SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
nee hoor, nog maar 5 minuten wachten......'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Meer voorbereidingen zijn getroffen![]()
Nom![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed bedacht, vanavond lopenOf de helft van de wedstrijd missen of pas rond 12 uur kunnen beginnen
(en bidden dat het geen verlenging wordt)
![]()
Gewoon nu gaan. In 1,5 uur kan je best een end lopen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:32 schreef Zhano het volgende:
Goed bedacht, vanavond lopenOf de helft van de wedstrijd missen of pas rond 12 uur kunnen beginnen
(en bidden dat het geen verlenging wordt)
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Moet nog even wachten ook tot mn telefoon weer wat is opgeladenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon nu gaan. In 1,5 uur kan je best een end lopen.![]()
![]()
Net de pasta gekookt, als hij afgekoeld is maak ik er tonijnpastasalade van. Vlees ligt in de vriezer, klapstoel staat klaar. Nu even de bbq en kolen vast in de auto zetten
Is er trouwens gelegenheid tot opfrissen nadat je gelopen hebt? Vast een stomme vraag.. Maar heb echt geen idee...![]()
Ok, ik kom me voorzichtig weer hier melden. Ik ben *weer* begonnen met lopenGeen Renate, geen Evy maar met een schema van Garmin. Tsja, je moet wat afwisseling erin gooien na 4264363 keer naar 5km te hebben opgebouwd
.
Dus, hoi![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef GotC het volgende:
Ok, ik kom me voorzichtig weer hier melden. Ik ben *weer* begonnen met lopenGeen Renate, geen Evy maar met een schema van Garmin. Tsja, je moet wat afwisseling erin gooien na 4264363 keer naar 5km te hebben opgebouwd
.
Dus, hoije bent terug!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoera!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef GotC het volgende:
.
Dus, hoi![]()
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
En? Ben je erdoor?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
nee hoor, nog maar 5 minuten wachten......♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Stoere chick!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!En ik heb me ook al ingeschreven voor de Vredesloop 5km.
![]()
Ik heb me (nog) niet ingeschreven voor de Vredesloop…
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stoere chick!![]()
Ik heb me (nog) niet ingeschreven voor de Vredesloop…
Hoiiii Yuki en Murmeli!![]()
![]()
![]()
Ja, omdat… weet ik eigenlijk nietquote:is wel leuk he…?
Stiekem welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, omdat… weet ik eigenlijk nietis wel leuk he…?
![]()
Oh en ik ben ook benieuwd of RD zich in heeft kunnen schrijven bij Kepler!![]()
Ik denk dat ik zo maar ga slapenben echt super moe na een heerlijke 4 juli
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hoihoi.. Allemaal lekker op van de zenuwen voor de Ekiden?Veel plezer iig!
Ik wil me gaan inschrijven voor de Posbankloop 15 km (of heel misschien nog de 15 km trail). Wie kan mij mooie ervaringen, beschrijvingen en verhalen vertellen over dit loopje? Kan ik extra zin gaan kweken![]()
Ben ook wel benieuwd hoe zwaar ze zijn qua hoogtemeter enzo. Qua zwaarte vergelijkbaar met een vlakke HM, of dat niet?
Het is mijn voorbereiding voor de Amsterdam HM dus het moet ook niet te zwaar worden.![]()
quote:![]()
![]()
het was vol in 4 minuten.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Phew!quote:![]()
Tof man!
En:
Hobbel hobbel hobbel: http://www.endomondo.com/workouts/367664399/881511
Rondje dorp. Wat een benauwdheid. Op naar zondag!Ja doei.![]()
geluk dwing je af.....quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Super! Hopelijk blijf je weer lekker lopen!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef GotC het volgende:
.
Dus, hoiZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
DtD achtige taferelen daar!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hey! Was je niet jarig vandaag?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:55 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Er wás iets...![]()
We hebben dit jaar maar 2 wanbetalersMascleta en Lastpost
En Bonobo11 heeft ook nog niet betaald, maar die is later toegevoegd...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nope, ik ben wel jarig vandaagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey! Was je niet jarig vandaag?![]()
Er wás iets...
En morgen GlenHighland
Zo, nog even wat falafel gemaakt voor morgen, om de dag door te komen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik rij morgen wel ff naar de supermarkt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Nom!
Gefeliciteerd MD!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, ik ben wel jarig vandaag
En morgen GlenHighland
Zo, nog even wat falafel gemaakt voor morgen, om de dag door te komenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En morgen GlenHighland
I solemnly swear i'm up to no good![]()
dank je wel!quote:
minder zenuwachtig dan verleden jaar, been there, done that and all that.... maar ik liep verleden jaar met tranen in mijn ogen bij het bereiken van de top en het zien van de uitgestrekte leegte van Fiordland...dat wil ik nog een keer meemaken!!
al zong Harry Jekkers bijna 20 jaar geleden al:quote:Zo mooi wordt het nooit meer
Want na die allereerste keer
Smaakt het alleen nog maar naar meer
Maar nooit meer naar die eerste keer
Ooh, die allereerste keer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:10 schreef MaleDuck het volgende:
We hebben dit jaar maar 2 wanbetalersMascleta en Lastpost
En Bonobo11 heeft ook nog niet betaald, maar die is later toegevoegd...Aan de digitale schandpaal ermee
Waar zijn de digitale eieren en rotte tomaten?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Gefeliciteertdtdt!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En morgen GlenHighland
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 04-07-2014 21:26:42 ]![]()
Niks van gelogenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je wel!
minder zenuwachtig dan verleden jaar, been there, done that and all that.... maar ik liep verleden jaar met tranen in mijn ogen bij het bereiken van de top en het zien van de uitgestrekte leegte van Fiordland...dat wil ik nog een keer meemaken!!
al zong Harry Jekkers bijna 20 jaar geleden al:
[..]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Oh en GotC welkom terug, MD gefeliciteerd en Glenn ook alvast maar gefeliciteerd, denk dat ik het morgen te druk heb met voetbal kijken en verslagjes lezen vanuit Rotterdam
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dank u wel allemaal, maar ik zie jullie morgen allemaal welIk zorg dat ik er rond 10 uur ben en ga mijn best doen de partytent op dezelfde plek op te zetten als vorig jaar
Dus links achterin achter de bocht na de finish.
Hoe lang is het eigenlijk rennen voordat je uit het zicht verdwijnt? Ik voel nu al aan dat ik veel te hard ga starten omdat ik me anders schaam voor mijn belachelijke lage tempo
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:24 schreef SiIk het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk rennen voordat je uit het zicht verdwijnt? Ik voel nu al aan dat ik veel te hard ga starten omdat ik me anders schaam voor mijn belachelijke lage tempo
Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:20 schreef MaleDuck het volgende:
Dank u wel allemaal, maar ik zie jullie morgen allemaal welIk zorg dat ik er rond 10 uur ben en ga mijn best doen de partytent op dezelfde plek op te zetten als vorig jaar
Dus links achterin achter de bocht na de finish.
Tot morgen ja! Probeer er ook rond half 11 te zijn, lekker op tijd.
![]()
4,5 kilometerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:24 schreef SiIk het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk rennen voordat je uit het zicht verdwijnt? Ik voel nu al aan dat ik veel te hard ga starten omdat ik me anders schaam voor mijn belachelijke lage tempoF means you're fucked![]()
Meter of 400? Driekwart rond de baan en dan klein stukje stoep.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:24 schreef SiIk het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk rennen voordat je uit het zicht verdwijnt? Ik voel nu al aan dat ik veel te hard ga starten omdat ik me anders schaam voor mijn belachelijke lage tempo![]()
Ik wou net zeggen, als jullie je nu masaal langs de route opstellen loop ik misschien nog wel een dik PRquote:
Welkom terug weer!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef GotC het volgende:
.
Dus, hoiHeel veel succes met opnieuw opbouwen, al zal het wel steeds wat sneller gaan
.
![]()
Dat voel je goed aanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:24 schreef SiIk het volgende:
In het Kralingse Bos kun je daarentegen weer ff wandelen, uit het zicht van alle poeha![]()
![]()
Mentaal scheelt het een boelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welkom terug weer!Heel veel succes met opnieuw opbouwen, al zal het wel steeds wat sneller gaan
.
5 min achter elkaar was een paar jaar geleden een mega opgave, nu niet. Gelukkig!
MD gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik heb partytent ook voor morgen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toen ik begon dacht ik letterlijk het loodje te leggen bij les 1 van Evyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Mentaal scheelt het een boel5 min achter elkaar was een paar jaar geleden een mega opgave, nu niet. Gelukkig!
MD gefeliciteerd!
Mijn snelste km tijden tot nu toe zijn allemaal intervalloopjes, sommigen ook nog met stukken wandelen ertussen. Maar denk toch dat ik em morgen liever in een constant rennend tempo uitloop, dan dat ik mezelf helemaal kapot loop, halverwege een paar keer moet wandelen, maar wel een PR loop. Maar misschien denk ik daar morgen weer heel anders overquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat voel je goed aan
In het Kralingse Bos kun je daarentegen weer ff wandelen, uit het zicht van alle poeha
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Toen ik begon dacht ik letterlijk het loodje te leggen bij les 1 van EvyDe eerste keer 5 min was echt hel op aarde. Nu loop ik het praktisch fluitend (en een stuk langzamer
![]()
![]()
Gewoon zo lopen dat je helemaal kapot bent op 4km en dan op wilskracht die laatste nog even rennen. Kun je. Doe je.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mijn snelste km tijden tot nu toe zijn allemaal intervalloopjes, sommigen ook nog met stukken wandelen ertussen. Maar denk toch dat ik em morgen liever in een constant rennend tempo uitloop, dan dat ik mezelf helemaal kapot loop, halverwege een paar keer moet wandelen, maar wel een PR loop. Maar misschien denk ik daar morgen weer heel anders overZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Haha ja sowieso wat rustiger ja. Ik sliep er soms gewoon slecht van als ik weer een week verder moest. Faalangstquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:32 schreef GotC het volgende:
[..]
HerkenbaarDe eerste keer 5 min was echt hel op aarde. Nu loop ik het praktisch fluitend (en een stuk langzamer
![]()
Maar vind het wel mooi om te zien hoe snel een lichaam zich aanpast.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Vanwege het weer en mn voet kort rondje gedaan vanavond 20min.
Voor de verandering over het gras gelopen, scheelde wel voor mn voet, misschien moet ik toch nieuwe schoenen gaan kopen ookal had ik voorheen nooit last.![]()
De eerste keer 5min?? Ik kon mezelf klinisch doodverklaren tijdens les 1 van Evyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:32 schreef GotC het volgende:
[..]
HerkenbaarDe eerste keer 5 min was echt hel op aarde. Nu loop ik het praktisch fluitend (en een stuk langzamer
en dan hoef je maar max 3min. Oh en van de spierpijn kon ik daarna drie dagen niet bewegen
2 toch? Kon me herinneren dat ik toen al bijna dood tegen een stoplicht aanhingquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De eerste keer 5min?? Ik kon mezelf klinisch doodverklaren tijdens les 1 van Evyen dan hoef je maar max 3min. Oh en van de spierpijn kon ik daarna drie dagen niet bewegen
Yay!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef GotC het volgende:
.
Dus, hoi
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Volgens mij eindigde ze met 1x3min… Dacht ik. Maar misschien hallucineerde ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
2 toch? Kon me herinneren dat ik toen al bijna dood tegen een stoplicht aanhing
De teamcaptain heeft gesproken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gewoon zo lopen dat je helemaal kapot bent op 4km en dan op wilskracht die laatste nog even rennen. Kun je. Doe je.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Daarom zocht ik een alternatief schema, 3 minuten rennen zou ik never nooit niet volhouden, dus het schema dat ik uiteindelijk vond ging niet verder dan 1 minuut rennen en 3 minuten wandelen tussendoor. En dat vond ik al ondoenlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij eindigde ze met 1x3min… Dacht ik. Maar misschien hallucineerde ik
2011 --> 3minquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij eindigde ze met 1x3min… Dacht ik. Maar misschien hallucineerde ik
2006 --> 2min
volgens mij.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik had serieus pijn in mijn longen en een dag later heel veel spierpijn in mijn buikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Toen ik begon dacht ik letterlijk het loodje te leggen bij les 1 van Evy![]()
![]()
Maar wat was het fijn dat het zo snel vooruit ging![]()
![]()
Volgens mij ook. Ik kan me nog herinneren dat de eerste x 8 minuten verschrikkelijk lang was.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
2011 --> 3min
2006 --> 2min
volgens mij.![]()
Je vergeet de mosterd!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Nom!
De combi mosterd+ketchup op een broodje hamburger is
Ik heb gisteren alcoholvrije Warsteiner gehaald, en daar zijn mijn voorbereidingen opgehouden. Vandaag wilde ik heel graag even bij de eindexamenexpo van de HKU kijken, dus meteen na m'n werk daarheen gereden en nu net pas thuis. Ondertussen te weinig gegeten en gedronken, nu nog even een biertje, en dan moet ik morgen maar doen alsof ik nog een beetje kan rennen![]()
![]()
Nee, want ik heb de eerste keer Evy 2006 gedaan, en hier is het 'bewijs'quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
2011 --> 3min
2006 --> 2min
volgens mij.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Evy begon met 1-1-1-2-2-3 geloof ik. Bij die laatste moest ik ook wel even slikken, maar ik heb m wel gered[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik had Evy niet![]()
Wel iets soortgelijks. Voelde elke les weer als grenzen verleggen idd. Eerste keer 20 mins achter elkaar, ik zie het nog echt voor me. Ik viel bijna dood neer erna!![]()
Ik had nog mosterd, dus die hoefde ik niet te kopenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je vergeet de mosterd!
De combi mosterd+ketchup op een broodje hamburger is
Ik heb gisteren alcoholvrije Warsteiner gehaald, en daar zijn mijn voorbereidingen opgehouden. Vandaag wilde ik heel graag even bij de eindexamenexpo van de HKU kijken, dus meteen na m'n werk daarheen gereden en nu net pas thuis. Ondertussen te weinig gegeten en gedronken, nu nog even een biertje, en dan moet ik morgen maar doen alsof ik nog een beetje kan rennen
Ah. Even opgezocht via http://rennenmetevy.nl/
Het was andersom
2006 -->3min
2011 -->2min
Blijkbaar raakte ik niet onder de indruk van die 3 minuten, want ik deed ook de 2006-versie. Ik heb geloof ik ook nooit echt last gehad met evy opbouwen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Van harte gefeliciteerd. Hier ligt er ook een jarig elfje in bed na uren te hebben gesprongen op het springkussen op de bedrijfsBBQ op mijn werk. Daar worden ze echt nooit te oud voor!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:55 schreef MaleDuck het volgende:
Welkom terug! Je hebt qua weer niet de gunstigste periode gekozen om weer te starten maar je moet het zo zien, als je het met deze warmte kunt dan vallen alle andere temperaturen alleen maar mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef GotC het volgende:
.
Dus, hoi
Ik ga morgenochtend mijn eerste Run to the start doen. Van de week het schema al in de mail gekregen, we gaan 6x 2-2 doen en vooral naar loophouding kijken. Voor mij meteen een goede les dus. (Al gaat het nu ik op facebook een 30 day ab challenge doe al makkelijker om rechtop te lopen)"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Was on week 2 even opgezocht. Maar er zijn twee schema's van Evy dus wie weet zit daar het verschil. Maar hallucineren zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij eindigde ze met 1x3min… Dacht ik. Maar misschien hallucineerde ikI solemnly swear i'm up to no good![]()
De volgende dag omhoog komen van de bank.. Omg wat was dat erg..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:53 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik had serieus pijn in mijn longen en een dag later heel veel spierpijn in mijn buik![]()
![]()
Maar wat was het fijn dat het zo snel vooruit ging
Bij mij was gaan zitten juist een klein dramaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De volgende dag omhoog komen van de bank.. Omg wat was dat erg..
En dan de eerste paar meter lopen. Enquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij mij was gaan zitten juist een klein dramaMaar lachen
Vervroegd verjaardagscadeau gehad: startbewijs voor de 2015 Las Vegas Marathon
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Posbankloopquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:55 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik wil me gaan inschrijven voor de Posbankloop 15 km (of heel misschien nog de 15 km trail). Wie kan mij mooie ervaringen, beschrijvingen en verhalen vertellen over dit loopje? Kan ik extra zin gaan kweken![]()
Ben ook wel benieuwd hoe zwaar ze zijn qua hoogtemeter enzo. Qua zwaarte vergelijkbaar met een vlakke HM, of dat niet?
Het is mijn voorbereiding voor de Amsterdam HM dus het moet ook niet te zwaar worden.
Ik heb 'm in 2012 gedaan, de 15. Mooie loop. Een van de grotere loopjes. Dus je loopt niet alleen. Gelukkig is de eerste 5 km over een brede provinciale weg, en vlak. En daarna ga je rechtslinksaf, en dan begint het klimmen. Eerst geleidelijk maar langzaam wordt het steiler. En dan kom je boven de boomgrens, en dan sta je ineens op de hei, op een van de hoogste punten van Nederland (buiten de Generaliteitslanden).
Het blijft even vlak, en dan heb je een van de coolste afdalingen die ik ooit gedaan hebt. Als je durft, kan je daar hele mooie bekertjes halen, in de haarspeldbochten.
De tweede beklimming, na 12 km, is heel anders. Die gaat in een keer steil omhoog, en dat is afzien. Je komt bijna niet vooruit. Maar als je boven bent, is het in een rechte lijn naar beneden richting Rozendaal en de finish.
Niet te vergelijken met een vlakke HM. Hij is zwaarder dan de Zevenheuvelenloop, maar niet heel veel zwaarder. Ter vergelijking, ik heb toen in 2012 in korte tijd 3 keer een 15 gelopen: mijn PR in Zoetermeer (dus vlak) in 1:15, de 7H in 1:16 en de Posbank in 1:20.
Voor het geval het nog niet duidelijk is: ik vind het een aanrader.
[ Bericht 0% gewijzigd door pijll op 04-07-2014 22:49:26 ]![]()
MD van harte!
RD, te gek dat je jezelf in hebt kunnen schrijven!
Gotc ook weer back in business
Silk, morgen gewoon relaxed lopen en plezier hebben
De pasta/tonijnsalade staat in de koeling, kleding klaargelegd, de briquetten en bbq en klapstoel incl grote paraplu staan al in de auto.
Garmin aan de lader en van alles al in de tas: bord, bestek, bbqtang, bibbits etc.
Volgens mij heb ik het wel
Zin in morgen! Tikkeltje spannend stiekem![]()
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:55 schreef Stefanovic83 het volgende:
Het is mijn voorbereiding voor de Amsterdam HM dus het moet ook niet te zwaar worden.![]()
Ik kan je er alles over vertellen, ik woon bijna op de route. Ik heb m al een keer of 5 als wedstrijd gelopen en tientallen keren als training![]()
Om te beginnen is het een prachtige omgeving waar je doorheen loopt, heide, bos, haarspeldbochten en een mooie brede laan om te finishen.
De eerste 5 kilometer zijn zo goed ala vlak en rechtdoor, niet heel spannend. Dan ga je bij de rotonde in Rheden linksaf en begint de weg al aardig omhoog te lopen. Nog niet alles geven, want er komt een trut bult aan. Bij 7,5 km ben je boven. Zeker als het warm is, is dit een heel zwaar stuk in de open heide. De komende kilometers zijn redelijk vlak. Vanaf 10 km ga je het bos in en daal je weer af, heerlijk stuk om flink tempo te maken.
Rond 12 km kom je De Muur tegen, flinke klim maar minder lang dan die andere. Als je boven bent, kan je vervolgens gaan afdalen richting Rozendaal. Het bos uit, linksaf en je kan je finish in de verte al zien en horen. Toch nog wel een lang eind, meer dan een kilometer, maar het loopt nog licht naar beneden.
Prachtige loop, maar erg zwaar. Niet echt te vergelijken met een HM. Ik vind de afwisseling wel erg prettig, je kunt even bijkomen in een afdaling om vervolgens weer helemaal stuk te gaan heuvel op.
Ondanks dat ik ook erg van een mooie trail houd, ga ik toch voor de wegwedstrijd. Het is al een echte traditie om m met enkele familieleden te lopen![]()
![]()
Wow, dat klinkt heel erg leukquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef pijll het volgende:
[..]
Posbankloop
Ik heb 'm in 2012 gedaan, de 15. Mooie loop. Een van de grotere loopjes. Dus je loopt niet alleen. Gelukkig is de eerste 5 km over een brede provinciale weg, en vlak. En daarna ga je rechtsaf, en dan begint het klimmen. Eerst geleidelijk maar langzaam wordt het steiler. En dan kom je boven de boomgrens, en dan sta je ineens op de hei, op een van de hoogste punten van Nederland (buiten de Generaliteitslanden).
Het blijft even vlak, en dan heb je een van de coolste afdalingen die ik ooit gedaan hebt. Als je durft, kan je daar hele mooie bekertjes halen, in de haarspeldbochten.
De tweede beklimming, na 12 km, is heel anders. Die gaat in een keer steil omhoog, en dat is afzien. Je komt bijna niet vooruit. Maar als je boven bent, is het in een rechte lijn naar beneden richting Rozendaal en de finish.
Niet te vergelijken met een vlakke HM. Hij is zwaarder dan de Zevenheuvelenloop, maar niet heel veel zwaarder. Ter vergelijking, ik heb toen in 2012 in korte tijd 3 keer een 15 gelopen: mijn PR in Zoetermeer (dus vlak) in 1:15, de 7H in 1:16 en de Posbank in 1:20.
Voor het geval het nog niet duidelijk is: ik vind het een aanrader.
Nirak, geen half werk![]()
![]()
Gaaf! Wanneer is die? Hoop niet in de zomer, best warm daar...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef Guard het volgende:
Vervroegd verjaardagscadeau gehad: startbewijs voor de 2015 Las Vegas Marathon![]()
![]()
November, en de start is aan het begin van de avond, zodat je in het donker over the strip looptquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:35 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Gaaf! Wanneer is die? Hoop niet in de zomer, best warm daar...
Haha ja, niet de beste tijd van het jaar gekozenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd. Hier ligt er ook een jarig elfje in bed na uren te hebben gesprongen op het springkussen op de bedrijfsBBQ op mijn werk. Daar worden ze echt nooit te oud voor!
[..]
Welkom terug! Je hebt qua weer niet de gunstigste periode gekozen om weer te starten maar je moet het zo zien, als je het met deze warmte kunt dan vallen alle andere temperaturen alleen maar mee.
Ik ga morgenochtend mijn eerste Run to the start doen. Van de week het schema al in de mail gekregen, we gaan 6x 2-2 doen en vooral naar loophouding kijken. Voor mij meteen een goede les dus. (Al gaat het nu ik op facebook een 30 day ab challenge doe al makkelijker om rechtop te lopen)Maar dan kan ik het lopen in de regen en kou extra waarderen. Hoop ik.
Ah veel plezier morgenochtend! Tof!![]()
![]()
Gaaf om door te lopen! Neppe shit allemaal daar, heel bijzonder om te zien. Maar na één dag werd ik er gillend gek.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:38 schreef Guard het volgende:
[..]
November, en de start is aan het begin van de avond, zodat je in het donker over the strip loopt![]()
Veel langer zal ik er ook niet zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:42 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Gaaf om door te lopen! Neppe shit allemaal daar, heel bijzonder om te zien. Maar na één dag werd ik er gillend gek.
Weekje vantevoren die kant op, naar kennis in Phoenix, AZ. Dan daar een auto huren en roadtrippen naar Vegas, langs de Grand Canyon. Na de marathon waarschijnlijk weer snel wegwezen
Heb er al wel onwijs veel zin in
Ik had het toevallig net opgezocht. Kepler is 60km.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:37 schreef Tarahumara het volgende:
[..]hoeveel kilometer was de kepler ook alweer?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Hoiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha ja, niet de beste tijd van het jaar gekozenMaar dan kan ik het lopen in de regen en kou extra waarderen. Hoop ik.
Ah veel plezier morgenochtend! Tof!![]()
Herfst![]()
![]()
Posbankloop heb ik vorig jaar de 6km gelopen en dat was supervet! 15km lukte me toen nog niet, maar die ga ik wel ooit ook doen. Dit jaar valt hij niet lekker in mijn marathonschema denk ik.
Las Vegas ben ik twee keer geweest. De eerste keer was ik er kort, twee dagen tijdens vakantie, en dat was wel leuk. De tweede keer was ik er een volle week voor m'n werk. Maar ik was blij dat ik weg kon uit die nepwereld aan het eind van de week. Ondanks dat ik pokergek was en toen de world series waren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zooo heet/benauwdToch beter wat later kunnen gaan misschien. Nu zoeken hoe ik die TomTom activity upload.
![]()
Mooie wedstrijd. Echt wat gemist tijdens de eerste helft. En nee, ik ben niet sarcastisch, anders had ik al in bed gelegenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef Zhano het volgende:
Zooo heet/benauwdToch beter wat later kunnen gaan misschien. Nu zoeken hoe ik die TomTom activity upload.
Die momenten laten ze wel weer zien. Ik vond 12 uur toch iets te laatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd. Echt wat gemist tijdens de eerste helft. En nee, ik ben niet sarcastisch, anders had ik al in bed gelegen![]()
![]()
Hmm misschien moest ik eens naar bed.. Maar het voetbal is tof en het bier te lekker.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Succes aan alle Ekiden lopers!!
Ik ga morgen na het slapen een toertje gaan lopen om mijn zenuwen pre-voetbal te bekoelen...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Heb de voorkeur maar even gegeven aan een avondje vissen vandaag, morgen het vizier maar weer op het voetballen. Nu nog even verantwoord naar de Mac fietsen en tegen een uurtje of 3 lekker het mandje opzoeken.![]()
![]()
Zo, voetbal afgelopen, tijd voor bed!
Iedereen heel veel succes morgen!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:22 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, voetbal afgelopen, tijd voor bed!
Iedereen heel veel succes morgen!Ja doei.![]()
Iedereen heel veel plezier bij Ekiden morgen. Ik ben benieuwd naar jullie verslagjes en of één van de teams in de prijzen gaat vallen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Hey lieverds, mijn leven is op het moment zeer chaotisch, maar ik wil jullie wel nog even heel veel succes wensen met de Ekiden. Ik baal als een stekker dat ik er niet bij kan zijn en hoop dat er wel nog een Fokling team in de prijzen valt!!![]()
Zo.. werken klaar, even snel bijgelezen.. Nu gauw slapen en hopen dat ik morgen een beetje uitgerust ben(en m'n voeten geen zeer meer doen
)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Mucha suerte para todos mañana!!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Spullen pakken![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
hmmm ik was veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg wakker. De televisie ging om 5 uur vanochtend spontaan aan![]()
![]()
Ekidenerds.... heel veel plezier met zijn allen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo. Mooi op tijd wakker zodat ik rustig alles kan doen voordat ik dat hele eind moet rijden..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 07:24 schreef cafca het volgende:
Ekiden runners, veel succes en plezier vandaag!![]()
![]()
Ook op tijd wakker, lekker rustig aan doen.
Hoop jullie straks te kunnen vinden
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ben vannacht geteisterd door kramp in m'n knieholte, dus ik zou nog wel een paar uurtjes willen slapen. En ik hoop vooral dat ik er onderweg geen last meer van krijg, want ik weet niet wat er dan allemaal met het gaspedaal gebeurt. Maar waarschijnlijk kan ik het overgrote deel cruisen op de cruisecontrol.
Hier in 't noorden is het trouwens helemaal niet klam. Dat zal in 't verre zuiden wel weer meevallen.![]()
Ook een goede morgen, straks ook maar op het gemakkie richting de stad. Heerlijk zo'n thuiswedstrijd.![]()
En het weer momenteel? Grijs en lekker frisjes.![]()
Heel veel plezier ekidenners!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
![]()
ons volgende huis mag geen plat dak hebben.. Pfff, veel te warm in de slaapkamer vannacht.
Nu rise and shine! Tot straks allen!![]()
Veel plezier en succes vandaag! Hopelijk vliegen de pr's me om de oren en verbranden jullie veel worstjes!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Pfffffttt... wat een benauwdheid zeg.. Loopt niet echt lekker, maar het is aan wegtrekken. Gelukkig.
Ekidenners, ontzettend veel succes! En veel plezier natuurlijk!
Oh.![]()
Ik zal straks opletten of ik een groep bleke, ietwat schichtige personen zie die het over 127.0.0.1 hebben ipv hun huis.![]()
Moderne nerds zijn niet zo schuchter, die hebben tegenwoordig best goede pickuplines en zo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:04 schreef spiritusbus het volgende:
Ik zal straks opletten of ik een groep bleke, ietwat schichtige personen zie die het over 127.0.0.1 hebben ipv hun huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle spullen gepakt en in de auto, ik ben er klaar voor, over een kwartiertje op pad
En nog bedankt voor alle felicitaties!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Als ze een '404: partytent not found' op hun voorhoofd hebben: graag even begeleidenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:04 schreef spiritusbus het volgende:
Ik zal straks opletten of ik een groep bleke, ietwat schichtige personen zie die het over 127.0.0.1 hebben ipv hun huis.![]()
![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:23 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Als ze een '404: partytent not found' op hun voorhoofd hebben: graag even begeleidenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Iedereen veel plezier vandaag. Zoals het er nu naar uit ziet is het ideaal hardloop weer! Bewolkt, niet te warm, lekker windje. Zeker onder die bomen daar kan dat wel eens perfect PR weer zijn!
Je hebt geen idee hoe erg ik baal dat ik zo heb gefaald![]()
![]()
Je faalt nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:43 schreef Levitas het volgende:
Iedereen veel plezier vandaag. Zoals het er nu naar uit ziet is het ideaal hardloop weer! Bewolkt, niet te warm, lekker windje. Zeker onder die bomen daar kan dat wel eens perfect PR weer zijn!
Je hebt gewoon pech en dat is kut
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Aanval gehad?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:51 schreef YUR het volgende:
Veel plezier allemaal, ik moet toch overslaan
Ik las gisteren dat je over 2 wk terecht kunt. Lekker snel. Hopelijk ben je weer snel op de been daarna. En vallen de aanvallen tot die tijd mee.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Posbankloop is 3 weken na de hm. Zou ik dat redden? De 15...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:51 schreef YUR het volgende:
Veel plezier allemaal, ik moet toch overslaan
Ben je er wel bij?![]()
Waarom niet??quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:53 schreef Murmeli het volgende:
Posbankloop is 3 weken na de hm. Zou ik dat redden? De 15...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Aanval gehad?
Ik las gisteren dat je over 2 wk terecht kunt. Lekker snel. Hopelijk ben je weer snel op de been daarna. En vallen de aanvallen tot die tijd mee.Ik was weer aan de beurt vannacht ja. Ik denk niet dat we langskomen...eerst maar eens bijkomen en bijslapenquote:F means you're fucked![]()
Zonde, sterkte!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:57 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
Ik was weer aan de beurt vannacht ja. Ik denk niet dat we langskomen...eerst maar eens bijkomen en bijslapen![]()
Jammer! Sterkte en hopelijk heb je profijt van je operatie over 2 weken[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het waait iets harder dan een lekker windje momenteelquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:43 schreef Levitas het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:57 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
Ik was weer aan de beurt vannacht ja. Ik denk niet dat we langskomen...eerst maar eens bijkomen en bijslapenjammer!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Onderweg. Jeutje wat een weer. Het gíét! Wordt een hele andere Ekiden dan vorig jaar, dat is zeker. Zonder YURMeneer zal je vervangen. Jammer dat jullie er niet bij zijn, maar wel verstandig
Daywalk3r heeft een extra partytent![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:57 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
Ik was weer aan de beurt vannacht ja. Ik denk niet dat we langskomen...eerst maar eens bijkomen en bijslapen. Sterkte!
Zal ik voor YUR invallen? Dan hoeft er niemand dubbel te lopen. Ik kom namelijk nu die kant op.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:15 schreef Quoi het volgende:
Onderweg. Jeutje wat een weer. Het gíét! Wordt een hele andere Ekiden dan vorig jaar, dat is zeker. Zonder YURMeneer zal je vervangen. Jammer dat jullie er niet bij zijn, maar wel verstandig
Daywalk3r heeft een extra partytentGet stoned![]()
hemelsbreed 3KM verder is het nog steeds droog. Volgens buienradar is het vanaf de start zo'n beetje droog.
Over een kwartiertje ofzo stappen we op de fiets.![]()
Das misschien wel handig. Zit ik weer met je in 1 teamquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:23 schreef Hinder het volgende:
Zal ik voor YUR invallen? Dan hoeft er niemand dubbel te lopen. Ik kom namelijk nu die kant op.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:23 schreef Hinder het volgende:
[..]. Sterkte!
[..]
Zal ik voor YUR invallen? Dan hoeft er niemand dubbel te lopen. Ik kom namelijk nu die kant op.Tot zo!
![]()
Voor de niet app-ers de partytent staat aan de kopse kant van de baan, Net na de start. Kon mobiel de foto van MD niet kopiërenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Iedereen succes vandaag en beterschap aan de zieken!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Toch maar met de trein en bus vanwege het weer, maar als ik Buienradar zo zag moet het rond de start wel weer droog worden!Jack does it in real time...![]()
Nog ongeveer 20 minuten tot de start. Heel veel plezier nogmaals allemaal en ik hoop dat jullie het een beetje droog houden daar.
Ik stond vanmorgen vroeg naast mijn bed voor mijn eerste training bij weer een andere AV maar ik geloof dat ik het hier wel ga vinden. De intervallen die volgens het Run to the start programma stonden werden intervallen 400-200 en het ging lekker. Het was op dat moment nog wel wat benauwd hier en ik was blij verrast toen ik net mijn Garmin uitlas en ontdekte dat ik ze allemaal rond de 7 min/km gelopen had.
Wie weet wordt het dan toch nog eens wat met dat sneller hardlopen
http://www.endomondo.com/workouts/367884678/13622849"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Veel mensen hadden waarschijnlijk niet eens door dat ie al weg was.![]()
![]()
![]()
Ik ga niet lopen![]()
Ben tegen een wielrenner aangefietst en zit nu bij de huisartsenpost. Fikse scheur in de wenkbrauw.
Men kan voortaan met recht zeggen dat ik op mijn achterhoofd ben gevallen
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:37 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga niet lopen![]()
Ben tegen een wielrenner aangefietst en zit nu bij de huisartsenpost. Fikse scheur in de wenkbrauw.
Men kan voortaan met recht zeggen dat ik op mijn achterhoofd ben gevallenbeterschap!
En veel plezier & succes Ekirenners!![]()
Beterschap!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:37 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga niet lopen![]()
Men kan voortaan met recht zeggen dat ik op mijn achterhoofd ben gevallen![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:37 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga niet lopen![]()
Men kan voortaan met recht zeggen dat ik op mijn achterhoofd ben gevallenJoh! Jammer! Beterschap.
Prutserquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jero heeft zijn opgegeven richttijd (17:00) overigens niet gelopen.
Sterkte Murmeli!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Van Fok!nerds verwacht ik toch wel dat loopjes gelijk worden geupload naar Endomondo he
Yikes, zie nu dat het hier -9 graden is... misschien loopje van vandaag even uitstellen tot na de wedstrijd
Z`n horloge zegt toch 16:58 :pquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jero heeft zijn opgegeven richttijd (17:00) overigens niet gelopen.
Ondanks dat ik vandaag niet aanwezig kon zijn bij de Ekiden (ARGH! Ik word boos elke keer als ik eraan denk!), heb ik vandaag wel gelopen. Even gewacht tot het gestopt was met regenen en toen de deur uit voor 5km D2 (ca. 6:30 min/km)
Het was warmer dan verwacht, en wilde langzamer starten. Niet helemaal gelukt, maar wel heerlijk gelopen.
Ik voel me echt elke training sterker worden. Of dat nu precies met de toevoeging van krachttraining te maken heeft weet ik niet, maar ik heb er een ontzettend goed gevoel bij. Het lijkt alsof ik zoveel lekkerder loop, makkelijker bijna. Heerlijk
En omdat ik mijn horloge niet meer kan gebruiken ná het lopen, heb ik nu m`n iPhone gebruikt om op Endo te loggen, maar m`n horloge gebruikt om tijdens het lopen naar de stats te kijken![]()
![]()
Zo, hechtinkjes erin, tetanusprik erbij. Klaar. Deed verdomme wel pijn en ik heb me weer aangesteld natuurlijk. Want zo ben ik
Ouch! Iets aan overgehouden, als in een lichte hersenschudding ofzo??quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:15 schreef Murmeli het volgende:
Zo, hechtinkjes erin, tetanusprik erbij. Klaar. Deed verdomme wel pijn en ik heb me weer aangesteld natuurlijk. Want zo ben ik![]()
Voor alle ekidenverslagen en endomondologjes nog even snel roepen dat ik ook weer lekker en vooral heel rustig heb gehobbeld. Lag op sommige open stukken van mijn circuit flink aangevroren sneeuw, was lekker krakenZal niet meer zeuren over de GPS, maakte vandaag toch niet uit want er stond een eenvoudige 30´ in zone 3 (tenminste, dat maak ik ervan) op het programma. Begon op 6:50 en ging ieder rondje nét iets sneller, maar probeerde mijn hartslag niet boven de 165 te laten komen (top van zone 3 is eigenlijk 162, maar met dat heuveltje red ik dat niet).
Prima gelukt, laatste 3 minuutjes nog wel even aangezet voor een sprintje maar ik had wat last van stijve spieren ofzo, zowel kuit als dijbenen waren niet echt soepeltjes. Zometeen maar weer flink stretchen en warme douche, eindigen met koud water
Laat de verslagen nu maar beginnen
Succes alle lopers vandaag/morgen!
Jammer genoeg werkte het weer net niet zo mee, vies benauwd en plakregen, maar al met al toch les 22 van Evy zonder problemen gelopenHad nooit gedacht dat dat me zou lukken een paar maanden geleden, maar toch een euforisch gevoel net
Sinds ik focus op m'n tempo en heel constant tracht te lopen gaat het echt lekker. Ik had in het begin vaak dat ik ging versnellen als ik bijvoorbeeld ergens moest oversteken, of als er iemand voor me liep die ik wou inhalen. Maar nu gewoon blik op oneindig, focus op de muziek en een vast tempo hanteren. Doet echt wonderen voor m'n uithoudingsvermogen.
http://www.endomondo.com/workouts/367991868/14471032Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Binnen. Het ging vandaag in 33:55, beter dan verwacht. Vanaf nu heeft Stipstreep een PR op de 7,195Eindtijd team: 3:27:13.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2014 15:56:54 ]![]()
Goed bezig, Blistering! Voor een les 22 ben je al flink snel, mooi dat je een tempo vast kan houden en zo het uithoudingsvermogen vergroot.
Alle Ekidenners een verlate succes gewenst, ben benieuwd naar de verhalen.
Murmeli, wat klote van je botsing. Hoop dat je snel weer opknapt. Stomme wielrenners die maar denken dat ze op de weg kunnen fietsen. En daarbij geen bel gebruiken. En veel te hard fietsen. En denken dat ze de enige weggebruikers zijn. Blijf toch thuis, ga de Tour kijken.![]()
Ik heb een aantal weken niet gepost hier, geen noemenswaardige blessures of prestaties van mijn kant. Net terug van een paar dagen Londen en daar heb ik door Hyde Park gesjeesd, was leuk, was warrrrrrm. Maar ben blij dat ik mijn hardloopschoenen had meegenomen. Op m'n iPod kwam tijdens de laatste kilometer Parklife van Blur voorbij. Extra dimensie.
http://www.endomondo.com/workouts/367666623/11151289
En deze ochtend in een benauwde, klamme atmosfeer met de loopgroep 10 km gelopen. Halverwege braken de wolken open en werden we getrakteerd op een heerlijk frisse douche.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/367937173/11151289
Dinsdag een paar dagen naar Berlijn (eerste keer) en ook dan neem ik m'n schoenen mee. Ik was in eerste instantie van plan om in de Tiergarten te lopen maar iemand van mijn loopgroep tipte het oude vliegveld Tempelhof. Rennen over de landingsbanen. Lijkt me ook heel tof!![]()
Lekker en vrij ontspannen gelopen, achteraf gezien had ik nog ruimte om sneller te gaan.
Uiteindelijk een seconde boven PR gelopen, kwam vast door het keerpunt!
Was supergezellig!
http://www.endomondo.com/workouts/368060867/6503018Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vooralsnog lijkt van niet. Klachten kunnen nog wel komen maar nu voorzichtig positiefquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ouch! Iets aan overgehouden, als in een lichte hersenschudding ofzo??Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hoe was Ekiden? Ja, ik ben net pas terug van een loopje in Maurik en ik heb geen zin om terug te lezen.
![]()
Zo was de Ekiden o.a.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder heel veel blije en tevreden lopers volgens mij! Een groot deel is nog aan het bbq nu, daar werd het ook heerlijk weer voor.
Zelf ook wel tevreden met m'n etappe, was wel ontzettend zwaar om het tempo vast te houden, maar uiteindelijk wel aardig doorheen gekomen. En een PR op de 7.195 km rijker in 28:21.
Jack does it in real time...![]()
Dat hebben we goed gedaan maatquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Binnen. Het ging vandaag in 33:55, beter dan verwacht. Vanaf nu heeft Stipstreep een PR op de 7,195Eindtijd team: 3:27:13.
Ik was best tevreden met mijn 51:05 op de 10, ook al was het geen PR.
En de uitslag van Fok! Wat Snel vertel ik lekker nog niet. Dat mag een lid van dat team doen. Maar het was de moeite waard![]()
![]()
Trots op 'onze' eerste plek!
Uiteindelijk een 5 én een 7,195 gelopen en die laatste was best heel leuk![]()
Douchen en door naar ons juichadres voor vanavond![]()
![]()
Gewoon een beker mee naar huis nemen![]()
Echt top gedaan van je, Jero ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:50 schreef Quoi het volgende:
Trots op 'onze' eerste plek!
Uiteindelijk een 5 én een 7,195 gelopen en die laatste was best heel leuk![]()
Douchen en door naar ons juichadres voor vanavond
Het moet me van het hart dat de meesten van jullie in het echt veel leuker zijn dan op het forum. Puntje om aan te werken.
Topdag gehad. Ik had een stuiterbui, maar dat zal de meesten niet ontgaan zijn. Lopen was nog niet helemaal wat ik er van gehoopt had, en met enige (gezonide) jaloezie heb ik de toptijd van Jero_nimo in mij opgenomen. Ooit had ik de ambitie om een p.r. onder het zijne te lopen (dat was toen hij 18 laag had staan), nu richt ik me maar weer op mijn eigen mogelijkheden.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Corniel het volgende:
Het moet me van het hart dat de meesten van jullie in het echt veel leuker zijn dan op het forum. Puntje om aan te werken.
Ik had op de finishlijn een hartslag van 186. Met een HR Max van 188 lijkt het erop dat ik echt m'n best heb gedaan vandaag. Een tijd van net onder de 40 minuten op de 7,195 is dan wel weer een tikkie teleurstellend.![]()
Dat is geheel wederzijdsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Corniel het volgende:
Het moet me van het hart dat de meesten van jullie in het echt veel leuker zijn dan op het forum. Puntje om aan te werken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Corniel het volgende:
Het moet me van het hart dat de meesten van jullie in het echt veel leuker zijn dan op het forum. Puntje om aan te werken.![]()
Was weer een leuk loopdagje, MD nogmaals bedankt voor het regelen en de rest voor de gezelligheid.
Zelf wel aardig tevreden over m'n loopje, volgend jaar Jero's tijd maar eens aanvallen. (proest, kuch)![]()
![]()
Haters gonna hatequote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:14 schreef spiritusbus het volgende:
Mn trainer vond jullie overwinning nogal lafFok! Wat Snel
Nog een vrouw had er bij gemoeten? Dat had ook echt geen 7 mins gescheeld of zo...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:14 schreef spiritusbus het volgende:
Mn trainer vond jullie overwinning nogal laf
Why? Ze hebben geen kortere weg genomen en gemengd is gemengd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:14 schreef spiritusbus het volgende:
Mn trainer vond jullie overwinning nogal laf
Of was hij gewoon jaloers![]()
![]()
De meesten.... hmmmmquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Corniel het volgende:
Omdat er idd maar één vrouw bij zat ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog een vrouw had er bij gemoeten? Dat had ook echt geen 7 mins gescheeld of zo...
Ach, ik kan me wel vinden in een regel dat mixed minstens drie vrouwen moet bevatten, maar als één vrouw is toegestaan moet je niet miepen als daar gebruik van wordt gemaakt![]()
Kak, ik lees maar half.
Hoe dan ook, als het binnen de regels is, moet men niet piepen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het tweede team had volgens mij ook maar 1 vrouw, en was 7 minuten langzamer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Omdat er idd maar één vrouw bij zat ja.
Ach, ik kan me wel vinden in een regel dat mixed minstens drie vrouwen moet bevatten, maar als één vrouw is toegestaan moet je niet miepen als daar gebruik van wordt gemaakt![]()
Don't shoot the messengerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het tweede team had volgens mij ook maar 1 vrouw, en was 7 minuten langzamer.
Jou zag ik volgens mij lopen toen ik op de terugweg van mn tweede ronde was. Mr. b zag ik ook nog twee keer.![]()
Dat zou goed kunnen, ik liep na mr. B.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger
Jou zag ik volgens mij lopen toen ik op de terugweg van mn tweede ronde was. Mr. b zag ik ook nog twee keer.
Hoe heb jij gelopen?![]()
Suboptimaal, had nogal wat verval in de tweede ronde.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, ik liep na mr. B.
Hoe heb jij gelopen?
Mentaal echt een rotparcours. Als je op die baan komt wil je finishen en niet nog eens dat pleurisbos in.
Overigens was het winnende team nog te ver gelopen bij de laatste etappe, omdat er nog niemand bij het keerpunt van de 3,6km ronde stond
Daar verloor hun slotloper pakweg anderhalf-twee minuten op.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2014 19:39:50 ]![]()
Nu willen We natuurlijk allemaal weten wie dat zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:29 schreef Corniel het volgende:
@guppy: sommigen zijn op het forum ook leuk.
En ben jij ooit wel eens niet aan het stuiteren dan?
En complimenten voor Fok!king snel gewoon eerste
Johh echt..?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Corniel het volgende:
Topdag gehad. Ik had een stuiterbui, maar dat zal de meesten niet ontgaan zijn. Lopen was nog niet helemaal wat ik er van gehoopt had, en met enige (gezonide) jaloezie heb ik de toptijd van Jero_nimo in mij opgenomen. Ooit had ik de ambitie om een p.r. onder het zijne te lopen (dat was toen hij 18 laag had staan), nu richt ik me maar weer op mijn eigen mogelijkheden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooie dag! Gezellig, PR, 1e prijs voor Fok.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Thuis
Toch wel moe!
Allen: dank voor de leuke dag en voor de meelevende woorden. Jammer dat ik niet heb gelopen maar dat is geweldig opgevangen door mevr quoi
Volgend jaar ga ik voor de revanche
Bbq was nog gezellig, we waren nog met zijn 5en tot een uur of half 8.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Corniel: je bent druk maar dat herken ik welen gewoon gezellig. En snel ook al had je sneller gewild.
Trouwens: volgens mij heeft mijn hele team goed gelopen, ik hoorde allemaal mooie tijden
En fok! Wat snel natuurlijk
Beterschap mur!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:51 schreef Murmeli het volgende:
Thuis
Toch wel moe!
Allen: dank voor de leuke dag en voor de meelevende woorden. Jammer dat ik niet heb gelopen maar dat is geweldig opgevangen door mevr quoi
Volgend jaar ga ik voor de revanche
Bbq was nog gezellig, we waren nog met zijn 5en tot een uur of half 8.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ekidenners, het was weer supergezellig!
Hardstikke trots op al onze teams
Leuk om te lezen dat het weer minstens zo gezellig was als vorig jaar! Puike prestatie ook, FOK!ing snelle lopers!![]()
Hoe is het gegaan nadat ik weg was? Goede tijden gelopen? En hoe was de einduitslag? Ik heb nog steeds geen idee hoe snel (langzaam) ik gelopen heb.
Ik vond het leuk om met jullie te lopen en jullie gezien te hebben.![]()
Het was zeker gezellig!
Heb een groot aantal zweeffoto's weten te schieten voor eenieders archief. Ik verwacht ze na de wedstrijd vanavond op DropBox.
Heb ook video's van de start, finish en de prijsuitreiking, die morgen online zullen staan.Get stoned![]()
Ekidenerds, klinkt als een gezellige dag!
En team Fok what snel....... balancerend op het randje van de regelgeving hebben jullie toch mooi de eer van het inerwebz gered, gefeliciteerd!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind dat mijn team behoorlijk determination heeft getoond. Geweldig gelopen. Plus 22 onder de streeftijd. Geniaal. Behalve Mascleta. Sjaak afhaak.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:08 schreef Hinder het volgende:
Het was zeker gezellig!
Heb een groot aantal zweeffoto's weten te schieten voor eenieders archief. Ik verwacht ze na de wedstrijd vanavond op DropBox.
Heb ook video's van de start, finish en de prijsuitreiking, die morgen online zullen staan.
Leukquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:08 schreef Hinder het volgende:
Het was zeker gezellig!
Heb ook video's van de start, finish en de prijsuitreiking, die morgen online zullen staan.![]()
![]()
Ik vind het jammer dat ik je niet meer heb gezienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef te-brengla het volgende:
Hoe is het gegaan nadat ik weg was? Goede tijden gelopen? En hoe was de einduitslag? Ik heb nog steeds geen idee hoe snel (langzaam) ik gelopen heb.
Ik vond het leuk om met jullie te lopen en jullie gezien te hebben.![]()
Was je op tijd op je werk?
Volgend jaar kom je gewoon de hele dag en zal ik mijn best doen om geen kamikazepiloot te spelen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:08 schreef Hinder het volgende:
Het was zeker gezellig!
Heb ook video's van de start, finish en de prijsuitreiking, die morgen online zullen staan.Leuk!
Thanksquote:
Ik heb eigenlijk van bijna niemand naam en gezicht kunnen onthouden
Bij jouw was dat dan minder moeilijk met die pleister erop...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb eigenlijk van bijna niemand naam en gezicht kunnen onthoudenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, ik was op tijd. Heb me daar kunnen douchen en was zelfs iets te vroeg. Maar helaas wel een drukke dienst. Dus ik gun mijn benen nu even rust.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik je niet meer heb gezien![]()
Was je op tijd op je werk?
Volgend jaar kom je gewoon de hele dag en zal ik mijn best doen om geen kamikazepiloot te spelen.
En volgend jaar doen we het inderdaad anders
[ Bericht 7% gewijzigd door te-brengla op 05-07-2014 20:25:18 (aanvulling) ]![]()
top!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:08 schreef Hinder het volgende:
Het was zeker gezellig!
Heb ook video's van de start, finish en de prijsuitreiking, die morgen online zullen staan.![]()
Team Fok! Wat Snel heeft gewoon gewonnen. Ik snap niet dat er ineens gepiept wordt over "de regelgeving"...?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ekidenerds, klinkt als een gezellige dag!
En team Fok what snel....... balancerend op het randje van de regelgeving hebben jullie toch mooi de eer van het inerwebz gered, gefeliciteerd!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik ben alle dagen heel druk, maar toch regelmatig minder druk dan vandaag. Zeker in zo'n groep met véél nieuwe gezichten. In rl is het tonen van empathie makkelijker, en kan je ook leuker flirten. Al zou ik dat laatste nooit doen.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
jaloerse mensenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Team Fok! Wat Snel heeft gewoon gewonnen. Ik snap niet dat er ineens gepiept wordt over "de regelgeving"...?
En bovendien; het zou pas een dubieuze overwinning zijn als hats nog in dit leven als man zou hebben rond gehobbeld. En dat heeft ze niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Team Fok! Wat Snel heeft gewoon gewonnen. Ik snap niet dat er ineens gepiept wordt over "de regelgeving"...?![]()
Top prestatie!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:11 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind dat mijn team behoorlijk determination heeft getoond. Geweldig gelopen. Plus 22 onder de streeftijd. Geniaal. Behalve Mascleta. Sjaak afhaak.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Iets zegt me dat je vandaag hebt lopen flirten als een hitsige stierquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:26 schreef Corniel het volgende:
en kan je ook leuker flirten. Al zou ik dat laatste nooit doen.![]()
![]()
Al hebben mensen soms wel twijfels over m'n vrouwelijkheid. Een vriend van me zei eens dat mijn liefde voor roze het enige vrouwelijke aan mij is. Inmiddels is duidelijk dat mijn vrouwelijkheid zich extreem uit in m'n inparkeerkunsten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:29 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
En bovendien; het zou pas een dubieuze overwinning zijn als hats nog in dit leven als man zou hebben rond gehobbeld. En dat heeft ze niet.![]()
Heerlijk dagje mensen! En GlenHighland, ik hoop dat de overwinning van ons team een leuk kado voor je was
Zelf niet geweldig gelopen, maar wel voor het eerst een hardloopwedstrijd gewonnen!!!! Die pakt niemand me ooit nog af
En alle andere teams op het podium voldeden niet aan de ongeschreven regel van 3 mannen / 3 vrouwen
Ach. Fuck the system!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:33 schreef MaleDuck het volgende:
En alle andere teams op het podium voldeden niet aan de ongeschreven regel van 3 mannen / 3 vrouwen![]()
Ik zag je wel lonken, gekkiequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:26 schreef Corniel het volgende:
ik ben alle dagen heel druk, maar toch regelmatig minder druk dan vandaag. Zeker in zo'n groep met véél nieuwe gezichten. In rl is het tonen van empathie makkelijker, en kan je ook leuker flirten. Al zou ik dat laatste nooit doen.![]()
![]()
There was no system to fuck, rechtmatig alle tegenstand helemaal aan gort gelopen
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:26 schreef Corniel het volgende:
ik ben alle dagen heel druk, maar toch regelmatig minder druk dan vandaag. Zeker in zo'n groep met véél nieuwe gezichten. In rl is het tonen van empathie makkelijker, en kan je ook leuker flirten. Al zou ik dat laatste nooit doen.
Onze 2:46 was overall ook nog best hoog denk, top-10? Uitslagen staan nog niet online geloof ik.
ik heb het gevoel dat hij volgend jaar geschreven is...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:33 schreef MaleDuck het volgende:
En alle andere teams op het podium voldeden niet aan de ongeschreven regel van 3 mannen / 3 vrouwen
Ja, volgens mij ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:40 schreef DeeBee het volgende:
Onze 2:46 was overall ook nog best hoog denk, top-10? Uitslagen staan nog niet online geloof ik.Ik heb maar een handvol '4-tjes' gezien voor het keerpunt, dus we liepen gewoon voorin mee
En toen ons team het podium opgeroepen werd, sloeg de decibelmeter het hoogst uit van alle teams die het podium op geroepen werd! Dus wij hadden gewoon ook het grootste legioen en het is geweldig als een team dat midden tussen de mensen durft te staan, wint!
Een echte kers op de appelmoesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:33 schreef MaleDuck het volgende:
Heerlijk dagje mensen! En GlenHighland, ik hoop dat de overwinning van ons team een leuk kado voor je was![]()
Maar ik vond de hele dag wel een leuk kado. Super geregeld weer![]()
![]()
Mixed is mixed. Niet mokken! Doe liever iets aan die linke stoeprandjes. :pIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Een gpx klussen is voor ons allemaal inmiddels 'proven technology'.
Maar die beker hebben jullie echt knap gephotoshopped![]()
![]()
Hmm ja. Ik val graag op denk ikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Bij jouw was dat dan minder moeilijk met die pleister erop...
Hahahaha!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:26 schreef Corniel het volgende:
ik ben alle dagen heel druk, maar toch regelmatig minder druk dan vandaag. Zeker in zo'n groep met véél nieuwe gezichten. In rl is het tonen van empathie makkelijker, en kan je ook leuker flirten. Al zou ik dat laatste nooit doen.
Heb ik ook ja..met vreemde mensen ga ik stuiteren en ouwehoeren als een malle
Ik vond vandaag wel weer een geslaagde dagWas warm, benauwd en broeierig (en voor sommigen nat) om te lopen, maar wel gewoon weer erg gezellig met ieders eigenaardigheden
En heb je bij dit soort evenementen nog wel eens dat je een volgende keer iemand tegenkomt en denkt 'wie was dat ook alweer?' .. Bij Corniel zal ik dat zeker niet hebben
je moet dat stuiteren ook niet te letterlijk nemen..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hahahaha!
Heb ik ook ja..met vreemde mensen ga ik stuiteren en ouwehoeren als een malle
Oh, ja nog 1 tip voor jou: Gooi de gloeiende kolen niet op een berg houtsnippers, maar direct in de sloot die er naast ligtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef Guard het volgende:
There was no system to fuck, rechtmatig alle tegenstand helemaal aan gort gelopen
Dat je graag valt, heb ik gezien ja.quote:
Wat mij betreft een leuke dag. Het lopen was best zwaar. Rond het 8 km punt had ik het wel gehad. Ik was de vierde loper van ons team, dus dat was het 28km punt in totaal; geen wonder dat het zwaar werd. Tijd: net onder het uur. Geen goede tijd. Moet ernstig iets aan mijn enkel gaan doen,
Speaking of which: vandaag heb ik de bedrijfsfysio van het werk gesproken, en aangekondigd dat ik binnenkort een keer langs kom. Dus dat was ook best een grote stap voor mij. (De fysio zelf was derde geworden met haar team, met een Nederlands record 35+.)
En de bbq was leuk. Niet mijn wegwerp-bbq van de Albert Heijn. Voor iedereen die eerder wegging: op het eind deed ie het wel. Ik heb zelfs een stuk kip weg moeten gooien omdat ie te ver verkoold was. Jawel.
Volgend jaar weer.![]()
Crisis, wat was dit een leuke dag. Zelfs ik ben nog aan het stuiteren. Ik ga daar binnenkort een verhaaltje over schrijven, maar uiteraard niet meer vandaag.
Mijn tijd op de incourante 7,195 km kwam uit op 37:53 volgens mijn horloge, maar omdat ik dat in alle consternatie te laat startte zal het wel net boven de 38 minuten geweest zijn. Ik kan nog nergens officiële uitslagen vinden, maar ons team (in alle objectiviteit het leukste team) liep dacht ik 3:46.![]()
Eigenlijk is alles al gezegd over vandaag
Ik vond het weer erg leuk en ben ontzettend trots op Fok! wat snel!
Nog even een specialevoor Jero en Quoi; beiden dubbel gelopen om in te vallen. Helden!
Zelf niet geweldig gelopen, maar toch een benadering van m'n tijd in Delft. Volgens Garmin 1.02:48. Dacht veel langzamer te zijn, dus niet ontevreden.
Ben benieuwd naar de officiële tijden
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oh, ja nog 1 tip voor jou: Gooi de gloeiende kolen niet op een berg houtsnippers, maar direct in de sloot die er naast ligt
Wij zijn echt goede brandweermannen!
Het was echt een topdag vandaag! Heb genoten! Bedankt allemaal en natuurlijk wat extra voor MD!
YUR en GotC erg jammer dat jullie er niet bij konden zijn. Hoop echt dat je zo snel mogelijk geholpen kan worden!![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:58 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een stuk kip weg moeten gooien omdat ie te ver verkoold was. Jawel.. Zonde! Die bratwurst was nog best goed overigens.
Get stoned![]()
Tja ik was daywalkarrrr. Piet piraat. Kon niet missen toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb eigenlijk van bijna niemand naam en gezicht kunnen onthoudenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Was je vandaag ook met de auto? En was je dan ver geparkeerd? Ik zag je lopen een eindje van pac. Zag je te laat anders had ik je zo ergens heen kunnen brengenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Al hebben mensen soms wel twijfels over m'n vrouwelijkheid. Een vriend van me zei eens dat mijn liefde voor roze het enige vrouwelijke aan mij is. Inmiddels is duidelijk dat mijn vrouwelijkheid zich extreem uit in m'n inparkeerkunsten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik was met de auto ja, maar was maar 5 minuutjes lopen ofzo hoor. En het was een prima parkeerplaats, in een rustig straatje waar je m er zo voorin in kon knallen en ook weer makkelijk eruit kon rijden. Ik denk dat ik er volgend jaar maar gewoon meteen naartoe rijdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Was je vandaag ook met de auto? En was je dan ver geparkeerd? Ik zag je lopen een eindje van pac. Zag je te laat anders had ik je zo ergens heen kunnen brengen![]()
![]()
oh dat is wel een protip jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oh, ja nog 1 tip voor jou: Gooi de gloeiende kolen niet op een berg houtsnippers, maar direct in de sloot die er naast ligt
Pfff hahaha!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het was een geweldige dag. Er is al veel over gezegd dus ik hou het kort:
05:00 : de tv gaat spontaan aan, waarmee de nacht wel erg kort is geworden
09:50 : Silk opgepikt in Rhenen (altijd leuk om niet alleen te hoeven reizen)
11:05 : Aankomst in R'dam. Een paar bekenden ontmoet, en veel nieuwe gezichten. Corniel stuitert een beetje. Murmeli schijnt van haar fiets gestuiterd te zijn.
12:00 : start
12:16:59 : de kopgroep van de eerste etappe, bestaande uit Jero_nimo, finisht
tot een uur of ??:?? : genoten van gezelschap, lopers aanmoedigen, zelf lopen, regen, regen, zon, regen en weer zon. Aansluitend BBQ. Nog een Emiel Ratelbandje gedaan door mijn vingers op het BBQ-rooster te leggen. Murmeli bleek in het echt blauwere ogen te hebben dan in mijn fantasie. Ze was trouwens helemaal een beetje Smurfin. Gelletjes uitgedeeld die over datum waren.
18:05 in de auto terug naar huis.
Het was tof![]()
![]()
Ooh ok. Ik zag je wat laat. Ik ben ook geen parkeerheld dus snap je redenatie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik was met de auto ja, maar was maar 5 minuutjes lopen ofzo hoor. En het was een prima parkeerplaats, in een rustig straatje waar je m er zo voorin in kon knallen en ook weer makkelijk eruit kon rijden. Ik denk dat ik er volgend jaar maar gewoon meteen naartoe rijdJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
off topic....het eenzame leven van een emigrant...... alleen op de bank voetbal kijken want vrouwlief slaapt nog omdat "het geen rugby is"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De uitslagen van de Ekiden staan online: http://uitslagen.nl/uitslag?id=2014070509227I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
off topic....het eenzame leven van een emigrant...... alleen op de bank voetbal kijken want vrouwlief slaapt nog omdat "het geen rugby is"
Ik ben trouwens verbrand door die 3 zonnestralen van vandaag
Hihi, wij hebben geruild en staan dus andersomquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:56 schreef E.T. het volgende:
De uitslagen van de Ekiden staan online: http://uitslagen.nl/uitslag?id=2014070509227
54 vriendin van Murmeli (moet zijn Nirak) Ladies in Fok! 32:01
55 Nirak (moet zijn vriendin van) Ladies in Fok! 32:39![]()
Onmogelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:06 schreef Guard het volgende:
Ik ben trouwens verbrand door die 3 zonnestralen van vandaag![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:06 schreef Guard het volgende:
Ik ben trouwens verbrand door die 3 zonnestralen van vandaagik had me toch moeten insmeren
Echt? Ik heb geen zon gezien, was wel doorweekt door een plensbui toen ik op de fiets zat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:06 schreef Guard het volgende:
Ik ben trouwens verbrand door die 3 zonnestralen van vandaag![]()
Het weer was inderdaad wel heel apart. Rain, make up your mind!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Moest ook zo lachen om Corniel die bijna iedere hardloper persoonlijk ging coachen door een stuk mee te lopen!
Het was voor mij een korte editie maar was weer leuk!
Mijn stukje:
http://connect.garmin.com/activity/534952712
Oja, en ik wil MD weer bedanken voor de organisatie.![]()
En om Zwabber die daar zo van schrok dat ie bij de baan uitzwabberdequote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
Moest ook zo lachen om Corniel die bijna iedere hardloper persoonlijk ging coachen door een stuk mee te lopen!
Al in slaap gevallen? Wát een kutwedstrijdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
off topic....het eenzame leven van een emigrant...... alleen op de bank voetbal kijken want vrouwlief slaapt nog omdat "het geen rugby is"
Het was leuk!
Lopen was op de 1 of andere manier best zwaar.
BBQ helaas vanwege terugrijden en andere verplichtingen overgeslagen.
Bedankt Martijn, was goed geregeld zo!It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik ben hartstikke moe, en als het zo doorgaat wordt het verlenging… Schiet m dr eens in!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:54 schreef flipsen het volgende:
[..]
Al in slaap gevallen? Wát een kutwedstrijd
Overzichtje: (ik mis één naam, want Fok!ing Determination was een chaos met afzeggingen)
Marathon
2:46:01 Fok! Wat Snel
3:32:06 Niet mokken, Lekker Fok!en
3:42:02 Fok!ing in love
3:46:21 Fok!ing hard gezwoten
3:50:24 Fok!ing Determination
4:32:42 Ladies in Fok!
5 km
16:59 Jero_nimo
19:49 Cynic
19:58 Corniel
20:46 Streamnl
21:04 Guard
23:42 Hatsaflats
24:38 Daywalker
24:46 Bonobo11
26:08 Lastpost
26:26 McTwente
29:02 Quoi
30:33 De_Kluizenaar
32:01 Minoes
32:39 Nirak
34:35 Silk
34:39 E.T.
36:15 Gogo83
36:35 Guppyfriend
10 km
0:37:38 Mr B.
0:38:27 Jero_nimo
0:39:33 MaleDuck
0:46:22 Mr Quoi
0:47:53 Hinder
0:49:56 TheWhiteCowboy
0:50:23 CRX_Master
0:51:05 GlenHighland
0:59:41 pijll
1:01:21 Te-brengla
1:01:36 Angela_A
1:02:48 Yuki
7,195 km
28:21 DeeBee
33:55 ---..--.-- (of zoiets)
38:10 Zwabberhark
39:19 Swetsenegger
40:38 xzaz
46:04 Quoi (voor Ladies in Fok!)![]()
Ja, Jero![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Check! Dat is waar ook. Daar waren de buren (van de frikandellen) niet blij mee. Ik pas het aan.quote:
Thanks!![]()
Ik heb geen camera gezien bedenk ik me nu. Ben wel benieuwd naar de picas!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:08 schreef Hinder het volgende:
Het was zeker gezellig!
Heb ook video's van de start, finish en de prijsuitreiking, die morgen online zullen staan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: