Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ekiden Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op vrijdag 4 juli 2014 20:32 schreef Zhano het volgende: Goed bedacht, vanavond lopen Of de helft van de wedstrijd missen of pas rond 12 uur kunnen beginnen (en bidden dat het geen verlenging wordt)
Gewoon nu gaan. In 1,5 uur kan je best een end lopen.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende: Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Net de pasta gekookt, als hij afgekoeld is maak ik er tonijnpastasalade van. Vlees ligt in de vriezer, klapstoel staat klaar. Nu even de bbq en kolen vast in de auto zetten
Is er trouwens gelegenheid tot opfrissen nadat je gelopen hebt? Vast een stomme vraag.. Maar heb echt geen idee...
Ok, ik kom me voorzichtig weer hier melden. Ik ben *weer* begonnen met lopen Geen Renate, geen Evy maar met een schema van Garmin. Tsja, je moet wat afwisseling erin gooien na 4264363 keer naar 5km te hebben opgebouwd .
Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef GotC het volgende: Ok, ik kom me voorzichtig weer hier melden. Ik ben *weer* begonnen met lopen Geen Renate, geen Evy maar met een schema van Garmin. Tsja, je moet wat afwisseling erin gooien na 4264363 keer naar 5km te hebben opgebouwd .
Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef GotC het volgende: Ok, ik kom me voorzichtig weer hier melden. Ik ben *weer* begonnen met lopen Geen Renate, geen Evy maar met een schema van Garmin. Tsja, je moet wat afwisseling erin gooien na 4264363 keer naar 5km te hebben opgebouwd .
Hoihoi.. Allemaal lekker op van de zenuwen voor de Ekiden? Veel plezer iig!
Ik wil me gaan inschrijven voor de Posbankloop 15 km (of heel misschien nog de 15 km trail). Wie kan mij mooie ervaringen, beschrijvingen en verhalen vertellen over dit loopje? Kan ik extra zin gaan kweken Ben ook wel benieuwd hoe zwaar ze zijn qua hoogtemeter enzo. Qua zwaarte vergelijkbaar met een vlakke HM, of dat niet?
Het is mijn voorbereiding voor de Amsterdam HM dus het moet ook niet te zwaar worden.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
dank je wel! minder zenuwachtig dan verleden jaar, been there, done that and all that.... maar ik liep verleden jaar met tranen in mijn ogen bij het bereiken van de top en het zien van de uitgestrekte leegte van Fiordland...dat wil ik nog een keer meemaken!!
al zong Harry Jekkers bijna 20 jaar geleden al:
quote:
Zo mooi wordt het nooit meer Want na die allereerste keer Smaakt het alleen nog maar naar meer Maar nooit meer naar die eerste keer Ooh, die allereerste keer
Op vrijdag 4 juli 2014 21:10 schreef MaleDuck het volgende: We hebben dit jaar maar 2 wanbetalers Mascleta en Lastpost En Bonobo11 heeft ook nog niet betaald, maar die is later toegevoegd...
Aan de digitale schandpaal ermee
Waar zijn de digitale eieren en rotte tomaten?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
dank je wel! minder zenuwachtig dan verleden jaar, been there, done that and all that.... maar ik liep verleden jaar met tranen in mijn ogen bij het bereiken van de top en het zien van de uitgestrekte leegte van Fiordland...dat wil ik nog een keer meemaken!!
Oh en GotC welkom terug, MD gefeliciteerd en Glenn ook alvast maar gefeliciteerd, denk dat ik het morgen te druk heb met voetbal kijken en verslagjes lezen vanuit Rotterdam
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Dank u wel allemaal, maar ik zie jullie morgen allemaal wel Ik zorg dat ik er rond 10 uur ben en ga mijn best doen de partytent op dezelfde plek op te zetten als vorig jaar Dus links achterin achter de bocht na de finish.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Hoe lang is het eigenlijk rennen voordat je uit het zicht verdwijnt? Ik voel nu al aan dat ik veel te hard ga starten omdat ik me anders schaam voor mijn belachelijke lage tempo
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende: Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Op vrijdag 4 juli 2014 21:24 schreef SiIk het volgende: Hoe lang is het eigenlijk rennen voordat je uit het zicht verdwijnt? Ik voel nu al aan dat ik veel te hard ga starten omdat ik me anders schaam voor mijn belachelijke lage tempo
Op vrijdag 4 juli 2014 21:20 schreef MaleDuck het volgende: Dank u wel allemaal, maar ik zie jullie morgen allemaal wel Ik zorg dat ik er rond 10 uur ben en ga mijn best doen de partytent op dezelfde plek op te zetten als vorig jaar Dus links achterin achter de bocht na de finish.
Gefeliciteerd!!!! Tot morgen ja! Probeer er ook rond half 11 te zijn, lekker op tijd.
Op vrijdag 4 juli 2014 21:24 schreef SiIk het volgende: Hoe lang is het eigenlijk rennen voordat je uit het zicht verdwijnt? Ik voel nu al aan dat ik veel te hard ga starten omdat ik me anders schaam voor mijn belachelijke lage tempo
Meter of 400? Driekwart rond de baan en dan klein stukje stoep.
Ik wou net zeggen, als jullie je nu masaal langs de route opstellen loop ik misschien nog wel een dik PR
Dus, hoi
Welkom terug weer! Heel veel succes met opnieuw opbouwen, al zal het wel steeds wat sneller gaan .
Dat voel je goed aan In het Kralingse Bos kun je daarentegen weer ff wandelen, uit het zicht van alle poeha