Die actie heeft daadwerkelijk doorgang gevonden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn zes flessen wijn voor 3,94 zijn net gearriveerd. Toto69 vond dit heel interessant.
Hoe groot is dat ding eigenlijk? Maw: past het wel in mijn oventje?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet je 'm maar op komen halen ofzoOf morgen even naar de Welkoop komen, dan zorg ik wel dat ik 'm mee heb
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JaAlvast trainen voor een eventuele ontmoeting met Nickgod.
Ja, was geen fout zoals velen dachten. Gewoon PR eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die actie heeft daadwerkelijk doorgang gevonden?
Had ik toch minder lui moeten zijn en ook toe moeten slaan
Net zoals Mediamarkt met hun WK-actiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, was geen fout zoals velen dachten. Gewoon PR eigenlijk
We hebben 2 formaten, 1 grotere en 1 kleinere.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe groot is dat ding eigenlijk? Maw: past het wel in mijn oventje?Heb zo'n combi ding.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hebben 2 formaten, 1 grotere en 1 kleinere.
Ik hoop niet dat hij in de oven-stand rond gaat draaien want dat past dan idd niet
Oh, dan kan het helaas niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hebben 2 formaten, 1 grotere en 1 kleinere.
Ik hoop niet dat hij in de oven-stand rond gaat draaien want dat past dan idd niet
Bel gewoon de turk johquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan kan het helaas niet.Hij draait idd.
Nouja, toch bedankt voor je aanbodIk doe wel gewoon in tweepersoonsschaal en dan delen we maar met zn vieren (of vijven als je ook komt) en maak ik ernaast wel wat salade ofzo.
Etsuquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, toch bedankt voor je aanbodIk doe wel gewoon in tweepersoonsschaal en dan delen we maar met zn vieren (of vijven als je ook komt) en maak ik ernaast wel wat salade ofzo.
Oh. Dat is meer dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Etsu
Paxcon
Amarantha
Johannes
Toto
Moira
zessen
misschien dat die kleinere wel past en alsnog groter is dan jouw 2p ovenschaalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
misschien dat die kleinere wel past en alsnog groter is dan jouw 2p ovenschaal
Moet ik ze morgen nou naar m'n werk meenemen? Welkoop (Peizerweg, waar ook Gamma/Karwei enzo zitten) is niet zo ver weg toch? Kun je gewoon ff heen fietsen om te kijken of de ovenschalen goed zijn
Als je nu al begint hoef je ze enkel nog op te warmen dinsdag. Maak je gewoon 3 lasagne maaltijden. Altijd nog interessanter dan rechters die over bananen bakkeleien.quote:
Hee die hebben we ook thuisquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als de kleine zo groot is, dan past het wel.
Lekker bezigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 flessen heb ik inmiddels al op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |