SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
nee hoor, nog maar 5 minuten wachten......'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Meer voorbereidingen zijn getroffen![]()
Nom![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed bedacht, vanavond lopenOf de helft van de wedstrijd missen of pas rond 12 uur kunnen beginnen
(en bidden dat het geen verlenging wordt)
![]()
Gewoon nu gaan. In 1,5 uur kan je best een end lopen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:32 schreef Zhano het volgende:
Goed bedacht, vanavond lopenOf de helft van de wedstrijd missen of pas rond 12 uur kunnen beginnen
(en bidden dat het geen verlenging wordt)
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Moet nog even wachten ook tot mn telefoon weer wat is opgeladenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon nu gaan. In 1,5 uur kan je best een end lopen.![]()
![]()
Net de pasta gekookt, als hij afgekoeld is maak ik er tonijnpastasalade van. Vlees ligt in de vriezer, klapstoel staat klaar. Nu even de bbq en kolen vast in de auto zetten
Is er trouwens gelegenheid tot opfrissen nadat je gelopen hebt? Vast een stomme vraag.. Maar heb echt geen idee...![]()
Ok, ik kom me voorzichtig weer hier melden. Ik ben *weer* begonnen met lopenGeen Renate, geen Evy maar met een schema van Garmin. Tsja, je moet wat afwisseling erin gooien na 4264363 keer naar 5km te hebben opgebouwd
.
Dus, hoi![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef GotC het volgende:
Ok, ik kom me voorzichtig weer hier melden. Ik ben *weer* begonnen met lopenGeen Renate, geen Evy maar met een schema van Garmin. Tsja, je moet wat afwisseling erin gooien na 4264363 keer naar 5km te hebben opgebouwd
.
Dus, hoije bent terug!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoera!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef GotC het volgende:
.
Dus, hoi![]()
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
En? Ben je erdoor?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
nee hoor, nog maar 5 minuten wachten......♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Stoere chick!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!En ik heb me ook al ingeschreven voor de Vredesloop 5km.
![]()
Ik heb me (nog) niet ingeschreven voor de Vredesloop…
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stoere chick!![]()
Ik heb me (nog) niet ingeschreven voor de Vredesloop…
Hoiiii Yuki en Murmeli!![]()
![]()
![]()
Ja, omdat… weet ik eigenlijk nietquote:is wel leuk he…?
Stiekem welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, omdat… weet ik eigenlijk nietis wel leuk he…?
![]()
Oh en ik ben ook benieuwd of RD zich in heeft kunnen schrijven bij Kepler!![]()
Ik denk dat ik zo maar ga slapenben echt super moe na een heerlijke 4 juli
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hoihoi.. Allemaal lekker op van de zenuwen voor de Ekiden?Veel plezer iig!
Ik wil me gaan inschrijven voor de Posbankloop 15 km (of heel misschien nog de 15 km trail). Wie kan mij mooie ervaringen, beschrijvingen en verhalen vertellen over dit loopje? Kan ik extra zin gaan kweken![]()
Ben ook wel benieuwd hoe zwaar ze zijn qua hoogtemeter enzo. Qua zwaarte vergelijkbaar met een vlakke HM, of dat niet?
Het is mijn voorbereiding voor de Amsterdam HM dus het moet ook niet te zwaar worden.![]()
quote:![]()
![]()
het was vol in 4 minuten.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Phew!quote:![]()
Tof man!
En:
Hobbel hobbel hobbel: http://www.endomondo.com/workouts/367664399/881511
Rondje dorp. Wat een benauwdheid. Op naar zondag!Ja doei.![]()
geluk dwing je af.....quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Super! Hopelijk blijf je weer lekker lopen!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef GotC het volgende:
.
Dus, hoiZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
DtD achtige taferelen daar!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hey! Was je niet jarig vandaag?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:55 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Er wás iets...![]()
We hebben dit jaar maar 2 wanbetalersMascleta en Lastpost
En Bonobo11 heeft ook nog niet betaald, maar die is later toegevoegd...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nope, ik ben wel jarig vandaagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey! Was je niet jarig vandaag?![]()
Er wás iets...
En morgen GlenHighland
Zo, nog even wat falafel gemaakt voor morgen, om de dag door te komen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik rij morgen wel ff naar de supermarkt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Nom!
Gefeliciteerd MD!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, ik ben wel jarig vandaag
En morgen GlenHighland
Zo, nog even wat falafel gemaakt voor morgen, om de dag door te komenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En morgen GlenHighland
I solemnly swear i'm up to no good![]()
dank je wel!quote:
minder zenuwachtig dan verleden jaar, been there, done that and all that.... maar ik liep verleden jaar met tranen in mijn ogen bij het bereiken van de top en het zien van de uitgestrekte leegte van Fiordland...dat wil ik nog een keer meemaken!!
al zong Harry Jekkers bijna 20 jaar geleden al:quote:Zo mooi wordt het nooit meer
Want na die allereerste keer
Smaakt het alleen nog maar naar meer
Maar nooit meer naar die eerste keer
Ooh, die allereerste keer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:10 schreef MaleDuck het volgende:
We hebben dit jaar maar 2 wanbetalersMascleta en Lastpost
En Bonobo11 heeft ook nog niet betaald, maar die is later toegevoegd...Aan de digitale schandpaal ermee
Waar zijn de digitale eieren en rotte tomaten?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Gefeliciteertdtdt!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En morgen GlenHighland
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 04-07-2014 21:26:42 ]![]()
Niks van gelogenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je wel!
minder zenuwachtig dan verleden jaar, been there, done that and all that.... maar ik liep verleden jaar met tranen in mijn ogen bij het bereiken van de top en het zien van de uitgestrekte leegte van Fiordland...dat wil ik nog een keer meemaken!!
al zong Harry Jekkers bijna 20 jaar geleden al:
[..]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Oh en GotC welkom terug, MD gefeliciteerd en Glenn ook alvast maar gefeliciteerd, denk dat ik het morgen te druk heb met voetbal kijken en verslagjes lezen vanuit Rotterdam
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dank u wel allemaal, maar ik zie jullie morgen allemaal welIk zorg dat ik er rond 10 uur ben en ga mijn best doen de partytent op dezelfde plek op te zetten als vorig jaar
Dus links achterin achter de bocht na de finish.
Hoe lang is het eigenlijk rennen voordat je uit het zicht verdwijnt? Ik voel nu al aan dat ik veel te hard ga starten omdat ik me anders schaam voor mijn belachelijke lage tempo
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:24 schreef SiIk het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk rennen voordat je uit het zicht verdwijnt? Ik voel nu al aan dat ik veel te hard ga starten omdat ik me anders schaam voor mijn belachelijke lage tempo
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:20 schreef MaleDuck het volgende:
Dank u wel allemaal, maar ik zie jullie morgen allemaal welIk zorg dat ik er rond 10 uur ben en ga mijn best doen de partytent op dezelfde plek op te zetten als vorig jaar
Dus links achterin achter de bocht na de finish.
Tot morgen ja! Probeer er ook rond half 11 te zijn, lekker op tijd.
![]()
4,5 kilometerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:24 schreef SiIk het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk rennen voordat je uit het zicht verdwijnt? Ik voel nu al aan dat ik veel te hard ga starten omdat ik me anders schaam voor mijn belachelijke lage tempoF means you're fucked![]()
Meter of 400? Driekwart rond de baan en dan klein stukje stoep.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:24 schreef SiIk het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk rennen voordat je uit het zicht verdwijnt? Ik voel nu al aan dat ik veel te hard ga starten omdat ik me anders schaam voor mijn belachelijke lage tempo![]()
Ik wou net zeggen, als jullie je nu masaal langs de route opstellen loop ik misschien nog wel een dik PRquote:
Welkom terug weer!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef GotC het volgende:
.
Dus, hoiHeel veel succes met opnieuw opbouwen, al zal het wel steeds wat sneller gaan
.
![]()
Dat voel je goed aanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:24 schreef SiIk het volgende:
In het Kralingse Bos kun je daarentegen weer ff wandelen, uit het zicht van alle poeha![]()
![]()
Mentaal scheelt het een boelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welkom terug weer!Heel veel succes met opnieuw opbouwen, al zal het wel steeds wat sneller gaan
.
5 min achter elkaar was een paar jaar geleden een mega opgave, nu niet. Gelukkig!
MD gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik heb partytent ook voor morgen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toen ik begon dacht ik letterlijk het loodje te leggen bij les 1 van Evyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Mentaal scheelt het een boel5 min achter elkaar was een paar jaar geleden een mega opgave, nu niet. Gelukkig!
MD gefeliciteerd!
Mijn snelste km tijden tot nu toe zijn allemaal intervalloopjes, sommigen ook nog met stukken wandelen ertussen. Maar denk toch dat ik em morgen liever in een constant rennend tempo uitloop, dan dat ik mezelf helemaal kapot loop, halverwege een paar keer moet wandelen, maar wel een PR loop. Maar misschien denk ik daar morgen weer heel anders overquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat voel je goed aan
In het Kralingse Bos kun je daarentegen weer ff wandelen, uit het zicht van alle poeha
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Toen ik begon dacht ik letterlijk het loodje te leggen bij les 1 van EvyDe eerste keer 5 min was echt hel op aarde. Nu loop ik het praktisch fluitend (en een stuk langzamer
![]()
![]()
Gewoon zo lopen dat je helemaal kapot bent op 4km en dan op wilskracht die laatste nog even rennen. Kun je. Doe je.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mijn snelste km tijden tot nu toe zijn allemaal intervalloopjes, sommigen ook nog met stukken wandelen ertussen. Maar denk toch dat ik em morgen liever in een constant rennend tempo uitloop, dan dat ik mezelf helemaal kapot loop, halverwege een paar keer moet wandelen, maar wel een PR loop. Maar misschien denk ik daar morgen weer heel anders overZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Haha ja sowieso wat rustiger ja. Ik sliep er soms gewoon slecht van als ik weer een week verder moest. Faalangstquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:32 schreef GotC het volgende:
[..]
HerkenbaarDe eerste keer 5 min was echt hel op aarde. Nu loop ik het praktisch fluitend (en een stuk langzamer
![]()
Maar vind het wel mooi om te zien hoe snel een lichaam zich aanpast.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Vanwege het weer en mn voet kort rondje gedaan vanavond 20min.
Voor de verandering over het gras gelopen, scheelde wel voor mn voet, misschien moet ik toch nieuwe schoenen gaan kopen ookal had ik voorheen nooit last.![]()
De eerste keer 5min?? Ik kon mezelf klinisch doodverklaren tijdens les 1 van Evyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:32 schreef GotC het volgende:
[..]
HerkenbaarDe eerste keer 5 min was echt hel op aarde. Nu loop ik het praktisch fluitend (en een stuk langzamer
en dan hoef je maar max 3min. Oh en van de spierpijn kon ik daarna drie dagen niet bewegen
2 toch? Kon me herinneren dat ik toen al bijna dood tegen een stoplicht aanhingquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De eerste keer 5min?? Ik kon mezelf klinisch doodverklaren tijdens les 1 van Evyen dan hoef je maar max 3min. Oh en van de spierpijn kon ik daarna drie dagen niet bewegen
Yay!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef GotC het volgende:
.
Dus, hoi
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Volgens mij eindigde ze met 1x3min… Dacht ik. Maar misschien hallucineerde ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
2 toch? Kon me herinneren dat ik toen al bijna dood tegen een stoplicht aanhing
De teamcaptain heeft gesproken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gewoon zo lopen dat je helemaal kapot bent op 4km en dan op wilskracht die laatste nog even rennen. Kun je. Doe je.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Daarom zocht ik een alternatief schema, 3 minuten rennen zou ik never nooit niet volhouden, dus het schema dat ik uiteindelijk vond ging niet verder dan 1 minuut rennen en 3 minuten wandelen tussendoor. En dat vond ik al ondoenlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij eindigde ze met 1x3min… Dacht ik. Maar misschien hallucineerde ik
2011 --> 3minquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij eindigde ze met 1x3min… Dacht ik. Maar misschien hallucineerde ik
2006 --> 2min
volgens mij.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik had serieus pijn in mijn longen en een dag later heel veel spierpijn in mijn buikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Toen ik begon dacht ik letterlijk het loodje te leggen bij les 1 van Evy![]()
![]()
Maar wat was het fijn dat het zo snel vooruit ging![]()
![]()
Volgens mij ook. Ik kan me nog herinneren dat de eerste x 8 minuten verschrikkelijk lang was.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
2011 --> 3min
2006 --> 2min
volgens mij.![]()
Je vergeet de mosterd!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Nom!
De combi mosterd+ketchup op een broodje hamburger is
Ik heb gisteren alcoholvrije Warsteiner gehaald, en daar zijn mijn voorbereidingen opgehouden. Vandaag wilde ik heel graag even bij de eindexamenexpo van de HKU kijken, dus meteen na m'n werk daarheen gereden en nu net pas thuis. Ondertussen te weinig gegeten en gedronken, nu nog even een biertje, en dan moet ik morgen maar doen alsof ik nog een beetje kan rennen![]()
![]()
Nee, want ik heb de eerste keer Evy 2006 gedaan, en hier is het 'bewijs'quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
2011 --> 3min
2006 --> 2min
volgens mij.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Evy begon met 1-1-1-2-2-3 geloof ik. Bij die laatste moest ik ook wel even slikken, maar ik heb m wel gered[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik had Evy niet![]()
Wel iets soortgelijks. Voelde elke les weer als grenzen verleggen idd. Eerste keer 20 mins achter elkaar, ik zie het nog echt voor me. Ik viel bijna dood neer erna!![]()
Ik had nog mosterd, dus die hoefde ik niet te kopenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je vergeet de mosterd!
De combi mosterd+ketchup op een broodje hamburger is
Ik heb gisteren alcoholvrije Warsteiner gehaald, en daar zijn mijn voorbereidingen opgehouden. Vandaag wilde ik heel graag even bij de eindexamenexpo van de HKU kijken, dus meteen na m'n werk daarheen gereden en nu net pas thuis. Ondertussen te weinig gegeten en gedronken, nu nog even een biertje, en dan moet ik morgen maar doen alsof ik nog een beetje kan rennen
Ah. Even opgezocht via http://rennenmetevy.nl/
Het was andersom
2006 -->3min
2011 -->2min
Blijkbaar raakte ik niet onder de indruk van die 3 minuten, want ik deed ook de 2006-versie. Ik heb geloof ik ook nooit echt last gehad met evy opbouwen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Van harte gefeliciteerd. Hier ligt er ook een jarig elfje in bed na uren te hebben gesprongen op het springkussen op de bedrijfsBBQ op mijn werk. Daar worden ze echt nooit te oud voor!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:55 schreef MaleDuck het volgende:
Welkom terug! Je hebt qua weer niet de gunstigste periode gekozen om weer te starten maar je moet het zo zien, als je het met deze warmte kunt dan vallen alle andere temperaturen alleen maar mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef GotC het volgende:
.
Dus, hoi
Ik ga morgenochtend mijn eerste Run to the start doen. Van de week het schema al in de mail gekregen, we gaan 6x 2-2 doen en vooral naar loophouding kijken. Voor mij meteen een goede les dus. (Al gaat het nu ik op facebook een 30 day ab challenge doe al makkelijker om rechtop te lopen)"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Was on week 2 even opgezocht. Maar er zijn twee schema's van Evy dus wie weet zit daar het verschil. Maar hallucineren zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij eindigde ze met 1x3min… Dacht ik. Maar misschien hallucineerde ikI solemnly swear i'm up to no good![]()
De volgende dag omhoog komen van de bank.. Omg wat was dat erg..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:53 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik had serieus pijn in mijn longen en een dag later heel veel spierpijn in mijn buik![]()
![]()
Maar wat was het fijn dat het zo snel vooruit ging
Bij mij was gaan zitten juist een klein dramaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De volgende dag omhoog komen van de bank.. Omg wat was dat erg..
En dan de eerste paar meter lopen. Enquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij mij was gaan zitten juist een klein dramaMaar lachen
Vervroegd verjaardagscadeau gehad: startbewijs voor de 2015 Las Vegas Marathon
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Posbankloopquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:55 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik wil me gaan inschrijven voor de Posbankloop 15 km (of heel misschien nog de 15 km trail). Wie kan mij mooie ervaringen, beschrijvingen en verhalen vertellen over dit loopje? Kan ik extra zin gaan kweken![]()
Ben ook wel benieuwd hoe zwaar ze zijn qua hoogtemeter enzo. Qua zwaarte vergelijkbaar met een vlakke HM, of dat niet?
Het is mijn voorbereiding voor de Amsterdam HM dus het moet ook niet te zwaar worden.
Ik heb 'm in 2012 gedaan, de 15. Mooie loop. Een van de grotere loopjes. Dus je loopt niet alleen. Gelukkig is de eerste 5 km over een brede provinciale weg, en vlak. En daarna ga je rechtslinksaf, en dan begint het klimmen. Eerst geleidelijk maar langzaam wordt het steiler. En dan kom je boven de boomgrens, en dan sta je ineens op de hei, op een van de hoogste punten van Nederland (buiten de Generaliteitslanden).
Het blijft even vlak, en dan heb je een van de coolste afdalingen die ik ooit gedaan hebt. Als je durft, kan je daar hele mooie bekertjes halen, in de haarspeldbochten.
De tweede beklimming, na 12 km, is heel anders. Die gaat in een keer steil omhoog, en dat is afzien. Je komt bijna niet vooruit. Maar als je boven bent, is het in een rechte lijn naar beneden richting Rozendaal en de finish.
Niet te vergelijken met een vlakke HM. Hij is zwaarder dan de Zevenheuvelenloop, maar niet heel veel zwaarder. Ter vergelijking, ik heb toen in 2012 in korte tijd 3 keer een 15 gelopen: mijn PR in Zoetermeer (dus vlak) in 1:15, de 7H in 1:16 en de Posbank in 1:20.
Voor het geval het nog niet duidelijk is: ik vind het een aanrader.
[ Bericht 0% gewijzigd door pijll op 04-07-2014 22:49:26 ]![]()
MD van harte!
RD, te gek dat je jezelf in hebt kunnen schrijven!
Gotc ook weer back in business
Silk, morgen gewoon relaxed lopen en plezier hebben
De pasta/tonijnsalade staat in de koeling, kleding klaargelegd, de briquetten en bbq en klapstoel incl grote paraplu staan al in de auto.
Garmin aan de lader en van alles al in de tas: bord, bestek, bbqtang, bibbits etc.
Volgens mij heb ik het wel
Zin in morgen! Tikkeltje spannend stiekem![]()
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:55 schreef Stefanovic83 het volgende:
Het is mijn voorbereiding voor de Amsterdam HM dus het moet ook niet te zwaar worden.![]()
Ik kan je er alles over vertellen, ik woon bijna op de route. Ik heb m al een keer of 5 als wedstrijd gelopen en tientallen keren als training![]()
Om te beginnen is het een prachtige omgeving waar je doorheen loopt, heide, bos, haarspeldbochten en een mooie brede laan om te finishen.
De eerste 5 kilometer zijn zo goed ala vlak en rechtdoor, niet heel spannend. Dan ga je bij de rotonde in Rheden linksaf en begint de weg al aardig omhoog te lopen. Nog niet alles geven, want er komt een trut bult aan. Bij 7,5 km ben je boven. Zeker als het warm is, is dit een heel zwaar stuk in de open heide. De komende kilometers zijn redelijk vlak. Vanaf 10 km ga je het bos in en daal je weer af, heerlijk stuk om flink tempo te maken.
Rond 12 km kom je De Muur tegen, flinke klim maar minder lang dan die andere. Als je boven bent, kan je vervolgens gaan afdalen richting Rozendaal. Het bos uit, linksaf en je kan je finish in de verte al zien en horen. Toch nog wel een lang eind, meer dan een kilometer, maar het loopt nog licht naar beneden.
Prachtige loop, maar erg zwaar. Niet echt te vergelijken met een HM. Ik vind de afwisseling wel erg prettig, je kunt even bijkomen in een afdaling om vervolgens weer helemaal stuk te gaan heuvel op.
Ondanks dat ik ook erg van een mooie trail houd, ga ik toch voor de wegwedstrijd. Het is al een echte traditie om m met enkele familieleden te lopen![]()
![]()
Wow, dat klinkt heel erg leukquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef pijll het volgende:
[..]
Posbankloop
Ik heb 'm in 2012 gedaan, de 15. Mooie loop. Een van de grotere loopjes. Dus je loopt niet alleen. Gelukkig is de eerste 5 km over een brede provinciale weg, en vlak. En daarna ga je rechtsaf, en dan begint het klimmen. Eerst geleidelijk maar langzaam wordt het steiler. En dan kom je boven de boomgrens, en dan sta je ineens op de hei, op een van de hoogste punten van Nederland (buiten de Generaliteitslanden).
Het blijft even vlak, en dan heb je een van de coolste afdalingen die ik ooit gedaan hebt. Als je durft, kan je daar hele mooie bekertjes halen, in de haarspeldbochten.
De tweede beklimming, na 12 km, is heel anders. Die gaat in een keer steil omhoog, en dat is afzien. Je komt bijna niet vooruit. Maar als je boven bent, is het in een rechte lijn naar beneden richting Rozendaal en de finish.
Niet te vergelijken met een vlakke HM. Hij is zwaarder dan de Zevenheuvelenloop, maar niet heel veel zwaarder. Ter vergelijking, ik heb toen in 2012 in korte tijd 3 keer een 15 gelopen: mijn PR in Zoetermeer (dus vlak) in 1:15, de 7H in 1:16 en de Posbank in 1:20.
Voor het geval het nog niet duidelijk is: ik vind het een aanrader.
Nirak, geen half werk![]()
![]()
Gaaf! Wanneer is die? Hoop niet in de zomer, best warm daar...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef Guard het volgende:
Vervroegd verjaardagscadeau gehad: startbewijs voor de 2015 Las Vegas Marathon![]()
![]()
November, en de start is aan het begin van de avond, zodat je in het donker over the strip looptquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:35 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Gaaf! Wanneer is die? Hoop niet in de zomer, best warm daar...
Haha ja, niet de beste tijd van het jaar gekozenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd. Hier ligt er ook een jarig elfje in bed na uren te hebben gesprongen op het springkussen op de bedrijfsBBQ op mijn werk. Daar worden ze echt nooit te oud voor!
[..]
Welkom terug! Je hebt qua weer niet de gunstigste periode gekozen om weer te starten maar je moet het zo zien, als je het met deze warmte kunt dan vallen alle andere temperaturen alleen maar mee.
Ik ga morgenochtend mijn eerste Run to the start doen. Van de week het schema al in de mail gekregen, we gaan 6x 2-2 doen en vooral naar loophouding kijken. Voor mij meteen een goede les dus. (Al gaat het nu ik op facebook een 30 day ab challenge doe al makkelijker om rechtop te lopen)Maar dan kan ik het lopen in de regen en kou extra waarderen. Hoop ik.
Ah veel plezier morgenochtend! Tof!![]()
![]()
Gaaf om door te lopen! Neppe shit allemaal daar, heel bijzonder om te zien. Maar na één dag werd ik er gillend gek.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:38 schreef Guard het volgende:
[..]
November, en de start is aan het begin van de avond, zodat je in het donker over the strip loopt![]()
Veel langer zal ik er ook niet zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:42 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Gaaf om door te lopen! Neppe shit allemaal daar, heel bijzonder om te zien. Maar na één dag werd ik er gillend gek.
Weekje vantevoren die kant op, naar kennis in Phoenix, AZ. Dan daar een auto huren en roadtrippen naar Vegas, langs de Grand Canyon. Na de marathon waarschijnlijk weer snel wegwezen
Heb er al wel onwijs veel zin in
Ik had het toevallig net opgezocht. Kepler is 60km.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:37 schreef Tarahumara het volgende:
[..]hoeveel kilometer was de kepler ook alweer?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Hoiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha ja, niet de beste tijd van het jaar gekozenMaar dan kan ik het lopen in de regen en kou extra waarderen. Hoop ik.
Ah veel plezier morgenochtend! Tof!![]()
Herfst![]()
![]()
Posbankloop heb ik vorig jaar de 6km gelopen en dat was supervet! 15km lukte me toen nog niet, maar die ga ik wel ooit ook doen. Dit jaar valt hij niet lekker in mijn marathonschema denk ik.
Las Vegas ben ik twee keer geweest. De eerste keer was ik er kort, twee dagen tijdens vakantie, en dat was wel leuk. De tweede keer was ik er een volle week voor m'n werk. Maar ik was blij dat ik weg kon uit die nepwereld aan het eind van de week. Ondanks dat ik pokergek was en toen de world series waren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zooo heet/benauwdToch beter wat later kunnen gaan misschien. Nu zoeken hoe ik die TomTom activity upload.
![]()
Mooie wedstrijd. Echt wat gemist tijdens de eerste helft. En nee, ik ben niet sarcastisch, anders had ik al in bed gelegenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef Zhano het volgende:
Zooo heet/benauwdToch beter wat later kunnen gaan misschien. Nu zoeken hoe ik die TomTom activity upload.
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: