Lekker!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Same. Om half 5 van kantoor en dan tot 7 uur rondjes toeren denk ik. Dan de laatste clinic en daarna weekend
Een vaantjequote:
Beetje knap materiaal mag toch wel verschaft worden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Godver man, jullie hebben het zo lekker voor elkaar. Om 8u beginnen! Wij zitten om kwart over 7 al op de fiets.
En dan ook nog op een gare ATB met slecht zittende zadels, want ondanks m'n Assos broekje heb ik alweer een paar dagen last van m'n reet
In groningen wordt dat zo onder je reet weg gejat. In Rotterdam wonen alleen maar nette mensen dus daar kan je ook op wat duurder materiaal rondkoerieren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een vaantje
[..]
Beetje knap materiaal mag toch wel verschaft worden?
Vroegah hadden we wel een paar cyclocrossers. Gewoon met racebandjes reed dat heerlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een vaantje
[..]
Beetje knap materiaal mag toch wel verschaft worden?
Ik heb echt nog nooit een koerier op een atb gezien. Dat zou ik niet vertrouwen ook. Net alsof er ineens een fietskoerier zonder baard binnen loopt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vroegah hadden we wel een paar cyclocrossers. Gewoon met racebandjes reed dat heerlijk.
Feit is dat het flink wordt afgeragd en dat die goedkope ATB's daar iets beter tegen kunnen. En ik ben qua fietsen en zadels en zo wel een beetje een zeikerd, het moet gewoon vlekkeloos werken.
bij je eigen kind, ben je geen oppasquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:55 schreef Oksel het volgende:
Nee, zaterdag & zondag ook maar fietsen. Al ben ik zondagochtend oppas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.everyone's a critic...
even you ! !
Zet hem op...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Same. Om half 5 van kantoor en dan tot 7 uur rondjes toeren denk ik. Dan de laatste clinic en daarna weekend
was vooral verbaast dat een koerier die de hele dag buiten is, geen messcherpe randjes heeft..quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat critic nu iets van mijn chique gesoigneerde boxer zegt en niks van die wanstaltige Hema vod van Okkie valt me echt van 'm tegen hé?
Mja married with children zo iemand neem je toch niet meer serieus alst om modegerelateerde zaken gaat.
quote:Geweldig dat u zich heeft ingeschreven (en betaald ;-) voor de bieravond van Bestetotnutoe.nl en HetisKoers.nl. We ontvangen u graag a.s. vrijdag 4 juli tussen 19:00 en 19:30 bij Café Lebowski, Domplein 17 te Utrecht. We beginnen op tijd want we hebben een boordevol programma met bier, wielrennen, verassingen, nóg meer bier, hopelijk een ware primeur, geweldige hapjes, één biertje nog, wielerverhalen, een afzakkertje en nadien open bar. De QR code in deze mail is uw ticket dus print het uit of houdt de afbeelding beschikbaar op uw mobiel.
Wij hebben er zin in!
Groet,
Bestetotnutoe & HetisKoers
ps. Vooraf en nadien is het mogelijk om het WK voetbal te kijken in het café.
Ik wil ook een hont.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.puppyopvoeden.nl/nuttige-dingen-om-je-puppy-te-leren/
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb nog nooit klachen over mijn onderbroeken gehad trouwens.
Nouja, 1tje. Dattie nog niet uit was.
Leuk!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:39 schreef Gripper het volgende:
Halve slappes, doorraggen, hema-onderbroeken, BBQ-en, de stemming zit er goed in en dan is t nog maar vrijdagochtend!
Ik heb al lekker naar het werk gefietst net, helaas vanmiddag en vanavond geen tijd, want dan moet ik naar de het-is-koers-proeverij. Het programma ziet er al leuk uit:
[..]
Oh maar dat is alsnog op te lossen hoor!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:09 schreef Oksel het volgende:
En als mijn lingerie 't enige is waar jullie over zeiken is dat toch echt een flink compliment.
Ik hou niet zo van die vette randjes aan het vlees...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh maar dat is alsnog op te lossen hoor!
Ik denk dat 1 van die monsterpoten van jou niet zou misstaan als een flinke bout op de BBQ.Maar dan had je misschien toch die 2e locomotief moeten kopen, want als je deze beenham op je huidige BBQ wilt braden kan de kap niet eens dicht.
Vet geeft juist smaak. Tenminste, als het mooi dooraderd vlees is he. Die harde witte stukken vet, die moet je er eerst af snijdenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die vette randjes aan het vlees...
MOOAARRRR, dat is zulk mooi vlees.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:34 schreef CyclingGirl het volgende:
CyclingBoy ligt ook in het ziekenhuis. Valpartij, gebroken heup en scheur in de schouder. Verder gat in zn elleboog, is nu gehecht en hij zit onder de schaafwonden.
Zo! Klinkt heftig! Sterkte ermee en ik hoop dat hij er weer snel bovenop is!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:34 schreef CyclingGirl het volgende:
CyclingBoy ligt ook in het ziekenhuis. Valpartij, gebroken heup en scheur in de schouder. Verder gat in zn elleboog, is nu gehecht en hij zit onder de schaafwonden.
Gesandwiched en ging vol tegen de grond. Hij moet een maand revalideren in een zorgcentrum of thuis, afhankelijk of ze plek hebben. 2x per dag een fysio. Hij heeft nu 3 pinnen in zijn heup.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:40 schreef Gripper het volgende:
[..]aiaiai das kut! Wat is er precies gebeurd?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:44 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Gesandwiched en ging vol tegen de grond. Hij moet een maand revalideren in een zorgcentrum of thuis, afhankelijk of ze plek hebben. 2x per dag een fysio. Hij heeft nu 3 pinnen in zijn heup.
Je vriend ziet toch weinig? Hoe fietst hij dan in peloton? Of is dat op tandem?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja hij ging met 50 per uur.
Dat hopen we ook, zijn seizoen is nu een dikke streep door maar we zouden in september ook op vakantie gaan en daar keek hij al naar uit dus hij hoopt dat hij dan wel redelijk mobiel is.
In 2009 heeft ie zijn andere heup gebroken, was hij naar het ziekenhuis gegaan, zonder foto met paracetamol naar huis gestuurd, heeft hij nog een maand met een gebroken heup gefietst en gelopen, het ging toen toch erg pijn doen is hij terug gegaan. Foto's gemaakt toen bleek dat het gebroken was maar netjes weer aan elkaar gegroeid.
Nu heeft hij een zelfde breuk, maar in zijn andere heup.
Ja. Balen zeg. Wens hem beterschap.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:27 schreef keesfietst het volgende:
Zo da's niet mis CyclingGirl. Sterkte ermee.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:34 schreef CyclingGirl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |