quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mannen die dingen niet met hun vrouw communicerenDan gaan er dingen mis, ja.
Hey Etsuquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:26 schreef Etsu het volgende:
Ik zie dat jullie het etentje aan het bespreken zijn.![]()
Jammer dat Moirapoly moeten werken, ze zijn van harte welkom verder.
Paxcon eet inderdaad van de grond.![]()
En Johannes kan zelfs lopend komen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
maar jij hebt Johannes als vrouwelijke hetero dus ontmoet en bent zonder seks vertrokken?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn kont doet nog steeds pijn.
deelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:
Ik ontvang zojuist een foto van Fylax met zijn vriendin in bedO-
Nee, we zijn nog geëindigd met een trio waarin de drie heren elkaar plezierden en ik tevreden toekeek met de lui die jeu-de-boules aan het spelen waren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
maar jij hebt Johannes als vrouwelijke hetero dus ontmoet en bent zonder seks vertrokken?
Wie is dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:
Ik ontvang zojuist een foto van Fylax met zijn vriendin in bedO-
Dat is niet handig.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks vernomen van wat er gister/vannacht/wanneer dan ook is besprokenDus ik hoorde net pas dat we blijkbaar vergeten waren een ovenschaal mee te nemen
Die ligt hier dus nog in de keuken
Maar kan 'm wel dinsdagochtend mee naar m'n werk nemen, is hij alleen pas 's avonds om half 7/7u bij jou
Minder grappig dan ik verwacht hadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Best jammer dat het niet staat dat het geel is, maar goed.
Ik moet sowieso niet heeel laat weg ivm treinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niet handig.Lasagne moet ook nog heel lang in de oven, anders eten we veel te laat.
Dan moet je 'm maar op komen halen ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niet handig.Lasagne moet ook nog heel lang in de oven, anders eten we veel te laat.
Gewoon lam zijn voordat je aan het eten begint. Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn zes flessen wijn voor 3,94 zijn net gearriveerd. Toto69 vond dit heel interessant.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon lam zijn voordat je aan het eten begint. Succes gegarandeerd.
Picsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn zes flessen wijn voor 3,94 zijn net gearriveerd. Toto69 vond dit heel interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |