wacht ik ga ook foto's maken brbquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als de kleine zo groot is, dan past het wel.
Ik heb een pocketguide als studieboek. Jij zegt dat dat niet een gewoon studieboek is?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe een gewone studieboek erbij als vergelijking voor de maten.
Handig als je maar 1 schaal hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:44 schreef Ezell het volgende:
Etsu, je kan ook gewoon meerdere schalen maken en dan gewoon later de tweede schaal erin doen.
18 centimeterquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, er kunnen wel 2 kleintjes in, maar ik weet niet hoe groot 'kleintje' in Moira's ogen is.
Dan past mijn schaal niet meer in de oven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel een ronde glazen kom. Niet ideaal, ook niet onmogelijk.
Het hoeft toch niet tegelijkertijd te worden opgewarmd. Eerst de ene, daarna de ander. Zo gedaan als je oven warm blijft.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan past mijn schaal niet meer in de oven.
Kan ook idd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:47 schreef Ezell het volgende:
Of je doet lasagne en een grote kom vol pasta.
Problem solved.
Mijn moeder doet dat eigenlijk ook wel als we lasagne eten, gewoon nog wat bijv. macaroni erbij koken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:47 schreef Ezell het volgende:
Of je doet lasagne en een grote kom vol pasta.
Problem solved.
Ja maar dan eten we niet tegelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet tegelijkertijd te worden opgewarmd. Eerst de ene, daarna de ander. Zo gedaan als je oven warm blijft.
grg gr
Nee.quote:
Ja, mijn idee was ook salade, maar niemand is daarmee eens volgens mij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan nog een salade erbij... Meer keuze voor de gasten alles.
Iedereen een klein stukje en later weer?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar dan eten we niet tegelijk![]()
#autistisch
Dan krijgt iedereen ronde 1 een beetje en ronde 2 ook een beetje en ondertussen genieten we van je heerlijke salade.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar dan eten we niet tegelijk![]()
#autistisch
[..]
Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |