Wereldwijd ja. Maar dat is niet zo lastig met al die ebolalanden erbij. Nogal kromme statistiek. Maar dat is het mooie aan statistiek natuurlijk. Iedereen kan het naar zijn eigen wens buigen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wereldwijd? Of in Nederland ook? Dat had ik niet gedacht
Hmja. En dan lopen naar de waterput zeker ook mee laten tellen als duursport?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Wereldwijd ja. Maar dat is niet zo lastig met al die ebolalanden erbij. Nogal kromme statistiek. Maar dat is het mooie aan statistiek natuurlijk. Iedereen kan het naar zijn eigen wens buigen.
Knut, wat raad jij mij aan voor mijn beklimming van de Botev morgen?
Heb je heipalen laten slaan en een fundering laten storten eronder?quote:
quote:
Een beetje Gert de Veen omver rijden hequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:14 schreef Patroon het volgende:
Was gisteren, de 1e die viel reed tegen mijn wiel aan..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Een beetje Gert de Veen omver rijden he![]()
Hoe durf je
Dat grote stuk vlees toen met die sausquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:23 schreef Gripper het volgende:
[..]![]()
Vind ze gaaf, maar een beetje te groot voor mijn tuin... En met m'n Weber kan ik tot nog toe alles maken wat ik lekker vind, dus nog geen beperkingen tegengekomen tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, mooi, existentieel mannen apparaat Okkie. Gefeliciteerd.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |