't was wel afzien, en het laatste kwartier heb ik eigenlijk vooral in het laatste wiel gehangen, want als ik nog veel op kop had gewerkt was 't meteen op geweestquote:
Naja, iig de valpartij ontweken.quote:Ik heb ook op het plaatselijke baantje gereden.
In het begin wat proberen weg te springen, maar dat lukte niet. Daarna lekker achterin uitgereden en me de laatste ronde in het laatste wiel geplaatst.
Dat kwam goed uit, zo wist ik mooi een valpartij te ontwijken. Omdat een meisje nog op het laatste stuk op de weg lag (ze was wat groggy) werd unaniem door het peloton besloten dat ze niet gingen afsprinten. Echter was er nog een idioot (de enige die zich echt druk maakt om het eindklassement daar) die nog wel ff hard doorfietste en juichend over de finish kwam. Kneus
Leuk, je kan op de dag zelf inschrijven hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
Kaas, mijn ouders willen mij wel ophalen en brengen dan naar die 24 uurs race/400 km, dus in principe ben ik er gewoon als jullie er ook echt aan mee willen doen. Laat maar even weten dan schrijf ik mij dan wel in.
Dat critic nu iets van mijn chique gesoigneerde boxer zegt en niks van die wanstaltige Hema vod van Okkie valt me echt van 'm tegen hé?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:32 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Denk dat hij altijd in zijn boxer fietst!
Als je een 400 wil doen zou ik toch een van de BRM 400km ritten aanraden in augustus. Dan heb je namelijk direct een serieuze pre-kwalificatie voor Parijs-Brest op zak (en gezien wat je nu al rijdt moet je je daarvoor kunnen kwalificeren).quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
Kaas, mijn ouders willen mij wel ophalen en brengen dan naar die 24 uurs race/400 km, dus in principe ben ik er gewoon als jullie er ook echt aan mee willen doen. Laat maar even weten dan schrijf ik mij dan wel in.
Wat voor Garmin heb je dan, mijn 500 zou daar niet echt problemen mee hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef KolonelBroodje het volgende:
400 kilometer gaat mijn Garmin niet volhouden denk ik. Hebben er hier mensen een extra batterij dat je gewoon door kan gaan fietsen zonder dat die op oplaad stand gaat?
Ik heb de 810, toen ik 13 uur had gefietst zat die op ongeveer nog 10%. Hij stond toen niet op nachtstand, dat zal ongetwijfeld ook nog wel wat schelen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:36 schreef ddx het volgende:
[..]
Wat voor Garmin heb je dan, mijn 500 zou daar niet echt problemen mee hebben.
De 1000 is na 10 uur wel leeg begrijp ik uit reviews.
Je kan eventueel ook oplader meenemen en dan tijdens lunch even bijladen.
geen probleem lijkt me ook leuker dan met 25 km/u te gaan fietsenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:39 schreef kanovinnie het volgende:
Het is met kaas en kornuiten wel volle bak he? Die 180 naar maastricht reden we tegenwind 34 en als kaas op kop kwam 38.
Ik heb zo'n losse accu, prima ding en ik kan mijn mobiel één keer goed opladen, maar ze zijn wel groot en prijzig. Kun je niet van accu wisselen met die garmin?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb de 810, toen ik 13 uur had gefietst zat die op ongeveer nog 10%. Hij stond toen niet op nachtstand, dat zal ongetwijfeld ook nog wel wat schelen.
Haha kano wil kolonel laten schrikken en kolonel komt droog met deze bazen reactie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
geen probleem lijkt me ook leuker dan met 25 km/u te gaan fietsen
nee hoor. Voorbereiden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha kano wil kolonel laten schrikken en kolonel komt droog met deze bazen reactie.
Die personal trainer kan geen 3 BBQ's goedmaken in 1 ochtend hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:52 schreef Oksel het volgende:
Morgen BBQ met wat fietsgasten, zaterdag BBQ voor familie, zondag BBQ feest bij tennisgast.
Morgenochtend personal trainer, misschien 's middags nog even uurtje op de fiets, alhoewel ik ook wat afspraken heb staan.
Volgende week fietsen in Italie, Gardameer. Dan Oostenrijk, ook beetje fietsen. Dan naar Kroatie, niet fietsen want geen wegen. Dan terug via Dolemieten, daar pak ik nog paar dagen fietsen mee.
Leven is zwaar.
Klinkt verschrikkelijk idd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:52 schreef Oksel het volgende:
Morgen BBQ met wat fietsgasten, zaterdag BBQ voor familie, zondag BBQ feest bij tennisgast.
Morgenochtend personal trainer, misschien 's middags nog even uurtje op de fiets, alhoewel ik ook wat afspraken heb staan.
Volgende week fietsen in Italie, Gardameer. Dan Oostenrijk, ook beetje fietsen. Dan naar Kroatie, niet fietsen want geen wegen. Dan terug via Dolemieten, daar pak ik nog paar dagen fietsen mee.
Leven is zwaar.
Niet elke BBQ is synoniem met veel vlees/vet/bier he. Mits wat sla erbij, of gegrilde groentes, en natuurlijk een goed mager stuk koeielap kun je hele gezonde en voedzame dingen van de BBQ klaarmaken. Misschien nog wel beter dan uit de pan, omdat je niet bakt in boter maar grillt waardoor er ook nog eens wat vet je vlees verlaatquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die personal trainer kan geen 3 BBQ's goedmaken in 1 ochtend hoor
Lekkere heikneuter ben je ook hé? Hoop centen snenderen aan dure schoenen en dan een onderbroek van de wibra aan, want jullie seksen toch altijd met het licht uit. Haha.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:53 schreef Oksel het volgende:
Geld uitgeven aan ondergoed is voor vrouwen.
Nee wij doen voorspel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 06:51 schreef kanovinnie het volgende:
Jij sekst met ondergoed aan? Beetje schuren?
Ik ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:08 schreef Tommeke het volgende:
Oeh jongs ik ga vanmiddag lekker fietsen om bruin te worden
Rukeend? Nou zeg.quote:
Ook kaas kan niet ongeschonden de tand des tijds doorstaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik begin over 20min. aan de Col de Willemsbrug, maar eerst nog even bandje wisselen. Lek gister en doorgerold op een halve slappe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |