben 80 minuten op z'n Italiaans gespeeld, één keer scoren en de bus parkeren
Ja, is er ergens wel een fatsoenlijk veld gespot?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:06 schreef Evertjan het volgende:
ik blijf er bij dat het een schande is dat ze een WK houden op zulke slechte voetbalvelden
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:06 schreef Gramulanion het volgende:
Absoluut geen overtreding.
Waterreus.Kom op.
Silva op zeker en Neymar heb ik geen idee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:07 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Neymar en Silva missen volgende wedstrijd toch?
trainingsvelden zijn wel okequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, is er ergens wel een fatsoenlijk veld gespot?
Alsof dat uitmaaktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:07 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Neymar en Silva missen volgende wedstrijd toch?
En er waren zelfs nog ergere veldenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:06 schreef Evertjan het volgende:
ik blijf er bij dat het een schande is dat ze een WK houden op zulke slechte voetbalvelden
Ik hou van FRED, maar ik ben realistisch. Ze gingen niet eens voetballen. Het was meer overtredingen maken en de bal zo ver mogelijk wegschoppen. Tegen Spanje vond ik dat vorig jaar niet erg, want hun bezitonzin is irritant. Maar het is een beetje vervelend als het ander land niet eens meer mag voetballen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:
je onderschat hun gelukquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:09 schreef OllieWilliams het volgende:
Maarja dit Brazilië gaat het WK nooit winnen... Zoveel geluk is onmogelijk
robben op de bank morgentwitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 00:07:07Robben tegen Van Gaal na onderbreking positiespel; 'Laat gewoon doorspelen man, hou dat fucking tempo erin' #sharpasaknife #Oranje reageer retweet
Wat een kneusquote:
Ik hoop ook dat Brazilie eruit vliegt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als jij serieus bent zit je echt in een hevige psychose. Brazilië moet zich schamen. Laatste halfuur speelden ze met 4 verdedigers met daarvoor 3 Nigel de jongs en later kwam er nog een Def bij. Lelijk kutvoetbal lange halen snel thuis. Wat een aids voor het oog. Ben blij dat ze er de volgende ronde uit flikkeren met een kkjankgedrag.
Enrique ken ik wel, Henrique nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:07 schreef Lothiriel het volgende:
Wie is Henrique trouwens? Nog nooit van gehoord
Oh god, en Van Persie die loopt te janken dat Clasie in de basis moet!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:10 schreef j0rdiiii het volgende:
robben op de bank morgentwitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 00:07:07Robben tegen Van Gaal na onderbreking positiespel; 'Laat gewoon doorspelen man, hou dat fucking tempo erin' #sharpasaknife #Oranje reageer retweet
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel zo'n blik in haar ogen of ze je wil bewerken met een voorbinddildo
Met Falcao ook niet. De corruptie zegeviert ongeacht de tegenstander.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:10 schreef hafcfan het volgende:
Brazilië speelt zo slecht en toch kunnen ze het WK nog winnen![]()
![]()
![]()
Met spelers als Fred, Hulk, Ceasar, Paulinho
![]()
Alleen die achterhoede is wel goed. geven haast niets weg. Met Falcao had Colombia wel gewonnen, maar helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |