Beetje vaseline net boven je wenkbrauwen doen, en je wenkbrauwen volgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Les 16 gelopen. Het was een herhaling van les 13, dus ik heb geprobeerd wat harder te lopen. Dit was volgens endomondo niet gelukt
Wel heb ik in het laatste loopstukje aan het einde ongeveer een minuutje gesprint![]()
Ik moest wel erg zweten en een pet helpt dus niet tegen het zweet in je ogen [ link | afbeelding ]
Ja, dat zal ik es proberenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Beetje vaseline net boven je wenkbrauwen doen, en je wenkbrauwen volgenDan loopt al t zweet langs je ogen
Het is helemaal niet gęnant, het is onwijs goed dat je bent gegaan!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net voor het eerst gelopen, de eerste les van Evy. Geen idee uit welk jaar die Evy was, maar dat maakt vast niet uit. Het ging oké, in ieder geval uitgelopen.
Het is genant, maar ik ben wel kapot![]()
Maar goed, het is de eerste les, dus dan mag het, denk ik. Ik heb er maar een lange cooling down achteraan gedaan, zodat ik morgen niet helemaal stijf ben.
Alle begin is moeilijk, maar je hebt het wel gedaan! *applaus*. We zijn fier op jequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net voor het eerst gelopen, de eerste les van Evy. Geen idee uit welk jaar die Evy was, maar dat maakt vast niet uit. Het ging oké, in ieder geval uitgelopen.
Het is genant, maar ik ben wel kapot![]()
Maar goed, het is de eerste les, dus dan mag het, denk ik. Ik heb er maar een lange cooling down achteraan gedaan, zodat ik morgen niet helemaal stijf ben.
Hup, schoenen aan en gaan!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:07 schreef Vincent17 het volgende:
Gister toch niet weesten lopenVandaag? Heb niet echt motivatie, maar ik wil het wel...
quote:
Eigenlijk super goed. De 3 minuutjes waren wat zwaar, maar ging superquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Hoe ging het?
.
Mijn fysieke brakheid is nagenoeg over, dus ik ga morgen weer lopen. Enerzijdswant mooi weer, anderzijds
want warm
. Ik vind lopen het lekkerst als het geregend heeft.
Ik had dat niet getrokken hoor, de eerste keer al drie minutenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:52 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Eigenlijk super goed. De 3 minuutjes waren wat zwaar, maar ging super
Evy begon met 1-1-1-2-2-3 geloof ik. Bij die laatste moest ik ook wel even slikken, maar ik heb m wel geredquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had dat niet getrokken hoor, de eerste keer al drie minuten.
Ben echt begonnen met 5 x 1. en morgen 13 km, dus je komt er wel als je doorzet
Goed gedaan Guppyfriend, en nu volhouden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Evy begon met 1-1-1-2-2-3 geloof ik. Bij die laatste moest ik ook wel even slikken, maar ik heb m wel gered
Door die blessure zijn die spieren misschien erg verzwakt geraakt. Dat had ik ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:52 schreef SvenM het volgende:
Meeeen, elke keer als ik ren krijg ik last van de spieren in mijn linkerbovenbeen. Ik ben net weer 'genezen' verklaard van de blessure aan mijn linkerknie (heeft zo'n 3 jaar geduurd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |