SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.everyone's a critic...
even you ! !![]()
Stuurde net een bericht. Staat lallend op de bar tussen halfnaakte fietschicks te twerken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:20 schreef the_critic het volgende:
bijna half9... zou grippie al dronken zijn, bij z'n het-is-koers bierproeverij?![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Stuurde net een bericht. Staat lallend op de bar tussen halfnaakte fietschicks te twerken.
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Vandaag met nieuwe bidonhouder die achter je zadel wordt bevestigd gereden. Zoals onderstaand. Mag zeker niet van jullie.
Sei wachsam,
Lekker warm en hoop wind vanmiddag die wel steeds wat draaide (volgens mij bepaald moment richting kracht 6 tegen ofzo)
Toch ff rondje van 100km gefietst met nieuwe max hartslag toen ik ff stuk flink door heb getrapt. (tijdje 190)
http://www.strava.com/activities/161717118![]()
Dat kan een stuk dieper..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef No-P het volgende:
Vandaag met nieuwe bidonhouder die achter je zadel wordt bevestigd gereden. Zoals onderstaand. Mag zeker niet van jullie.
[ afbeelding ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Dat ben ik niet. Maar je hebt gelijk.quote:Sei wachsam,
Hij pretendeert ook een hele dure fiets te hebben ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Die gast heeft 2 ritjes gemaakt waarin hij een paar Kom's heeft gepakt?
Ik snap de ophef niet zo....Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Wel okay? Dat is gewoon
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Vandaag een vet chille dag gehad! Vanochtend m'n nieuwe fiets besteld, komt maandag of dinsdag binnen.
's Middags met een teamgenoot lekker getoerd om bruin te worden. Bij het Zuidlaardermeer heb je een pontje bij een camping en we vonden het wel lachen om daar over te stelen.
Toen we over de camping fietsten zagen we bij een caravan een shirtje van onze club hangen. Bleek dat een van die gasten daar op de camping stond
Dus wij lekker een colaatje gedronken.
Vanavond met Tandje Hoger een zomeravondtochtje gemaakt. Daarna met z'n allen naar onze sponsor en borrelcafé de Pintelier, hét Belgisch biercafé van Groningen. Daar nog een paar Leffe Blond naar binnen gegooid en nu lekker slapen![]()
![]()
Klinkt goed. Die specialized crosser? Mooi ding was dat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag een vet chille dag gehad! Vanochtend m'n nieuwe fiets besteld, komt maandag of dinsdag binnen.
's Middags met een teamgenoot lekker getoerd om bruin te worden. Bij het Zuidlaardermeer heb je een pontje bij een camping en we vonden het wel lachen om daar over te stelen.
Toen we over de camping fietsten zagen we bij een caravan een shirtje van onze club hangen. Bleek dat een van die gasten daar op de camping stond
Dus wij lekker een colaatje gedronken.
Vanavond met Tandje Hoger een zomeravondtochtje gemaakt. Daarna met z'n allen naar onze sponsor en borrelcafé de Pintelier, hét Belgisch biercafé van Groningen. Daar nog een paar Leffe Blond naar binnen gegooid en nu lekker slapen![]()
Vanaf vandaag weer de jaarlijkse tourdefrance-fietsers op de weg. 40 jaar oude gazelle, voetbal of zwembroekje aan en stoempen maar![]()
![]()
![]()
Off topic, maar ik ben toch benieuwd hoe je zo'n image van je phone opslaat en dan hier kan dumpen. Geen idee hoe dat moet.quote:2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
standbyknop en homebutton tegelijkertijd indrukken en daarna op een website uploaden. Ik gebruik imgur.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:58 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Off topic, maar ik ben toch benieuwd hoe je zo'n image van je phone opslaat en dan hier kan dumpen. Geen idee hoe dat moet.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
hipsteralarm?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanaf vandaag weer de jaarlijkse tourdefrance-fietsers op de weg. 40 jaar oude gazelle, voetbal of zwembroekje aan en stoempen maarOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Je gaat het pas begrijpen als je het ziet. Hoe simpel. Maar bedankt, dit brengt mij weer een level verder in het aaifoon gebruik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
standbyknop en homebutton tegelijkertijd indrukken en daarna op een website uploaden. Ik gebruik imgur.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
weet je ook wat er gebeurd als je twee keer op je homebutton drukt?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je gaat het pas begrijpen als je het ziet. Hoe simpel. Maar bedankt, dit brengt mij weer een level verder in het aaifoon gebruik.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |