SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.everyone's a critic...
even you ! !![]()
Stuurde net een bericht. Staat lallend op de bar tussen halfnaakte fietschicks te twerken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:20 schreef the_critic het volgende:
bijna half9... zou grippie al dronken zijn, bij z'n het-is-koers bierproeverij?![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Stuurde net een bericht. Staat lallend op de bar tussen halfnaakte fietschicks te twerken.
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Vandaag met nieuwe bidonhouder die achter je zadel wordt bevestigd gereden. Zoals onderstaand. Mag zeker niet van jullie.
Sei wachsam,
Lekker warm en hoop wind vanmiddag die wel steeds wat draaide (volgens mij bepaald moment richting kracht 6 tegen ofzo)
Toch ff rondje van 100km gefietst met nieuwe max hartslag toen ik ff stuk flink door heb getrapt. (tijdje 190)
http://www.strava.com/activities/161717118![]()
Dat kan een stuk dieper..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef No-P het volgende:
Vandaag met nieuwe bidonhouder die achter je zadel wordt bevestigd gereden. Zoals onderstaand. Mag zeker niet van jullie.
[ afbeelding ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Dat ben ik niet. Maar je hebt gelijk.quote:Sei wachsam,
Hij pretendeert ook een hele dure fiets te hebben ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Die gast heeft 2 ritjes gemaakt waarin hij een paar Kom's heeft gepakt?
Ik snap de ophef niet zo....Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Wel okay? Dat is gewoon
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Vandaag een vet chille dag gehad! Vanochtend m'n nieuwe fiets besteld, komt maandag of dinsdag binnen.
's Middags met een teamgenoot lekker getoerd om bruin te worden. Bij het Zuidlaardermeer heb je een pontje bij een camping en we vonden het wel lachen om daar over te stelen.
Toen we over de camping fietsten zagen we bij een caravan een shirtje van onze club hangen. Bleek dat een van die gasten daar op de camping stond
Dus wij lekker een colaatje gedronken.
Vanavond met Tandje Hoger een zomeravondtochtje gemaakt. Daarna met z'n allen naar onze sponsor en borrelcafé de Pintelier, hét Belgisch biercafé van Groningen. Daar nog een paar Leffe Blond naar binnen gegooid en nu lekker slapen![]()
![]()
Klinkt goed. Die specialized crosser? Mooi ding was dat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag een vet chille dag gehad! Vanochtend m'n nieuwe fiets besteld, komt maandag of dinsdag binnen.
's Middags met een teamgenoot lekker getoerd om bruin te worden. Bij het Zuidlaardermeer heb je een pontje bij een camping en we vonden het wel lachen om daar over te stelen.
Toen we over de camping fietsten zagen we bij een caravan een shirtje van onze club hangen. Bleek dat een van die gasten daar op de camping stond
Dus wij lekker een colaatje gedronken.
Vanavond met Tandje Hoger een zomeravondtochtje gemaakt. Daarna met z'n allen naar onze sponsor en borrelcafé de Pintelier, hét Belgisch biercafé van Groningen. Daar nog een paar Leffe Blond naar binnen gegooid en nu lekker slapen![]()
Vanaf vandaag weer de jaarlijkse tourdefrance-fietsers op de weg. 40 jaar oude gazelle, voetbal of zwembroekje aan en stoempen maar![]()
![]()
![]()
Off topic, maar ik ben toch benieuwd hoe je zo'n image van je phone opslaat en dan hier kan dumpen. Geen idee hoe dat moet.quote:2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
standbyknop en homebutton tegelijkertijd indrukken en daarna op een website uploaden. Ik gebruik imgur.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:58 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Off topic, maar ik ben toch benieuwd hoe je zo'n image van je phone opslaat en dan hier kan dumpen. Geen idee hoe dat moet.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
hipsteralarm?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanaf vandaag weer de jaarlijkse tourdefrance-fietsers op de weg. 40 jaar oude gazelle, voetbal of zwembroekje aan en stoempen maarOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Je gaat het pas begrijpen als je het ziet. Hoe simpel. Maar bedankt, dit brengt mij weer een level verder in het aaifoon gebruik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
standbyknop en homebutton tegelijkertijd indrukken en daarna op een website uploaden. Ik gebruik imgur.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
weet je ook wat er gebeurd als je twee keer op je homebutton drukt?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je gaat het pas begrijpen als je het ziet. Hoe simpel. Maar bedankt, dit brengt mij weer een level verder in het aaifoon gebruik.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
qua beschrijving klopt het welquote:
Dit heb ik je al een keer uitgelegdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je gaat het pas begrijpen als je het ziet. Hoe simpel. Maar bedankt, dit brengt mij weer een level verder in het aaifoon gebruik.
Buzz wordt dement![]()
Wordt dan toch een keuze maken tussen die doppen monteren of dat ritje naar die apotheek in Putte-Kapellen...quote:
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Neuh, dat uploaden met imgur wel, maar niet een image van je phone. Dielaatste is nieuw voor mij. Mag het?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit heb ik je al een keer uitgelegd
Buzz wordt dement2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ik dacht al ik maak een 0 zwart met stift dan staat er 10% dopefree hehe.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wordt dan toch een keuze maken tussen die doppen monteren of dat ritje naar die apotheek in Putte-Kapellen...![]()
De proeverij was leuk! Allemaal onbekende en aan de tour gerelateerde bieren. Zelfs muzas kende de meeste niet eens toen ik een paar plaatjes Appte, dus ze waren echt goed onbekend. Bier uit Yorkshire (want tourstart) en een aantal Belgische uit de westhoek, waar de tour in de dagen na Engeland doorkomt. Veel 1e Wereldoorlog weetjes ook.
En aan het einde nog een primeur: een speciaal voor de tourstart volgend jaar gebrouwen bier: tourkoorts
Maar die was niet zo lekker dus daar moet nog wat aan gefinetuned worden.
Leuke avond zo, en een mix tussen overduidelijk all-Round biersporters en fiets-kijkers en echte fietsers. Zelfs leuke fietskipjes! Vrouwen die speciaalbier drinken
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Volgens mij ben je dan weer terug in het beginscherm. Maar ik ben niet een echte noob hoor. Ik programmeerde al toen de meesten hier nog liquid waren. Heb me alleen nooit zo verdiept in de hele gadgets markt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
weet je ook wat er gebeurd als je twee keer op je homebutton drukt?
Oeps foutje 2x is bijna multi tasken. Gebruik ik wel op mn aaipet, nooit op mn phone.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
als je twee keer snel achter elkaar drukt (net als dubbelklikken op een muis) kan je door je openstaande apps bladeren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan weer terug in het beginscherm. Maar ik ben niet een echte noob hoor. Ik programmeerde al toen de meesten hier nog liquid waren. Heb me alleen nooit zo verdiept in de hele gadgets markt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:37 schreef buzz1291 het volgende:
Gelukt
http://imgur.com/nOLQlXn
Of toch nie geloof ik
Img code ervoor![]()
Zal nog wel eens uitdokteren. Ik ga nu proberen 100km weg te trappen . Hoi!quote:2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Wel strava aan he? Nu kan dat!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Lange solo rit (5 uur) 1 binnenbandje of meer mee?Sei wachsam,
Ik ook. Ik ga volgend jaar wel geld naar ze sturen wat dan meteen kunnen verbranden.quote:
Nee grapje, een beetje voorlichting is wel goed.![]()
'k vind het maar negatieve publiciteit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga volgend jaar wel geld naar ze sturen wat dan meteen kunnen verbranden.
Nee grapje, een beetje voorlichting is wel goed.![]()
Jep! Denk dat ik 'm maandag of dinsdag wel binnen en klaar hebquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klinkt goed. Die specialized crosser? Mooi ding was dat.![]()
![]()
Ik hink een beetje op 2 gedachten. Enerzijds vind ik het goed dat ze d'r wat aan doen, maar stiekem vind ik het ook complete onzin.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
'k vind het maar negatieve publiciteit.![]()
waarom niet gewoon 2? uit doosje halen, opnieuw oprollen en zelf even elastiekje omdoen.. zijn er 2 net zo groot als 1...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:47 schreef No-P het volgende:
Lange solo rit (5 uur) 1 binnenbandje of meer mee?
1 kan ook, maar dan gewoon extra geld meenemen. Rijd je lek, moet je meteen de eerste beste fietsenboer opzoeken voor een nieuw bandje. (en dat kan vandaag wel, maar wordt op zondag toch schier onmogelijk)
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Liever besparen ze het geld van deze campagne en zorgen ze ervoor dat er altijd minimaal 1 renner gecontroleerd wordt per koers. (Vind ik opzich overdreven, maar knwu heeft waarschijnlijk een potje geld dat op moet.) Met deze dopjes lijkt het meer een poging om geloofwaardigheid terug te krijgen bij het publiek.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik hink een beetje op 2 gedachten. Enerzijds vind ik het goed dat ze d'r wat aan doen, maar stiekem vind ik het ook complete onzin.![]()
Nah dat lijkt me ook geen verbetering. Denk dat het vooral belangrijk is dat bij koers die echt belangrijk is, controle is zoals een klassieker, NK's. En dat is nu meestal het geval, iig bij elite belofte. Vraag me af wat voor nut het heeft bakken geld uit te geven om jan met de pet te controleren bij de sportklasse of amateur in de ronde van Sint Heerejans Kuttekerke aan de Uitgedregde Sloot.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:12 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Liever besparen ze het geld van deze campagne en zorgen ze ervoor dat er altijd minimaal 1 renner gecontroleerd wordt per koers. (Vind ik opzich overdreven, maar knwu heeft waarschijnlijk een potje geld dat op moet.) Met deze dopjes lijkt het meer een poging om geloofwaardigheid terug te krijgen bij het publiek.
Zo'n setje stuurdopjes kost geen drol natuurlijk.![]()
Ja of van die zelfklevende patches. Niet ideaal, maar neemt zo goed als geen ruimte in, en kunnen toch het verschil zijn tussen lopen of fietsen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:06 schreef the_critic het volgende:
1 kan ook, maar dan gewoon extra geld meenemen. Rijd je lek, moet je meteen de eerste beste fietsenboer opzoeken voor een nieuw bandje. (en dat kan vandaag wel, maar wordt op zondag toch schier onmogelijk )![]()
Ongetwijfeld dat daar gepakt wordt hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:16 schreef kaasplankje het volgende:
Vraag me af wat voor nut het heeft bakken geld uit te geven om jan met de pet te controleren bij de sportklasse of amateur in de ronde van Sint Heerejans Kuttekerke aan de Uitgedregde Sloot.![]()
![]()
Oh er zullen er best een paar zijn maar denk zelf dat het wel meevalt. En dan bedoel ik vooral doping zoals groeihormonen of epovarianten. Want die WADA lijst staan een berg middelen op waar je van afvraagt in hoeverre dat nu prestatiebevorderend is. Je kan ook overdrijven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:24 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dat daar gepakt wordt hoor![]()
Geen epo en cera etc, maar bij de masters zullen er vast wel zijn die dingen als anabolen en amfetamine pakken![]()
![]()
Ja maar amfetamine tijdens de koers heeft imo niet heel veel voordeel. Het zal het vermoeidheidsgevoel wellicht iets uitstellen maar tegenover een fitte cleane coureur zal dat toch weinig uitmaken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:30 schreef quinoahipster het volgende:
Geen epo en cera etc, maar bij de masters zullen er vast wel zijn die dingen als anabolen en amfetamine pakken
Misschien dat een amateur er baat bij heeft een amfetaminekuur te nemen out of competition tijdens trainingsopbouw om meer gewicht te verliezen, maja wat moet je dan? Sportklasse whereabouts en out of competitioncontroles? Hoe ver moet je gaan en wat is dat van waarde?
Politie staat tenslotte ook niet op iedere straathoek te flitsen. En het heeft weinig zin dingen te verbieden die niet te controleren zijn.![]()
Mag dat niet?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:30 schreef quinoahipster het volgende:
Geen epo en cera etc, maar bij de masters zullen er vast wel zijn die dingen als anabolen en amfetamine pakken
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |