Jezus manquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:49 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Die gast die uit de tribune sodemieterde bij Ajax barca.![]()
Dat kon ik ook echt niet maken achteraf bezien.
Dat had slechter gekundquote:
Het leek toen niet zo erg.quote:
Dat bepaalt de scheidsrechter niet, snap je dan nietsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:51 schreef OllieWilliams het volgende:
5 minutenwaarom trekt die scheids geen geel shirt aan? Vuile thuisfluiter
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:51 schreef Gremen het volgende:
Sinds het eerste doelpunt is de scheids al gefrustreerd en geforceerd aan het spelen.
Anders telt ie dan toch nog drie minuten bij om dan bij eerste de beste duik van Fredsj een strafschop te gevenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:51 schreef Lothiriel het volgende:
5 minuten kan toch? Had zeker meer kunnen zijn maar als ie echt partijdig had willen zijn had die er 1 of 2 bijgeteld.
Schrok ervanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:52 schreef Shreyas het volgende:
Jeetje, die bal gaat drie meter naast en Jeroen Grueter doet net of hij bijna zat
Ik wist niet dat je je huisdieren op het veld mocht meenemen.quote:
of hulk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Een heel groot groen beest op z'n arm. Ik denk dat het de scheids was.
Volgende keer Messi maar meenemenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je je huisdieren op het veld mocht meenemen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die is zeker matties met die Japanse scheidsrechter.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin bijna te geloven dat mensen deze scheidsrechter daadwerkelijk partijdig vinden en niet gewoon slecht
Slechte beslissingen die in het voordeel van Brazilië uitkomen maken het wel enigszins verdachtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin bijna te geloven dat mensen deze scheidsrechter daadwerkelijk partijdig vinden en niet gewoon slecht
Braziliaanse kanaries versus Duitse adelaars of Nederlandse leeuwen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:51 schreef Groby het volgende:
die kanaries worden gesloopt door de duitse en als dat niet lukt de nederlandse machine
Eigenlijk wel. Het is eigenlijk nauwelijks voetbal te noemen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:55 schreef Shreyas het volgende:
Brazilië terecht gewonnen. Scheidsrechter floot niet goed, maar heeft geen invloed gehad op het resultaat.
Wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:55 schreef Shreyas het volgende:
Brazilië terecht gewonnen. Scheidsrechter floot niet goed, maar heeft geen invloed gehad op het resultaat.
Deutschlandquote:
Respectquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:55 schreef TC03 het volgende:
Die David Luiz met dat publiekelijk bidden de hele tijd. Mongool.
nou dat tweede doelpunt was een kado van hem hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:55 schreef Shreyas het volgende:
Die beslissende onterechte strafschop ook niet bijvquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:55 schreef Shreyas het volgende:
Welke wedstrijd heb jij gekeken manquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Die beslissende onterechte strafschop ook niet bijv
Jij vond het een vrije trap? Waaruit de 2-0 viel?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:55 schreef Shreyas het volgende:
Que?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:55 schreef Shreyas het volgende:
I smell a troll.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Brazilie was gewoon kei goed.
Scheidsrechter was een goede scheidsrechter
FIFA is geen MAFIA
Brazilie terecht in de halve finale
Brazille gaat het WK terecht winnen
Al die zeikerds hier
heeft Blatter een dealtje mee, dus magquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
Reclame voor Calvin Klein, dat vindt de FIFA niet leuk.
Zoals ik al zei, Chili had het moeten doen, zij faalden in de penaltyreeks en nu kan er alleen nog maar in de finale afgerekend worden met Braziliëquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De corruptie heeft gezegevierd.
Gefeliciteerd Shreyas.
Er zal wel weer een vader overleden zijn 2 uur voor de wedstrijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef Dside het volgende:
Altijd dat achterlijk gewijs naar de lucht....
terwijl het gewoon een dienst was waar hij voor betaald gaat krijgenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef Fir3fly het volgende:
Grueter die het een kadootje van de scheidsrechter noemt.
Neequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FIFA is geen MAFIA
Al die zeikerds hier
eensquote:
Ethiopie - Madagascarquote:
Argentinië en Nederland kunnen ook niet op tegen deze corruptie. Ik heb me er al bij neergelegd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Chili had het moeten doen, zij faalden in de penaltyreeks en nu kan er alleen nog maar in de finale afgerekend worden met Brazilië
Denken dat ik troll terwijl het duidelijk is dat Brazilie gewoon de beste is en dat geen reden geeft om te trollenquote:
Dat wint Brazilië makkelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Evertjan het volgende:
Brazilië tegen Duitsland wat een geweldige wedstrijd kan dat worden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Hup Duitsland!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Aandachtshoerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FIFA is geen MAFIA
Al die zeikerds hier
Dan mag Duitsland toch ietsje beter gaan spelenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Anti-Climaxquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Moeten ze bij Van Gaal proberen, die pikt dat echt nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Argentinië en Nederland kunnen ook niet op tegen deze corruptie. Ik heb me er al bij neergelegd.
Dat dachten ze in 1950 ook ja, tot de finalequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een WK in Brazilie is een hoop leuke wedstrijden met Brazilie als zekere winnaar.
kijk je toch lekker niet is alleen maar beter voor jezelfquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef PicoMMP het volgende:
De dag waar ik naar uitkeek is compleet verpest.
Frankrijk-Duitsland was een ZAADWEDSTRIJD
Brazilië heeft de wereldtitel binnen, dankzij de MAFIFA
Rest van het toernooi geloof ik het wel. Morgen kutwedstrijden, daarna alleen maar MAFIFA zooi.
Ik hoop dat hij een scheldtirade houdt bij Sjek. Dan is hij voor eeuwig mijn held, voor eeuwig.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Moeten ze bij Van Gaal proberen, die pikt dat echt niet
Dat wordt zeker top!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Portugal allang naar huis en dan ga je maar rivalen van NL toejuichen, donder een end op klein kutkindquote:
Jij bent de grootste mongool allertijdenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FIFA is geen MAFIA
Al die zeikerds hier
Val dood man.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FIFA is geen MAFIA
Al die zeikerds hier
twitter:TijlMTBeckand twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 23:55:43Oranje wacht nog 1 lastige tegenstander op weg naar goud: de FIFA.. #BRACOL reageer retweet
messen in de schoenenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef Nober het volgende:
Brazilië - Argentinië, dat word een veldslag.
Lekker, laat maar komenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef Nober het volgende:
Eindelijk iemand die realistisch isquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef Fir3fly het volgende:
Kom op zeg, de scheidsrechter was slecht maar dit was een terechte overwinning.
En ik was eigenlijk voor Colombia. Maar ze hebben niets klaargespeeld.
argentinie haalt de finale nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef Nober het volgende:
ja niemand lacht en laten we dat ook zo houdenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:TijlMTBeckand twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 23:55:43Oranje wacht nog 1 lastige tegenstander op weg naar goud: de FIFA.. #BRACOL reageer retweet
Brazilië een rivaal van Nederland? Brazilië is 10 klasse beter dan Nederland. Een rivaal van Nederland is eerder van het niveau Schotland.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Portugal allang naar huis en dan ga je maar rivalen van NL toejuichen, donder een end op klein kutkind
Belgie als ze Alderweireld en Vertonghen als backs blijven opstellen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef gosschalks het volgende:
Nederland beter af tegen Belgie of Argentinie?
hoepel toch een end opquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat dit soort teksten ten grondslag liggen aan jouw notes.
Doe maar Argentinie, niet omdat Belgie nou zo goed maar omdat we niet van Belgen mogen verliezen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef gosschalks het volgende:
Nederland beter af tegen Belgie of Argentinie?
Is wel een natte droom voor de sponsors, Messi vs. Neymarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef Nober het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:02 schreef Kekster het volgende:
[..]
Brazilië een rivaal van Nederland? Brazilië is 10 klasse beter dan Nederland. Een rivaal van Nederland is eerder van het niveau Schotland.
het Arische ras zal zegen vierenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:02 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland, Nederland en België enige Europese landen die de eer hoog moeten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |