Halve finale 2012. Makkie voor Fedje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:25 schreef suus21 het volgende:
Hebben fed en djoko al ooit op gras tegen elkaar gespeeld?
jepquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:40 schreef Mykonos het volgende:
Ik schakelde een paar games geleden in, maar het gaat dus al de hele wedstrijd zo?
Ik dacht dat ik de enige was die dat had. Zit inmiddels aan mijn derde tv. Zijn hoofd past nu wel op het scherm, maar over een jaar niet meer denk ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:35 schreef Tim86 het volgende:
Iedere keer als ik Becker zie ben ik bang dat hij ontploft.
Daar ligt het niet aan hoor. Deze gasten kunnen geweldig bewegen, maar het is heel 'grof' allemaal. Op gras hebben ze daar gewoon moeite mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef Szura het volgende:
Gvd trek eens fatsoenlijk schoeisel aan mafketels
Ik help het je hopen. Zou geweldig zijn als Federer het toernooi wint.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:14 schreef TheGeneral het volgende:
Hele matige wedstrijd.. Hier zou Federer, ervan uitgaande dat hij van Raonic wint, redelijk simpel moeten kunnen winnen. Al weet je het natuurlijk nooit.
Ja, hopelijk houdt hij nu gewoon zijn service de hele set en krijgt hij steeds meer vertrouwen.quote:
Ik denk 50/50, alhoewel bij Betfair is Djokovic redelijk favoriet. Wat denk jij?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
Mocht Federer winnen dan zal hij toch blij zijn dat hij tegen Djokovic moet en niet tege Nadal.
Wie is wat jullie betreft de favoriet als de finale Djokovic-Federer wordt?
Zou geweldig zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:47 schreef Ar-se-nal het volgende:
Federer speelt echt lekker. Misschien dat hij dit toernooi zelfs wint voor de 8e keer.
Klopt, Djokovic is favoriet. Ik denk uiteindelijk toch Federer, omdat hij zo'n veel beter record heeft in GS-finales. Djokovic is daar toch minder sterk in.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik denk 50/50, alhoewel bij Betfair is Djokovic redelijk favoriet. Wat denk jij?
Wie hoop je dat er wint als dat de finale wordt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:50 schreef suus21 het volgende:
Ik zie djoko echt niet winnen van fed met zijn geglij.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik denk 50/50, alhoewel bij Betfair is Djokovic redelijk favoriet. Wat denk jij?
federer natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn.
[..]
Klopt, Djokovic is favoriet. Ik denk uiteindelijk toch Federer, omdat hij zo'n veel beter record heeft in GS-finales. Djokovic is daar toch minder sterk in.
[..]
Wie hoop je dat er wint als dat de finale wordt?
Klasse, jongedame.quote:
Beide zijn onbelangrijk, ik kan me er nog steeds wel druk om maken, maar uiteindelijk is het gewoon tv-vermaak en is het na de wedstrijd voorbij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben, wat vinden jullie belangrijker: dat jullie favoriet bij de heren de Wimbledonfinale wint of dat Nederland het WK voetbal wint? Ik het eerste.
Klopt, als ze ooit een film gaan maken over Superman als kleuter dan weet ik wel een kandidaat voor de hoofdrol.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:59 schreef suus21 het volgende:
Ik vind die kleuterkop zo bagger, niet om aan te zien.
Het is toch emotie vind ik. Vind het wel belangrijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:59 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Beide zijn onbelangrijk, ik kan me er nog steeds wel druk om maken, maar uiteindelijk is het gewoon tv-vermaak en is het na de wedstrijd voorbij.
tennis wint het altijd van het voetbal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben, wat vinden jullie belangrijker: dat jullie favoriet bij de heren de Wimbledonfinale wint of dat Nederland het WK voetbal wint? Ik het eerste.
Ja, ik snap het wel. Vroeger kon ik me er echt druk om maken, maar nu ben ik vaak wel over de teleurstelling/overwinningsroes heen na een nachtje slapen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is toch emotie vind ik. Vind het wel belangrijk.
Voor mij ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:00 schreef suus21 het volgende:
[..]
tennis wint het altijd van het voetbal.
Dat geldt vor mij ook. als Edberg vroege rverloor, zat ik er een week mee. Met Nadfal en Federer ben ik het de dag erna ook wel kwijt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:02 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, ik snap het wel. Vroeger kon ik me er echt druk om maken, maar nu ben ik vaak wel over de teleurstelling/overwinningsroes heen na een nachtje slapen.
Mee eens, maar wat mij betreft hadden ze eerder ten onrechte geen penalty gekregen dus wat mij betreft is het 'per saldo' redelijk rechtvaardig.quote:Bij voetbal vind ik vooral belangrijk dat het Nederlands elftal een beetje leuk en sportief speelt. Zo'n schwalbe van Robben helpt niet echt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:11 schreef suus21 het volgende:
Ik vind dat fed nog te weinig naar het net gaat, zo laat ie die kleuter eventueel wat games pakken.
hier kan geen jinx tegenop tegen dat talentloze spel van de kleuter.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ok had niet verwacht Federer nog eens in een Grand Slam finale te zien.
Nou ja, het is nog niet zo ver, no jinx.
Ja nou weten we het wel...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef suus21 het volgende:
[..]
hier kan geen jinx tegenop tegen dat talentloze spel van de kleuter.
Als je niet of slecht kunt volleren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:57 schreef suus21 het volgende:
Hoe kun je met zo'n service geen serve volley spelen
met zo'n service krijg je doorgaans geen lastige volley te verwerken, lijkt me..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als je niet of slecht kunt volleren.
Gulbis.quote:
Dat lijkt mij ook, maar als je niet kunt volleren heb je alsnog een probleem.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:00 schreef suus21 het volgende:
[..]
met zo'n service krijg je doorgaans geen lastige volley te verwerken, lijkt me..
hij is prof hij kan heus wel basis volleren..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gulbis.
[..]
Dat lijkt mij ook, maar als je niet kunt volleren heb je alsnog een probleem.
Niet vaak. Is wel leuk. Edberg deed dat vroeger continu.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:04 schreef suus21 het volgende:
Heeft iemand een speler chip & charge zien doen deze editie?
Ja, je hebt gelijk.quote:
niet vaak? Ik denk eerder nooit....ik heb het helaas nog niet gezien of een keer bij dimi.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet vaak. Is wel leuk. Edberg deed dat vroeger continu.
Ik probeerde genuanceerd over te komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:06 schreef suus21 het volgende:
[..]
niet vaak? Ik denk eerder nooit....ik heb het helaas nog niet gezien of een keer bij dimi.
Wat is er mis met verwijzingen naar Edberg?quote:
Hij is prof hij kan heus wel basis passeren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:10 schreef suus21 het volgende:
Raonic weet niet hoe hij moet passeren lijkt het wel. Waarom buit roger dit niet uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Je bent hardleers of niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:11 schreef suus21 het volgende:
Heeft de kleuter die extra mouw als preventie of is hij geblesseerd?
Op deze manier wel ja, verder geen discussie hier.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:14 schreef suus21 het volgende:
[..]
is kleuter een vies woord dat je op fok niet mag gebruiken?
stel je niet aan gast.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op deze manier wel ja, verder geen discussie hier.
Hopelijk doet hij dat ook overmorgen.quote:
nee want djoko weet wel te passeren en retourneren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij dat ook overmorgen.
je had toch geen twijfels over zijn winkansen vandaag of wel?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
Klasse van Federer.6-4 6-4 6-4. Wat een ideale partij voor hem.
Nja, als Federer op zijn best is en Djokovic alle kanten opglijdt...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:20 schreef suus21 het volgende:
[..]
nee want djoko weet wel te passeren en retourneren.
Jawel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:22 schreef suus21 het volgende:
[..]
je had toch geen twijfels over zijn winkansen vandaag of wel?
dat kan ik niet geloven....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, als Federer op zijn best is en Djokovic alle kanten opglijdt...
[..]
Jawel.
Ja, geweldig.quote:
Federer zwaar favoriet voor de finale of bedoel je net tegen Raonic?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:23 schreef Norrage het volgende:
Fed zwaar favoriet ja. Speelt hetzelfde als Dimi, maar beter.
Ik ben altijd bang dat mijn favoriet verliest, of het nu Federer is of Nadal.quote:
Esthetisch mooi? Is dat niet dubbelop?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:31 schreef PippenScottie het volgende:
6-4 6-4 6-4 is ook gewoon een esthetisch mooie scoreline.
Nu al zin in zondag!
Een bijna tautologisch pleonasme inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Esthetisch mooi? Is dat niet dubbelop?
Haha, goede reden! Ik was geneigd om toch Djokovic als favoriet te noemen, maar hij heeft zoveel moeite met zijn voetenwerk. Misschien heeft Federer toch de betere kansen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben bevooroordeeld en zeg Federer in straight sets!
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een bijna tautologisch pleonasme inderdaad.
Die vroeg inderdaad om dit stijlmiddel.quote:Maar het is dan ook een heel mooie scoreline.
Voor dit soort wedstrijden middelt dat wel uit. Een bookie volgt gewoon het geld, niet de daadwerkelijke kansen. Je ziet daar nog wel eens discrepanties bij bijvoorbeeld Engeland op het WK (veel mensen die daarop inzetten en de odd daarom onrealistisch laag wordt). Maar dat speelt hier nauwelijks een rol.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar in hoeverre maakt het feit dat de odds gebaseerd zijn op het wedgedrag van zo enorm veel mensen die odds betrouwbaarder/realistischer?
Oké, gracias.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor dit soort wedstrijden middelt dat wel uit. Een bookie volgt gewoon het geld, niet de daadwerkelijke kansen. Je ziet daar nog wel eens discrepanties bij bijvoorbeeld Engeland op het WK (veel mensen die daarop inzetten en de odd daarom onrealistisch laag wordt). Maar dat speelt hier nauwelijks een rol.
Federer en Djokovic hebben evenveel GS-finales verloren. Federer is echt ontzettend clutch. Dat zag je in 2012 tegen Murray al. Hoe hij de 2e set pakte tegen een Murray die tot dan toe sterker was, was echt subliem.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:06 schreef Norrage het volgende:
Hup Djoko. Ik hoop echt dat ie wint tegen Fedje...maar Fedje heeft 90% kans dit te winnen zondag, zo slecht was Djoko. Echt werkelijk een van de allerslechtste potten die ik ooit heb gezien, tegen Dimitrov. Man man man wat was Djoko waardeloos. Ik kan me niet voorstellen dat hij op een of andere manier die wedstrijd opzij kan zetten, zeker niet gezien hij de volledige druk heeft met zijn verschrikkelijke slechte finale-record van de laatste jaren.
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:03 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik zou een kampioenschap van het Nederlands elftal ruilen voor een Wimbledontitel voor Federer zondag.
Ja, het ziet er zo natuurlijk uit allemaal.quote:Dat gezegd hebbende, hij speelde echt ziek goed vandaag. Het is bijna eng hoe bedreven hij is in grastennis. Hup Roger!
Ja, al moet ik zeggen dat ik me naarmate ik ouder word fitter voel dan vroeger. Klinkt misschien heel stom, maar met tennis ben ik nu echt sneller (of minder langzaam) dan vroeger.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:03 schreef 1239758715981 het volgende:
En die gast is gewoon bijna 33 hè. Ongelofelijk.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:06 schreef Norrage het volgende:
Hup Djoko. Ik hoop echt dat ie wint tegen Fedje...maar Fedje heeft 90% kans dit te winnen zondag, zo slecht was Djoko. Echt werkelijk een van de allerslechtste potten die ik ooit heb gezien, tegen Dimitrov. Man man man wat was Djoko waardeloos. Ik kan me niet voorstellen dat hij op een of andere manier die wedstrijd opzij kan zetten, zeker niet gezien hij de volledige druk heeft met zijn verschrikkelijke slechte finale-record van de laatste jaren.
Misschien hebben ze er beiden zeven verloren maar Djokovic heeft er zes gewonnen en Federer zeventien.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:09 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Federer en Djokovic hebben evenveel GS-finales verloren. Federer is echt ontzettend clutch. Dat zag je in 2012 tegen Murray al. Hoe hij de 2e set pakte tegen een Murray die tot dan toe sterker was, was echt subliem.
Ja dat was het idee achter dat feitjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien hebben ze er beiden zeven verloren maar Djokovic heeft er zes gewonnen en Federer zeventien.
O, sorry.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ja dat was de implicatie achter dat feitje
Vetquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:48 schreef Federer-fan het volgende:
Gaaf trouwens dat het zondag in feite ook Becker-Edberg is en dan 24 jaar na hun laatste van drie finales.
Ja. Die finale van 1990 was zo geweldig toen. Was volgens mij een jaar lang blij. Ben er nog steeds blij mee trouwens.quote:
Vandaag ging het niet helemaal soepel bij Djokovic inderdaad. Hij gleed alle kanten op en zondag is de baan nog weer iets 'graslozer' en dat lijkt me in Federers voordeel, omdat Djokovic geen grip heeft op de punten op de baan waar geen gras ligt (Federer ook niet maar die glijdt veel minder)quote:Ik ben weer eens voor Fedje zondag, Djoko is zo onhandig op gras.
toen was ik nog niet geborenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Die finale van 1990 was zo geweldig toen. Was volgens mij een jaar lang blij. Ben er nog steeds blij mee trouwens.
[..]
Vandaag ging het niet helemaal soepel bij Djokovic inderdaad. Hij gleed alle kanten op en zondag is de baan nog weer iets 'graslozer' en dat lijkt me in Federers voordeel, omdat Djokovic geen grip heeft op de punten op de baan waar geen gras ligt (Federer ook niet maar die glijdt veel minder)
Heeft iemand nog iets gehoord over de schouder van Djokovic? Hoop echt dat Federer wint.
Wat me geweldig lijkt, is om nu al te weten dat Federer in vijf sets gaat winnen maar niet te weten hoe de wedstrijd verloopt qua game- en setstanden.
Lijkt me zo relaxed om op Wimbledon rond te lopen als je het een keer hebt gewonnen.![]()
Ow.quote:
Grijp je kans en word een RijkeVogel2.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Is Djokovic nou favoriet bij de bookies? Daar snap ik geen fuck van.
Ja...snap er geen reet van. Djoko zal vast wel een setje winnen, tiebreak ofzo, maar kans op straight sets is toch vrij groot.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik snap het ook niet. Hij is totop heden niet op zijn sterkst in GS-finales.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:30 schreef TennispeRFect het volgende:
Ik heb zojuist de zondagmiddag gereserveerd, niemand gaat mij storen [...]
Hoe dan?quote:![]()
Djokovic word nummer 1 van de wereld en onttroont Nadal en verruineert Nadals statistieken
quote:of Federer wint en krijgt een welhaast mytische, goddelijke status.
Welke persoonlijke aanvallen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 06:40 schreef TennispeRFect het volgende:
Maakt het toch wel gezelliger hier, die persoonlijke aanvallen.
Ik denk dat hij op 'aantal weken nummer 1' doelt.quote:
Erg vreemd inderdaad, Federer heeft een stuk beter toernooi gespeeld en Djokovic is nu ook niet bepaald onbetwistbaar op de GS. Zijn laatste overwinning buiten AO dateert uit 2011 (geen verkeerd potje trouwens, ben 'em aan het terugkijkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic is de redelijk zware favoriet voor zondag. Hij heeft backodds van 1.55, Federer van 2.55. Maar goed, misschien verandert dat nog. Ik begrijp deze odds niet.
Het was jammer dat de derde set niet 1 minuut langer duurde, dan had elke set 34 minuten geduurdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:31 schreef PippenScottie het volgende:
6-4 6-4 6-4 is ook gewoon een esthetisch mooie scoreline.
Nu al zin in zondag!
Goeie reden om voor Djoko te zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja...snap er geen reet van. Djoko zal vast wel een setje winnen, tiebreak ofzo, maar kans op straight sets is toch vrij groot.
Maar ik hoop op djoko, zodat al die vervelende Federer geilers weer ff stil zijn...
Tja, ik snap het, maar aan de andere kant is het ook mooi dat een man als Federer zo veel mensen kan betrekken bij de sport. Hij overstijgt de sport eigenlijk. (Maar misschien is dat voor jou dan juist reden om niet voor Federer te zijn - niemand zou de sport mogen overstijgenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:44 schreef Norrage het volgende:
Op dit forum zitten genoeg oprechte Federer liefhebbers. GEen enkel probleem mee hier. Maar overal kruipen alle Federer-liefhebbers - die verder geen enkele speler buiten Nadal zouden kunnen opnoemen - uit hun schulp en zijn ze weer allemaal fan. Beetje zoals successupporters van Ajax, of het Nederlands elftal nu (waar ik er 1 van ben)
sowieso weer eens een leuke winnaresquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:37 schreef Norrage het volgende:
Eerst hup Petra!
Maar Genie mag ook wel winnen hoor.
Federer en Nadal hebben tennis huge gemaakt. Tijdens Sampras (de boekhouder) was de aandacht voor tennis echt wel ingezakt. Nu profiteren de tennisliefhebbers van de enorme hoeveelheid geld en aandacht voor tennis. Uitstekende coverage op BBC, Nederland, Belgie, Fox etc. met prachtige leaders en intro's etc. Uitstekend georganiseerde tournooien. Zo'n O2 Arena is een genot en de Grand Slams zijn een lust voor het oog. En Federer speelt tennis zoals tennis bedoeld is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:44 schreef Norrage het volgende:
Op dit forum zitten genoeg oprechte Federer liefhebbers. GEen enkel probleem mee hier. Maar overal kruipen alle Federer-liefhebbers - die verder geen enkele speler buiten Nadal zouden kunnen opnoemen - uit hun schulp en zijn ze weer allemaal fan. Beetje zoals successupporters van Ajax, of het Nederlands elftal nu (waar ik er 1 van ben)
Uiteraard is het prima ja, maar voor mij een reden om toch voor Djoko te zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:30 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Federer en Nadal hebben tennis huge gemaakt. Tijdens Sampras (de boekhouder) was de aandacht voor tennis echt wel ingezakt. Nu profiteren de tennisliefhebbers van de enorme hoeveelheid geld en aandacht voor tennis. Uitstekende coverage op BBC, Nederland, Belgie, Fox etc. met prachtige leaders en intro's etc. Uitstekend georganiseerde tournooien. Zo'n O2 Arena is een genot en de Grand Slams zijn een lust voor het oog. En Federer speelt tennis zoals tennis bedoeld is.
Dat er af en toe wat successupporters zonder verstand van tennis zich melden op het forum neem ik graag op de koop toe.
Meen je dat?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:41 schreef Norrage het volgende:Verder ben ik geen fan van Federer. Vervelend mannetje, die met de halve tour ruzie heeft. Zelf is hij ook fanboy van zichzelf
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:35 schreef 1239758715981 het volgende:
"semi" is trouwens een anglicisme. In het Nederlands spreken we van een halve finale.
[..]
Ik denk dat hij op 'aantal weken nummer 1' doelt.
quote:
Ik ook. Is een hele makkelijke oplossing voor. Al je spaargeld op Djokovic zetten en van het ene op het andere moment ben je pessimistisch over de kansen van Djokovic.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Erg vreemd inderdaad, Federer heeft een stuk beter toernooi gespeeld en Djokovic is nu ook niet bepaald onbetwistbaar op de GS. Zijn laatste overwinning buiten AO dateert uit 2011 (geen verkeerd potje trouwens, ben 'em aan het terugkijken). Maar goed, dat is rationeel, gevoelsmatig geef ik de wedstrijd toch aan Djoko -maar wellicht is dat omdat ik altijd pessimistisch ben over de kansen van Federer.
Ik ook niet.quote:[..]
Ik had graag niet zo'n mainstream mening gehad, maar ik heb ook niets liever dan dat Federer morgen gaat winnen
Vind ik niet storend. Ik ben zelf fan van Ronnie O'Sullivan maar alleen tijdens de Embassy volg ik hem.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:44 schreef Norrage het volgende:
Dat hoor ik voor het eerst. Waar komt dat opeens vandaan dan, of is het al jaren zo?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Verder ben ik geen fan van Federer. Vervelend mannetje, die met de halve tour ruzie heeft. Zelf is hij ook fanboy van zichzelf
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja.Ik ben wel benieuwd. Kun je hem PM'en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, en, heb ik ook weleens gedaan hoor.quote:
Echt al jaren zo ja. En ik ga het niet pmenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat hoor ik voor het eerst. Waar komt dat opeens vandaan dan, of is het al jaren zo?
[..]
Ik ben wel benieuwd. Kun je hem PM'en?
Heb je één voorbeeld van een vervelende actie van Federer?quote:
Ow.quote:En ik ga het niet pmen
Het zeggen dat murray geen talent heeft bijvoorbeeld, dit soort respectloze opmerkingen over directe rivalen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je één voorbeeld van een vervelende actie van Federer?
[..]
Ow.
O, da's wel suf. Raar dat hij dat doet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het zeggen dat murray geen talent heeft bijvoorbeeld, dit soort respectloze opmerkingen over directe rivalen.
Als ze dit niveau volhoudt en Genie niet beter wordt wel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:37 schreef superniger het volgende:
Kvitova gaat dit wel makkelijk winnen.
Petraquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:37 schreef superniger het volgende:
Kvitova gaat dit wel makkelijk winnen.
luckassgodquote:
Het is tegenwoordig weer erg leuk om te zien ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prima tennis hoor. Het damestennis is echt weer uit het dal geklommen wat mij betreft. Je moet het ze toch nageven, in bijna geen enkele andere sport wordt er veel naar vrouwen gekeken.
Genie, Halep, Petra, Maria weer goed, Na Li, Serena...het gaat goed met het vrouwentennis ja, itt herentennisquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig weer erg leuk om te zien ja.
Ach kom op man. Dit is echt desinformatie. Federer is ontzettend gewaardeerd op de tour. Niet alleen door alles en iedereen nasst de baan maar ook door de spelers.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het zeggen dat murray geen talent heeft bijvoorbeeld, dit soort respectloze opmerkingen over directe rivalen.
Mag je je wat meer in verdiepen dan, want dat is niet zo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:46 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Ach kom op man. Dit is echt desinformatie. Federer is ontzettend gewaardeerd op de tour. Niet alleen door alles en iedereen nasst de baan maar ook door de spelers.
http://en.wikipedia.org/w(...)_Sportsmanship_Awardquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:46 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Ach kom op man. Dit is echt desinformatie. Federer is ontzettend gewaardeerd op de tour. Niet alleen door alles en iedereen nasst de baan maar ook door de spelers.
Waarom wint hij dan elk jaar de prijs voor de sportiefste speler, die hij ook aan zijn collega's te danken heeft?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mag je je wat meer in verdiepen dan, want dat is niet zo.
Roger in the locker room is I think pretty unique in terms of playersquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mag je je wat meer in verdiepen dan, want dat is niet zo.
Ja dag. Jij poneert dat hij niet populair is bij collega's zonder enig bewijs. Vervolgens wordt dat weerlegd met bewijs en wil je het over iets anders hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:50 schreef Norrage het volgende:
Maar goed, laten we het over de dames-finale hebben, en niet altijd over hoe "geweldig Federer wel niet is"
Ik wilde er uberhaupt niet over beginnen, zoals ik eerder had gezegd, dus ik heb geen zin om weer een discussie op te starten. Google maar eens over Djokovic of Murray families en hun akkefietjes met Federer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:52 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Ja dag. Jij poneert dat hij niet populair is bij collega's zonder enig bewijs. Vervolgens wordt dat weerlegd met bewijs en wil je het over iets anders hebben
Roland Garros 1988. 6-0 6-0 in 28 minutenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:00 schreef --3S-- het volgende:
Weet iemand wat de kortste wedstrijd ooit is geweest in een damesfinale?
Het is eigenlijk vooral die backhand juist die zo goed is. Forehand heb ik haar nog een paar foutjes mee zien makenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:00 schreef Eppie_NL het volgende:
Bouchard zoekt ook te vaak de forehand van Kvitova. En de forehand van Kvitova is vandaag geweldig.
Wimbledon in 1925 duurde 25 minuten (6-2 6-0)quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:00 schreef --3S-- het volgende:
Weet iemand wat de kortste wedstrijd ooit is geweest in een damesfinale?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Roland Garros 1988. 6-0 6-0 in 28 minuten
Wowquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wimbledon in 1925 duurde 25 minuten (6-2 6-0)
Djoko gaat makkelijk winnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hopelijk wordt de mannenfinale morgen een stuk spannender...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |