Wereldwijd ja. Maar dat is niet zo lastig met al die ebolalanden erbij. Nogal kromme statistiek. Maar dat is het mooie aan statistiek natuurlijk. Iedereen kan het naar zijn eigen wens buigen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wereldwijd? Of in Nederland ook? Dat had ik niet gedacht

Hmja. En dan lopen naar de waterput zeker ook mee laten tellen als duursport?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Wereldwijd ja. Maar dat is niet zo lastig met al die ebolalanden erbij. Nogal kromme statistiek. Maar dat is het mooie aan statistiek natuurlijk. Iedereen kan het naar zijn eigen wens buigen.
Knut, wat raad jij mij aan voor mijn beklimming van de Botev morgen?

3,5 mm staal, tegen 1,4 wat ze 'normaal' zijn. Ding is zwaarder dan z'n baasje.
 3,5 mm staal, tegen 1,4 wat ze 'normaal' zijn. Ding is zwaarder dan z'n baasje.  

Heb je heipalen laten slaan en een fundering laten storten eronder?quote:

quote:

Een beetje Gert de Veen omver rijden hequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:14 schreef Patroon het volgende:
Was gisteren, de 1e die viel reed tegen mijn wiel aan..
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Een beetje Gert de Veen omver rijden he
Hoe durf je

Dat grote stuk vlees toen met die sausquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vind ze gaaf, maar een beetje te groot voor mijn tuin... En met m'n Weber kan ik tot nog toe alles maken wat ik lekker vind, dus nog geen beperkingen tegengekomen tot nu toe.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, mooi, existentieel mannen apparaat Okkie. Gefeliciteerd.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)

1 op gas, 1 op hout. Ding moet inderdaad eerst uur in de brand staan.
 1 op gas, 1 op hout. Ding moet inderdaad eerst uur in de brand staan.

Ik ruik een meet aankomenquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:44 schreef Oksel het volgende:
Nee, inderdaad. Dus nu 2 BBQ's.1 op gas, 1 op hout. Ding moet inderdaad eerst uur in de brand staan.

Aanzetten>fietsen>terugkomen>eten?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ruik een meet aankomen
Met dit ding maak je wel ff wat anders dan moink ballen en sateetjes he! Nu moet je echt leren roken en op lage temperatuur garen enz.
Wil m wel eens aan de tand voelen, probleem is alleen dat we met 10 uur lang BBQ en niet zoveel tijd overhouden om te fietsen....

Als je een stuk groot vlees 10 uur in de BBQ hebt liggen zul je m af en toe wel moeten omdraaien he. Temperatuur checken, kooltje erbij, af en toe een handje rooksnippers. T is niet hard werken, maar je moet er wel bij blijven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aanzetten>fietsen>terugkomen>eten?
Kan je mooi een rondje van 300 km met 30 gemiddeld rijden.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)

quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Stelletje sicko's hier, die lieve Frau Oksel willen marineren, en beschuldigen van het dragen van luiers en drinken uit zuigflesjes....Van 8 tot half 6 gezwoegd, toen was ik er ook wel klaar mee. En een kort nachtje met wat uitloop, anders had ik er om 7 uur gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.

quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
enge foto van man in te strakke boxer
[geen lijntjes... ttssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ]everyone's a critic...
even you ! !

Wat denk je van al die uren achter de brommert? Daar gaat je gemiddelde ook niet echt van naar beneden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens hoeveel wedstrijd km's terpstra gemaakt heeft. Dan rijden ze 40+. Vaak 45 oid.
Dan gaat 't rap met je gemiddelde.

Dat ook ja!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wat denk je van al die uren achter de brommert? Daar gaat je gemiddelde ook niet echt van naar beneden.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turbodijen

Die batterijen zijn er wel. Als ik zoiets doe zet ik mijn telefoon uit en log daar het laatste stuk mee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef KolonelBroodje het volgende:
400 kilometer gaat mijn Garmin niet volhouden denk ik. Hebben er hier mensen een extra batterij dat je gewoon door kan gaan fietsen zonder dat die op oplaad stand gaat?

Zo'n figuur moet je gewoon nooit meer mee laten fietsen. Zijn geen geintjes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:25 schreef Tommeke het volgende:
Lekker Wombcat! Ik heb ook op het plaatselijke baantje gereden.
In het begin wat proberen weg te springen, maar dat lukte niet. Daarna lekker achterin uitgereden en me de laatste ronde in het laatste wiel geplaatst.
Dat kwam goed uit, zo wist ik mooi een valpartij te ontwijken. Omdat een meisje nog op het laatste stuk op de weg lag (ze was wat groggy) werd unaniem door het peloton besloten dat ze niet gingen afsprinten. Echter was er nog een idioot (de enige die zich echt druk maakt om het eindklassement daar) die nog wel ff hard doorfietste en juichend over de finish kwam. Kneus

Je heb ook voorwielen met een naafdynamo die continu je garmin opladenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef KolonelBroodje het volgende:
400 kilometer gaat mijn Garmin niet volhouden denk ik. Hebben er hier mensen een extra batterij dat je gewoon door kan gaan fietsen zonder dat die op oplaad stand gaat?

Kan je dan blijven loggen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je heb ook voorwielen met een naafdynamo die continu je garmin opladen
Ik zou even op conrad zoeken naar een batterypack met usb uitgang. Kabeltje van je garmin mee en een stuurtasje ofzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |