SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
Sorry Johannes. 14-jarige Nick stijgt razendsnel in populariteit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk hebben we het over Nickgod van FC Groningen, niet over de 14 jarige Nick.
niet iedereen zit hier 24/7quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef Crack_ het volgende:
De vraag of toto nog in Portugal woont of terug in Nederland is heb ik al zoooo vaak voorbij zien komen, haha
Je ging gelijk weg uit gesprekquote:
Geeft toch ook niet. Ik had überhaupt niet meegekregen dat ie in Portugal zatquote:
Doe eens wat nationalistischerquote:
Omdat Nick een mooibooi is. Die wilde jou wel versierenquote:
iddquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef Crack_ het volgende:
De vraag of toto nog in Portugal woont of terug in Nederland is heb ik al zoooo vaak voorbij zien komen, haha
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Vind je het vervelend om die vraag vaak te moeten antwoorden toto?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat Nick een mooibooi is. Die wilde jou wel versieren![]()
Ze heeft aldo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat Nick een mooibooi is. Die wilde jou wel versieren![]()
Johquote:
quote:
Nou en.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
fylax heeft al een chick jij spelbreker
de wijn van de FHF actie is inmiddels binnen trouwens
Whyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
Ik werd gister helemaal emotioneel van Brugklas
Had er weer een chick een eerste menstruatie?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
Ik werd gister helemaal emotioneel van Brugklas
Dit heb ik vandaag gedaan bij de skattige Paxjequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
koetsjieeekoetsjieeee *knijpt in wangetjes*
Nee kankerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had er weer een chick een eerste menstruatie?
Ik ga een flesje meenemen naar Etsu, dan kan je het zelf proeven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat mooi dat je wijn binnen is! Ik hoop dat het je smaakt![]()
Is hij zo babyface?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit heb ik vandaag gedaan bij de skattige Paxje
Nee grapje, was echt zo slechtquote:
Ik heb dit ook gedaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit heb ik vandaag gedaan bij de skattige Paxje
Dus ze komen wellicht. Nais.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga een flesje meenemen naar Etsu, dan kan je het zelf proeven.
Moirapoly bleek ook geïnteresseerd in lasagne alhoewel ze misschien allebei moesten werken, dat was niet helemaal duidelijk.
Ja, dat is zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het gaat zoals het gaat tochVoel jij je al beter?
Snap dat het zuur is idd... mijn broer is er ook doorgekomen dus jij ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Ja hoor, ik heb gesolliciteerd bij de Ikea en hoop daar aangenomen te worden zodat ik weer gewoon een planning kan maken. Voor de rest probeer ik realistisch te denken dat een studieschuld van 5000 euro eigenlijk niks voorstelt en dat dat ook wel 'normaal' is, al blijft het niet leuk. Echt erg is het ook niet. En dat gaat wel prima. Verder zal het altijd zuur en balen blijven natuurlijk. Lief dat je 't vraagt
Moet van 9 tot 18 werken, de dag erna ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga een flesje meenemen naar Etsu, dan kan je het zelf proeven.
Moirapoly bleek ook geïnteresseerd in lasagne alhoewel ze misschien allebei moesten werken, dat was niet helemaal duidelijk.
Dichtbij Grunn CSquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet van 9 tot 18 werken, de dag erna ook.
Maar als 't fietsbaar is en er pas om 19u gegeten wordt kan ik wel langsdroppen
Moet te doen zijn.quote:
Jaa, sowieso!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Snap dat het zuur is idd... mijn broer is er ook doorgekomen dus jij ook
Dat kan bij Etsu ook wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet te doen zijn.
Kiek wel eem, normaal ben ik wel te dood na m'n werk om nog iets anders te doen dan bankhangen
Etsu beweert dat Paxje sowieso het op de bank moet opeten omdat hij niet aan tafel zou passen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet te doen zijn.
Kiek wel eem, normaal ben ik wel te dood na m'n werk om nog iets anders te doen dan bankhangen
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu beweert dat Paxje sowieso het op de bank moet opeten omdat hij niet aan tafel zou passen.
Valt nog mee dat hij het niet buiten op de grond voorgeschoteld krijgt dan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu beweert dat Paxje sowieso het op de bank moet opeten omdat hij niet aan tafel zou passen.
Dit zie ik nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt nog mee dat hij het niet buiten op de grond voorgeschoteld krijgt dan.
Pax mag het waarschijnlijk in de slaap consumeren. En dan wel het stuk met een flinke scheut poppers erin verwerkt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben solidair met Pax. Hij buiten op de grond, dan ik ook buiten op de grond.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als we Pax anaal gaan verkrachten dan ben ik sowieso aanwezig.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pax mag het waarschijnlijk in de slaap consumeren. En dan wel het stuk met een flinke scheut poppers erin verwerkt.
Komt zo nog wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:25 schreef Toto69 het volgende:
Waarom op FOK! als je je vriendin kan pakken? Hommo.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als we Pax anaal gaan verkrachten dan ben ik sowieso aanwezig.
Hoi Etsu.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:26 schreef Etsu het volgende:
Ik zie dat jullie het etentje aan het bespreken zijn.![]()
Jammer dat Moirapoly moeten werken, ze zijn van harte welkom verder.
Paxcon eet inderdaad van de grond.![]()
En Johannes kan zelfs lopend komen.
Mono moet volgens mij 's avonds werken, maar ik ben om 18u klaar en mijn werk is niet ver van het station. Dus als je zin hebt in mijn gezelschap wil ik best nog eens kiek'n of ik direct uit werk naar je toe kan fietsenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:26 schreef Etsu het volgende:
Gewoon komenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono moet volgens mij 's avonds werken, maar ik ben om 18u klaar en mijn werk is niet ver van het station. Dus als je zin hebt in mijn gezelschap wil ik best nog eens kiek'n of ik direct uit werk naar je toe kan fietsen
hihi komen
Kijk maar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono moet volgens mij 's avonds werken, maar ik ben om 18u klaar en mijn werk is niet ver van het station. Dus als je zin hebt in mijn gezelschap wil ik best nog eens kiek'n of ik direct uit werk naar je toe kan fietsen
hihi komen
Hier ben ik zeker benieuwd naar. TVP.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk maar.
Is het nog gelukt met ovenschaal lenen of moet ik het doen met een ovenschaal voor 2 personen?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:
quote:
Zonet zei je nog dat je meer van het voyeurisme hield?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks vernomen van wat er gister/vannacht/wanneer dan ook is besprokenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk maar.
Is het nog gelukt met ovenschaal lenen of moet ik het doen met een ovenschaal voor 2 personen?
laat zienquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:29 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu een rechtelijke uitspraak te lezen waarin de rechter een banaan beschrijft.
Post de uitspraak.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:29 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu een rechtelijke uitspraak te lezen waarin de rechter een banaan beschrijft.
Handig ditquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks vernomen van wat er gister/vannacht/wanneer dan ook is besprokenDus ik hoorde net pas dat we blijkbaar vergeten waren een ovenschaal mee te nemen
Die ligt hier dus nog in de keuken
Maar kan 'm wel dinsdagochtend mee naar m'n werk nemen, is hij alleen pas 's avonds om half 7/7u bij jou
Ik ben van alle markten thuisquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet zei je nog dat je meer van het voyeurisme hield?
Leuk alternatief dan maarquote:
quote:Waarom zijn Belgische terroristen niet gevaarlijk?
Zij plegen alleen banaanslagen.
Waarom hebben Belgische terroristen altijd fruitschalen bij zich?
Daar liggen de bananen op, voor de banaanslagen.
Waarom zijn Belgische terroristen toch een beetje gevaarlijk?
Een banaanslag kan soms toch verkeerd banaankomen.
Het is geel en hangt aan de muur?
Een banaanplakbiljet
Waarom zijn bananen krom?
Anders passen ze niet in hun schil.
Wat doe je als een schroefje los zit?
Banaandraaien.
Het is geel en het pest?
Een bana-na-na-na-na.
Het is geel en het hangt achter de auto?
Een banaanhangwagen.
Het is geel en je staat er ingeschreven?
Een centraal banaanmeldpunt.
Het is geel en het komt van achteren?
Een achterbakse banaanval.
Het is geel je kunt je sigaret er mee aansteken?
Een banaansteker.
Het is geel en de afwas staat er op?
Een banaanrecht.
Het is geel en je kunt er je banaan aan vast leggen?
Een banaanlegsteiger.
Het is geel en mensen die dit soort grapjes maken komen het tekort?
Banaandacht.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mannen die dingen niet met hun vrouw communicerenDan gaan er dingen mis, ja.
Hey Etsuquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:26 schreef Etsu het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
maar jij hebt Johannes als vrouwelijke hetero dus ontmoet en bent zonder seks vertrokken?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn kont doet nog steeds pijn.
deelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:
Ik ontvang zojuist een foto van Fylax met zijn vriendin in bedO-
Nee, we zijn nog geëindigd met een trio waarin de drie heren elkaar plezierden en ik tevreden toekeek met de lui die jeu-de-boules aan het spelen waren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
maar jij hebt Johannes als vrouwelijke hetero dus ontmoet en bent zonder seks vertrokken?
Wie is dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:
Ik ontvang zojuist een foto van Fylax met zijn vriendin in bedO-
Dat is niet handig.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks vernomen van wat er gister/vannacht/wanneer dan ook is besprokenDus ik hoorde net pas dat we blijkbaar vergeten waren een ovenschaal mee te nemen
Die ligt hier dus nog in de keuken
Maar kan 'm wel dinsdagochtend mee naar m'n werk nemen, is hij alleen pas 's avonds om half 7/7u bij jou
Minder grappig dan ik verwacht hadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Best jammer dat het niet staat dat het geel is, maar goed.
Ik moet sowieso niet heeel laat weg ivm treinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niet handig.Lasagne moet ook nog heel lang in de oven, anders eten we veel te laat.
Dan moet je 'm maar op komen halen ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niet handig.Lasagne moet ook nog heel lang in de oven, anders eten we veel te laat.
Gewoon lam zijn voordat je aan het eten begint. Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn zes flessen wijn voor 3,94 zijn net gearriveerd. Toto69 vond dit heel interessant.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon lam zijn voordat je aan het eten begint. Succes gegarandeerd.
Picsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn zes flessen wijn voor 3,94 zijn net gearriveerd. Toto69 vond dit heel interessant.
Die actie heeft daadwerkelijk doorgang gevonden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn zes flessen wijn voor 3,94 zijn net gearriveerd. Toto69 vond dit heel interessant.
Hoe groot is dat ding eigenlijk? Maw: past het wel in mijn oventje?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet je 'm maar op komen halen ofzoOf morgen even naar de Welkoop komen, dan zorg ik wel dat ik 'm mee heb
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JaAlvast trainen voor een eventuele ontmoeting met Nickgod.
Ja, was geen fout zoals velen dachten. Gewoon PR eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die actie heeft daadwerkelijk doorgang gevonden?
Had ik toch minder lui moeten zijn en ook toe moeten slaan
Net zoals Mediamarkt met hun WK-actiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, was geen fout zoals velen dachten. Gewoon PR eigenlijk
We hebben 2 formaten, 1 grotere en 1 kleinere.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe groot is dat ding eigenlijk? Maw: past het wel in mijn oventje?Heb zo'n combi ding.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hebben 2 formaten, 1 grotere en 1 kleinere.
Ik hoop niet dat hij in de oven-stand rond gaat draaien want dat past dan idd niet
Oh, dan kan het helaas niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hebben 2 formaten, 1 grotere en 1 kleinere.
Ik hoop niet dat hij in de oven-stand rond gaat draaien want dat past dan idd niet
Bel gewoon de turk johquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan kan het helaas niet.Hij draait idd.
Nouja, toch bedankt voor je aanbodIk doe wel gewoon in tweepersoonsschaal en dan delen we maar met zn vieren (of vijven als je ook komt) en maak ik ernaast wel wat salade ofzo.
Etsuquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, toch bedankt voor je aanbodIk doe wel gewoon in tweepersoonsschaal en dan delen we maar met zn vieren (of vijven als je ook komt) en maak ik ernaast wel wat salade ofzo.
Oh. Dat is meer dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Etsu
Paxcon
Amarantha
Johannes
Toto
Moira
zessen
misschien dat die kleinere wel past en alsnog groter is dan jouw 2p ovenschaalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
misschien dat die kleinere wel past en alsnog groter is dan jouw 2p ovenschaal
Moet ik ze morgen nou naar m'n werk meenemen? Welkoop (Peizerweg, waar ook Gamma/Karwei enzo zitten) is niet zo ver weg toch? Kun je gewoon ff heen fietsen om te kijken of de ovenschalen goed zijn
Als je nu al begint hoef je ze enkel nog op te warmen dinsdag. Maak je gewoon 3 lasagne maaltijden. Altijd nog interessanter dan rechters die over bananen bakkeleien.quote:
Hee die hebben we ook thuisquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als de kleine zo groot is, dan past het wel.
Lekker bezigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 flessen heb ik inmiddels al op
wacht ik ga ook foto's maken brbquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als de kleine zo groot is, dan past het wel.
Ik heb een pocketguide als studieboek. Jij zegt dat dat niet een gewoon studieboek is?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe een gewone studieboek erbij als vergelijking voor de maten.
Handig als je maar 1 schaal hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:44 schreef Ezell het volgende:
Etsu, je kan ook gewoon meerdere schalen maken en dan gewoon later de tweede schaal erin doen.
18 centimeterquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, er kunnen wel 2 kleintjes in, maar ik weet niet hoe groot 'kleintje' in Moira's ogen is.
Dan past mijn schaal niet meer in de oven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel een ronde glazen kom. Niet ideaal, ook niet onmogelijk.
Het hoeft toch niet tegelijkertijd te worden opgewarmd. Eerst de ene, daarna de ander. Zo gedaan als je oven warm blijft.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan past mijn schaal niet meer in de oven.
Kan ook idd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:47 schreef Ezell het volgende:
Of je doet lasagne en een grote kom vol pasta.
Problem solved.
Mijn moeder doet dat eigenlijk ook wel als we lasagne eten, gewoon nog wat bijv. macaroni erbij koken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:47 schreef Ezell het volgende:
Of je doet lasagne en een grote kom vol pasta.
Problem solved.
Ja maar dan eten we niet tegelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet tegelijkertijd te worden opgewarmd. Eerst de ene, daarna de ander. Zo gedaan als je oven warm blijft.
grg gr
Nee.quote:
Ja, mijn idee was ook salade, maar niemand is daarmee eens volgens mij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan nog een salade erbij... Meer keuze voor de gasten alles.
Iedereen een klein stukje en later weer?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar dan eten we niet tegelijk![]()
#autistisch
Dan krijgt iedereen ronde 1 een beetje en ronde 2 ook een beetje en ondertussen genieten we van je heerlijke salade.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
#autistisch
[..]
Nee.
Ook een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijgt iedereen ronde 1 een beetje en ronde 2 ook een beetje en ondertussen genieten we van je heerlijke salade.
Je kunt toch gewoon beide lasagnes door 6en delen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
#autistisch
[..]
Nee.
Ik heb inmiddels geleerd culinaire struggles van collega chefs bijzonder serieus te nemen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon beide lasagnes door 6en delen?
naja, dit gaat nergens meer over. Succes
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon beide lasagnes door 6en delen?
naja, dit gaat nergens meer over. Succes
Alsof ik mijn studieboeken na 2 tussenjaren nog bij de hand heb liggenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe een gewone studieboek erbij als vergelijking voor de maten.
Sailing Home van Piet is wel een toppertje, maar ik luisterquote:
The Cats is niet echt palingsound vind ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sailing Home van Piet is wel een toppertje, maar ik luister
Ik vind het lastig om in te schatten, maar ik kan, zoals al gezegd, wel gewoon twee keer lasagne in de oven doen met 1 schaal, scheelt ook weer afwas.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alsof ik mijn studieboeken na 2 tussenjaren nog bij de hand heb liggenMoet ze inmiddels maar eens meeverhuizen
Heb de magnetron genomen als vergelijking, omdat een combi-ding vaak ongeveer hetzelfde is.
De grote past er niet eens helemaal in, de kleine past er wel in maar kan niet ronddraaien. Misschien is je combi-ding iets groter, dan kan dat wel.
In die kleine hadden we trouwens schnitzels gepaneerd en da's nog niet afgewassen, hehe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben een pizzavreter vandaag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit.
Straks mijn nickname weer eer aan doen
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon erin donderen waar je zin in hebt en op smaak brengen
Ja, magnetron was netjes schoon, wil een logee brood uit de vriezer ontdooien in de magnetron, legt 'ie 't er zo in ipv ff op een bordje te doenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om in te schatten, maar ik kan, zoals al gezegd, wel gewoon twee keer lasagne in de oven doen met 1 schaal, scheelt ook weer afwas.![]()
En je moet ook je magnetron schoonmaken
Moet ff kijken hoe uitgeput ik ben, ligt er dus aan wat voor werkdag dinsdag isquote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Loaded cheese laatst bij de Lidl gehaald in de Amerika week
En toen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:06 schreef Toto69 het volgende:
ik zag je ergens op FB staan FL, bij "menschen die je misschien kent"
Dat ben je nu toch al?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan nog een jaar wachten en dan legaal
haha noobquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan nog een jaar wachten en dan legaal
Leukquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:10 schreef Fylax het volgende:
m'n vriendin is aan het gamen en ik aan het FOK!ken
Nog 47 minquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:14 schreef Etsu het volgende:
Ik moet nog zoveel doen terwijl ik voetbal wil kijken
Waarom is de zon een vrouw?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij is hier nu ook verdwenen.
De zon gaat zinloos onder, morgen moet zij toch weer op.
Dat maakt het dus niet zinloos daar waar wij allen weer smachten op paar stralen van deze almachtige vuurbal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij is hier nu ook verdwenen.
De zon gaat zinloos onder, morgen moet zij toch weer op.
Morgen een feessie in de park hier.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heeft het vast te druk in Almelo, daar is altijd wat te doen.
Mijn vriend is aan het gamen en ik ben aan het FOK!kenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:10 schreef Fylax het volgende:
m'n vriendin is aan het gamen en ik aan het FOK!ken
Sounds like a good marriagequote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vriend is aan het gamen en ik ben aan het FOK!ken
Net bloggen maar is nu klaar
Niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niet echt een aantrekkelijke suggestie.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niet echt een aantrekkelijke suggestie.
Zoals?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn een paar dingen die ik wel met jou wil doen en fappen staat niet op die lijst.
Ouch.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:24 schreef Tchock het volgende:
"Etsu? Nee joh. Die heeft perfect gehoor. Denk dat 'ie je al zes jaar negeert"
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:24 schreef Tchock het volgende:
"Etsu? Nee joh. Die heeft perfect gehoor. Denk dat 'ie je al zes jaar negeert"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |