Ja. Balen zeg. Wens hem beterschap.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:27 schreef keesfietst het volgende:
Zo da's niet mis CyclingGirl. Sterkte ermee.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:34 schreef CyclingGirl het volgende:
CyclingBoy ligt ook in het ziekenhuis. Valpartij, gebroken heup en scheur in de schouder. Verder gat in zn elleboog, is nu gehecht en hij zit onder de schaafwonden.
Ja klopt, schijnt de taalinstellingen van je foontje over te nemen. Kan het dus niet in strava zelf aanpassen. Maar dat was al een klein tijdjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:11 schreef kaasplankje het volgende:
K heb nou ook ineens alles op de foon int nederlands
Sooooow BOEM Koekoekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef tweemeter het volgende:
Ik heb vandaag dezelfde afstand gereden als vier weken geleden, in dezelfde tijd en snelheid, maar mijn hartslag was gemiddeld 17 slagen lagerBam.
Hoeft niet alles te zeggen natuurlijk maar het is wel progressie!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef tweemeter het volgende:
Ik heb vandaag dezelfde afstand gereden als vier weken geleden, in dezelfde tijd en snelheid, maar mijn hartslag was gemiddeld 17 slagen lagerBam.
Twee meter om precies te zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef tweemeter het volgende:
Kan zijn dat er minder wind stond, je banden opgepompt waren en vorige keer minder, misschien dat je vorige keer minder fit was door een verkoudheid oid, zegt niet zoveel eiks.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef tweemeter het volgende:
Zoals 't hoort.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:20 schreef Andyy het volgende:
Carbon zadelpen en stuurpen besteld, steeds minder spacers onder het stuur en van de week m'n eerste 85km rit gereden![]()
Als het zo doorgaat heb ik over 2 maanden een volledig carbon fiets, fiets ik 600 km per week, heb ik een stuurpen met -30 graden en ben ik blut
Kan. Hoeveel km korter is het? Als het minder dan een paar procent is zou ik me er niet te veel zorgen over maken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:34 schreef Andyy het volgende:
Jup
http://www.strava.com/athletes/4404771
Maar daar geeft hij kortere afstanden aan dan m'n fietscomputer doetknipt die het beginpunt en eindpunt eruit voor privacy oid?
Of je hebt je wielmaat op een grotere omtrek ingesteld staan dan ie daadwerkelijk is, zodat het lijkt of je verder en sneller fietst. Ik dacht dat we eindelijk van de okselachtige gemiddeldes afwaren, maar nu hebben we weer een nieuwe in het topic hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:34 schreef Andyy het volgende:
Jup
http://www.strava.com/athletes/4404771
Maar daar geeft hij kortere afstanden aan dan m'n fietscomputer doetknipt die het beginpunt en eindpunt eruit voor privacy oid?
Je wil te graag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
En mij niet accepteren als stravavriendje. Godnondeju
Dat hoor ik wel vakerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |