Ethiopie - Madagascarquote:
Argentinië en Nederland kunnen ook niet op tegen deze corruptie. Ik heb me er al bij neergelegd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Chili had het moeten doen, zij faalden in de penaltyreeks en nu kan er alleen nog maar in de finale afgerekend worden met Brazilië
Denken dat ik troll terwijl het duidelijk is dat Brazilie gewoon de beste is en dat geen reden geeft om te trollenquote:
Dat wint Brazilië makkelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Evertjan het volgende:
Brazilië tegen Duitsland wat een geweldige wedstrijd kan dat worden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Hup Duitsland!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Aandachtshoerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Brazilie was gewoon kei goed.
Scheidsrechter was een goede scheidsrechter
FIFA is geen MAFIA
Brazilie terecht in de halve finale
Brazille gaat het WK terecht winnen
Al die zeikerds hier
Dan mag Duitsland toch ietsje beter gaan spelenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Anti-Climaxquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Moeten ze bij Van Gaal proberen, die pikt dat echt nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Argentinië en Nederland kunnen ook niet op tegen deze corruptie. Ik heb me er al bij neergelegd.
Dat dachten ze in 1950 ook ja, tot de finalequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een WK in Brazilie is een hoop leuke wedstrijden met Brazilie als zekere winnaar.
kijk je toch lekker niet is alleen maar beter voor jezelfquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef PicoMMP het volgende:
De dag waar ik naar uitkeek is compleet verpest.
Frankrijk-Duitsland was een ZAADWEDSTRIJD
Brazilië heeft de wereldtitel binnen, dankzij de MAFIFA
Rest van het toernooi geloof ik het wel. Morgen kutwedstrijden, daarna alleen maar MAFIFA zooi.
Ik hoop dat hij een scheldtirade houdt bij Sjek. Dan is hij voor eeuwig mijn held, voor eeuwig.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Moeten ze bij Van Gaal proberen, die pikt dat echt niet
Dat wordt zeker top!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Portugal allang naar huis en dan ga je maar rivalen van NL toejuichen, donder een end op klein kutkindquote:
Jij bent de grootste mongool allertijdenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FIFA is geen MAFIA
Al die zeikerds hier
Val dood man.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FIFA is geen MAFIA
Al die zeikerds hier
twitter:TijlMTBeckand twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 23:55:43Oranje wacht nog 1 lastige tegenstander op weg naar goud: de FIFA.. #BRACOL reageer retweet
messen in de schoenenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef Nober het volgende:
Brazilië - Argentinië, dat word een veldslag.
Lekker, laat maar komenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef Nober het volgende:
Eindelijk iemand die realistisch isquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef Fir3fly het volgende:
Kom op zeg, de scheidsrechter was slecht maar dit was een terechte overwinning.
En ik was eigenlijk voor Colombia. Maar ze hebben niets klaargespeeld.
argentinie haalt de finale nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef Nober het volgende:
ja niemand lacht en laten we dat ook zo houdenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:TijlMTBeckand twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 23:55:43Oranje wacht nog 1 lastige tegenstander op weg naar goud: de FIFA.. #BRACOL reageer retweet
Brazilië een rivaal van Nederland? Brazilië is 10 klasse beter dan Nederland. Een rivaal van Nederland is eerder van het niveau Schotland.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Portugal allang naar huis en dan ga je maar rivalen van NL toejuichen, donder een end op klein kutkind
Belgie als ze Alderweireld en Vertonghen als backs blijven opstellen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef gosschalks het volgende:
Nederland beter af tegen Belgie of Argentinie?
hoepel toch een end opquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat dit soort teksten ten grondslag liggen aan jouw notes.
Doe maar Argentinie, niet omdat Belgie nou zo goed maar omdat we niet van Belgen mogen verliezen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef gosschalks het volgende:
Nederland beter af tegen Belgie of Argentinie?
Is wel een natte droom voor de sponsors, Messi vs. Neymarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef Nober het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:02 schreef Kekster het volgende:
[..]
Brazilië een rivaal van Nederland? Brazilië is 10 klasse beter dan Nederland. Een rivaal van Nederland is eerder van het niveau Schotland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |