Ja. Balen zeg. Wens hem beterschap.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:27 schreef keesfietst het volgende:
Zo da's niet mis CyclingGirl. Sterkte ermee.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:34 schreef CyclingGirl het volgende:
CyclingBoy ligt ook in het ziekenhuis. Valpartij, gebroken heup en scheur in de schouder. Verder gat in zn elleboog, is nu gehecht en hij zit onder de schaafwonden.
Ja klopt, schijnt de taalinstellingen van je foontje over te nemen. Kan het dus niet in strava zelf aanpassen. Maar dat was al een klein tijdjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:11 schreef kaasplankje het volgende:
K heb nou ook ineens alles op de foon int nederlands
Sooooow BOEM Koekoekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef tweemeter het volgende:
Ik heb vandaag dezelfde afstand gereden als vier weken geleden, in dezelfde tijd en snelheid, maar mijn hartslag was gemiddeld 17 slagen lagerBam.
Hoeft niet alles te zeggen natuurlijk maar het is wel progressie!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef tweemeter het volgende:
Ik heb vandaag dezelfde afstand gereden als vier weken geleden, in dezelfde tijd en snelheid, maar mijn hartslag was gemiddeld 17 slagen lagerBam.
Twee meter om precies te zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef tweemeter het volgende:
Kan zijn dat er minder wind stond, je banden opgepompt waren en vorige keer minder, misschien dat je vorige keer minder fit was door een verkoudheid oid, zegt niet zoveel eiks.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef tweemeter het volgende:
Zoals 't hoort.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:20 schreef Andyy het volgende:
Carbon zadelpen en stuurpen besteld, steeds minder spacers onder het stuur en van de week m'n eerste 85km rit gereden![]()
Als het zo doorgaat heb ik over 2 maanden een volledig carbon fiets, fiets ik 600 km per week, heb ik een stuurpen met -30 graden en ben ik blut
Kan. Hoeveel km korter is het? Als het minder dan een paar procent is zou ik me er niet te veel zorgen over maken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:34 schreef Andyy het volgende:
Jup
http://www.strava.com/athletes/4404771
Maar daar geeft hij kortere afstanden aan dan m'n fietscomputer doetknipt die het beginpunt en eindpunt eruit voor privacy oid?
Of je hebt je wielmaat op een grotere omtrek ingesteld staan dan ie daadwerkelijk is, zodat het lijkt of je verder en sneller fietst. Ik dacht dat we eindelijk van de okselachtige gemiddeldes afwaren, maar nu hebben we weer een nieuwe in het topic hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:34 schreef Andyy het volgende:
Jup
http://www.strava.com/athletes/4404771
Maar daar geeft hij kortere afstanden aan dan m'n fietscomputer doetknipt die het beginpunt en eindpunt eruit voor privacy oid?
Je wil te graag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
En mij niet accepteren als stravavriendje. Godnondeju
Dat hoor ik wel vakerquote:
Elapsed time 120uur das 5 dagen. Dat is toch niet 1 rit man.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker![]()
http://www.strava.com/activities/160822744
Rij je 2000 km in 1 rit, heb je nog maar 20 segmenten gehad
Nope, 210 cm dacht ik voor 23-622. Had het iig nog gecheckt tijdens het instellen. En de mio gebruikt gps ipv sensorsnelheid als er voldoende ontvangst is :pquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Of je hebt je wielmaat op een grotere omtrek ingesteld staan dan ie daadwerkelijk is, zodat het lijkt of je verder en sneller fietst. Ik dacht dat we eindelijk van de okselachtige gemiddeldes afwaren, maar nu hebben we weer een nieuwe in het topic hoor
Ik was fietsenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
En mij niet accepteren als stravavriendje. Godnondeju
goed verhaal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:32 schreef Lollertrolle het volgende:
Deze week weer 160 km gefietst op mijn mountainbike van 16 jaar oud.
[ afbeelding ]
is een 1200 dan wel nog 1 rit?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Elapsed time 120uur das 5 dagen. Dat is toch niet 1 rit man.
Wat een pakhaas..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker![]()
http://www.strava.com/activities/160822744
Rij je 2000 km in 1 rit, heb je nog maar 20 segmenten gehad
ik rij 160 km in een normale week.... 500 als ik mijn werk doe. Niet scht opschepwaardjgquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik zeggen, als je werkloos bent heb je tijd zat
Nou als je in 1x doorfietst wel, maar hij slaapt tussendoor. 5x 400km op rij zou een beter beeld van de activiteit weergeven. Tis wel straf, dat wel.quote:
Ben je ook werkloos dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik rij 160 km in een normale week.... 500 als ik mijn werk doe. Niet scht opschepwaardjg
Fietsen is altijd een goed excuus. En volgens mij ronden de meeste fietscomputers naar boven af. Mijn clubgenoten met computers zonder GPS rijden ook altijd hogere gemiddeldes dan ik volgens mijn Garmin/Stravaquote:
Kan die segmenten niet vinden waar hij zogenaamd bovenaan moet staan. Jullie?quote:Spookt Lance Armstrong door Groot-Brittannië?
Juan Pelota. Digitale Epo. De ‘Banksy van het wielrennen’. Bij de start van de Tour ontspint zich een intrigerend verhaal, dat draait rond een specifieke vraag: zou het werkelijk zo zijn dat Lance Armstrong de mysterieuze renner ‘JP’ is die op wielerapp Strava alle Britse klimrecords naar de verdoemenis rijdt?
Kent u Strava? Dat is een app waarop wielrenners, profs en recreanten, de data publiceren van hun ritten. Op Strava zie je hartslag, trapfrequentie, afstand, calorieverbruik en de duur van een rit. De app maakt klassementen op van de snelste tijden op populaire routes, of zelfs van bepaalde segmenten daarvan.
Maar in Groot-Brittannië weten ze niet wie hun bergkoning is. Sinds oktober vorig jaar kaapt ene ‘JP’ het ene record na het andere weg. Hij begon vorig jaar in oktober met Box Hill, bekend van de Olympische Spelen van Londen 2012. Daarna veegde hij ook op Toys Hill and Ide Hill de besttijden van de tabellen. JP dook vervolgens onder, om nu opnieuw toptijden neer te zetten, dit keer op en rond het Tour-parcours in Yorkshire.
Sindsdien is de identiteit van ‘JP’ in Groot-Brittannië niet minder een mysterie dan die van Banksy, de straatartiest die ook anoniem opereert. ‘De Banksy van het wielrennen’, luidt zijn officiële bijnaam sinds hij vorig jaar de nationale media haalde.
JP wil heel hard dat iedereen denkt dat hij Lance Armstrong is. De foto bij zijn profiel is die van de Amerikaan en als residentie geeft hij Aspen op, waar Armstrong recent een huis kocht. JP zou bovendien de afkorting kunnen zijn van ‘Juan Peloto’, een alias die Armstrong vroeger vaak gebruikte en de naam van een koffieshop die hij bezit. Armstrong hield van de bijnaam ‘Juan Pelota’ omdat je het uitspreekt als ‘one pelota’, wat middels de juiste vertalingen ‘één bal’ betekent, een verwijzing naar zijn teelbalkanker.
Niet zo mooi. Veel sterkte ermee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja hij ging met 50 per uur.
Dat hopen we ook, zijn seizoen is nu een dikke streep door maar we zouden in september ook op vakantie gaan en daar keek hij al naar uit dus hij hoopt dat hij dan wel redelijk mobiel is.
In 2009 heeft ie zijn andere heup gebroken, was hij naar het ziekenhuis gegaan, zonder foto met paracetamol naar huis gestuurd, heeft hij nog een maand met een gebroken heup gefietst en gelopen, het ging toen toch erg pijn doen is hij terug gegaan. Foto's gemaakt toen bleek dat het gebroken was maar netjes weer aan elkaar gegroeid.
Nu heeft hij een zelfde breuk, maar in zijn andere heup.
Dan hoef ik alleen maar om te vallen.quote:
Nee weet ik, maar ik ga ongetwijfeld daar nog wel een paar keer langsrijden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kan zijn dat er minder wind stond, je banden opgepompt waren en vorige keer minder, misschien dat je vorige keer minder fit was door een verkoudheid oid, zegt niet zoveel eiks.
Maar leuk dat je blij bent hoor.
nee. En toch ga ik vandaag de gran fondo binnenhalen denk ik.quote:
Boh, succes danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee. En toch ga ik vandaag de gran fondo binnenhalen denk ik.
was niet heel moeilijk te vinden hoor... Box Hill http://www.strava.com/segments/627910quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Kan die segmenten niet vinden waar hij zogenaamd bovenaan moet staan. Jullie?
Die gast heeft 2 ritjes gemaakt waarin hij een paar Kom's heeft gepakt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:27 schreef the_critic het volgende:
[..]
was niet heel moeilijk te vinden hoor... Box Hill http://www.strava.com/segments/627910
en J.P. http://www.strava.com/athletes/3200458
ik reageerde enkel op Poioytr.. (hoewel ik wel lees in de comments dat er schijbaar ritjes van JP geflagged zijn.. Dus zou wel mogelijk daarom minder ritten hebben?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Die gast heeft 2 ritjes gemaakt waarin hij een paar Kom's heeft gepakt?
Ik snap de ophef niet zo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |