Beetje vaseline net boven je wenkbrauwen doen, en je wenkbrauwen volgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Les 16 gelopen. Het was een herhaling van les 13, dus ik heb geprobeerd wat harder te lopen. Dit was volgens endomondo niet gelukt
Wel heb ik in het laatste loopstukje aan het einde ongeveer een minuutje gesprint![]()
Ik moest wel erg zweten en een pet helpt dus niet tegen het zweet in je ogen [ link | afbeelding ]
Ja, dat zal ik es proberenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Beetje vaseline net boven je wenkbrauwen doen, en je wenkbrauwen volgenDan loopt al t zweet langs je ogen
Het is helemaal niet gênant, het is onwijs goed dat je bent gegaan!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net voor het eerst gelopen, de eerste les van Evy. Geen idee uit welk jaar die Evy was, maar dat maakt vast niet uit. Het ging oké, in ieder geval uitgelopen.
Het is genant, maar ik ben wel kapot![]()
Maar goed, het is de eerste les, dus dan mag het, denk ik. Ik heb er maar een lange cooling down achteraan gedaan, zodat ik morgen niet helemaal stijf ben.
Alle begin is moeilijk, maar je hebt het wel gedaan! *applaus*. We zijn fier op jequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net voor het eerst gelopen, de eerste les van Evy. Geen idee uit welk jaar die Evy was, maar dat maakt vast niet uit. Het ging oké, in ieder geval uitgelopen.
Het is genant, maar ik ben wel kapot![]()
Maar goed, het is de eerste les, dus dan mag het, denk ik. Ik heb er maar een lange cooling down achteraan gedaan, zodat ik morgen niet helemaal stijf ben.
Hup, schoenen aan en gaan!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:07 schreef Vincent17 het volgende:
Gister toch niet weesten lopenVandaag? Heb niet echt motivatie, maar ik wil het wel...
quote:
Eigenlijk super goed. De 3 minuutjes waren wat zwaar, maar ging superquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Hoe ging het?
.
Mijn fysieke brakheid is nagenoeg over, dus ik ga morgen weer lopen. Enerzijdswant mooi weer, anderzijds
want warm
. Ik vind lopen het lekkerst als het geregend heeft.
Ik had dat niet getrokken hoor, de eerste keer al drie minutenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:52 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Eigenlijk super goed. De 3 minuutjes waren wat zwaar, maar ging super
Evy begon met 1-1-1-2-2-3 geloof ik. Bij die laatste moest ik ook wel even slikken, maar ik heb m wel geredquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had dat niet getrokken hoor, de eerste keer al drie minuten.
Ben echt begonnen met 5 x 1. en morgen 13 km, dus je komt er wel als je doorzet
Goed gedaan Guppyfriend, en nu volhouden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Evy begon met 1-1-1-2-2-3 geloof ik. Bij die laatste moest ik ook wel even slikken, maar ik heb m wel gered
Door die blessure zijn die spieren misschien erg verzwakt geraakt. Dat had ik ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:52 schreef SvenM het volgende:
Meeeen, elke keer als ik ren krijg ik last van de spieren in mijn linkerbovenbeen. Ik ben net weer 'genezen' verklaard van de blessure aan mijn linkerknie (heeft zo'n 3 jaar geduurd).
Goed dat je in ieder geval bent gegaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:17 schreef Bobbine het volgende:
Hoi fanatiekelingen!![]()
Wat is iedereen goed bezigEcht, complimenten!
Ik heb zonet voor het eerst sinds 3 weken weer gelopen. Ik was 3 weken geleden bij les 9 en ik heb vandaag les 6 gelopen om er weer in te komen. En dat viel tegenHijgen, zweten, vreselijk. Maar ik ben weer op de goede weg!
Ik heb ook net les 16 gelopen (is hetzelfde). Zag er eigenlijk best tegen op omdat het 'opeens' zo'n grote sprong was in het totale aantal loopminuten, maar het ging echt heerlijk! Geen tijd/afstand helaas, want Sportypal was er na 5 minuten al mee opgehouden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:52 schreef GotC het volgende:
Ik heb net ook maar weer eens gelopen, voor t eerst sinds weken11 september voor t laatst gelopen.
Laatste keer dat ik liep had ik les 11 gedaan, maar dacht, doe eens gek, loop nu les 17. Dus: 5, (2), 7, (2), 7, (2), 5. Ging eigenlijk best lekker, met enig gemak uitgelopen
Maar mijn god wat was het warm! Echt, ongelofelijk! Maarja, wie gaat er ook om 12:15 hardlopen
.
Iig, 30m27sec, 4.01 km. Prima, gezien de hitte en de route die ik had uitgekozen (paradijs der stoplichten oid, maar wel de meeste schaduw).
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:31 schreef Wolken het volgende:
Net les 8 gelopen en ging erg lekker. Dit keer ook een mooi tempo erin. Maar dat Evy zei dat we volgende week stukjes van 5 minuten gaan lopen maakt niet dat ik veel zin heb in de volgende les.
Volgens mij begin je met één stukje van vijf minuten.. dat moet je na 8 lessen wel aankunnen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:31 schreef Wolken het volgende:
Net les 8 gelopen en ging erg lekker. Dit keer ook een mooi tempo erin. Maar dat Evy zei dat we volgende week stukjes van 5 minuten gaan lopen maakt niet dat ik veel zin heb in de volgende les.
Heb je nog steeds spierpijn? Zo ja, dan is het misschien verstandiger om een dagje langer te wachten, zo nee..tsja, beetje spierpijn hoort erbijquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Oei, bij blauwe tenen zou ik dat misschien maar wel doe.het zijn wel de voeten waar je het mee moet doen.
Ikzelf moet van Evy vanavond les twee lopen. Onwijs veel zin in, maar na de eerste keer heb ik, ondanks m'n cooling down en strekken, toch wel spierpijn. Wat is nou verstandig? Gewoon doorgaan, of wachten tot de spierpijn over is?
Endomondo? Op Android is het een wereldappquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:19 schreef J-Style. het volgende:
Ik vind die app voor blackberry niet zo handig..
Hangt er vanafquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:27 schreef J-Style. het volgende:
Ik snap er niet zo veel van, en vind het ook onhandig om met mijn blackberry te gaan hardlopen eigenlijk
Een beetje stijvig is het nog wel. Vooral met gaan zitten merk ik hetquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb je nog steeds spierpijn? Zo ja, dan is het misschien verstandiger om een dagje langer te wachten, zo nee..tsja, beetje spierpijn hoort erbij
Misschien wat langer wandelen als warming up, vaak haalt dat de spierpijn wel eruit en warmt je spieren lekker opquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een beetje stijvig is het nog wel. Vooral met gaan zitten merk ik hetmaar als ik in beweging ben, is het wel lekker.
Ik kijk vanavond wel, als het goed voelt, ga ik gewoonik wil wel namelijk
Goed plan! Daarnaast, de laatste avond mooi weer kan ik niet laten schieten!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien wat langer wandelen als warming up, vaak haalt dat de spierpijn wel eruit en warmt je spieren lekker op.
Jammer genoeg staat hij er deze week voor het laatst.. Had eigenlijk nog wel een keer mee willen doen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh ja, dat wheel of energy is gaaf ja. We hebben er de laatste keer ook even bij staan kijken. Ben benieuwd of het er nog staat als we weer op Schiphol zijn (januari pas weer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |