Als jij serieus bent zit je echt in een hevige psychose. Brazilië moet zich schamen. Laatste halfuur speelden ze met 4 verdedigers met daarvoor 3 Nigel de jongs en later kwam er nog een Def bij. Lelijk kutvoetbal lange halen snel thuis. Wat een aids voor het oog. Ben blij dat ze er de volgende ronde uit flikkeren met een kkjankgedrag.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos omdat Brazilie - het beste team van dit WK - terecht gewonnen heeft.
Hence het 'beetje'quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DIe 10 minuten in de eerste helft dat ze druk zetten?
Hebben 80 minuten op z'n Italiaans gespeeld, één keer scoren en de bus parkeren
Ja, is er ergens wel een fatsoenlijk veld gespot?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:06 schreef Evertjan het volgende:
ik blijf er bij dat het een schande is dat ze een WK houden op zulke slechte voetbalvelden
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:06 schreef Gramulanion het volgende:
Absoluut geen overtreding.
Waterreus.Kom op.
Silva op zeker en Neymar heb ik geen idee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:07 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Neymar en Silva missen volgende wedstrijd toch?
trainingsvelden zijn wel okequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, is er ergens wel een fatsoenlijk veld gespot?
Alsof dat uitmaaktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:07 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Neymar en Silva missen volgende wedstrijd toch?
En er waren zelfs nog ergere veldenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:06 schreef Evertjan het volgende:
ik blijf er bij dat het een schande is dat ze een WK houden op zulke slechte voetbalvelden
Ik hou van FRED, maar ik ben realistisch. Ze gingen niet eens voetballen. Het was meer overtredingen maken en de bal zo ver mogelijk wegschoppen. Tegen Spanje vond ik dat vorig jaar niet erg, want hun bezitonzin is irritant. Maar het is een beetje vervelend als het ander land niet eens meer mag voetballen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos omdat Brazilie - het beste team van dit WK - terecht gewonnen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |